8.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
05 лютого 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/99/18
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді: Пляшкової К.О.,
за участю
секретаря судового засідання: Занічковської П.Є.,
представників
позивача: Підлипяна П.А. (керівник),
Каруна С.С. (довіреність від 05.01.2018 № 1),
відповідача: Ганзія С.В. (довіреність від 20.12.2017 № 4003/9/12-32-10-00-29),
розглянувши у судовому засіданні у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Інтеграл до Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення від 04.12.2017 № 0035591308,
ВСТАНОВИВ:
04 січня 2018 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Інтеграл (далі - позивач, ТОВ Інтеграл ) до Головного управління ДФС у Луганській області (далі - відповідач, ГУ ДФС у Луганській області), в якій заявлено позовну вимогу про визнання протиправним та скасування рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 04.12.2017 № 0035591308, прийнятого ГУ ДФС у Луганській області про застосування до ТОВ Інтеграл штрафу в розмірі 11186,69 грн за період з 29.07.2014 до 25.11.2015; штрафу в розмірі 199873,36 грн за період з 03.03.2015 до 17.11.2017; нарахування пені в розмірі 194612,52 грн, з підстав звільнення позивача від виконання обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14.04.2014 до закінчення антитерористичної операції, за приписами пункту 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .
У вступному слові представники позивача надали пояснення, аналогічні викладеному у позовній заяві.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позовних вимог, про що подав відзив на адміністративний позов (арк. спр. 49-50), у якому зазначив, що за приписами пункту 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування умовами звільнення від виконання обов'язків платника єдиного внеску є заява у довільній формі, яка подається до фіскального органу за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення АТО та сертифікат Торгово-промислової палати України, який є єдиним та належним документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору). Відповідачем за даними інтегрованої картки ТОВ Інтеграл встановлено несвоєчасну сплату позивачем єдиного внеску за період з 29.07.2014 до 25.11.2015 та 03.03.2015 до 17.11.2017, у зв'язку з чим правомірно, на думку представника відповідача, застосовано штрафну санкцію та нараховано пеню. У зв'язку з чим у задоволенні позовних вимог слід відмовити повністю.
У вступному слові представник відповідача надав пояснення аналогічні, викладеним у відзиві на адміністративний позов.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд встановив таке.
За даними витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) від 09.01.2018 № 1003450308 (арк. спр. 14-18) в ЄДР наявні такі відомості: ТОВ Інтеграл , ідентифікаційний код юридичної особи 31255865, місцезнаходження юридичної особи: 92703, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Жовтнева, будинок 36, основний вид діяльності 05.10 Добування кам'яного вугілля, перебуває на обліку як платник єдиного внеску в Старобільській ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області.
До 13 січня 2015 року місцезнаходженням юридичної особи ТОВ Інтеграл було: 94620, Луганська область, місто Антрацит, селище міського типу Щотове, вулиця Стаханова, будинок 36, що підтверджено копією виписки з ЄДР серії ААА № 278616 (арк. спр. 9).
У період з 13 січня 2015 року по 29 травня 2015 року місцезнаходженням юридичної особи ТОВ Інтеграл було: 84313, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Орджонікідзе, будинок 10, що підтверджено копіями виписок з ЄДР станом на 15.01.2015 та 05.06.2015, позивач перебував на обліку у ДПІ у м. Краматорську ГУ Міндоходів у Донецькій області як платник єдиного внеску (арк. спр. 11, 12).
Рішенням ГУ ДФС у Луганській області від 04.12.2017 № 0035591308 за несвоєчасну сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до ТОВ Інтеграл застосовано штраф у розмірі 11186,69 грн за період з 29.07.2014 до 25.11.2015; штраф у розмірі 199873,36 грн за період з 03.03.2015 до 17.11.2017; нарахована пеня у розмірі 194612,52 грн (арк. спр. 5).
Дослідженням інтегрованої картки ТОВ Інтеграл (арк. спр. 57-70) та розрахунку штрафної санкції за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску до рішення від 04.12.2017 № 0035591308 (арк. спр. 6-7) встановлено таке:
- єдиний внесок, нарахований 16.07.2014 у сумі 111866,90 грн, сплачено:
08.10.2015 у сумі 36372,70 грн, із затримкою 437 днів, за що застосовано штраф у сумі 3637,27 грн (10%), нарахована пеня у сумі 15894,88 грн;
25.11.2015 у сумі 75494,20 грн, із затримкою 485 днів, за що застосовано штраф у сумі 7549,42 грн (10%), нарахована пеня у сумі 36614,68 грн;
- єдиний внесок, нарахований 19.02.2015 у сумі 130005,20 грн, сплачено:
25.11.2015 у сумі 94505,80 грн, із затримкою 268 днів, за що застосовано штраф у сумі 18901,16 грн (20%), нарахована пеня у сумі 25327,56 грн;
13.01.2016 у сумі 35499,40 грн, із затримкою 317 днів, за що застосовано штраф у сумі 7099,88 грн (20%), нарахована пеня у сумі 11253,31 грн;
- єдиний внесок, нарахований 20.04.2015 у сумі 131803,10 грн, сплачено 13.01.2016, із затримкою 260 днів, за що застосовано штраф у сумі 26360,62 грн (20%), нарахована пеня у сумі 34268,80 грн;
- єдиний внесок, нарахований 19.05.2015 у сумі 76931,70 грн, сплачено:
13.01.2016 у сумі 52697,50 грн, із затримкою 230 днів, за що застосовано штраф у сумі 10539,50 грн (20%), нарахована пеня у сумі 12120,43 грн;
02.02.2016 у сумі 24234,20 грн, із затримкою 250 днів, за що застосовано штраф у сумі 4846,84 грн (20%), нарахована пеня у сумі 6058,55 грн;
- єдиний внесок, нарахований 18.08.2015 у сумі 87163,45 грн, сплачено 02.02.2016, із затримкою 158 днів, за що застосовано штраф у сумі 17432,69 грн (20%), нарахована пеня у сумі 13771,83 грн;
- єдиний внесок, нарахований 11.09.2015 у сумі 90098,45 грн, сплачено 02.02.2016, із затримкою 127 днів, за що застосовано штраф у сумі 18019,69 грн (20%), нарахована пеня у сумі 11442,50 грн;
- єдиний внесок, нарахований 16.10.2015 у сумі 80224,35 грн, сплачено:
02.02.2016 у сумі 48503,90 грн, із затримкою 97 днів, за що застосовано штраф у сумі 9700,78 грн (20%), нарахована пеня у сумі 4704,88 грн;
03.02.2016 у сумі 31720,45 грн, із затримкою 98 днів, за що застосовано штраф у сумі 6344,09 грн (20%), нарахована пеня у сумі 3108,60 грн;
- єдиний внесок, нарахований 13.11.2015 у сумі 82629,55 грн, сплачено:
03.02.2016 у сумі 68279,55 грн, із затримкою 65 днів, за що застосовано штраф у сумі 13655,91 грн (20%), нарахована пеня у сумі 4438,17 грн;
02.03.2016 у сумі 14350,00 грн, із затримкою 93 днів, за що застосовано штраф у сумі 2870,00 грн (20%), нарахована пеня у сумі 1334,55 грн;
- єдиний внесок, нарахований 18.12.2015 у сумі 82459,80 грн, сплачено 02.03.2016, із затримкою 65 днів, за що застосовано штраф у сумі 16491,96 грн (20%), нарахована пеня у сумі 5359,89 грн;
- єдиний внесок, нарахований 19.01.2016 у сумі 78283,25 грн, сплачено 02.03.2016, із затримкою 34 днів, за що застосовано штраф у сумі 15656,65 грн (20%), нарахована пеня у сумі 2661,63 грн;
- єдиний внесок, нарахований 20.02.2016 у сумі 56563,95 грн, сплачено 02.03.2016, із затримкою 2 дні, за що застосовано штраф у сумі 7312,79 грн (20%), нарахована пеня у сумі 73,13 грн;
- єдиний внесок, нарахований 13.04.2016 у сумі 34400,00 грн, сплачено 07.06.2016, із затримкою 40 днів, за що застосовано штраф у сумі 6880,07 грн (20%), нарахована пеня у сумі 1376,01 грн;
- єдиний внесок, нарахований 18.05.2016 у сумі 33803,65 грн, сплачено 07.06.2016, із затримкою 8 днів, за що застосовано штраф у сумі 6760,73 грн (20%), нарахована пеня у сумі 270,43 грн;
- єдиний внесок, нарахований 16.06.2017 у сумі 11026,80 грн, сплачено 17.11.2017, із затримкою 141 день, за що застосовано штраф у сумі 2205,36 грн (20%), нарахована пеня у сумі 1554,78 грн;
- єдиний внесок, нарахований 18.07.2017 у сумі 11806,95 грн, сплачено 17.11.2017, із затримкою 112 днів, за що застосовано штраф у сумі 2361,39 грн (20%), нарахована пеня у сумі 1322,38 грн;
- єдиний внесок, нарахований 16.08.2017 у сумі 11836,20 грн, сплачено 17.11.2017, із затримкою 81 день, за що застосовано штраф у сумі 2367,24 грн (20%), нарахована пеня у сумі 958,73 грн;
- єдиний внесок, нарахований 06.09.2017 у сумі 10339,50 грн, сплачено 17.11.2017, із затримкою 50 днів, за що застосовано штраф у сумі 2067,90 грн (20%), нарахована пеня у сумі 516,97 грн;
- єдиний внесок, нарахований 06.10.2017 у сумі 9990,55 грн, сплачено 17.11.2017, із затримкою 18 днів, за що застосовано штраф у сумі 1998,11 грн (20%), нарахована пеня у сумі 179,83 грн.
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 4 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 2464-VI) платниками єдиного внеску є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Частиною восьмою статті 9 Закону № 2464-VI обумовлено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
У відповідності до частини дванадцятої статті 9 цього Закону єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).
Приписами статті 25 Закону № 2464-VI встановлено, що рішення, прийняті органами доходів і зборів та органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум. У редакції вказаної норми, що діяла до 01.01.2015, розмір штрафу складав 10 відсотків несплачених або несвоєчасно сплачених сум.
На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
Разом з тим, пунктом 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI визначено, що платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.
Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.
Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.
Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу.
Так, Указом Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції на території Донецької і Луганської областей.
Тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення визначає Закон України від 02.09.2014 № 1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (далі - Закон № 1669-VII), абзацом 2 статті 1 якого визначено, що територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 № 405/2014.
Згідно з положеннями статті 2 Закону № 1669-VII на час проведення антитерористичної операції забороняється нарахування пені та/або штрафів на основну суму заборгованості із зобов'язань за кредитними договорами та договорами позики з 14.04.2014 громадянам України, які зареєстровані та постійно проживають або переселилися у період з 14.04.2014 з населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, а також юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, що провадять (провадили) свою господарську діяльність на території населених пунктів, визначених у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція.
Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція та від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України територію Донецької та Луганської областей, у тому числі й місто Краматорськ, місто Антрацит, Старобільський район, віднесено до території проведення антитерористичної операції.
Як установлено судом, місцезнаходженням ТОВ Інтеграл у спірний період та до теперішнього часу є територія, віднесена до переліку де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 № 405/2014.
Відповідно, судом встановлено, що до ТОВ Інтеграл , як платника єдиного внеску, який у спірному періоді перебував на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, де проводилась антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014 № 405/2014, звільнений від відповідальності за невиконання обов'язків платника єдиного внеску, визначених частиною другою статті 6 Закону № 2464-VI, зокрема, щодо своєчасної сплати єдиного внеску.
Посилання відповідача на відсутність у позивача сертифікату Торгово-промислової палати України про підтвердження форс-мажорних обставин, як на обов'язкову умову для звільнення від відповідальності за несвоєчасну сплату єдиного внеску, суд вважає необґрунтованими, з огляду на таке.
Статтею 10 Закону № 1669-VII визначено, що протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.
Разом з тим, пункт 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI, як спеціальна норма законодавства, не пов'язує звільнення платника єдиного внеску від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій з наявністю сертифікату Торгово-промислової палати України.
Пунктом 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI не пов'язано таке звільнення й з поданням платником єдиного внеску заяви про звільнення від обов'язків, визначених статтею 6 Закону № 2464-VI, яка подається до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання.
Відповідно, суд не враховує твердження представника відповідача, що позивачем заяву про звільнення від виконання обов'язків платника єдиного внеску подано до ГУ ДФС у Луганській області - органу ДФС, в якому ТОВ Інтеграл не перебуває на обліку як платник єдиного внеску.
Суд вважає, що єдиною законодавчо визначеною умовою для звільнення платника єдиного внеску від відповідальності, штрафних та фінансових санкцій, пені за невиконання вимог законодавства щодо своєчасної сплати єдиного внеску, є факт перебування відповідного платника на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, віднесених до переліку населених пунктів, де проводилась антитерористична операція.
З огляду на наведене судом встановлено, що рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 04.12.2017 № 0035591308 прийнято відповідачем всупереч положень пункт 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-VI, а отже воно є протиправним та підлягає скасуванню.
Відповідно, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та необхідність їх задоволення у повному обсязі.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Оскільки адміністративний позов підлягає задоволенню, суд вважає за необхідне стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 6085,10 грн.
Керуючись статтями 72-77, 90, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Інтеграл (ідентифікаційний код юридичної особи 31255865, місцезнаходження юридичної особи: 92703, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Жовтнева, будинок 36) до Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код юридичної особи: 39591445, місцезнаходження юридичної особи: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) про визнання протиправним та скасування рішення від 04.12.2017 № 0035591308 задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Луганській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 04.12.2017 № 0035591308, яким до Товариства з обмеженою відповідальністю Інтеграл застосовано штраф у розмірі 11186,69 грн за період з 29.07.2014 до 25.11.2015; штраф у розмірі 199873,36 грн за період з 03.03.2015 до 17.11.2017; нарахована пеня у розмірі 194612,52 грн.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Інтеграл (ідентифікаційний код юридичної особи 31255865, місцезнаходження юридичної особи: 92703, Луганська область, Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Жовтнева, будинок 36) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код юридичної особи: 39591445, місцезнаходження юридичної особи: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 6085,10 грн (шість тисяч вісімдесят п'ять гривень 10 коп.).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Повне рішення суду складено 09 лютого 2018 року.
Суддя К.О. Пляшкова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2018 |
Оприлюднено | 21.02.2018 |
Номер документу | 72322678 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні