Копія
Справа № 822/3658/17
РІШЕННЯ
іменем України
06 лютого 2018 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Блонського В.К.
за участі:секретаря судового засідання Варченко В.В. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про визнання рішення протиправним та зобов'язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, в якій просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 17.08.2017 року, яким відмовлено у задоволенні заяви ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області.
- зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області.
21.12.17 року ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду відкрито провадження у даній справі
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначає, що він є членом фермерського господарства "Ілля 2007" разом з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6
13.06.2016 року загальними зборами фермерського господарства "Ілля 2007" прийнято рішення про розпаювання земельних ділянок площею 10 га рівними частками між вищевказаними членами господарства, розташованих за межами населених пунктів на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області.
Позивач, у відповідності до статті 55 Закону України "Про землеустрій", з метою отримання у власність земельної ділянки, звернувся із заявою від 15.05.2017 року до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для ведення фермерського господарства за рахунок земель державної власності загальною площею 3,1487 га за межами населених пунктів на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, кадастровий номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства, без зміни її цільового призначення, яка перебувала в оренді члена фермерського господарства "Ілля 2007".
Позивач зазначає, що до заяви було додано перелік необхідних документів і матеріалів, визначених законодавством.
За результатом розгляду поданого ним клопотання (заяви), листом в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 12.07.2017 року йому відмовлено у наданні такого дозволу з підстав не надходження до відповідача документації із землеустрою. Вказано, що питання щодо надання дозволу на виготовлення технічної документації може бути розглянуто відповідачем лише після погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок у встановленому законодавством порядку.
Позивач зазначає, що наказом відповідача № 22-1245СГ від 24.01.2017 року ОСОБА_4, як члену фермерського господарства "Ілля 2007", надано дозвіл на поділ земельної ділянки площею 10 га (кадастровий номер НОМЕР_5) на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, що перебувала в оренді на підставі договору оренди від 07.11.2007 року.
Позивач вказує, що фермерське господарство "Ілля 2007 " орендувало земельну ділянку площею 10 га, а земельна ділянка на яку він претендує входить у ділянку 10 га.
Отримавши лист від 12.07.2017 року позивач надав відповідачу виготовлену технічну документацію із землеустрою, щодо поділу земельної ділянки з матеріалами про зміну площі.
Наказом відповідача № 22-15756 - СГ від 03.08.2017 року затверджено вищевказану документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки державної власності площею 10 га, кадастровий номер НОМЕР_5, в результаті поділу якої утворено три земельні ділянки з кадастровими номерами: НОМЕР_3 площею 2,9897 га; НОМЕР_2 площею 3,1487 га; НОМЕР_4 площею 3,8616 га.
Листом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № Л-20594/0-11956/6-17 від 17.08.2017 року йому повторно відмовлено у задоволенні клопотання (заяви) та наданні дозволу на виготовлення технічної документації.
Позивач вважає вищевказану відмову протиправною, а тому вернувся із даним адміністративним позовом до суду.
Позивач в судове засідання не прибув, хоча був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, та представником позивача подано заяву про розгляд справи без участі сторони позивача.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, хоча відповідач був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином, та подав до суду заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження, також зазначив, що проти позову заперечує в повному обсязі.
Також відповідачем подано відзив на даний адміністративний позов, в якому він просить відмовити у задоволенні даного позову з наступних підстав.
Позивач 15.05.2017 року звертався до відповідача із клопотанням з метою отримання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для ведення фермерського господарства площею 3,1487 га за межами Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2, яка перебуває в оренді члена фермерського господарства "Ілля 2007" - ОСОБА_4
За результатами розгляду поданого ОСОБА_1, клопотання, позивачу відмовлено з підстав того, що ОСОБА_4, було надано лише згоду на поділ земельної ділянки. Станом на 12.07.2017 року ОСОБА_4, не звертався до відповідача із клопотанням щодо погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_5, а відповідно до кадастрового плану земельної ділянки, що передається в оренду громадянину ОСОБА_4, останньому передавалися в оренду земельна ділянка загальною площею 10 га, (кадастровий номер НОМЕР_5).
До моменту погодження технічної документації із землеустрою гр. ОСОБА_4, дана земельна ділянка не була поділена, факт виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки кадастровий номер НОМЕР_5 не означає її поділу. А тому вважає відмову Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області у задоволенні клопотання позивача законною та правомірною, оскільки на час звернення позивача фактично не існувало земельної ділянки яку позивач бажав отримати для ведення фермерського господарства (кадастровий номер НОМЕР_2).
Зазначає, що 08.08.2017 року позивач повторно звернувся до відповідача з аналогічним клопотанням, однак відповідно до вимог частини 6 статті 118 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) позивачем до клопотання не були додані відповідні документи.
У відзиві відповідач зазначає, що оскільки договір оренди земельних ділянок від 07.11.2007 року закінчився, відмова Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 17.08.2017 року № Л-20594/0-11956/6-17 є обгрунтованою, законною та правомірною.
Позивачем надано відповідь на відзив, в якій він не погодилася із позицією відповідача, викладеною у вказаному відзиві, з підстав його необгрунтованості.
Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що позивач є членом фермерського господарства "Ілля 2007" разом з ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6
Загальними зборами фермерського господарства "Ілля 2007" 13.06.2016 року прийнято рішення про розпаювання земельної ділянки площею 10 га рівними частками між вищевказаними членами господарства, розташованої за межами населених пунктів на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, що підтверджується протоколом зборів членів фермерського господарства "Ілля 2007" від 13.06.2016 року.
15.05.2017 року позивач звернувся із заявою № Л-12285/0/5-17 від 15.05.2017 року (з доданими до неї документами) до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області з метою отримання у власність земельної ділянки, відповідно до статі 55 Закону України "Про землеустрій" про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), для ведення фермерського господарства за рахунок земель державної власності загальною площею 3,1487 га за межами населених пунктів на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, кадастровий номер НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства, без зміни її цільового призначення, яка перебувала в оренді члена фермерського господарства "Ілля 2007" ОСОБА_4
За результатом поданого ним клопотання (заяви), листом в.о. начальника Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № Л-12285/0-9578/6-17 від 12.07.2017 року позивачу відмовлено у наданні дозволу з підстав не надходження до відповідача документації із землеустрою. Вказано, що питання щодо надання дозволу на виготовлення технічної документації може бути розглянуто відповідачем лише після погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок у встановленому законодавством порядку.
Також зазначено, що згідно договору оренди земельних ділянок від 07.11.2007 року в оренду передається земельна ділянка загальною площею 10 га, згідно поданої заяви щодо встановлення меж земельних ділянок передається земельна ділянка площею 3,1487 га, а тому враховуючи зазначене, для вирішення питання стосовно виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства, позивачу необхідно внести зміни до договору оренди щодо зміни площ.
Наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № 22-1245-СГ від 24.01.2017 року ОСОБА_4В, як члену фермерського господарства "Ілля 2007" надано дозвіл на поділ земельної ділянки площею 10 га (кадастровий номер НОМЕР_5) на території Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району, що перебувала в оренді на підставі договору оренди від 07.11.2007 року.
12.07.2017 року позивач надав Головному управлінню Держгеокадастру у Хмельницькій області виготовлену технічну документацію із землеустрою, щодо поділу земельної ділянки з матеріалами про зміну площі.
Наказом відповідача № 22-15756 - СГ від 03.08.2017 року затверджено вищевказану документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки державної власності площею 10 га, кадастровий номер НОМЕР_5, в результаті поділу якої утворено три земельні ділянки з кадастровими номерами: НОМЕР_3 площею 2,9897 га; НОМЕР_2 площею 3,1487 га; НОМЕР_4 площею 3,8616 га.
Позивач 08.08.2017 року повторно звернувся до відповідача з аналогічним клопотанням.
Листом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № Л-20594/0-11956/6-17 від 17.08.2017 позивачу відмовлено у задоволенні клопотання (заяви) та наданні дозволу на виготовлення технічної документації.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту "а" частини 3 статті 22 ЗК України землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Згідно з частиною 1 статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Відповідно до пункту "а" частини 1 статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах: для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району.
Згідно з частиною 3 статті 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:
а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян;
б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Статтею 31 ЗК України визначено, що землі фермерського господарства можуть складатися із:
а) земельної ділянки, що належить на праві власності фермерському господарству як юридичній особі;
б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам фермерського господарства на праві приватної власності;
в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди.
Громадяни - члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).
Згідно з частиною 1 статті 32 ЗК України громадянам України - членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність надані їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради.
Частиною 1 та 2 статті 13 Закону України "Про фермерське господарство" визначено, що члени фермерського господарства мають право на одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).
Членам фермерських господарств передаються безоплатно у приватну власність із раніше наданих їм у користування земельні ділянки у розмірі земельної частки (паю) члена сільськогосподарського підприємства, розташованого на території відповідної ради. Земельні ділянки, на яких розташовані житлові будинки, господарські будівлі та споруди фермерського господарства, передаються безоплатно у приватну власність у рахунок земельної частки (паю).
Відповідно до частини 6 статті 118 ЗК України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Згідно частини 7 статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Таким чином, за результатами розгляду заяви позивача про надання дозволу на розроблення документації землеустрою, відповідач повинен був прийняти одне з таких рішень: про надання дозволу на розроблення відповідної документації із землеустрою, або про відмову у наданні відповідного дозволу із зазначенням причин відмови.
Підставою для відмови у наданні дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Судом встановлено, що заяву про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення фермерського господарства, позивач подав 08.08.2017 року, у період дії договору оренди земельних ділянок від 07 листопада 2007 року (строк дії до 17 серпня 2017 року). Однак, листом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області № Л-20594/0-11956/6-17 від 17.08.2017 року ОСОБА_1, відмовлено в наданні дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою.
Відповідач був зобов'язаний розглянути заяву позивача з урахуванням дати її подання. При цьому, закінчення строку оренди під час розгляду Головним управлінням Держгеокадастру у Хмельницькій області заяви позивача, не може слугувати підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.
Згідно з положеннями частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що відповідачем не доведено правомірність рішення, що викладене у листі № Л-20594/0-11956/6-17 від 17.08.2017 року, а тому позовна вимога про визнання протиправним та скасування рішення від 17.08.2017 року Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області щодо відмови у наданні ОСОБА_1, дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою є обгрунтованою та такою, що підлягає задоволенню.
Щодо позовної вимоги позивача зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 2,7751 га із кадастровим номером 6824283200:05:004:0011 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області суд зазначає наступне.
В процесі судового розгляду спору відповідач не довів правомірності відмови, викладеної у листі № Л-20588/0-11952/6-17 від 17.08.2017 року.
Судом враховано те, що позивач повторно звертався до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області з заявою про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою.
Суд зазначає, що спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.
Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду України від 16.09.2015 року у справі № 21-1465а15.
Тому суд вважає, що позовна вимога про зобов'язання Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області, підлягає задоволенню.
Суд вважає за необхідне зазначити, що позивачем в позовних вимогах помилково зазначено неправильну площу земельної ділянки, а також неправильно зазначено її кадастровий номер, тому суд розглядав вказану адміністративну справу на підставі встановленого правильного кадастрового номеру земельної ділянки та її правильної площі, а саме: земельна ділянка площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2.
В резолютивній частині позову позивачем заявлено клопотання, в якому вона просить зобов'язати відповідача надати звіт про виконання судового рішення та встановити йому строк для виконання звіту.
Щодо даного клопотання суд зазначає наступне.
У відповідності до частини 6 статті 245 КАС України у випадках, визначених у частинах третій - п'ятій цієї статті, суд може визначити відповідачу - суб'єкту владних повноважень розумний строк виконання рішення суду.
Вказане положення частини 6 статті 245 КАС України встановлює обов'язок, а не право суду встановлювати судовий контроль за виконанням судового рішення, а тому враховуючи обставини даної справи та задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі, суд вважає залишити вказане клопотання без задоволення.
Частиною 1 статті 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 (31100, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код - НОМЕР_1) до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області (29016, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1, код ЄДРПОУ - 38428145) про визнання рішення протиправним та зобов'язання вчинити дії, -задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 17.08.2017 року, яким відмовлено у задоволенні заяви ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області.
Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області надати ОСОБА_1 дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 3,1487 га із кадастровим номером НОМЕР_2 для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів Радковецької сільської ради Старокостянтинівського району Хмельницької області.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 640,00 грн., (шістсот сорок гривень) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Вінницького апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з його проголошення, а у випадку, якщо в судовому засіданні були проголошені вступна та резолютивна частини рішення суду, - з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складене 12 лютого 2018 року
Головуючий суддя /підпис/ В.К. Блонський "Згідно з оригіналом" Суддя В.К. Блонський
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2018 |
Оприлюднено | 20.02.2018 |
Номер документу | 72278746 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Блонський В.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні