Рішення
від 16.02.2018 по справі 817/2140/17
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

16 лютого 2018 року м. РівнеСправа №817/2140/17

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Щербакова В.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "САТЕЛІТ ОЙЛ" доГоловного управління ДФС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "САТЕЛІТ ОЙЛ" (далі - ТОВ "САТЕЛІТ ОЙЛ") звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Рівненській області (далі - ГУ ДФС у Рівненській області) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення форми "ПС" від 03.10.2017 №00003984000 про застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) в сумі 10153,81грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що висновки акта перевірки, на підставі якого прийнято оспорюване податкове повідомлення-рішення, не ґрунтуються на достовірних, об'єктивних та належним чином встановлених і відображених у акті даних, не відповідають фактичним обставинам та суперечать чинному законодавству, оскільки акцизні накладні №901 від 17.07.2017; №899 від 17.07.2017; №892 від 17.07.2017; №898 від 17.07.2017; №897 від 17.07.2017; №896 від 17.07.2017; №852 від 07.07.2017; №894 від 17.07.2017; 891 від 17.07.2017; №895 від 17.07.2017; №900 від 17.07.2017; №902 від 17.07.2017, були надіслані на поштову скриньку ДФС України в межах операційного дня та протягом строку передбаченого податковим законодавством України.

Відповідач, ГУ ДФС у Рівненській області, позов не визнав з підстав, викладених у відзиві, який обґрунтований тим, що камеральною перевіркою порядку реєстрації позивачем акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних встановлено порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних. Оскільки терміни реєстрації акцизних накладних, передбачені пунктом 231.6 ст.231 Податкового кодексу України, позивачем були порушені, то оспорюване податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В ході судового розгляду, судом було прийнято рішення про розгляд справи в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, здійснивши системний аналіз нормативно правових актів, які підлягають до застосування при наданні правової оцінки спірним правовідносинам, суд приходить до висновку про часткове задоволення позову з огляду на наступне.

Судом встановлено, що 19.09.2017 уповноваженими особами ГУ ДФС у Рівненській області на підставі пункту 20.1.4 статті 20 розділу І Податкового кодексу України, у порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України проведено камеральну перевірку даних Єдиного реєстру акцизних накладних ТОВ Сателіт Ойл (код ЄДРПОУ 38503384) за липень 2017 року, за наслідками якої складено акт перевірки від 19.09.2017 №250/17-00-40/38503384.

Відповідно до висновків вказаного акта перевірки, контролюючим органом встановлено порушення платником податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених пунктом 231.6 статті 231 Податкового кодексу України, а саме акцизних накладних: від 17.07.2017 №901; від 17.07.2017 №899; від 17.07.2017 №892; від 07.07.2017 №853; від 17.07.2017 №898; від 07.07.2017 №850; від 17.07.2017 №897; від 17.07.2017 №896; від 07.07.2017 №852; від 07.07.2017 №851; від 17.07.2017 №894; від 17.07.2017 №891; від 07.07.2017 №848; від 07.07.2017 №846; від 17.07.2017 №895; від 17.07.2017 №900; від 07.07.2017 №847; від 17.07.2017 №902; від 07.07.2017 №849.

Не погоджуючись з висновками акта перевірки ТОВ Сателіт Ойл було подано до податкового органу заперечення №21-09/2017 від 21.09.2017.

Відповідачем було направлено позивачу лист від 02.10.2017 №5511/10/17-00-40-16 про результати розгляду заперечення.

На підставі вказаного, ГУ ДФС у Рівненській області було прийняте податкове повідомлення-рішення форми ПС №00003984000 від 03.10.2017, яким до ТОВ Сателіт Ойл було застосовано штрафні (фінансові) санкції (штрафи) у сумі 10 153,81грн.

Не погоджуючись із вказаним повідомленням-рішенням позивач направив до Державної фіскальної служби України скаргу №05-10/2017 від 05.10.2017. Державна фіскальна служба України своїм рішенням №25337/6/99-99-11-03-01-25 від 06.11.2017 продовжила строк розгляду скарги позивача до 15.12.2017 (включно).

Державна фіскальна служба України своїм рішенням про результати розгляду скарги №29071/6/99-99-11-03-01-25 від 07.12.2017 вирішила залишити без змін податкове повідомлення-рішення форми ПС №00003984000 від 03.10.2017, а скаргу позивача без задоволення. Вказане рішення було отримане позивачем поштою 12.12.2017.

Вважаючи оспорюване рішення протиправним, ТОВ Сателіт Ойл звернулося до суду з відповідним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України), який визначає обов'язки та компетенцію контролюючих органів, повноваження їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Функція контролюючого органу щодо контролю за дотриманням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, реалізується останніми шляхом проведення перевірок у випадках та в порядку, встановленому ПК України.

В силу вимог підпункту 62.1.3 пункту 62.1 статті 62 ПК України податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Згідно з підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України контролюючим органам надано право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

У відповідності до статті 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України передбачено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Відповідно до пунктів 76.1, 76.2 статті 76 ПК України, камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова. Порядок оформлення результатів камеральної перевірки здійснюється відповідно до вимог статті 86 цього Кодексу.

Згідно з пунктом 86.2 статті 86 ПК України, за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

У відповідності до пункту 231.1. статті 231 ПК України платник податку при реалізації пального зобов'язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.

Пунктами 231.2 та 231.3. статті 231 ПК України передбачено, що форма та порядок заповнення акцизної накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Акцизна накладна складається платником податку в день реалізації пального при кожній повній або частковій операції з реалізації пального.

Пунктами 231.5 статті 231 ПК України визначено, що при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов'язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних, така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального. Акцизні накладні, які не надаються отримувачу пального, та акцизні накладні / розрахунки коригування, складені за операціями з реалізації пального суб'єктам господарювання та фізичним особам, які не є платниками акцизного податку, також підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Пунктами 231.6 статті 231 ПК України передбачено, що реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання. Підтвердженням особі, що реалізує пальне, про прийняття її акцизної накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру акцизних накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання особою, яка реалізує пальне, зареєстрованого в Єдиному реєстрі акцизних накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних отримувачем пального, така особа, що реалізує пальне, надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру акцизних накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі акцизних накладних та отриманим особою, яка реалізує пальне.

Датою та часом надання акцизної накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані акцизні накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 231.1 цієї статті, протягом операційного дня отримувачу пального / особі, яка реалізує пальне, надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, такі акцизна накладна / розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Платник податку має право зареєструвати акцизну накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, в якій загальний обсяг реалізованого пального не перевищує обсяг, обчислений відповідно до пункту 232.3 статті 232 цього Кодексу.

Пунктом 231.8. статті 231 ПК України визначено, що порядок ведення Єдиного реєстру акцизних накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Так, у відповідності до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру акцизних накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №114 (далі - Порядок №114), для реєстрації в Реєстрі акцизні накладні / розрахунки коригування надсилаються до ДФС в електронній формі відповідно до порядку подання податкових документів в електронному вигляді з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису уповноваженої особи у порядку, визначеному законодавством. Акцизні накладні / розрахунки коригування надсилаються протягом операційного дня. Операційний день для реєстрації акцизних накладних / розрахунків коригування у Реєстрі триває щодня з 8 до 19 години.

Згідно з пунктом 9 Порядку №114, причиною неприйняття акцизної накладної / розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі є: 1) наявність помилок, допущених під час складання акцизної накладної / розрахунку коригування; 2) відсутність у Реєстрі відомостей, що містяться в акцизній накладній, яка коригується; 3) факт реєстрації акцизної накладної / розрахунку коригування з такими самими реквізитами; 4) порушення вимог щодо наявності обсягу пального, обчисленого відповідно до пункту 232.3 статті 232 Податкового кодексу України (після завершення перехідного періоду); 5) порушення вимог, установлених пунктом 231.1 статті 231 Податкового кодексу України. Квитанція про неприйняття акцизної накладної / розрахунку коригування із зазначенням причини, на яку накладається електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки ДФС, надсилається протягом операційного дня платникові акцизного податку за допомогою засобів телекомунікаційних систем.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем було здійснено реалізацію дизельного палива, а саме для:

· Товариства з обмеженою відповідальністю Л.К.О. , підтвердженням чого слугує видаткова накладна №946 від 07.07.2017;

· Командитного товариства Березнівський районний агроторговий дім і Компанія - видаткова накладна №951 від 07.07.2017;

· фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 - видаткова накладна №949 від 07.07.2017;

· Товариства з обмеженою відповідальністю Інвесттрансбуд-М - видаткова накладна №952 від 07.07.2017;

· Товариства з обмеженою відповідальністю Укр-Пас-Транс - видаткова накладна №953 від 07.07.2017;

· фізичної особи-підприємця ОСОБА_3 - видаткова накладна №947 від 07.07.2017;

· Товариства з обмеженою відповідальністю Одек Україна - видаткова накладна №948 від 07.07.2017;

· фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 - видаткова накладна №950 від 07.07.2017.

На виконання ст.231 ПК України позивачем були складені акцизні накладні від 07.07.2017 №850; від 07.07.2017 №852; від 07.07.2017 №851; від 07.07.2017 №848; від 07.07.2017 №846; від 07.07.2017 №847; від 07.07.2017 №849; від 07.07.2017 №853, при цьому будь-яких зауважень відносно форми та відомостей, які містять вказані акцизні накладні матеріали справи не містять.

Крім того, відсутність зауважень до форми та відомостей, що містять вказані накладні в судовому засіданні підтвердив представник відповідача.

З урахуванням пункту 231.6 статті 231 ПК України останнім днем реєстрації вищевказаних акцизних накладних по згаданих операціях є 22.07.2017, що припадає на суботу - вихідний день тижня.

Як вбачається з матеріалів справи, зокрема, з повідомлення про отримання звітності, всі вищевказані акцизні накладні були доставлені на поштову скриньку ДФС України 21.07.2017 о 16 год. 44 хв., тобто в межах операційного дня, який встановлений пунктом 2 Порядку №114 (з 8 до 19 години).

Разом з тим, наявні в матеріалах справи квитанції №1 (в кількості 8 шт.) від 21.07.2017, які стосуються акцизних накладних №850 від 07.07.2017; №852 від 07.07.2017; №851 від 07.07.2017; №848 від 07.07.2017; №846 від 07.07.2017; №847 від 07.07.2017; №849 від 07.07.2017; №853 від 07.07.2017, містять інформацію про те, що документи доставлено до центрального рівня Державної податкової служби України 21.07.2017 о 23 год. 24 хв.

При цьому, податковим органом в акті перевірки вказано, що реєстрація акцизних накладних №850 від 07.07.2017; №852 від 07.07.2017; №851 від 07.07.2017; №848 від 07.07.2017; №846 від 07.07.2017; №847 від 07.07.2017; №849 від 07.07.2017; №853 від 07.07.2017, що не заперечується сторонами, була здійснена 24.07.2017, тобто в перший робочий день, який настав за кінцевою датою реєстрації, що припала на вихідний день (суботу), що також підтверджується наявними в матеріалах справи квитанціями №2 від 24.07.2017 (в кількості 8 штук).

З огляду на вказане суд критично оцінює висновки відповідача про порушення позивачем граничних термінів реєстрації 24.07.2017 акцизних накладних від 07.07.2017 №850, №852, №851, №848, №846, №847, №849; №853, оскільки вказані акцизні накладні були направлені позивачем до ДФС 21.07.2017, тобто в межах строку встановленого пункту 231.6 ст. 231 ПК України та протягом операційного дня встановленого пунктом 2 Порядку №114, з метою їх реєстрації.

Таким чином, позивач в повній мірі виконав покладений на нього податковим законодавством обов'язок по надісланню акцизних накладних в електронній формі до ДФС з метою їх реєстрації. Підстави для неприйняття вищевказаних акцизних накладних, що передбачені в пункті 9 Порядку №114 у відповідача були відсутні.

Крім того, відповідно до п. 56.21 ст. 56 ПК України, у разі коли норма цього Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

Європейська конвенція про обчислення строків (ETS №76) від 16.05.1972 року, яка застосовується до обчислення строків у цивільних, комерційних і адміністративних справах, у ст. 5 вказує, що при обчисленні строку суботи, неділі та офіційні свята враховуються. Однак, якщо diesadquem (для цілей цієї Конвенції термін diesadquem означає день, у який строк спливає) строку, до спливу якого має бути здійснена та чи інша дія, припадає на суботу, неділю, офіційне свято чи день, який вважається офіційним святом, встановлений строк продовжується на перший робочий день, який настає після них.

Виходячи із системного аналізу вищезазначених норм матеріального права, та незважаючи на те, що пункт 231.6 ст. 231 ПК України не містить визначення ситуації, коли останній день строку реєстрації акцизної податкової накладної припадає на вихідний або святковий день, суд приходить до висновку, що у разі якщо останній день строку реєстрації акцизних накладних, передбачений пункту 231.6 ст. 231 ПК України припадає на вихідний або святковий день, граничним строком реєстрації такої акцизної накладної є перший після нього робочий день.

З огляду на вказане, та враховуючи той факт, що позивачем 24.07.2017 були зареєстровані акцизні накладні від 07.07.2017 №850, №852, №851, №848, №846, №847, №849; №853, штрафні санкції застосовані відповідачем за порушення термінів їх реєстрації в розмірі 2% на суму 4437,90 грн. є протиправними та необґрунтованими.

Відтак, податкове повідомлення-рішення форми ПС №00003984000 від 03.10.2017 є протиправним в частині застосування штрафу на суму 4437,90грн.

Що стосується порушення позивачем граничних термінів реєстрації акцизних накладних: №901 від 17.07.2017; №899 від 17.07.2017; №892 від 17.07.2017; №898 від 17.07.2017; №897 від 17.07.2017; №896 від 17.07.2017; №852 від 07.07.2017; №894 від 17.07.2017; 891 від 17.07.2017; №895 від 17.07.2017; №900 від 17.07.2017; №902 від 17.07.2017, то в матеріалах справи відсутні докази, які спростовують вказані порушення.

З огляду на вказане, штрафні санкції застосовані відповідачем за порушення термінів їх реєстрації в розмірі 2% на суму 5715,91грн. є обґрунтованими.

Частиною 1 статті 2 КАС України визначено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене, суд вважає, що адміністративний позов підлягає до часткового задоволення.

Враховуючи положення ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог (ч.3). При цьому, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1).

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Рівненській області форми ПС від 03.10.2017 №00003984000 в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю Сателіт Ойл штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) в сумі 4437,90грн. (чотири тисячі чотириста тридцять сім гривень дев'яносто копійок).

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути із суб'єкта владних повноважень - Головного управління ДФС у Рівненській області (вул.Відінська, 12, м.Рівне, 33023; ідентифікаційний код 39394217), за рахунок його бюджетних асигнувань, на користь позивача Товариства з обмеженою відповідальністю "САТЕЛІТ ОЙЛ" (пров.Робітничий, буд.6, м.Рівне, 33009; ідентифікаційний код 38503384) судовий збір в сумі 699,36грн. (шістсот дев'яносто гривень тридцять шість копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд (пп.15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України).

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Щербаков В.В.

Дата ухвалення рішення16.02.2018
Оприлюднено22.02.2018
Номер документу72327831
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —817/2140/17

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 03.07.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 19.06.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 29.05.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні