Ухвала
від 19.02.2018 по справі 813/584/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

19 лютого 2018 року справа № 813/584/18

м.Львів

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Крутько Олена Василівна, після одержання позовної заяви Приватного підприємства ТОР-Н до Виконавчого комітету Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області, ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування рішень, -

В С Т А Н О В И В :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства ТОР-Н про визнання протиправним та скасування рішення виконавчого комітету Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області від 29.01.2014 року №14 Про розгляд заяви щодо надання дозволу на розроблення проектної документації щодо будівництва готельно-торгово-офісного центру по вул.С.Бандери, 1А, м.Новояворівськ, гр.ОСОБА_1Р. разом з додатком в якому викладені Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки; визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області від 24.03.2016 року №41 Про розгляд заяви щодо винесення інженерних мереж за межі земельної ділянки по вул.С.Бандери, 1А, м.Новояворівськ, гр.ОСОБА_1Р. .

Позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст.ст.123, 160, 161 КАС України.

Відповідно до ч.1 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Згідно абз.1 ч.2 ст.122 КАС України, для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до ч.3 ст.122 КАС України, для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

В позовній заяві, позивач зазначає, що дізнався про оскаржувані рішення у листопаді 2017 року, що спростовується матеріалами справи (копії додатків з відміткою за 2016 рік, опосередковано листом Виконавчого комітету Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області від 03.08.2016 року №1721/10). Не зазначено також, чи були вказані рішення оприлюднені на офіційному сайті міської ради.

Згідно ч.1 ст.123 КАС України, у разі подання особою позову після закінчення строків, установлених законом, без заяви про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані судом неповажними, позов залишається без руху. При цьому протягом десяти днів з дня вручення ухвали особа має право звернутися до суду з заявою про поновлення строку звернення до адміністративного суду або вказати інші підстави для поновлення строку.

Позивач має право протягом десяти днів з дня вручення ухвали звернутися з заявою про поновлення строку звернення до суду та вказати поважні підстави поновлення строку.

Частиною 2 статті 123 КАС України передбачено, що якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку звернення до адміністративного суду будуть визнані неповажними, суд повертає позовну заяву.

Якщо позивач не заявить про поновлення пропущеного строку звернення до адміністративного суду, позовну заяву буде повернуто без розгляду (ч.2 ст.123 КАС України).

Частиною 3 ст.161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору на сьогодні визначено Законом України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI (із відповідними змінами і доповненнями).

Частиною першою статті 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Підпунктом 1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України Про судовий збір передбачено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до ч.3 ст.6 Закону України Про судовий збір у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Згідно статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік , установлено у 2018 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2018 року - 1762 грн.

З позовної заяви вбачається, що позивач заявляє дві вимоги немайнового характеру.

Згідно платіжного доручення №5 від 08.02.2018 року, доданого до позовної заяви, позивач сплатив судовий збір лише у розмірі 1762,00 грн.

Таким чином, за подання даного адміністративного позову позивачу необхідно доплатити судовий збір у розмірі 1762,00 грн.

Статтею 42 КАС України прямо визначений склад осіб, які беруть участь у справі, а саме: сторони, треті особи.

Згідно з ч.1 ст.46 КАС України, сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.

За приписами ч.2, ч.3 ст.46 КАС України позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб'єкти владних повноважень. Відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Відповідно до пункту 7 статті 4 КАС України, суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

Виходячи із змісту позовних вимог, характеру спірних відносин та складу осіб, ОСОБА_1 не здійснює владних управлінських функцій та не є суб'єктом владних повноважень або особою, якій делеговано виконання таких повноважень в розумінні Кодексу адміністративного судочинства України, а тому не може бути відповідачем у справі.

З огляду на викладене, позовну заяву слід залишити без руху та встановити позивачу строк для усунення її недоліків.

Керуючись ст.ст.123, 160, 161, 169, 171, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В :

Залишити без руху позовну заяву Приватного підприємства ТОР-Н до Виконавчого комітету Новояворівської міської ради Яворівського району Львівської області, ОСОБА_1 про визнання протиправними та скасування рішень.

Позивачу встановити десятиденний строк для усунення недоліків, зазначених в мотивувальній частині ухвали з дати отримання копії ухвали.

Роз'яснити позивачу, що в разі не усунення недоліків, позовна заява буде повернута.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя Крутько О.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2018
Оприлюднено21.02.2018
Номер документу72317036
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/584/18

Постанова від 18.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 16.08.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 16.07.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 14.03.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Крутько Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні