Рішення
від 12.02.2018 по справі 816/2104/17
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 лютого 2018 року м. ПолтаваСправа № 816/2104/17

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шевякова І.С., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Новоселицької загальноосвітної школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

24 листопада 2017 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області (надалі також - позивач, ГУ ДСНС України в Полтавській області) звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Новоселицької загальноосвітної школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (надалі також - відповідач) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Позивач просив:

- застосувати до Новоселицької загальноосвітної школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 25168249) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації господарчої будівлі (сараю) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки;

- встановити Новоселицькій загальноосвітній школі І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 25168249) заборону на користування за призначенням господарчою будівлею (сараєм) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, та відключити будівлю від електропостачання;

- покласти на Семенівський районний сектор Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (38200, Полтавська область, Семенівський район, смт. Семенівка, вул. Шевченка, 41) обов'язок контролю за дотриманням Новоселицькою загальноосвітною школою І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 25168249) заборони на користування за призначенням господарчою будівлею (сараєм) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що за результатами перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки суб'єктом господарювання Новоселицькою загальноосвітною школою І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області, були виявлені й зафіксовані порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки у господарчій будівлі (сараї) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, тому подальша її експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою від 27 листопада 2017 року відкрито скорочене провадження у зазначеній справі.

З 15 грудня 2017 року до Кодексу адміністративного судочинства України були внесені зміни у зв'язку з набранням чинності ОСОБА_1 України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03 жовтня 2017 року №2147-VIII.

У пункті 10 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції ОСОБА_1 України від 03.10.2017 №2147-VIII визначено, що справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

З огляду на викладене, 18 грудня 2017 року Полтавський окружний адміністративний суд ухвалив здійснювати розгляд справи у порядку загального позовного провадження, та призначив підготовче судове засідання на 03 січня 2018 року.

03 січня 2018 року підготовче судове засідання було відкладене через неявку представника відповідача, відносно якого відсутні відомості про вручення йому судової повістки.

30 січня 2018 року Полтавський окружний адміністративний суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні.

Від представника позивача 30 січня 2018 року надійшла заява про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження.

Представник відповідача з судове засідання не з`явився, хоча про час та місце судового засідання повідомлявся належним чином, причини неявки не повідомив.

Згідно частини дев'ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи, що в судове засідання належним чином повідомлені учасники справи не з'явилися та відсутні потреби заслухати свідка чи експерта, суд вирішив розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов таких висновків.

На підставі наказу № 6 від 31.10.2017 року /а. с. 17/, відповідно до посвідчення на проведення перевірки № 126 від 20.11.2017 року /а. с. 19/, 20.11.2017 року посадовою особою Семенівського РС Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області проведено позапланову перевірку відповідача на предмет додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За результатами перевірки складено акт № 126 від 20.11.2017 року, яким, зокрема, зафіксовано порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, які мали місце у господарчій будівлі Новоселицької загальноосвітньої школи І ступеню Семенівської районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42 /а.с. 20-28/.

ОСОБА_2 серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, визначених нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, які мали місце у господарчій будівлі Новоселицької загальноосвітньої школи І ступеню Семенівської районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, а саме:

- не проведено технічне обслуговування блискавкозахисту господарчої будівлі (розділ ІV, пункт 1.21 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417 - далі НАПБ А.01.001-2014);

- не піддано вогнегасному оброблянню дерев`яні будівельні конструкції даху господарчої будівлі (розділ ІІІ п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014);

- з`єднання електропроводів у зазначеній будівлі виконано за допомогою "скруток" (розділ ІV п. 1.6 ППБУ);

- будівля не забезпечена первинними засобами пожежогасіння (розділ V п. 3.6 НАПБ А.01.001-2014);

- в господарчій будівлі світильник безпосередньо підвішений на струмопровідний провід (розділ ІV, пункт 1.18 НАПБ А.01.001-2014).

Достовірність встановлених обставин підтверджується такими доказами: актом перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 20.11.2017 року № 126, підписаним без зауважень представником відповідача, приписом про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту № 126 від 20.11.2017 року /а.с. 37/.

Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються ОСОБА_1 України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - ОСОБА_1 № 877-V).

Відповідно до статті 1 ОСОБА_1 № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 ОСОБА_1 № 877-V).

Згідно зі статтею 5 зазначеного ОСОБА_1 № 877-V, органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.

Відповідно до частини 1 статті 7 ОСОБА_1 № 877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Частиною сьомою статті 7 ОСОБА_1 України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами , під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

У даному разі перевіркою було встановлено, що у господарчій будівлі Новоселицької загальноосвітньої школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, відповідачем порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 № 1417.

Згідно пунктів 1,2 Розділу І "Загальні положення", ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце недотримання вимог пункту 2.5 розділу ІІІ, пунктів 1.6, 1.18, 1.21 розділу ІV , пункту 3.8 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні.

Відповідно до пункту 2.5 розділу ІІІ "Протипожежна техніка. Первинні засоби пожежогасіння" Правил пожежної безпеки в Україні, у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності. Необхідність обробляння засобами вогнезахисту дерев'яних елементів інших конструкцій будинків визначається відповідними нормативними документами за видами будинків.

Пунктом 1.6 розділу ІV Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів мають здійснюватися за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.

Згідно з пунктом 1.18 розділу ІV Правил пожежної безпеки в Україні забороняється підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи.

Відповідно до 1.21 розділу ІV "Загальні вимоги пожежної безпеки до інженерного обладнання" Правил пожежної безпеки в Україні, захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд» .

Пунктом 3.6 розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні визначено, що необхідна кількість первинних засобів пожежогасіння повинна визначатися відповідальним за пожежну безпеку на об'єкті окремо для кожного поверху та приміщення, а також для етажерок відкритих установок.

Суд бере до уваги, що встановлені перевіркою та зафіксовані у акті перевірки № 126 від 20.11.2017 року порушення наведених вище положень Правил пожежної безпеки в Україні, зумовлюють можливість виникнення пожежі та /або неможливість гасіння пожежі на початковій стадії її виникнення, підвищення протипожежного навантаження, тощо, тобто створюють загрозу життю та здоров'ю людей.

Встановлено, що захід реагування у вигляді повного зупинення об'єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки є доцільним у разі допущення порушень, які реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідач заперечень щодо позовних вимог або доказів на підтвердження усунення порушень, наведених в акті перевірки від 20.11.2017 року № 126, не надав.

Частиною 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

У зв'язку із вищевикладеним суд приходить до висновку про необхідність застосування до Новоселицької загальноосвітньої школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації господарчої будівлі (сараю), розташованої за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42.

Відповідно до частини 1 статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе встановити порядок виконання судового рішення шляхом заборони Новоселицькій загальноосвітній школі І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (місцезнаходження: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, ідентифікаційний код 25168249) на користування за призначенням господарчою будівлею (сараєм) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42 та відключення її від електропостачання до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Щодо клопотання позивача про покладення на Семенівський районний сектор Головного управління ДСНС України у Полтавській області обов'язку контролю за дотриманням Новоселицькою загальноосвітньою школою І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області заборони на користування за призначенням господарчою будівлею (сараєм) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42 та відключення її від електропостачання до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, то суд зауважує, що виконання судового рішення не потребує встановлення вказаного способу виконання, оскільки позивач та його підрозділи наділені необхідними повноваженнями щодо вжиття заходів контролю та реагування по відношенню до підконтрольних суб'єктів нормами чинного законодавства.

Відносно наявного у прохальній частині адміністративного позову клопотання позивача про звернення постанови суду до негайного виконання, що вмотивована положеннями статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зазначає наступне.

Суд не знаходить можливим звернути дане рішення до негайного виконання, як про це просив позивач.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції від 06.07.2005 № 2747-VI, чинній до 15.12.2017) негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України у редакції ОСОБА_1 України від 03.10.2017 № 2147-VII (чинній на дату ухвалення рішення у справі) негайно виконуються рішення суду про: 1) присудження виплати пенсій, інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів - у межах суми стягнення за один місяць; 2) присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби - у межах суми стягнення за один місяць; 3) поновлення на посаді у відносинах публічної служби; 4) припинення повноважень посадової особи у разі порушення нею вимог щодо несумісності; 5) уточнення списку виборців; 6) усунення перешкод та заборону втручання у здійснення свободи мирних зібрань; 7) накладення арешту на активи, що пов'язані з фінансуванням тероризму та стосуються фінансових операцій, зупинених відповідно до рішення, прийнятого на підставі резолюцій Ради Безпеки ООН, зняття арешту з таких активів та надання доступу до них.

Негайно також виконуються рішення суду, прийняті в адміністративних справах, визначених пунктами 1, 5 частини першої статті 263, пунктами 1-4 частини першої статті 283 цього Кодексу.

Отже, рішення суду про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) не підлягає негайному виконанню.

Згідно із частиною другою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Тобто, підстави для розподілу судових витрат - відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 6-9, 77, частиною 3 статті 183, частиною 4 статті 189, статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,-

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області (місцезнаходження: вул. Маршала Бірюзова, 26/1, м. Полтава, Полтавська область, 36007, ідентифікаційний код 38610079) до Новоселицької загальноосвітної школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (місцезнаходження: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, ідентифікаційний код 25168249) про застосування заходів реагування задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Новоселицької загальноосвітної школи І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (місцезнаходження: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, ідентифікаційний код 25168249) у вигляді повного зупинення експлуатації господарчої будівлі (сараю) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Встановити порядок виконання судового рішення шляхом заборони Новоселицькій загальноосвітній школі І ступеня Семенівської районної ради Полтавської області (місцезнаходження: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42, ідентифікаційний код 25168249) на користування за призначенням господарчою будівлею (сараєм) за адресою: Полтавська область, Семенівський район, с. Новоселиця, вул. Центральна, 41/42 та відключення її від електропостачання до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Головуючий суддя ОСОБА_3

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72276279
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/2104/17

Рішення від 12.02.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні