Постанова
від 20.02.2018 по справі 813/3128/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2018 рокуЛьвів№ 876/11596/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Попка Я.С.

суддів Хобор Р.Б., Онишкевича Т.В.

за участю секретаря судового засідання Сердюк О.Ю.

представників відповідача ОСОБА_1, ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 1 листопада 2017 року, ухвалену суддею Ланкевич А.З., 16:56:01, м. Львів, дата складання повного тексту рішення 1 листопада 2017 року, у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Нове місто до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, головних інспекторів будівельного нагляду Відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області: ОСОБА_2, ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департамент містобудування Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

08.09.2017 року позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Нове місто звернулося до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, головних інспекторів будівельного нагляду Відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області: ОСОБА_2, ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департамент містобудування Львівської міської ради, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення головних інспекторів будівельного нагляду Департаменту ДАБІ у Львівській області від 18.08.2017 р. про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на будівництво ТзОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр. В.Чорновола,67, затверджені наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014р. № 23.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 1 листопада 2017 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасовано рішення від 18.08.2017 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на будівництво ТОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр. В.Чорновола, 67, затверджених наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014 року №23.

Постанова суду першої інстанції мотивована тим, що відповідно до детального плану території, затвердженого рішенням Львівської міської ради №136 від 24.02.2017 року, до плану зонування території м. Львова було внесено зміни, згідно з якими земельна ділянка за адресою: пр. В.Чорновола, 67 знаходиться в межах зони Ж-4 - зона багатоповерхової житлової забудови (від 9 до 16 поверхів). Як на момент видачі містобудівних умов, так і на момент розгляду даної справи в суді, наміри забудови згаданої земельної ділянки повністю відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні. Однак дані обставини залишені поза увагою відповідачами, без перевірки та відповідної оцінки, хоча вона є суттєвою при вирішенні питання щодо відповідності намірів забудови земельної ділянки положенням містобудівної документації.

Суд першої інстанції посилається на те, що оскільки єдиною підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, у Департаменту містобудування Львівської міської ради не було жодних правових підстав відмовити позивачу у видачі йому містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на пр. В.Чорновола,67.

Також, суд першої інстанції враховує, що органом державного архітектурно-будівельного контролю у жовтні 2016 року вже було проведено планову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил ТОВ Будівельна компанія Нове місто , результати якої оформлені актом №1ш/66-пл від 31.10.2016 року, в якому встановлено, що будівництво проводиться на підставі містобудівних умов забудови земельної ділянки на пр. В.Чорновола, 67, затверджених наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014 року №23. При цьому, актом перевірки від 31.10.2016 року підтверджено, що жодних порушень законодавства встановлено не було, про що підписались відповідальні за проведення перевірку посадові особи.

Відтак, позивач, який у належний спосіб отримав містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на пр. В.Чорновола,67 у м. Львові, в подальшому не може відповідати за минулу, у випадку її наявності, помилку державних органів, яка непропорційним чином втручається в нове право.

Крім того, суд першої інстанції вважає за необхідне відзначити, що скасування рішення об'єкта нагляду є крайнім заходом, спрямованим на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності. Цей захід застосовується у випадках, коли у контролюючого органу відсутні інші можливості до забезпечення дотримання вимог у сфері містобудівної діяльності. Аналіз наведеної норми дає підстави для висновку, що за загальним правилом рішення об'єкта нагляду, яке порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, зупиняється і лише у випадку неможливості усунення виявлених порушень - скасовується.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції Державна архітектурно-будівельна інспекція України оскаржила її, подавши апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Львівського окружного адміністративного суду від 1 листопада 2017 року та прийняти нову постанову, якою повністю відмовити у задоволенні позовних вимог.

Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги апелянт зазначає, що під час позапланової перевірки, проведеної посадовими особами Департаменту, було встановлено невідповідність намірів забудови земельної ділянки на пр. В.Чорновола, 67 у м. Львові положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, а саме: чинному генеральному плану м. Львова, затвердженому 30.09.2010 року, що є порушенням ч.1 ст.25, ч.4 ст.26 та ч.4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , а також вимог п.2.4 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №109 від 07.07.2011 року. Саме це і слугувало підставою для прийняття оскаржуваного у даній справі рішення про скасування дії містобудівних умов та обмежень.

Щодо посилань позивача на те, що в процесі підготовки до будівництва ТОВ Будівельна компанія Нове місто зверталось до ДП Державний інститут проектування міст Містопроект з проханням роз'яснити чи не буде суперечити генеральному плану м.Львова багатоповерховий житловий будинок з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр.В.Чорновола,67, апелянт зазначив, що листи ДП Державний інститут проектування міст Містопроект не є нормативними документами і не можуть бути підставою для прийняття відповідного рішення. Більше того, у листі-відповіді на запит позивача інститутом Містопроект не надано чіткої відповіді щодо суперечностей генеральному плану м.Львова, який затверджено 30.09.2010 року, а лише вказано, що розміщення на пр. В.Чорновола, 67 не суперечать розробленій у 2007 році концепції громадського під центру на пр. ОСОБА_3.

Апелянт стверджує, що на момент видачі та затвердження наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014р. №23 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на будівництво ТзОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр. В.Чорновола, 67 план зонування території та детальний план не були чинними і єдиною містобудівною документацією був генеральний план м. Львова, згідно якого даний будинок знаходиться в зоні громадських центрів, що підтверджено листом Державного підприємства Державний інститут проектування міст Містопроект №857.12-1 від 31.12.2013р.

Крім того, апелянт посилається на те, що пунктом 32 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 р. № 698 встановлено, що рішення об'єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень. У разі зупинення дії рішення об'єкт нагляду вживає заходів щодо усунення порушень, зазначених у рішенні про зупинення, та про результати повідомляє головному інспектору будівельного нагляду, який прийняв таке рішення. Пунктом 29 вказаного Порядку визначено що у разі виявлення головним інспектором будівельного нагляду під час проведення перевірки порушення, яке може бути усунуто, видається припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності (далі - припис).

У п. 31 Порядку зазначено, що Головний інспектор будівельного нагляду перевіряє виконання об'єктом нагляду припису шляхом проведення позапланової перевірки.

Відповідно до ухвали 3-ої сесії 7-го скликання Львівської міської ради від 26.05.2016р. № 507 визначено виконавчий комітет Львівської міської ради спеціально- уповноваженим органом містобудування та архітектури з питань видачі містобудівних умов та обмежень, отже видача Департаменту містобудування Львівської міської ради припису про усунення порушень містобудівного законодавства була б завідомо неправомірною .

Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з таких підстав.

Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Встановлено, підтверджено матеріалами справи, що 18 серпня 2017 року головними інспекторами будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України ОСОБА_2 та ОСОБА_1 здійснено позапланову перевірку на обєкті нагляду Департаменту містобудування Львівської міської ради, за результатами якої складено ОСОБА_4 перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Із змісту ОСОБА_4 видно, що наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради №23 від 28.01.2014 року затверджено містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на будівництво ТзОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом у м.Львові, пр. В.Чорновола, 67 та встановлено наступні порушення:

- невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, а саме чинному генеральному плану м. Львова, затвердженому 30.09.2010 року, що є порушенням вимог ч.1 ст.25, ч.4 ст.26 та ч.4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (в редакції, чинній на момент видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки), а також вимог п.2.4 Порядку надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.07.2011 року №109;

- в порушення вимог п.2.2 Порядку №109 відсутнє викопіювання з топографо- геодезичного плану М 1:2000;

- в порушення вимог п.3.1, п.3.7 Порядку №109 містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не містять графічної частини, отже не дотримано вимоги щодо складу містобудівних умов та обмежень;

- порушено вимоги абз.2 п.2.1 Розділу II Порядку №109, а саме: термін видачі перевищує 7 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви разом із документами.

На підставі акта перевірки відповідачем винесено рішення від 18.08.2017 року про скасування дії містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на будівництво ТОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр.В.Чорновола,67, затверджені наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014 року №23.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності, що спрямовані на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів, встановлює Закон України від 17.02.2011 року №3038-VI Про регулювання містобудівної діяльності .

Згідно з п.п.7, 8 ст.1 цього Закону, містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.

Відповідно до ч.4 ст.26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.

За правилами ч.8 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об'єкта незалежно від зміни замовника.

Процедуру надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст визначено Порядком надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комсунального господатсва України №109 від 07.07.2011 року.

Відповідно до п.2.4 Порядку №109 надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про відмову у їх видачі здійснюються спеціально уповноваженим органом містобудування та архітектури у порядку, встановленому Законом України Про регулювання містобудівної діяльності . Підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Тобто, єдиною підставою для відмови у видачі містобудівних умов та обмежень може бути лише невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Згідно з п.2.1 Порядку №109 містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом семи робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви разом із документами, передбаченими пунктом 2.2 цього розділу, у порядку, встановленому Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Встановлено, що 01.08.2013 року між Львівською міською радою, в особі директора Департаменту містобудування ОСОБА_4, (орендодавець), та ТОВ Будівельна компанія Нове місто , (орендар), укладено договір оренди земельної ділянки №111-2840, згідно якого орендодавець, на підставі норм Податкового кодексу України, ухвал Львівської міської ради від 26.07.2012 року №1675 Про затвердження Положення про підготовку, організацію, проведення та оформлення купівлі-продажу у власність або надання в оренду земельних ділянок у м.Львові , від 18.07.2009 року №2490 Про затвердження ТОВ Будівельна компанія Нове місто технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та надання земельної ділянки на пр. В.Чорновола,67 , від 15.05.2014 року №3378 Про внесення змін до ухвал міської ради від 27.06.2013 року №2490 та договору оренди землі від 01.08.2013 року №111-2840, надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, яка знаходиться у м.Львові на пр.В.Чорновола, 67 для будівництва та обслуговування багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом.

Відповідно до п.п.15, 16 цього договору, земельна ділянка передається в оренду для будівництва та обслуговування багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом. Цільове призначення даної земельної ділянки - землі житлової та громадської забудови.

28.01.2014 року управлінням архітектури та містобудування Департаменту містобудування Львівської міської ради видані позивачу містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки на пр.В.Чорновола,67, де зазначено: назва об'єкта будівництва (наміри забудови) - будівництво ТОВ Будівельна компанія Нове місто багатоповерхового житлового будинку з вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом на пр.В.Чорновола,67. Документ, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою - договір оренди землі від 01.08.2013 року №Ш-2840, витяг з Державного реєстру від 03.09.2013 року №8850394. Цільове призначення даної земельної ділянки - землі житлової та громадської забудови.

16.09.2014 року Державною архітектурно-будівельною інспекцією України було видано ТзОВ Будівельна компанія Нове місто дозвіл на виконання будівельних робіт №ІV 115142590556, на підставі якого і було зведено об'єкт будівництва за адресою: м.Львів, пр. В.Чорновола, 67, що повністю відповідає містобудівним умовам та обмеженням, які були затверджені наказом Департаменту містобудування Львівської міської ради від 28.01.2014 року №23.

Наміри забудови земельної ділянки відповідають положенням містобудівної документації, містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки містять всі визначені Порядком №109 дані, а їх зміст та форма повністю відповідають законодавчо встановленому додатку. При цьому, типова форма містобудівних умов та обмежень, яка наведена у додатку до цього Порядку №109, не містить вказівки ані на викопіювання з топографо-геодезичного плану, ані на графічну частину, а відтак такі посилання відповідачів, з огляду на їх безпідставність та необґрунтованість, суд не приймає до уваги.

Фактичні обставини справи свідчать про те, що відповідно до генерального плану м. Львова земельна ділянка із кадастровим номером 4610137500:07:001:0077 на момент видачі містобудівних умов розташовувалась в зоні - громадські центри, комплекси та об'єкти. При цьому, жодних заборон на будівництво у вказаній зоні такого об'єкта, як багатоповерховий житловий будинок із вбудованими приміщеннями громадського призначення та підземним паркінгом генеральний план м. Львова не містить.

Зі змісту листа ДП Державного інституту проектування міст Містопроект №857/12-1 від 31.12.2013 року, який є проектантом і розробником генерального плану м. Львова, видно про можливість розташування на ділянці за адресою: м.Львів, пр. В.Чорновола,67 багатоповерхового житлового будинку із вбудованими приміщеннями громадського призначення та те, що такий об'єкт не суперечитиме генеральному плану м.Львова.

Відповідно до публічної кадастрової карти України, до якої з 01.01.2013 року Держземагентством України відкрито вільний доступ (http://map.lend.gov.ua/kadastrova-karta), земельна ділянка з кадастровим номером 4610137500:07:001:0077 значиться під кодом 02.03, а саме як для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Згідно з планом зонування території м. Львова (Шевченківський район), затвердженим ухвалою Львівської міської ради №4657 від 21.05.2015 року, розглядувану земельну ділянку віднесено до зони Г-2 (торгово-ділові зони районного рівня), у якій дозволено зведення будівель змішаного використання: з житловими одиницями у верхніх поверхах і розміщенням в нижніх поверхах об'єктів ділового, культурного, обслуговуючого і комерційного призначення).

А відповідно до детального плану території, затвердженого рішенням Львівської міської ради №136 від 24.02.2017 року, до плану зонування території м.Львова було внесено зміни, згідно з якими земельна ділянка за адресою: пр. В. Чорновола,67 знаходиться в межах зони Ж-4 - зона багатоповерхової житлової забудови (від 9 до 16 поверхів).

Тобто, як на момент видачі містобудівних умов, так і на момент розгляду даної справи в суді, наміри забудови згаданої земельної ділянки повністю відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.

Крім того, суд апеляційної інстанції зазначає, що скасування рішення об'єкта нагляду є крайнім заходом, спрямованим на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності. Цей захід застосовується у випадках, коли у контролюючого органу відсутні інші можливості до забезпечення дотримання вимог у сфері містобудівної діяльності.

Згідно з п.32 Порядку №109 якщо рішення об'єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень.

Тобто, за загальним правилом рішення об'єкта нагляду, яке порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, зупиняється і лише у випадку неможливості усунення виявлених порушень - скасовується.

В той же час, відповідачами одразу було застосовано такий захід, як скасування рішення щодо видачі містобудівних умов та обмежень, без надання можливості позивачу усунути виявлені, на їх думку, порушення та без жодного обґрунтування неможливості їх усунення.

З огляду на викладене, суд апеляційної інстанції вважає, що постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, а доводи апелянта на правомірність прийнятої постанови не впливають та висновків суду не спростовують.

Згідно ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ч.3 ст.243, ст.ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 1 листопада 2017 року у справі №813/3128/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Нове місто до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, головних інспекторів будівельного нагляду Відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області: ОСОБА_2, ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департаменту містобудування Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя ОСОБА_5 судді ОСОБА_6 ОСОБА_7 Повне судове рішення складено 21.02.2018 року.

Дата ухвалення рішення20.02.2018
Оприлюднено23.02.2018
Номер документу72361714
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3128/17

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 20.02.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 17.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Попко Ярослав Степанович

Постанова від 01.11.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні