Ухвала
від 12.02.2018 по справі 826/2054/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 12 лютого 2018 року                                        м. Київ                              № 826/2054/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Добрянська Я.І., ознайомившись з позовною заявою    за позовом       Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до       Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОКОМПАНІ" про  стягнення штрафних санкцій в розмірі 10000,00 грн., В С Т А Н О В И В: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулась Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОКОМПАНІ" про стягнення заборгованості в сумі 10000 грн. Ознайомившись із позовною заявою, суд встановив її невідповідність вимогам статті 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на наступне.                                                                       Згідно частини третьої статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Відповідно до п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України “Про судовий збір”, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Згідно з ст. 7 Закону України “Про Державний бюджет України на 2018 рік”,  з 1 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1762 грн. Судом встановлено, що відповідно до позовних вимог Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, ціна позову становить 10000 грн., отже, судовий збір, відповідно до вимог Закону України “Про судовий збір” підлягає сплаті в розмірі 1762 грн. Проте, позивачем не надано доказу сплати судового збору. Водночас, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку заявлено клопотання про відстрочення  сплати судового збору з огляду на майновий стан позивача. Поряд із цим, суд звертає увагу на викладену у постанові Пленуму Вищого адміністративного суду України від 23.01.2015 №2 “Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08 липня 2011 року №3674-VI “Про судовий збір” позицією про те, що обмежене фінансування бюджетної установи, яка діє як суб'єкт владних повноважень, не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати. Більше того, такі підстави створюють нерівне відношення законодавчих норм в частині сплати судового збору щодо інших позивачів, які не є суб'єктами владних повноважень, а тому суперечать положенням статті 129 Конституції України та статті 8 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до яких усі учасники судового процесу є рівними перед законом і судом. Не може бути привілеїв чи обмежень прав учасників судового процесу за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Враховуючи викладені вище обставини, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору. Окрім цього, відповідно до п. 2, ч. 5, ч. 6  ст. 160 КАС України,  в позовній заяві зазначаються: -  повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості, визначені у пункті 2 частини п'ятої цієї статті стосовно представника. Проте, на порушення вищезазначених норм, в адміністративному позові не вказано повні відомості щодо представника, а саме: реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти. Також, не зазначено відомості щодо відомих номерів засобів зв'язку, офіційної електронної адреси або адреси електронної пошти. Згідно ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. Відповідно до ч. 2 ст. 169 КАС України, в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити). Враховуючи вищевикладене, позивачу необхідно усунути недоліки позовної заяви у п'ятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху шляхом подання до суду квитанції про сплату судового збору в розмірі 1762, 0 грн. на реквізити Окружного адміністративного суду міста Києва із відміткою банку про зарахування судового збору до бюджету, а також уточненого адміністративного позову оформленим відповідно до вищезазначених вимог. Керуючись статтями 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, - УХВАЛИВ: 1. У задоволенні клопотання Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про відстрочення сплати судового збору - відмовити. 2.Залишити позовну заяву Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку без руху. 3.Встановити позивачу п'ятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з                            дати отримання копії цієї ухвали. 4.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені ч.4 ст. 169 КАСУ. Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені ст. 256 КАС України та оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.02.2018
Оприлюднено22.02.2018
Номер документу72280575
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/2054/18

Рішення від 29.05.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 01.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 12.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні