Рішення
від 09.02.2018 по справі 918/929/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013, м. Рівне, вул. Набережна, 26А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

09 лютого 2018 р. Справа № 918/929/17

Господарський суд Рівненської області у складі судді Марач В.В.,

при секретарі Ярощук О.П., розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН"

до відповідача Управління капітального будівництва Виконавчого комітету Рівненської міської ради

третя особа, без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Рівненська міська рада

про визнання договору укладеним

За участю представників сторін:

від позивача: представник Тарновецький Я.М.;

від відповідача: представник Левченко К.В.;

від третьої особи: представник Ляшук Н.М..

Статті 42, 46 Господарського процесуального кодексу України сторонам роз'яснені.

Відводи з підстав визначених статтями 35, 37 ГПК України відсутні.

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" (надалі - Позивач або ТОВ "ЮРИСТ-КРІОН") звернулося в господарський суд Рівненської області з позовом до Управління капітального будівництва Виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі - Відповідач або УКБ ВК Рівненської міської ради або Управління) в якому просить визнати договір № 1/17 про організацію будівництва багатоквартирного житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному між Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" укладеним з дні набрання рішення законної сили у редакції запропонованій Позивачем.

Позовні вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" обґрунтовує тим, що наданий відповідачу проект договору № 1/17 не суперечить протоколу засідання депутатської комісії з питань залучення інвесторів у будівництво об'єктів житла, соціально-культурної сфери та інженерних мереж в м. Рівному від 18.11.2014 року та в порядку передбаченому законодавством був направлений відповідачу.

Ухвалою господарського суду Рівненської області від 23.01.2018 року введено процедуру врегулювання спору за участю судді та зупинено провадження у справі № 918/929/17 до припинення врегулювання спору за участю судді у даній справі.

Ухвалою господарського суду Рівненської області від 05.02.2018 року припинено процедуру врегулювання спору за участю судді, провадження у справі № 918/929/17 поновлено.

До господарського суду Рівненської області від Відповідача - Управління капітального будівництва Виконавчого комітету Рівненської міської ради надійшла заява про визнання позову № 01-19/57 від 02.02.2018 року, відповідно до якої останнє вважає, що умови спірного договору не порушують прав та законних інтересів територіальної громади міста Рівного, відтак позовні вимоги Позивача визнає у повному обсязі.

Разом з тим, до суду від третьої особи - Рівненської міської ради надійшов відзив, в якому остання вважає позовні вимоги ТОВ "ЮРИСТ-КРІОН" обґрунтованими.

Представник позивача в судовому засіданні 09.02.2018 року підтримав позовні вимоги в повному обсязі, з підстав зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні 09.02.2018 року підтримав заяву про визнання позову та просив суд задоволити позовні вимоги у повному обсязі.

Представник третьої особи в судовому засіданні 09.02.2018 року підтримав позовні вимоги, з підстав зазначених у відзиві.

Розглянувши документи і матеріали, які подані учасниками судового процесу, заслухавши пояснення представників сторін, давши належну оцінку доказам, які мають значення для справи, господарський суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню. При цьому господарський суд керувався наступним.

Рішенням Рівненської міської ради від 26.10.2006 року № 314 "Про створення депутатської комісії з питань залучення інвесторів у будівництво об'єктів житла, соціально-культурної сфери та інженерних мереж у місті Рівному та затвердження Положення про діяльність цієї комісії" затверджено відповідне Положення.

Рішенням Рівненської міської Ради від 28.12.2006 року № 463 до вищенаведеного рішення були внесені зміни шляхом викладення Положення про діяльність комісії з питань визначення інвесторів у будівництво об'єктів житла, соціально-культурної сфери та інженерних мереж у місті Рівному у новій редакції.

Відповідно до приписів п. 2 Положення Управлінню капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради надані повноваження щодо підготовки проведення конкурсів з вибору інвесторів, укладання інвестиційних угод, контролю за виконанням умов інвестиційних угод та технічним наглядом у процесі будівництва.

Керуючись приписами п.4.2. Положення Відповідачем у газеті "7 днів" було розміщено оголошення про проведення конкурсу із вибору інвестора щодо забудови земельної ділянки в районі вулиць Соборної-Корольова у місті Рівному.

Позивачем була надана пропозиція щодо забудови земельної ділянки в районі вулиць Соборної-Корольова у місті Рівному та інші документи передбачені п.4.3. Положення.

За змістом п. 4.5. Положення рішення про проведення конкурсу та затвердження переможця конкурсу приймає Комісія, відповідно до зазначеного Положення, яке оформляється протоколом.

18.11.2014 депутатською інвестиційною комісією було проведено конкурс на визначення інвестора щодо забудови земельної ділянки в районі вулиць Соборної- Корольова у місті Рівному, за результатами якого переможцем стала пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН". Зазначеним протоколом Відповідачу було доручено укласти відповідний інвестиційний договір з Позивачем. Відповідно до протоколу засідання депутатської інвестиційної комісії від 18.11.2014 року вбачається, що до обов'язкових умов інвестиційної угоди було віднесено, зокрема, освоєння коштів на будівництві до 1 млн. гривень в квартал, погашення заборгованості Управління капітального будівництва за відведення та користування земельною ділянкою та ведення технічного нагляду за Управлінням капітального будівництва з оплатою в розмірі 2,5% від вартості виконаних робіт.

Згідно з пунктом 5.1 Положення про Комісію на підставі висновку Комісії Управління укладає інвестиційну угоду. Інвестиційна угода готується на основі Типової інвестиційної угоди із зазначенням обов'язкових та додаткових зобов'язань інвестора. Остаточний текст угоди затверджується на засіданні комісії, що проводиться не пізніше 10 робочих днів після проведення конкурсу.

15.12.2017 року Позивачем було передано Відповідачу проект Договору №1/17 про організацію будівництва багатоквартирного житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному (надалі - Договір).

Під час проведення процедури врегулювання спору за участю судді, відповідач визнав позов вказуючи на те, що Управління капітального бувництва вважає, що умови спірного договору не порушують права та законних інтересів територіальної громади міста Рівного, спрямовані на досягнення соціального ефекту (результат інвестиційної діяльності Інвестора). Відтак, просить суд задоволити позовні вимоги у повному обсязі.

Крім того, відповідач в об'рунтування мотивів визнання позову посилається на наступне.

18.11.2014 р. депутатською інвестиційною комісією, керуючись Положенням про діяльність комісії з питань визначення інвесторів у будівництво, об'єктів житла, соціально - культурної сфери та інженерних мереж у місті Рівному (затверджене рішенням Рівненської міської ради № 463 від 28.12.2006р.) (далі - Положення), проведено конкурс щодо забудови земельної ділянки в районі вулиць Соборної - Корольова у місті Рівному, за результатами якого переможцем визнано пропозицію ТОВ "Юрист-Кріон". Вказане рішення інвестиційної комісії оформлене протоколом від 18.11.2014 р., що затверджений головою депутатської інвестиційної комісії - міським головою В. Хомком.

Таким чином, укладання інвестиційного договору між Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" погоджено Рівненською міською радою.

15.12.2017 р. Позивачем надіслано лист з пропозицією підписати наданий Договір № 1/17 про організацію будівництва багатоквартирного житлового будинку в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному (далі - Договір). УКБ міськвиконкому листом від 20.12.2017 р. №01-19/395 відмовилось укласти Договір з тозивачем.

Відповідно до положень спірного договору, будівництво житлового будинку здійснюється УКБ міськвиконкому на земельній ділянці (кадастровий номер 5610100000:01:001:0099; цільове призначення: для іншої житлової забудови), право користування на яку належить Управлінню капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради на підставі рішення Рівненської міської ради від 25.09.2014 р. № 4527, а також рішення Рівненської міської ради від 20.08.2015 р. № 5636 та Договору оренди землі від 20.04.2015 р.

Метою спірного договору є інвестування Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" будівництва багатоповерхового житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному.

Положеннями спірного договору передбачено, що земельна ділянка (кадастровий номер 5610100000:01:001:0099) використовується Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради в межах її цільового призначення.

Відповідно до ч. 4 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" тестування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних іїнок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею ізого Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів; 6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.

Так, 17.04.2015 р. УКБ міськвиконкому отримано містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки м. Рівне, в районі вулиць Соборної та Корольова № 01-М/49 по об'єкту "Будівництво житлового кварталу в районі вулиць Соборна та Корольова в м. Рівне, І черга та будівництва (Будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями).

20.04.2016 р. УКБ міськвиконкому укладено договір № 0104 на виконання проектних робіт, за яким Замовник (УКБ міськвиконкому) доручає, а Виконавець (ПП "Ремтехбуд") приймає на себе зобов'язання з виготовлення робочого проекту по об'єкту: "Будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудованими нежитловими приміщеннями в районі вулиць Соборна та Корольова в м. Рівне" в складі стадії "Р" (Робоча документація).

На підставі клопотання УКБ міськвиконкому, Технічного завдання, затвердженого представником замовника (УКБ міськвиконкому) та договору між УКБ міськвиконкому з ПП "Рівнебудземпроектсервіс" на виконання робіт, у відповідності до положень ст. 56 Закону України "Про землеустрій" ПП "Рівнебудземпроектсервіс" було розроблено Технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки площею 2,0539 га, що перебувала в оренді Управління капітального будівництва Виконавчого комітету Рівненської міської ради іншої житлової забудови - 02.07 (для будівництва та обслуговування житлового кварталу, з правом укладання договору суборенди) в м. Рівному в районі вулиць Соборної та Корольова, на земельні ділянки: ділянка №1 - площею 1,6052 га, ділянка №2 - площею 0,4487 га.

Вказана Технічна документація містила План розподілу земельної ділянки площею 2,0539 га (кадастровий номер 5610100000:01:001:0072), що знаходився в оренді Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради для будівництва та обслуговування житлового кварталу в районі вулиць Соборна та Корольова у м. Рівне.

У зв'язку із зміною параметрів земельної ділянки УКБ міськвиконкому 19.12.2017 р. отримано містобудівні умови і обмеження для проектування об'єкта будівництва "Будівництво багатоповерхового житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення" №51-М/49.

Дані дії УКБ міськвиконкому спрямовані на реалізацію свого права забудови земельної ділянки (кадастровий номер 5610100000:01:001:0099) саме як користувача земельної ділянки.

Суд зазначає, що укладений спірний договір не є підставою для автоматичного набуття інвестором права на земельну ділянку, оскільки підпунктом 4.5 пункту 4 спірного договору передбачено тільки зобов'язання замовника відмовитися від оренди земельної ділянки на користь експлуатуючої організації після завершення будівництва та введення в експлуатацію житлового будинку.

Відповідно до ч. 1 ст. 42 Земельного кодексу України земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками.

Частиною 2 ст. 42 Земельного кодексу України встановлено, що земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкова територія, що перебувають у спільній сумісній власності власників квартир та нежитлових приміщень у будинку, передаються безоплатно у власність або в постійне користування співвласникам багатоквартирного будинку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Таким чином, статтею 42 Земельного кодексу України передбачено три варіанти набуття речових прав на земельну ділянку, на який розташований багатоквартирний житловий будинок: 1) земельна ділянка надається в постійне користування підприємствам, установам, організаціям, які здійснюють управління цими будинками; 2) земельна ділянка передається безоплатно у власність співвласникам багатоквартирного будинку; 3) земельна ділянка передається в постійне користування співвласникам багатоквартирного житлового будинку.

Враховуючи вказану норму Земельного кодексу України, організація, яка здійснюватиме управління будинком, збудованим на підставі Договору, або співвласники цього будинку (власники квартир та нежитлових приміщень) в будь-якому разі отримують право звертатись до Рівненської міської ради з відповідним клопотанням про надання земельної ділянки на одній із підстав, передбачених ст. 42 Земельного кодексу України. Таке право є гарантованим.

Разом з тим, у зв'язку з відсутністю встановленого порядку станом на даний час ч. 2 ст. 42 Земельного кодексу України не може бути застосована на практиці і отже єдиним потенційним землекористувачем земельної ділянки під багатоквартирним житловим будинком може бути лише ОСББ.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Таким чином, факт завершення багатоквартирного житлового будинку не зумовлює автоматичне виникнення в осіб речових прав на відповідну земельну ділянку. Особи, визначені у ст.42 Земельного кодексу України отримують право звернутись до уповноваженого органу місцевого самоврядування з клопотанням про надання у власність чи користування такої земельної ділянки.

До моменту прийняття Рівненською міською радою рішення про надання в постійне користування ОСББ відповідної земельної ділянки, таке право в ОСББ не виникне.

Визначаючи цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:01:001:0072, і в подальшому земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:01:001:0099, - для житлової забудови, територіальна громада міста Рівного в особі Рівненської міської ради передбачала наступне набуття прав на відповідну земельну ділянку відповідно до вимог чинного законодавства.

Враховуючи вищевикладене, умови спірного договору не передбачають перехід права власності на земельну ділянку до Інвестора (позивача).

Відповідно до протоколу засідання депутатської інвестиційної комісії від 18.11.2014 року на Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" покладалися наступні інвестиційні обов'язки: освоювати кошти на будівництві до 1 млн. гривень в квартал; погашення заборгованості Управління капітального будівництва за відведення та користування земельною ділянкою; сплачувати Управлінню капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради 2,5% від вартості виконаних робіт за ведення технічного нагляду. Вказані зобов'язання передбачені положеннями підпунктів 6.2.6 та 6.2.7 пункту 6 спірного Договору.

Положеннями спірного договору вбачається обов'язок Інвестора виконати зобов'язання до договором пайової участі у розвитку інфраструктури м. Рівного.

Також, згідно положень підпункту 6.2.10 пункту 6 та 6.1.4. (6) пункт 6 спірного Договору, при виконанні інвестором спірного договору буде досягнуто соціального ефекту, територіальна громада міста Рівного додатково, як результат інвестиційної діяльності, отримає у власність майданчик для відпочинку, ігровий майданчик для дітей, майданчик для зайняття фізичною культурою та їх обладнання, а також під'їзду дорогу з тротуарами.

Враховуючи все вищевикладене, Управління капітального будівництва вважає що умови спірного договору не порушують прав та законних інтересів територіальної громади міст Рівного, спрямовані на досягнення соціального ефекту (результат інвестиційної діяльності Інвестора), а тому позовні вимоги Позивача визнаємо у повному обсязі.

Третя особа - Рівненська міська рада, під час процедури врегулювання спору за участю судді, зазначила, що укладання інвестиційного договору між Позивачем та Відповідачем погоджено Рівненською міською радою. Разом з тим, Рівненська міська рада вважає, що крім пайової участі інвестора у розвитку інфраструктури м. Рівного, відповідно до положень п. п. 6.2.10 та 6.1.4. п. 6 спірного Договору, територіальна громада міста Рівного додатково отримає інвестиційний дохід від виконання інвестором спірного Договору, а саме: отримання у власність, майданчик для зайняття фізичною культурою та їх обладнання, а також під'їзду дорогу з тротуарами. Таким чином, вважає позовні вимоги ТОВ "ЮРИСТ-КРІОН" обґрунтованими.

Частиною 1 статті 626 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною (ст. 638 ЦК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 641 ЦК України пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна із сторін майбутнього договору. Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.

За змістом ст. 179 Господарського кодексу України (далі - ГК України) майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори. Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування. При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству; примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст; типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови; договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту. Зміст договору, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати цьому замовленню. Суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів. Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. У разі визнання погодженої сторонами в договорі ціни такою, що порушує вимоги антимонопольно-конкурентного законодавства, антимонопольний орган має право вимагати від сторін зміни умови договору щодо ціни. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору (ст. 180 ГК України).

Частинами 1 та 2 статті 181 ГК України визначено загальний порядок укладання господарських договорів, відповідно до якого господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках.

Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору (ч. 3 ст. 184 ГК України).

Відповідно до ст. 187 ГК України встановлено, що спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Частинами 1, 2 та 4 статті 191 ГПК України встановлено, що позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. До ухвалення судового рішення у зв'язку з відмовою позивача від позову або визнанням позову відповідачем суд роз'яснює сторонам наслідки відповідних процесуальних дій, перевіряє, чи не обмежений представник відповідної сторони у повноваженнях на їх вчинення. У разі визнання відповідачем позову суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову.

Судом встановлено, що заяву про визнання позову № 01-19/57 від 02.02.2018 року підписано повноважною особою Відповідача.

Судом роз'яснено сторонам правові наслідки визнання Відповідачем позовних вимог.

На підставі наведеного, суд приймає заяви відповідача та третьої особи про визнання позову, а відтак ухвалює рішення про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН".

На підставі ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, судові витрати покладаються на Відповідача.

Керуючись статями 129, 191, 238-241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" задоволити.

2. Визнати Договір № 1/17 про організацію будівництва багатоквартирного житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному між Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" укладеним з дня набрання даним рішенням законної сили у наступній редакції:

ДОГОВІР № 1/17

про організацію будівництва багатоповерхового житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному

м. Рівне 15 грудня 2017 року

Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (код ЄДРПОУ 05517742) в особі начальника Кушніра Сергія Олександровича, що діє на підставі Положення (далі - "Замовник") з однієї сторони,

та

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН", (код ЄДРПОУ 33494192), в особі директора Жук Світлани Миколаївни, що діє на підставі Статуту далі - "Інвестор") з другої сторони (далі разом - "Сторони"),

На підставі Протоколу засідання депутатської комісії з питань залучення інвесторів у будівництво об'єктів житла, соціально-культурної сфери та інженерних мереж в м. Рівному від 18 листопада 2014 року уклали цей договір про організацію будівництва багатоповерхового житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному (далі - "Договір") на наступних умовах.

1. Визначення термінів і понять

1.1. У даному Договорі наведені терміни і поняття вживаються у таких значеннях:

Будівельний майданчик - територія, що знаходиться на земельній ділянці з кадастровим номером: 5610100000:01:001:0099, право користування на яку належить Замовнику на підставі Рішення Рівненської міської ради від 25.09.2014 р. № 4527, а також Рішення Рівненської міської ради від 28.08.2015 р. № 5636 та Договору оренди від 20.04.2015 р.

Об'єкт - багатоповерховий житловий будинок секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному, організацію будівництва якого Сторони зобов'язуються здійснити на Будівельному майданчику відповідно до умов цього Договору.

Технічний нагляд - здійснення Замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва Об'єкта.

2. Предмет Договору

2.1. Інвестор зобов'язується на власний ризик і за власні кошти відповідно до умов цього Договору забезпечити реалізацію інвестиційного проекту по будівництву Об'єкта, схваленого (затвердженого) протоколом засідання депутатської комісії з питань залучення інвесторів у будівництво об'єктів житла, соціально-культурної сфери та інженерних мереж в м. Рівному від 18 листопада 2014 року, а Замовник - надати Інвестору Будівельний майданчик для будівництва Об'єкта, проектно-кошторисну документацію на Об'єкт, сприяти у реалізації цього Договору.

2.2. На період будівництва Об'єкту Замовник наділяє Інвестора, а Інвестор зобов'язується виконувати функції Замовника в межах, передбачених пунктом 6.2.8. нього Договору.

Делегований Інвестору статус Замовника щодо будівництва Об'єкту передбачає, серед іншого, право на залучення грошових коштів, матеріальних та інших активів, послуг та робіт, а також інших цінностей українських та іноземних юридичних і фізичних осіб для участі у будівництві Об'єкта на умовах, які визначає Інвестор.

2.3. Сторони зобов'язуються проводити спільні консультації та наради для обговорення питань будівництва Об'єкта, надавати одна одній допомогу, що є необхідною для виконання цього Договору

2.4. Сторони домовилися, що рішення щодо спільних справ, які виникають з цього Договору, приймаються Сторонами за спільною згодою, якщо повноваження на одноособове прийняття рішень не надані Стороні цього Договору.

2.5. Метою співпраці Сторін є:

- будівництво багатоповерхового житлового будинку секційного типу з приміщеннями громадського призначення в районі вулиць Соборної та Корольова в місті Рівному;

- отримання прибутку за рахунок ефективної організації процесів будівництва, фінансування та відчуження Об'єкта;

- досягнення соціального ефекту, пов'язаного із забезпеченням громадян житлом та об'єктами соціально-культурної сфери, розвитком інфраструктури м. Рівного.

3. Характеристика Об'єкта.

3.1. Технічна характеристика Об'єкта (кількість поверхів, площа та кількість квартир, нежитлових приміщень, тощо) дизайн екстер'єру та інтер'єру, способи та рівень оздоблення, утеплення, технології опалення, вентиляції, зв'язку будуть визначені Інвестором з врахуванням діючих будівельних норм і стандартів, місця розташування Об'єкта на земельній ділянці та кон'юктури ринку житлової нерухомості м. Рівного.

4. Порядок фінансування та розподіл результатів співробітництва.

4.1. Обсяг інвестицій у спорудження Об'єкта визначається Інвестором на основі проектно-кошторисної документації, фактичних цін на будівельні матеріали обладнання, інструменти, роботи, послуги фінансових установ тощо.

4.2. Фінансування будівництва Об'єкта здійснюється Інвестором шляхом:

1) компенсації Замовнику документально підтверджених витрат за ведення технічного нагляду, а також витрат пов'язаних з користуванням земельної ділянки на якій знаходиться Об'єкт;

2) фінансування будівельно-монтажних робіт;

3) в будь-якій іншій формі, не забороненій чинним законодавством України.

4.3. До завершення будівництва об'єкту майнові права на нього належать Інвестору. Після завершення будівництва та введення Об'єкту в експлуатацію, Інвестор набуває права власності на Об'єкт згідно з цим Договором та підставі Акта готовності об'єкта до експлуатації.

4.4. Майнові права Інвестора на Об'єкт виникають з моменту підписання цього Договору і, серед іншого, передбачають повноваження Інвестора на вчинення, без погодження із Замовником, наступних дій:

1) переуступку майнових прав на приміщення в Об'єкті третім особам;

2) розпоряджатися майновими правами на приміщення в Об'єкті в будь-який інший спосіб, що не суперечить закону.

4.5. Після завершення будівництва та введення Об'єкта в експлуатацію:

1) Інвестор зобов'язаний безкоштовно передати у власність територіальної громади м. Рівного майданчик для відпочинку ігровий майданчик для дітей та майданчик для зайняття фізичною культурою та їх обладнання, а також під'їздну дорогу з тротуарами.

2) Замовник зобов'язаний відмовитися від права оренди земельної ділянки на користь експлуатуючої організації.

4.6. Відносини Сторін цього Договору не є спільною діяльністю, яка врегульована нормами параграфу 2 "Просте товариство" глави 77 "Спільна діяльність" Цивільного кодексу України, зокрема:

1) майно, що використовується Сторонами для виконання цього Договору, є їх приватною власністю і не набуває статусу вкладу та спільного майна (спільної власності сторін);

2) жодна із Сторін не вправі діяти від імені іншої Сторони крім випадку, коли представництво здійснюється на основі договору доручення, та/або створювати спільні зобов'язання;

3) фінансовий результат діяльності кожної із Сторін, пов'язаний з виконанням цього Договору, не залежить від фінансового результату іншої Сторони.

5. Строк дії договору.

5.1 Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 05 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.

5.2. Положення Договору, реалізація яких вимагає підписання додатків до цього Договору чи окремих Угод, набувають чинності з дати підписання Сторонами і оповідних додатків та угод.

6. Обов'язки сторін.

6.1. Замовник зобов'язується :

6.1.1. Забезпечити можливість користування Інвестором земельною ділянкою на строк, не менший від строку дії цього Договору, для здійснення на ній будівництва Об'єкта.

6.1.2. Не перешкоджати у здійсненні Інвестором дій спрямованих на будівництво Об'єкта.

6.1.3. Протягом п'яти днів з моменту підписання даного Договору надати уповноваженій особі Інвестора належним чином завірені копії документів, що посвідчують речове право Замовника на земельну ділянку, на якій здійснюється будівництво Об'єкт.

6.1.4. Виконати такі функції Замовника будівництва:

1) здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю виконуваних, в тому числі але не виключно, будівельно-монтажних робіт проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм та правил;

2) погоджувати надані підрядником акти форми КБ-2в та КБ-3;

3) подати організаціям, які є власниками мереж водопостачання та водовідведення, теплових мереж, електромереж, газопроводу або здійснюють їх експлуатацію, заяву та інші документи, необхідні для підключення Об'єкту до інженерних мереж;

4) забезпечити прийняття закінченого будівництвом Об'єкта в експлуатацію протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту завершення будівництва, передачі Замовнику виконавчої документації в повному обсязі, повного виконання Інвестором обов'язків Замовника зі сплати пайової участі у розвиток інфраструктури міста Рівного, повного виконання Інвестором зобов'язань з оплати Замовнику послуг за ведення технічного нагляду та відшкодування орендної плати за землю;

5) за дорученням Інвестора передати інженерні мережі або об'єкти інженерної інфраструктури;

6) за дорученням Інвестора передати у власність територіальної громади м. Рівного майданчик для відпочинку, ігровий майданчик для дітей, майданчик для зайняття фізичною культурою та їх обладнанім, а також під'їздну дорогу з тротуарами;

7) вчиняти інші дії, обов'язок вчинення яких покладено законом на Замовника будівництва, якщо відповідні функції не делеговані Інвестору.

6.1.5. Інформувати Інвестора про обставини, що перешкоджають виконанню Договору або ставлять під сумнів доцільність продовження його виконання.

6.2. Інвестор зобов'язується :

6.2.1. використовувати Будівельний майданчик виключно з метою здійснення будівництва Об'єкта;

6.2.2. укладати договори на умовах, визначених цим Договором;

6.2.3. на вимогу Замовника в будь-який час забезпечувати вільний доступ на Будівельний майданчик уповноважених осіб Замовника;

6.2.4. попередити Замовника про виконання прихованих будівельно-монтажних робіт на Об'єкті за два дні до їх виконання для їх огляду, перевірки і своєчасного підписання актів про закриття прихованих робіт;

6.2.5. виконати обов'язки Замовника за договором про пайову участь замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Рівного, укладеного у зв'язку з будівництвом Об'єкту, про що Інвестор зобов'язаний укласти відповідний договір із Замовником та Рівненською міською радою;

6.2.6. виконувати будівельно-монтажні роботи з будівництва Об'єкту в обсязі не меншому ніж 1 000 000,00 грн. у квартал.

6.2.7. Компенсувати Замовнику:

1) орендну плату за Земельну ділянку;

2) інші витрати, понесені Замовником при виконанні Договору.

6.2.8. Виконати наступні функції Замовника будівництва:

1) за погодженням із Замовником (за цим Договором) укласти договір з Генеральним проектувальником на виконання проектних робіт по Об'єкту;

2) за погодженням із Замовником (за цим Договором) укласти договір з Генеральним підрядником на виконання робіт з будівництва Об'єкта або виконати функції Генерального підрядника самостійно. При укладанні такого договору підряду Інвестор виступає в ньому в якості Замовника;

3) забезпечити фінансування будівництва Об'єкта;

4) координувати роботу організацій, залучених до будівництва Об'єкта.

6.2.9. Сплачувати Замовнику вартість послуг з ведення технічного нагляду в розмірі і в строки передбачені пунктами 9.3 та 9.4 цього Договору.

6.2.10. Виконати наступні роботи з будівництва об'єктів соціально-культурної сфери та інженерних мереж:

- влаштування під'їздної дороги;

- влаштування доріг на ділянці;

- влаштування тротуарів за межами ділянки;

- влаштування наземного гаража відкритого типу;

- влаштування тротуарів в межах ділянки;

- влаштування майданчиків для відпочинку, для занять фізичною культурою та ігровий майданчик для дітей.

6.2.11. Інвестор має право вносити зміни до проектної документації за погодженням Замовника та проектної організації.

6.2.12. При укладенні Договору підряду з Генеральним підрядником Інвестор виступає у ньому Замовником. Інвестор (Замовник за Договором підряду) приймає у Генерального підрядника виконані роботи за актами форми КБ-2в та КБ-3, які погоджені із Замовником (УКБ міськвиконкому).

7. Права Сторін

7.1. Права Замовника.

Замовник має право:

- в будь-який час забезпечувати явку уповноважених осіб (інженерів технічного нагляду, представників тощо) на територію Будівельного майданчика;

- отримувати плату за надання послуг технічного нагляду;

- вимагати від залучених Інвестором до будівництва Об'єкту підрядників виконання робіт відповідно до проектної документації та інших нормативних документів відносно порядку виконання та приймання робіт;

- ініціювати проведення лабораторних та експертних оцінок відносно відповідності застосованих матеріалів сертифікатам якості.

7.2. Права Інвестора.

Інвестор має право:

- на власний розсуд, з дотриманням вимог чинного законодавства, організувати процес будівництва Об'єкту;

- обирати підрядні організації, матеріали для будівництва та джерела фінансування будівництва Об'єкту, дотримуючись вимог чинного законодавства.

8. Розроблення проектної документації

8.1. Інвестор оплачує повну вартість робіт (послуг) з виготовлення проектної документації.

8.2. Інвестор має право самостійно обирати проектувальника для розроблення проектної документації на Об'єкт.

8.3. Інвестор зобов'язується виготовити та передати Замовнику проектно - кошторисну документацію протягом трьох місяців з дня підписання Договору.

9. Технічний нагляд

9.1. Замовник забезпечує Технічний нагляд протягом усього періоду будівництва Об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва Об'єкта.

9.2. Замовник має право вимагати від підрядника:

1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт;

2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів, та наявності відхилень від проектних рішень;

3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх заповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування.

9.3. Вартість послуг з ведення Технічного нагляду становить 2,5% від вартості виконаних підрядником будівельно-монтажних робіт з будівництва Об'єкту.

9.4. Інвестор зобов'язується оплачувати вартість послуг з ведення Технічного нагляду протягом 10 календарних днів з моменту погодження Замовником актів форми КБ-2в та КБ-3.

10. Пайова участь

10.1. Сторони погодились, що у зв'язку з будівництвом Об'єкта, Замовник покладає на Інвестора виконання своїх обов'язків за договором про пайову участь замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Рівного у відповідності до статті 528 Цивільного кодексу України.

10.2. Величина пайової участі визначається у відповідному договорі, укладеному між Замовником, Інвестором та Рівненською міською радою відповідно до встановленого розміру пайової участі в розвитку інфраструктури, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва Об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, та на підставі розрахунку, який є невід'ємною частиною такого договору. При цьому, не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

10.3 Інвестор засвідчує, те що ознайомився з Рішенням Рівненської міської ради № 2703 від 27.12.2012р. "Про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Рівного", Додатком 1 до Рішення Рівненської міської ради 27.12.2012р. № 2703 "Порядок залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Рівного", Додатком 2 до Рішення Рівненської міської ради № 2703 від 27.12.2012р. "Порядок розрахунку пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Рівного в разі будівництва об'єктів, загальна кошторисна вартість яких згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами не визначена", Додатком 3 до Рішення Рівненської міської ради від 27.12.2012р. № 2703 "Примірна форма договору про пайову участь замовника будівництва у розвитку інфраструктури міста Рівного", Додатком 4 до Рішення Рівненської міської ради від 27.12.2012р. № 2703 "Розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста Рівного".

10.4. З моменту підписання договору про пайову участь замовника у розвитку інфраструктури міста Рівного, що буде укладений між Замовником, Інвестором та Рівненською міською радою у зв'язку з будівництвом Об'єкта, Інвестор зобов'язується виконати зобов'язання Замовника за таким договором, а саме - перерахувати кошти пайової участі на рахунок міського бюджету за реквізитами, в порядку та в розмірі, наведеному у вказаному договорі.

10.5. Замовник має право не подавати до відповідної інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю документ про готовність об'єкта до експлуатації щодо Об'єкта, у разі, якщо Інвестор повністю не виконає зобов'язання за договором про пайову участь замовника у розвитку інфраструктури міста Рівного, укладеного у зв'язку з будівництвом Об'єкту.

11. Відповідальність сторін

11.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань, які передбачені положеннями даного Договору згідно чинного законодавства України.

11.2. Інвестор має право отримати компенсацію всіх понесених витрат та відшкодування збитків, зумовлених припинення дії цього Договору впродовж місяця після надання Замовнику розрахунку суми компенсації і документів, що підтверджують понесені витрати та завдані збитки, якщо інші умови компенсації не будуть визначені спеціальною угодою.

У випадку порушення Замовником строку сплати Інвестору компенсації витрат, понесених останнім до розірвання цього Договору або в зв'язку з розірванням договору, Замовник зобов'язаний сплатити Інвестору пеню за кожний день прострочення в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період прострочення, від неоплаченої в строк суми.

11.3. За невиконання, неналежне чи несвоєчасне виконання Інвестором грошових зобов'язань передбачених пунктами 6.2.7. та 9.3. даного Договором, Інвестор зобов'язується сплачувати Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми невиконаного чи несвоєчасно виконаного зобов'язання.

11.4 Жодна із Сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання або неналежне виконання зобов'язань по Договору, якщо вони обумовлені обставинами, які виникли поза волею і бажанням Сторін і які не можна передбачити або запобігти їм. Дані обставини мають бути підтверджені Сертифікатом Торгово - промислової палати України чи її регіональними торгово-промисловими палатами. Сторона, яка не може виконати своїх зобов'язань з цих причин, повинна проінформувати іншу сторону протягом 10 календарних днів після їх появи.

11.5. Якщо будь-яка з таких обставин справила безпосередній вплив на виконання зобов'язань у встановлений Договором термін, то термін виконання зобов'язання подовжується відповідно на час дії цієї обставини.

11.6. Після закінчення дії обставин форс-мажору Сторона, що потрапила під вплив таких обставин, повинна в письмовій формі повідомити про це іншу Сторону та відновити виконання своїх зобов'язань за Договором. В повідомленні повинні зазначатись строки, у які Сторона припускає відновити виконання свої зобов'язань за Договором.

12. Вирішення спорів

12.1. У разі виникнення спірних ситуацій, пов'язаних з виконанням цього Договору, Сторони зобов'язуються докласти всіх сил для їх досудового врегулювання шляхом переговорів.

12.2. У випадку неможливості вирішення розбіжностей шляхом переговорів, вони підлягають розгляду в порядку згідно чинного законодавства України.

13. Порядок розірвання Договору

13.1. Договір може бути змінений або розірваний за взаємною згодою Сторін шляхом укладення відповідної угоди у письмовій формі.

13.2. Замовник має право достроково розірвати цей Договір у разі невиконання Інвестором пунктів 6.2.9. та 6.2.7. цього Договору.

13.3. Замовник, у разі прийняття рішення про дострокове розірвання Договору, зобов'язаний письмово повідомити про це Інвестора не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів, з обґрунтуванням причин.

14. Інші умови

14.1. Цей Договір укладений в двох оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони які є автентичними за змістом. У випадках, не передбачених цим говором, Сторони керуються чинним законодавством України. Додатки до даного Договору, а також інші угоди, що укладені на його виконання, являються його невід'ємною частиною.

15. Реквізити та підписи Сторін

ЗАМОВНИКІНВЕСТОР Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради вул. Лермонтова, 6, м. Рівне, 33028, код ЄДРПОУ 05517742 п/р26001000006561 в ПАТ "УКРСОЦБАНК" МФО 300023 Начальник С.О. КушнірТовариство з обмеженою відповідальністю "Юрист-Кріон" вул. Відінська, 41 кв. 32, м. Рівне, 33018 код ЄДРПОУ 33494192 п/р в 26006001320982 в ПАТ "УНІВЕРСАЛ БАНК" МФО 322001 ІПН 334941926503 Директор С.М. Жук

3. Стягнути з Управління капітального будівництва Виконавчого комітету Рівненської міської ради (33000, м. Рівне, вул. Лермонтова, 6, код ЄДРПОУ 05517742 ) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮРИСТ-КРІОН" (33018, м. Рівне, вул. Відінська, 41 кв. 32, код ЄДРПОУ 33494192) 1 600 грн. 00 коп. (одну тисячу шістсот гривень 00 коп.) витрат по сплаті судового збору.

4. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду Рівненської області може бути оскаржене протягом двадцяти днів з дня його проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Рівненського апеляційного господарського суду в порядку встановленому ст.ст. 254, 256 - 259 Господарського процесуального кодексу України. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено та підписано "12" лютого 2018 року.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://rv.arbitr.gov.ua.

Суддя Марач В.В.

Дата ухвалення рішення09.02.2018
Оприлюднено13.02.2018
Номер документу72149039
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання договору укладеним

Судовий реєстр по справі —918/929/17

Ухвала від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Судовий наказ від 14.02.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 06.02.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 16.01.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 16.01.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 03.01.2019

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 20.12.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 12.12.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 11.12.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні