Рішення
від 19.02.2018 по справі 808/3203/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 лютого 2018 року (15 год. 20 хв.)Справа № 808/3203/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Калашник Ю.В.,

при секретарі судового засідання Стратулат С.В.,

за участю представників:

позивача - не прибув;

відповідача - ОСОБА_1;

третьої особи - не прибув,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_2 до Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області, третя особа: Запорізька міська рада про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_2 (надалі - позивач або ОСОБА_2А.) звернулась з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач або ГУ ДФС у Запорізькій області) в якому позивач просить суд визнати незаконним та скасувати податкове повідомлення-рішення №6678-13 від 19.06.2017.

Позивач в адміністративному позові (а.с.4-5) зазначив, що 07.04.2009 між ОСОБА_2 та третьою особою укладено договір оренди земельної ділянки для розташування автобізнесклубу у складі авто мийки, автокрамниці, інтернет-клубу автолюбителів та кафе, яка знаходиться за адресою: м.Запоріжжя, вул.Уральська, 45а, площа земельної ділянки 0,0749га. Відповідно до свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого реєстраційною службою Запорізького міського управління юстиції Запорізької області від 27.01.2015 за індексним номером 32710244 ОСОБА_2 була власником цього об'єкту нерухомості. Відповідно договору купівлі-продажу від 06.10.2016 ОСОБА_2 здійснено продаж нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв 55-ї Бригади (вулиця Уральська) 45а. Складові частини будівлі: будівля автомагазину, інтернет-клубу автолюбителів та кафе, літера А-2, загальною площею 312,7кв.м., та будівля авто мийки, літера: Б, загальною площею 121,1 кв.м. Відповідно до п.1.3 договору зазначено, що предмет договору розташований на земельній ділянці кадастровий номер: 2310100000:07:070:0058. Земельна ділянка надана ОСОБА_2 в оренду, що підтверджується договором оренди землі, укладеним Запорізькою міською радою та ОСОБА_2 07.04.2009, зареєстрованим у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах 09.04.2009 року за №040926100422, додатковою угодою, укладеною Запорізькою міською радою та громадянкою ОСОБА_2 24.04.2009, зареєстрованою у Запорізькій регіональній філії ДП ЦДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах 08.05.2009 за №040926100620 та додатковою угодою, укладеною Запорізькою міською радою та громадянкою ОСОБА_2 28.01.2010, зареєстрованого у Запорізькій регіональній філії ДП ЦДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах 12.02.2010 за №041026100336. Таким чином фізичні особи: ОСОБА_3 20.04.1998 р/н, зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 у (73/100) частки та ОСОБА_4 24.06.1942 р/н, зареєстрована ІНФОРМАЦІЯ_2 у частці (27/100) стали новими власниками об'єкту нерухомості, що був предметом договору купівлі-продажу від 06.10.2016 зареєстрований в реєстрі за №2375. Відразу після підписання договору купівлі-продажу на початку жовтня 2016 року ОСОБА_2 направлено заяву про припинення права оренди землі по вул.Героїв 55-ї Бригади 45-а у зв'язку з продажем майна. Нові власники об'єкту нерухомості, розташованого за адресою: м.Запоріжжя вул.Героїв 55-ї Бригади 45-а повинні були переоформити договір оренди на себе. Так 10.10.2017 ОСОБА_2 зателефонували з податкової та повідомили, що у неї є борг зі сплати земельного податку за земельну ділянку розташовану за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв 55-ї Бригади 45а. Після чого ОСОБА_2 відразу прийшла до ДПІ, де позивачці роздрукували податкове повідомлення рішення №6678-13 від 19.06.2017, відповідно до якого нараховано земельного податку у сумі 35732,62 грн. як орендної плати з фізичних осіб. В подальшому ОСОБА_2 зателефонувала до осіб, які придбали даний об'єкт нерухомості та поцікавилася чому вони не переоформили на себе дану земельну ділянку. В подальшому останні на вайбер переслали фотокопію листа ОСОБА_5 з питань земельних відносин Запорізької міської ради №Д-125 від 08.11.2016 року про розгляд звернення , в якому зазначено, що ОСОБА_2 необхідно надати певний перелік документів. Також останнім абзацом цього листа ОСОБА_2 запропоновано дочекатися рішення сесії по землевідведенню на нового власника в якому буде врахована її згода на розірвання договору оренди землі. Питання щодо розірвання договору оренди з ОСОБА_2 чомусь так і не було розглянуто. Виходячи з вищезазначеного ОСОБА_2 13.10.2017 написала листа до ОСОБА_5 з питань земельних відносин Запорізької міської, з метою отримання оригіналу листа №Д-125 від 08.11.2016. Той факт, що Запорізька міська рада до 06.10.2016 не внесла відповідних зміни до договору оренди з ОСОБА_2, і не уклала його із новим власником, на думку ОСОБА_2 не породжує у неї обов'язку сплачувати орендну плату до теперішнього часу.

Представник позивача у судове засідання не прибув. Про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином.

Відповідачем надано до суду відзив на позовну заяву (а.с.80) в якому зазначено, що відповідно до ст.206 Земельного кодексу використання землі в Україні є платним. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку згідно ст.288 Податкового кодексу України є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцем знаходження земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових,внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем,у якому відбулися зазначені зміни. Відповідно до п.10 договору оренди землі №040926100422 від 07.04.2009 обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії. Враховуючи викладене та на підставі ст.289 Податкового кодексу України ОСОБА_2, було визначено податкове зобов'язання та правомірно прийняте податкове повідомлення-рішення форми Ф від 19.06.2017 за №6678-13 про нарахування податкових зобов'язань по орендній платі за землю на суму 35732,65грн.

Представник відповідача проти позову заперечував, просив у задоволенні позову відмовити.

Запорізькою міською радою подано до суду письмові пояснення (а.с.33-36), згідно яких рішенням Запорізької міської ради №29/309 від 30.11.2005 ОСОБА_6 надано в оренду земельну ділянку розташовану по вул.Уральській, 45А у м.Запоріжжі, для розташування автобізнесклубу у складі авто мийки, автокрамниці, інтернет-клубу автолюбителів та кафе. На виконання зазначеного рішення між ОСОБА_6 та Запорізькою міською радою укладено договір оренди вказаної земельної ділянки за №040926100620 від 07.04.2009. Згідно ст.116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Вилучення земельної ділянки та припинення дії договору оренди земельної ділянки є наслідком дій по припиненню права на землю. При цьому і в ст.118 Земельному кодексі України і в ст.26 Закону України Про землеустрій закріплено, що розробниками матеріалів по припиненню права користування є юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення таких робіт відповідно до закону. Після подання необхідних матеріалів, готується проект рішення Запорізької міської ради, яким припиняється право користування земельною ділянкою. Таким чином, припинення договору оренди земельної ділянки передбачено процедуру, аналогічну процедурі укладання договору оренди землі, визначену чинним законодавством: прийняття рішення міської ради про припинення договору; підписання додаткової угоди про припинення договору чи в певних випадках настання юридичного факту; підписання акту приймання-передачі земельної ділянки від орендаря до орендодавця; реєстрація припинення права користування, що передбачає підготовку відповідної землевпорядної документації, підготовку та перевірку обмінних файлів, заповнення реєстраційних карток, здійснення реєстрації. Вказаний порядок закріплено в регламенті по розгляду заяв громадян та юридичних осіб з питань оформлення земельних ділянок у місті ОСОБА_7 який прийнято рішенням Запорізької міської ради №37 від 05.11.2014.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

07.04.2009 між ОСОБА_2 та Запорізькою міською радою укладено Договір оренди земельної ділянки для розташування автобізнесклубу у складі автомийки, автокрамниці, інтернет-клубу автолюбителів та кафе, яка знаходиться за адресою: м.Запоріжжя, вул.Уральська, 45а, площа земельної ділянки 0,0749га (кадастровий номер: 2310100000:07:070:0058). Цей договір, зареєстровано ОСОБА_2 у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах 09.04.2009 за №040926100422, додатковою угодою, укладеною Запорізькою міською радою та громадянкою ОСОБА_2 24.04.2009, зареєстрованою у Запорізькій регіональній філії ДП ЦДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах 08.05.2009 за №040926100620 та додатковою угодою, укладеною Запорізькою міською радою та громадянкою ОСОБА_2 28.01.2010, зареєстрованого у Запорізькій регіональній філії ДП ЦДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах 12.02.2010 за №041026100336 (а.с.6-13).

Відповідно до Свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого реєстраційною службою Запорізького міського управління юстиції Запорізької області від 27.01.2015 за індексним номером 32710244 ОСОБА_2 була власником об'єкту нерухомості за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв 55-ї Бригади (вулиця Уральська) 45а.

За договором купівлі-продажу від 06.10.2016 ОСОБА_2 здійснено продаж нежитлової будівлі, розташованої за адресою: м.Запоріжжя, вул.Героїв 55-ї Бригади (вулиця Уральська) 45а. Складові частини будівлі: будівля автомагазину, інтернет-клубу автолюбителів та кафе, літера А-2, загальною площею 312,7кв.м., та будівля авто мийки, літера: Б, загальною площею 121,1 кв.м. Відповідно до п.1.3 договору зазначено, що предмет договору розташований на земельній ділянці кадастровий номер: 2310100000:07:070:0058.

Таким чином фізичні особи: ОСОБА_3 (73/100) частки та ОСОБА_4 (27/100) частки стали новими власниками об'єкту нерухомості, за договором купівлі-продажу від 06.10.2016 зареєстрований в реєстрі за №2375 (а.с.23-24).

Після підписання договору купівлі-продажу на початку жовтня 2016 року ОСОБА_2 направлено заяву про припинення права оренди землі по вул.Героїв 55-ї Бригади 45-а у зв'язку з продажем майна.

Нові власники об'єкту нерухомості (м.Запоріжжя вул.Героїв 55-ї Бригади 45-а) не переоформили договір оренди на себе.

10.10.2017 ОСОБА_2 у контролюючого органу отримано податкове повідомлення-рішення №6678-13 від 19.06.2017, яким нараховано земельного податку у сумі 35732,62 грн. як орендної плати з фізичних осіб за податковий період 2017 року (а.с.26, 81-83).

Судом досліджено ОСОБА_5 з питань земельних ресурсів Запорізької міської ради Про розгляд звернення (вих.№Д-1251 від 08.11.2016), в якому зазначено, що після подання необхідних матеріалів, готується проект рішення Запорізької міської ради, яким припиняється право користування земельною ділянкою; для припинення договору оренди земельної ділянки передбачено процедуру, аналогічну процедурі укладання договору оренди землі, визначену чинним законодавством: прийняття рішення міської ради про припинення договору; підписання додаткової угоди про припинення договору чи в певних випадках настання юридичного факту; підписання акту приймання-передачі земельної ділянки від орендаря до орендодавця; реєстрація припинення права користування, що передбачає підготовку відповідної землевпорядної документації, підготовку та перевірку обмінних файлів, заповнення реєстраційних карток, здійснення реєстрації (а.с.25).

Доказів надання ОСОБА_2 до ОСОБА_5 з питань земельних ресурсів Запорізької міської ради вказаних у ОСОБА_5 документів позивач, третя особа, до суду не надали.

Вирішуючи спір по суті суд, враховуючи викладене вище, виходить з наступного.

Згідно з пп.14.1.147 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно з ст.1 Закону України Про оренду землі оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

У п.271.1 ст.271 Податкового кодексу України зазначено, що базою оподаткування плати за землю є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Відповідно до п.288.1. ст.288 Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки (п.288.2 ст.288 Податкового кодексу України).

Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду (п.288.3 ст.288 Податкового кодексу України).

Об'єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом (ст.17 Закону України №161-XIV від 06.10.1998 Про оренду землі ).

Відповідно до ст.31 Закону України №161-XIV від 06.10.1998 Про оренду землі договір оренди землі припиняється в разі: закінчення строку, на який його було укладено; викупу земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом; поєднання в одній особі власника земельної ділянки та орендаря; смерті фізичної особи-орендаря, засудження його до позбавлення волі та відмови осіб, зазначених у статті 7 цього Закону, від виконання укладеного договору оренди земельної ділянки; ліквідації юридичної особи-орендаря; відчуження права оренди земельної ділянки заставодержателем; набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці; припинення дії договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства (щодо договорів оренди землі, укладених у рамках такого партнерства). Договір оренди землі припиняється також в інших випадках, передбачених законом. Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом. Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором. Особа, яка набула право власності на земельну ділянку, що перебуває в оренді, протягом одного місяця з дня державної реєстрації права власності на неї зобов'язана повідомити про це орендаря в порядку, визначеному статтею 148-1 Земельного кодексу України.

Як передбачено ч.1 ст.34 Закону України №161-XIV від 06.10.1998 Про оренду землі , у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця.

У разі невиконання орендарем обов'язку щодо умов повернення орендодавцеві земельної ділянки орендар зобов'язаний відшкодувати орендодавцю завдані збитки (ч.2 ст.34 Закону України №161-XIV від 06.10.1998 Про оренду землі ).

Згідно п. а ч.1 ст.141 Земельного кодексу України підставами припинення права користування земельною ділянкою є: а) добровільна відмова від права користування земельною ділянкою.

Як передбачено ч.3 ст.7 Закону України №161-XIV від 06.10.1998 Про оренду землі до особи, якій перейшло право власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій земельній ділянці, також переходить право оренди на цю земельну ділянку. Договором, який передбачає набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, припиняється договір оренди земельної ділянки в частині оренди попереднім орендарем земельної ділянки, на якій розташований такий житловий будинок, будівля або споруда.

Як, зокрема, зазначено колегією суддів Судової палати в адміністративних справах і Судової палати у господарських справах Верховного Суду України у постанові від 12.09.2017 по справі №2а-10596/12/2670: якщо певна фізична чи юридична особа набула право власності на будівлю або його частину, що розташовані на орендованій земельній ділянці, то до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Аналогічна правова позиція викладена колегією суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у постанові від 08.06.2016 (справа №21-804а16). Також у постанові верховного суду у справі №21-3078а16 зазначено, що після відчуження частини об'єкта нерухомості та його реєстрації в БТІ за іншими особами позивач не повинен сплачувати орендну плату за земельну ділянку, користувачем якої не є.

Таким чином, до нового власника об'єкта нерухомості переходить і встановлений податковим законом обов'язок плати за земельну ділянку, на якій розташоване набуте ним майно.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що податкове повідомлення-рішення: №6678-13 прийняте 19.06.2017 відповідачем не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є не правомірним і підлягає скасуванню.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як зазначено у ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд вважає, що позовні вимоги ОСОБА_2 підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки суб'єктом владних повноважень у справі було саме ГУ ДФС у Запорізькій області, то з бюджетних асигнувань цього органу повинні бути присуджені позивачу судові витрати, документально підтверджені у сумі 640,00 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 139, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_2 (69118, ОСОБА_7, пр.40- річчя Перемоги, 15-17, ідентифікаційний код НОМЕР_1) до Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166, код ЄДРПОУ 39396146), третя особа: Запорізька міська рада (69105, м.Запоріжжя, пр. Соборний, 206, код ЄДРПОУ 04053915) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Ф Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області від 19.06.2017 №6678-13 на суму 35732,65грн.

Присудити на користь позивача ОСОБА_2 за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Запорізькій області судовий збір у розмірі 640,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Повне судове рішення у відповідності до ч.3 ст.243 КАС України, буде складено 28 лютого 2018 року.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 28.02.2018.

Суддя Ю.В.Калашник

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.02.2018
Оприлюднено01.03.2018
Номер документу72463696
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/3203/17

Ухвала від 14.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 14.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 26.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Бишевська Н.А.

Рішення від 19.02.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Рішення від 19.02.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні