УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
Від "13" лютого 2018 р. Справа № 3/53-Б
Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 3/53-Б за заявою ліквідаційної комісії ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 (м. Коростень, Житомирська область) про банкрутство
за участю учасників судового процесу:
від кредиторів: не з'явилися
від боржника: ОСОБА_2 - ліквідатор
ВСТАНОВИВ:
у провадженні Господарського суду Житомирської області знаходиться справа №3/53-Б про банкрутство ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 (м. Коростень, Житомирська область).
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, в редакції чинній з 19.01.2013 року та процедура ліквідації по даній справі була введена судом до набрання чинності вищезазначеного Закону, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції чинній до 19.01.2013.
15.12.2017 набрав чинності Закон України від 03.10.2017 №2147-VIII "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів", яким, зокрема, Господарський процесуальний кодекс України викладено в новій редакції.
Згідно з ч. 6 ст. 12 Господарського процесуального кодексу України, в редакції чинній з 15.12.2017 господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом про банкрутство.
Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи (ч. 3 ст. 3 ГПК України).
Відповідно до п.п. 9 пункту 1 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України справи у судах першої та апеляційної інстанції, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією.
Також, у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 №2147-VIII внесено зміни до Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, в редакції чинній з 19.01.2013 року.
З огляду на вищевикладене, розгляд даної справи здійснюється судом з урахуванням положень ГПК України, в редакції чинній з 15.12.2017 та Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції чинній до 19.01.2013 року.
У засіданні суду розглядався остаточний звіт ліквідатора про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс.
Ліквідатор ОСОБА_2 в засіданні суду підтримала поданий до суду остаточний звіт про проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс, які просила затвердити. До матеріалів справи у судовому засіданні надала супровідний лист з додатками.
Розглянувши вищезазначені документи, суд прийшов до висновку долучити їх до матеріалів справи.
Як убачається із матеріалів справи Коростенський міський центр зайнятості та Коростенське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області не заперечували проти затвердження остаточного звіту та ліквідаційного балансу боржника (листи, а.с.29,30 том 6).
У судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасника судового процесу, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №5 (далі- КВЖРЕП №5), як суб'єкта підприємницької діяльності, було зареєстровано виконавчим комітетом Коростенської міської ради Житомирської області, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО №139311 від 01.11.2001 (а.с. 48, том 1).
У відповідності до п.п. 1.3, 1.4. Статуту КВЖРЕП №5 передбачено, що власність підприємства є спільною комунальною власністю територіальної громади міста Коростеня в особі міської ради, підприємство створюється як самостійне та експерементальне і в своїй діяльності підпорядковане безпосередньо виконкому Коростенської міської ради.
Згідно пунктів 3.1, 3.2 Статуту КВЖРЕП №5 Вищим органом управління підприємством є територіальна громада м. Коростеня в особі міської ради, Коростенська міська рада здійснює управління та контроль за господарсько-фінансовою діяльністю підприємства через свій виконавчий орган (міськвиконком).
В п. 3.4 Статуту КВЖРЕП №5 зазначено, що до виключної компетенції Коростенської міської ради, в управлінні підприємством, входить, зокрема, прийняття рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію підприємства.
Реорганізація та ліквідація підприємства проводиться за рішенням власника, суду, арбітражного суду, в інших передбачених чинним законодавством України випадках (п. 6.1 Статуту, а.с. 27-33 том 1).
Рішенням двадцять другої сесії V скликання від 24.04.2008 за №15 Коростенська міська рада прийняла рішення про ліквідацію ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 шляхом його поділу та передачі за розподільним актом (балансом) визначених часток майна, прав та обов'язків шляхом приєднання до ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №1, ОСОБА_1 підприємства "Водоканал", ОСОБА_1 підприємства теплозабезпечення (а.с. 38 том.1).
Рішенням тридцятої сесії V скликання від 19.02.2009 за №20 Коростенська міська рада внесла зміни до рішення Коростенської міської ради від 24.04.2008 за №15, яким було змінено склад ліквідаційної комісії.
У зв'язку з недостатністю майнових активів для задоволення грошових вимог кредиторів та у відповідності до ч. 3 ст. 110 ЦК України ліквідаційна комісія звернулася 18.11.2010 до Господарського суду Житомирської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство за правилами ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ухвалою суду від 22.11.2010 господарський суд за заявою боржника ОСОБА_1 виробничого житлово-експлуатаційного підприємства №5 (м. Коростень) порушив провадження у справі про банкрутство у порядку ст.ст. 6, 8, ч. 10 ст. 11 та ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 19.01.2013.
Постановою господарського суду від 24.02.2011 вказане підприємство було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2
Оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було опубліковано в газеті "Голос України" №63 від 07.04.2011р. (а.с. 17 том 2).
Ухвалою суду від 14.07.2011р. було затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 (м. Коростень).
В період здійснення своїх повноважень ліквідатором здійснювались заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема:
Згідно акту прийому-передачі голова ліквідаційної комісії боржника, передав, а ліквідатор ОСОБА_2 прийняла печатку, штамп підприємства - банкрута, а також інші цінності (а.с. 20 том.2).
15.04.2011 ліквідатором ОСОБА_2 було прийнято наказ про проведення інвентаризації підприємства-банкрута №1 (а.с.47 том 2).
За результатами проведеної інвентаризації було виявлено три одиниці техніки, які включено ліквідатором до ліквідаційної маси, а саме: автомобіль ГАЗ -53а (1979 р/в) цистерна асанізаторська; автомобіль ЗИЛ-ММЗ4502 (1986р/в); Автомобіль ГАЗ 3102 "Волга" (1983 р/в).
Згідно довідки Коростенського МРЕВ №119 від 03.02.2011 за боржником зареєстровані наступні транспортні засоби: ГАЗ-3102, н/з НОМЕР_1; ЗИЛ-ММЗ-4502, н/з 23-35 ЖИУ; ПА-53А, н/з 23-34 ЖИУ (а.с.119 том 1).
Як вбачається з матеріалів справи та звіту ліквідатора ОСОБА_2 відповідно до висновку про вартість майна, станом на 01.08.2011 вартість трьох автомобілів становила 28256 грн. (а.с. 110 том 2).
Комітет кредиторів боржника на засіданні 03.05.2012 вирішив зобов'язати ліквідатора ОСОБА_2 поновити експертну оцінку на автотранспорт та надати дозвіл на реалізацію автотранспорту не нижче вартості експертної оцінки (протокол засідання комітету кредиторів від 03.05.2012, а.с. 107-109 том 2).
На виконання вищезазначеного рішення комітету, ліквідатором було поновлено експертну оцінку транспортних засобів.
Згідно протоколу засідання комітету кредиторів боржника від 19.06.2012 комітет кредиторів вирішив понизити експертну вартість автомобіля Газ 3102, яка становить 9846 грн. на 15% та надати дозвіл на реалізацію автомобіля Газ 3102 прямим викупом вартість якого становить 8369,10 грн (а.с.127-128 том 2).
Зі звіту ліквідатора станом на 13.09.2012 та поданої інформації вбачається, що ліквідатором ОСОБА_2 було реалізовано автотранспорт в кількості трьох одиниць на загальну суму 26780 грн (а.с.20 том 3).
Як вбачається з відомості №1 станом на 26.10.2012 ліквідатором було погашено заборгованість по заробітній платі працівникам КВЖРЕП №5 на суму 6000 грн (а.с. 84 том 3).
Відповідно до протоколу засідання комітету кредиторів від 27.12.2012, комітетом кредиторів було вирішено затвердити виплачену заборгованість по заробітній платі працівникам боржника в сумі 6000 грн (а.с. 65 том 3).
Станом на 01.01.2013 загальна сума заборгованості по заробітній платі перед працівниками становила 41,1 тис. грн.
Відповідно до графіка погашення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам по підприємствах-банкрутах розташованих на території м. Коростень протягом 2013 року, заборгованість по заробітній платі була погашена, що підтверджується відомістю та заявами (а.с.192- 216, т.3).
Як убачається із матеріалів справи, рішенням Коростенського міськрайонного суду Житомирської області від 22.03.2013 було вирішено стягнути з ОСОБА_3 8529,70 грн. та з ОСОБА_4 7859,70 на користь ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 як незаконно отриманих коштів по заробітній платі (а.с.190 том 3).
Ухвалою Коростенського міськрайонного суду Житомирської області від 17.05.2013 рішення від 22.03.2013 було розстрочено (а.с.43, т.4).
Державною виконавчою службою на ліквідаційний рахунок підприємства-банкрута були перераховані кошти в суму 16389,40 грн. сплачені ОСОБА_3 та ОСОБА_4.
Як вбачається з інформації ліквідатора про надходження коштів у ліквідаційній процедурі, станом на 27.11.2015 на ліквідаційний рахунок надійшло 44949,65 грн.
Як свідчать матеріали справи, кошти в сумі 44949,65 грн. були розподілені ліквідатором на оплату державного мита за подачу заяв звільнених кредиторів, погашення заборгованості по заробітній платі та оплату послуг арбітражного керуючого, за виконання обов'язків ліквідатора, тощо.
Згідно листа Територіального сервісного центру МВС 1841 №39 від 17.12.2015, за КВЖРЕП №5 транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (а.с. 212, том 4).
Відповідно до листа Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області №01/179 від 17.02.2016, сільськогосподарська техніка за банкрутом не значиться (а.с. 87 том 5).
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек станом на 30.11.2015 та 17.01.2018 щодо банкрута відповідні відомості відсутні (а.с.216-217 том 4, а.с. 81 том 6).
Довідка Коростенської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області №740/10 від 25.01.2016 свідчить про те, що станом на 25.01.2016 у ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 відкриті банківські рахунки - відсутні (а.с. 209 том 4).
Печатка банкрута була знищена, що підтверджується актом знищення печатки юридичної особи - банкрута КВЖРЕП №5 (а.с. 107 том 6).
Як свідчать матеріали справи, грошових коштів та майнових активів банкрута, після часткового погашення витрат, пов'язаних з провадженням у справі про банкрутство - у підприємства боржника не залишилось.
Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.
У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.
Згідно до п.5 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.
Відповідно до п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 19.01.2013, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Частиною 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 19.01.2013, передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п.6 ч.2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 19.01.2013, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.
Ураховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.
Керуючись ст.ст. 32, п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції чинній до 19.01.2013, ст.ст.233, 234 ГПК України, господарський суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_2 та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 (м. Коростень, Житомирська область).
2. Ліквідувати юридичну особу - Комунальне виробниче житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №5, юридична адреса: вул. Каштанова 21, м.Коростень, Житомирська область,11500, ідентифікаційний код 24707566 .
3. Припинити повноваження ліквідатора ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 арбітражного керуючого ОСОБА_2
4. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.
5. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6. Провадження у справі припинити.
7. Ліквідатору ОСОБА_2 :
- повідомити відділ з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;
- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
8. Архівному відділу виконавчого комітету Коростенської міської ради прийняти без додаткових умов (безоплатно) на зберігання архівні документи банкрута - ОСОБА_1 виробничого житлового ремонтно-експлуатаційного підприємства №5 (вул. Каштанова 21, м.Коростень, Житомирська область,11500, ідентифікаційний код 24707566), які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, зокрема, згідно переліку видів документів, пов'язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 14.03.2013 №430/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.03.2013 за №428/22960.
Надіслати копію ухвали державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу державної фіскальної служби за місцезнаходженням банкрута.
Ухвала господарського суду набирає законної сили з моменту її прийняття.
Ухвала господарського суду може бути оскаржена в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Повний текст складено та підписано 15.02.2018
Суддя Костриця О.О.
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2018 |
Оприлюднено | 15.02.2018 |
Номер документу | 72200216 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Костриця О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні