Дунаєвецький районний суд Хмельницької області
Справа № 674/74/18
Провадження № 1-кс/674/38/18
УХВАЛА
07 лютого 2018 року
Слідчий суддя Дунаєвецького районного суду Хмельницької області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши в судовому засіданні в залі суду в м. Дунаївці клопотання слідчого СВ Дунаєвецького ВП ГУНП у Хмельницькій області погоджене з прокурором Кам`янець-Подільської місцевої прокуратури по кримінальному провадженню за №42018241070000006 від 24 січня 2018 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст. 191, ч.1 ст. 366 КК України про надання тимчасового доступу до речей та документів
В С Т А Н О В И В:
У провадженні слідчого СВ Дунаєвецького ВП ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42018241070000006 від 24 січня 2018 року про вчинення злочинів, передбачених ч.2 ст. 191, ч.1 ст.366 КК України, відповідно до яких, в вересні 2017 року в м.Дунаївці під час виконання договору підряду №13 від 04.08.2017, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по капітальному ремонту покрівлі будинку по АДРЕСА_1 посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зловживаючи службовим становищем шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме акту приймання передачі виконаних робіт №1 за вересень 2017 року, щодо кількості використаних будівельних матеріалів, об`єму виконаних робіт та завищення їх вартості, здійснили, привласнення коштів місцевого бюджету на суму близько 60 000 гривень.
Враховуючи вищевикладене та те, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, отримання доказів, які дійсно будуть підтверджувати причетність посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради до внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме актів приймання виконаних робіт та про готовність до експлуатації щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також необхідності проведення ряду почеркознавчих, будівельно-технічних та економічних експертиз є необхідність у тимчасовому доступі до наступних документів, що зберігаються в Комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дунаєвецької міської ради , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , що стосуються капітального ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 , а саме: договору підряду №13 від 04 серпня 2017 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради на «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » з усіма додатками до нього; календарного графіку виконання робіт по проекту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; плану фінансування на поточний рік по проекту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; договорів про виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_4 за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та завдання на проектування; актів прийому-передачі виконаних робіт за вказаним договором про виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації; листів-замовлень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради до ФОП ОСОБА_4 на виготовлення проектно-кошторисної документації за вказаним проектом в тому й числі дефектного акту; проектно-кошторисної документації (архітектурно-будівельної частини, технологічної частини, електро-технічної частини, у разі їх наявності) за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », а також коригованої проектно-кошторисної документації у разі здійснення коригування проектно-кошторисної документації у межах кошторису; наказу №52/2017 від 14.07.2017 року директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 «Про затвердження проектно-кошторисної документації»; експертного звіту проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 » в тому й числі зміненої (коригованої) у разі її наявності; декларації про початок виконання будівельних робіт за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », які зареєстровпнгі в ІНФОРМАЦІЯ_6 ; декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » яку зареєстровно в ІНФОРМАЦІЯ_6 ; договірної ціни по договору підряду «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та довідки про вартість виконаних робіт та витрати;договору про виконання інжинірингових робіт (послуг) (технічного нагляду) між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_6 за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; акти здачі-прийняття інжинірингових робі (послуг) (технічний нагляд) за вказаними договорами між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_6 за вказаним робочим проектом; додаткових угод між ФОП ОСОБА_6 та іншими спеціалістами у галузі проведення інжинірингових робіт у разі наявності; рішень сесії ІНФОРМАЦІЯ_5 про виділення коштів з місцевого бюджету для здійснення капітального ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 ; розпоряджень міського голови про надання дозволу на попередню оплату та подальшу оплату відповідно до договорів підряду за проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; платіжних доручень про перерахування коштів за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до Договору підряду між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 за проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », а також ФОП ОСОБА_4 , та ФОП ОСОБА_6 за виконані роботи з виготовлення проектно-кощшторисної документації та виконанні інжинірингових робіт; квитанцій (роздруківок про рух коштів за вказаний період часу на рахунку ІНФОРМАЦІЯ_5 ), які підтверджують перерахування ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів за виконані роботи відповідно до Договору підряду між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 на «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », крім того на рахунки ФОП ОСОБА_4 , та ФОП ОСОБА_6 за виконані роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та виконанні інжинірингових робіт, а також інших документів, у доступі до яких виникне необхідність під час проведення тимчасового доступу та які матимуть суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів, так як отримати відомості в інший спосіб неможливо.
А тому, поступило клопотання слідчого СВ Дунаєвецького ВП ГУ НП в Хмельницькій області про надання тимчасового доступу до перевірки та отримання вказаної інформації, що має суттєве значення для кримінального провадження.
Слідчий ІНФОРМАЦІЯ_7 в судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином.
Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України, особи, у володінні яких знаходиться інформація, доступ до якої просить тимчасово надати слідчий, не викликались.
Відповідно доч.4 ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалось.
Дослідивши матеріали поданого клопотання, вважаю, що воно підлягає до задоволення згідно ст.ст.159-164 КПК України.
Згідно ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Слідчим СВ Дунаєвецького ВП ГУНП в Хмельницькій області наведено підстави передбачені ч.2, 5ст. 163 КПК України, зокрема, що документи, доступ до яких просить надати, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадження та існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає дане клопотання без виклику особи у володіння, якої знаходиться дана інформація.
Встановлено, що у провадженні слідчого СВ Дунаєвецького ВП ГУ НП в Хмельницькій області ОСОБА_3 знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42018241070000006 від 24 січня 2018 року про вчинення злочинів, передбачених ч.2 ст. 191, ч.1 ст. 366 КК України, відповідно до яких, в вересні 2017 року в м.Дунаївці під час виконання договору підряду №13 від 04.08.2017, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по капітальному ремонту покрівлі будинку по АДРЕСА_1 посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зловживаючи службовим становищем шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме акту приймання передачі виконаних робіт №1 за вересень 2017 року, щодо кількості використаних будівельних матеріалів, об`єму виконаних робіт та завищення їх вартості, здійснили, привласнення коштів місцевого бюджету на суму близько 60 000 гривень.
Враховуючи, що зазначена інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначених фактів, отримання доказів, які дійсно будуть підтверджувати причетність посадових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради до внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів, а саме актів приймання виконаних робіт та про готовність до експлуатації щодо об`єкту будівництва «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також необхідності проведення ряду почеркознавчих, будівельно-технічних та економічних експертиз є необхідність у тимчасовому доступі до наступних документів, що зберігаються в Комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дунаєвецької міської ради , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , що стосуються капітального ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 , слідчий суддя дійшов висновку про надання тимчасового доступу до вказаних вище документів, які зберігаються Комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дунаєвецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів.
Керуючись ст.ст.159-164 КПК України,
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання задовольнити.
Надати слідчому СВ Дунаєвецького ВП ГУНП в Хмельницькій області ОСОБА_3 , тимчасовий доступ до документів: договору підряду №13 від 04 серпня 2017 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради на «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » з усіма додатками до нього; календарного графіку виконання робіт по проекту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; плану фінансування на поточний рік по проекту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; договорів про виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_4 за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та завдання на проектування; актів прийому-передачі виконаних робіт за вказаним договором про виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації; листів-замовлень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дунаєвецької міської ради до ФОП ОСОБА_4 на виготовлення проектно-кошторисної документації за вказаним проектом в тому й числі дефектного акту; проектно-кошторисної документації (архітектурно-будівельної частини, технологічної частини, електро-технічної частини, у разі їх наявності) за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », а також коригованої проектно-кошторисної документації у разі здійснення коригування проектно-кошторисної документації у межах кошторису; наказу №52/2017 від 14.07.2017 року директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 «Про затвердження проектно-кошторисної документації»; експертного звіту проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 » в тому й числі зміненої (коригованої) у разі її наявності; декларації про початок виконання будівельних робіт за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », яку зареєстровано в ІНФОРМАЦІЯ_6 ; декларації про готовність до експлуатації об`єкта, який належить до І-ІІІ категорії складності за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » яку зареєстровано в ІНФОРМАЦІЯ_6 ; договірної ціни по договору підряду «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; усіх актів приймання виконаних будівельних робіт з усіма додатками до них за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 » та довідки про вартість виконаних робіт та витрати; договору про виконання інжинірингових робіт (послуг) (технічного нагляду) між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_6 за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; акти здачі-прийняття інжинірингових робі (послуг) (технічний нагляд) за вказаними договорами між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_6 за вказаним робочим проектом; додаткових угод між ФОП ОСОБА_6 та іншими спеціалістами у галузі проведення інжинірингових робіт у разі наявності; рішень сесії ІНФОРМАЦІЯ_5 про виділення коштів з місцевого бюджету для здійснення капітального ремонту покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 ; розпоряджень міського голови про надання дозволу на попередню оплату та подальшу оплату відповідно до договорів підряду за проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 »; платіжних доручень про перерахування коштів за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » відповідно до Договору підряду між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 за проектом «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », а також ФОП ОСОБА_4 , та ФОП ОСОБА_6 за виконані роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та виконанні інжинірингових робіт; квитанцій (роздруківок про рух коштів за вказаний період часу на рахунку ІНФОРМАЦІЯ_5 ), які підтверджують перерахування ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » коштів за виконані роботи відповідно до Договору підряду між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ІНФОРМАЦІЯ_4 на «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по АДРЕСА_1 », крім того на рахунки ФОП ОСОБА_4 , та ФОП ОСОБА_6 за виконані роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації та виконанні інжинірингових робіт, які зберігаються Комунальному підприємстві « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Дунаєвецької міської ради, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , з можливістю вилучення оригіналів вказаних документів.
Встановити строк дії ухвали один місяць.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.
Слідчий суддя:/підпис/
Вірно:
Слідчий суддя Дунаєвецького районного суду ОСОБА_1
Суд | Дунаєвецький районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2018 |
Оприлюднено | 28.02.2023 |
Номер документу | 72101017 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дунаєвецький районний суд Хмельницької області
Шклярук В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні