Ухвала
від 23.02.2018 по справі 914/2711/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014,м.Львів,вул.Личаківська,128

УХВАЛА

23.02.2018 р. Справа № 914/2711/17

Господарський суд Львівської області у складі судді Морозюка А.Я.,

розглянувши матеріали заяви Головного управління ДФС у Львівській області, м. Львів

про визнання грошових вимог у справі № 914/2711/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» (81092, Львівська область, Яворівський район, с. Бірки, вул. Польова, буд. 35, ідентифікаційний код 39597583)

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 10.01.2018 р. відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» в порядку ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, судове засідання призначено на 25.01.2018 р.

Постановою господарського суду Львівської області від 25.01.2018 р. у справі № 914/2711/17 Товариство з обмеженою відповідальністю «Ауліка» визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру; обов'язки ліквідатора ТзОВ «Ауліка» покладено на голову ліквідаційної комісії ОСОБА_1; засідання суду призначено на 20.03.2018 р.

Повідомлення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури оприлюднено 26.01.2018 р. за № 48911.

22.02.2018 р. до суду за вх. № 512/18 від Головного управління ДФС у Львівській області надійшла заява з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» на суму 197 982 грн. 55 коп.

Відповідно до ч.3 ст.95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

Суд зазначає, що розгляд грошових вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі статті 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

Відповідно до абз. 9 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , до заяви кредитора в обов'язковому порядку додаються, зокрема, докази сплати судового збору.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначено Законом України «Про судовий збір» .

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про судовий збір» , судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом. Судовий збір включається до складу судових витрат.

Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» , судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» , установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2018 року у розмірі 1762 гривні.

Відповідно до підпункту 10) пункту 2 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» , ставка судового збору за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином, за подання до господарського суду заяви з кредиторськими вимогами до боржника підлягає сплаті судовий збір у розмірі 3524 грн. 00 коп.

До заяви Головного управління ДФС у Львівській області з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» не додано доказів сплати судового збору у встановленому порядку та розмірі.

У заяві Головного управління ДФС у Львівській області з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» міститься клопотання про відстрочку сплати судового збору.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» , враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:

1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або

2) позивачами є:

а) військовослужбовці;

б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;

в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда;

г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї;

ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або

3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.

У даному випадку відсутні умови, передбачені ч. 1 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» , для відстрочки сплату судового збору, а тому у суду відсутні законні підстави для задоволення клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про відстрочку сплати судового збору за подання заяви з кредиторськими вимогами до боржника.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , господарський суд не пізніше п'яти днів з дня надходження заяви конкурсного кредитора здійснює перевірку її відповідності вимогам цього Закону. У разі якщо заяву конкурсного кредитора подано без дотримання вимог частини третьої статті 23 цього Закону, господарський суд письмово повідомляє заявника про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути.

У зв'язку з тим, що Головним управлінням ДФС у Львівській області не надано доказів сплати судового збору, чим саме не дотримано вимог частини третьої статті 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , суд вважає за необхідне надати кредитору строк для усунення недоліків.

Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , якщо конкурсний кредитор усунув недоліки заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до суду. В іншому випадку суд виносить ухвалу про повернення заяви.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 2, 23, 24, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 3, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Головного управління ДФС у Львівській області про відстрочення сплати

судового збору за подання до суду заяви з кредиторськими вимогами до Товариства з

обмеженою відповідальністю «Ауліка» - відхилити.

2. Повідомити Головне управління ДФС у Львівській області що до заяви з вимогами до

Товариства з обмеженою відповідальністю «Ауліка» на суму 197 982 грн. 55 коп. не

додано доказів сплати судового збору.

3. Головному управлінню ДФС у Львівській області усунути зазначені недоліки та

подати до господарського суду Львівської області докази сплати судового збору у встановленому законом порядку та розмірі до 20.03.2018 р.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - http://lv.arbitr.gov.ua /sud5015/.

Ухвала набирала законної сили з моменту її прийняття та окремо не підлягає оскарженню.

Суддя Морозюк А.Я.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення23.02.2018
Оприлюднено25.02.2018
Номер документу72401546
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/2711/17

Ухвала від 04.09.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 15.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 15.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 30.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 20.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 20.03.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 23.02.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Постанова від 25.01.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 10.01.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

Ухвала від 28.12.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Морозюк А.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні