Постанова
від 28.02.2018 по справі 820/6638/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

28 лютого 2018 р. № 820/6638/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Зоркіної Ю.В.,

при секретарі судового засідання Пройдак С.М,

у присутності представника позивача Маслова Є.Ф.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (м. Київ, вул.. Прорізна,2, індекс 01601) до ТОВ " Медіанет-інвест" (61051, м.Харків, вул..Цілиноградська,36) про стягнення штрафу та пені,

встановив:

Позивач звернувся до суду з зазначеним адміністративним позовом , у якому просить суд стягнути з ТОВ " Медіанет-інвест" штраф та пеню у розмірі 935.55 грн.

В судовому засіданні представник позивача заявлений позов підтримав у повному обсязі, просив позовні вимоги задовольнити, пославшись на те, що відповідачем всупереч приписам Закону України "Про телебачення та радіомовлення" не подано звітність, визначену ст.ст.12,40 Закону України Про телебачення і радіомовлення , з огляду на що, Національною радою винесено рішення про застосування штрафних санкцій та пені , які відповідачем не сплачені.

Відповідач в судове засідання не прибув про розгляд справи повідомлявся за адресою, визначеною згідно довідки з ЄДР, проте, судова документація повернута на адресу суду з відміткою за закінченням терміну зберігання . Розглянувши відомості про повідомлення відповідача про розгляд справи, суд, враховуючи положення ч.11ст.126 КАС України, вважає відповідача належно повідомленим про розгляд справи.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд зазначає наступне.

З матеріалів справи встановлено, що в ході опрацювання відомостей про структуру власності телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, позивачем встановлено факт неподання відповідачем інформації про структуру власності, що є порушенням вимог Закону України "Про телебачення та радіомовлення".

Внаслідок наявності названого порушення, Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення винесено рішення № 1181 від 29.06.2017 року про накладення на відповідача штрафних санкцій у розмірі 567.00 грн. та зобов'язано відповідача сплатити штраф на користь Державного бюджету України у тридцятиденний термін з дня отримання рішення (а.с.7)

У встановлений позивачем строк сума штрафу відповідачем не сплачена, у зв'язку з чим Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення прийнято рішення № 1994 від 11.10.2017 року, яким визнано порушення відповідачем пункту 3 Рішення № 1181 від 29.06.2017 та вирішено звернутись за стягненням суми штрафу та пені за кожен день прострочення сплати у судовому порядку.

Суд зазначає, що Законом України "Про телебачення та радіомовлення" (далі по тесту Закон) регламентуються відносини, що виникають у сфері теле- радіомовлення на території України, закон визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань.

Відповідно до ч. 4 ст. 7 Закону єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада).

Положеннями ст. 13 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" встановлено, що Національна рада здійснює: нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення.

Відповідно до ч. 9 ст. 40 Закону провайдер програмної послуги зобов'язаний: а) щороку, до 31 березня, оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті та подавати до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності, в якому зазначаються: відомості про будь-які зміни у структурі власності за звітний рік; відомості про всіх кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) та пов'язаних осіб (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса); відомості про осіб, які впродовж звітного року надавали провайдеру програмної послуги фінансування (кредити, позики, фінансову допомогу тощо), якщо загальна сума такого фінансування від однієї особи впродовж звітного року становила 125 і більше мінімальних заробітних плат; б) розміщувати на своєму офіційному веб-сайті інформацію про структуру власності.

Згідно ч. 4 ст. 12 Закону структура власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення визнається прозорою, якщо інформація, оприлюднена на його офіційному веб-сайті та надана Національній раді, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь у юридичній особі чи можливість значного або вирішального впливу на управління та/або діяльність юридичної особи, у тому числі відносини контролю між усіма особами в ланцюгу володіння корпоративними правами щодо цієї юридичної особи, а також визначити кінцевого бенефіціарного власника. Інформація про структуру власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення розміщується на його офіційному веб-сайті відповідно до вимог цього Закону. Суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення щороку подає Національній раді інформацію про свою структуру власності в порядку, що встановлюються Національною радою. Неподання, несвоєчасне подання такої інформації або подання інформації, що не відповідає дійсності, є підставою для застосування Національною радою санкцій відповідно до цього Закону.

За приписами ч.1-3 ст. 72 Закону санкції за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення застосовуються за рішенням суду або, у встановлених цим Законом випадках, за рішенням Національної ради; Національна рада застосовує санкції до телерадіоорганізацій у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії; Національна рада застосовує санкції до провайдерів програмної послуги у разі порушення ними вимог цього Закону та/або умов ліцензії.

Національна рада може застосовувати до телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги такі санкції: оголошення попередження; стягнення штрафу; анулювання ліцензії на підставі рішення суду за позовом Національної ради. ( ч.6 ст.72 Закону).

Відповідно до ч. 11 ст. 72 Закону за неподання або несвоєчасне подання інформації, передбаченої частиною другою статті 59 (для телерадіоорганізацій) або частиною дев'ятою статті 40 (для провайдерів програмної послуги) цього Закону, телерадіоорганізація або провайдер програмної послуги сплачує штраф у розмірі 5 відсотків загальної суми ліцензійного збору за всіма ліцензіями, власниками яких є порушник, відповідно до статті 31 цього Закону.

Відповідно до ч.3 ст.75 Закону у разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцятиденний термін з дня повідомлення Національною радою про прийняте рішення. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі несплати ліцензіатом штрафу штраф стягується за рішенням суду. У разі оскарження ліцензіатом рішення про застосування санкції у вигляді штрафу термін сплати штрафу, зазначений у цій частині, та нарахування пені за прострочення його сплати призупиняється на час судового розгляду справи.

Із матеріалів справи судом встановлено, що у зв'язку із несплатою відповідачем штрафу у розмірі 567.00 грн., Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення нараховано пеню у розмірі 368.55 грн.( за кожен день прострочення сплати штрафу з 07.08.2017 року по 11.10.2017 року, тобто за 65 днів прострочення)

Доказів оскарження рішення про накладення штрафу № 1181 від 29.06.2017 та рішення № 1991 від 11.10.2017 року відповідачем не надано, отже, сума зобов'язань та пені, визначених Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, є узгодженою.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Судом встановлено, що на час розгляду справи зазначена сума штрафу та пені відповідачем не сплачена, у зв'язку з чим позовні вимоги підлягають задоволенню.

Судовий збір підлягає розподілу відповідно до ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6-11, 14, 77, 139, 243-246, 250, 255, 295, 297 КАС України, суд, -

вирішив:

Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до ТОВ Медіанет-Інвест про стягнення штрафу та пені - задовольнити.

Cтягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Медіанет -Інвест (61051, м.Харків, вул. Цілиноградська,36,код ЄДРПОУ37876517) на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (адреса: вул. Прорізна, буд. 2, м. Київ, 01601, УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019,поле призначення платежу: +;2659;101; ; ; ; ; ; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 29.06.2017 № 1181, без ПДВ) штраф та пеню у розмірі 935 (дев'ятсот тридцять п'ять грн.) 00.

Рішення підлягає оскарженню шляхом подання апеляційної скарги у строк згідно з ч. 1 ст. 295 КАС України, тобто протягом 30 днів з дати складення повного судового рішення, а набирає законної сили відповідно до ст. 255 КАС України після закінчення строку подання скарги усіма учасниками справи або за наслідками процедури апеляційного перегляду. Скарга може бути подана у порядку ч. 1 ст. 297 КАС України безпосередньо до Харківського апеляційного адміністративного суду або у порядку п. 15.5 Розділу VII КАС України до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

У повному обсязі рішення складено 28.02.2018 року

Суддя Зоркіна Ю.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.02.2018
Оприлюднено01.03.2018
Номер документу72465787
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/6638/17

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 21.11.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Постанова від 28.02.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зоркіна Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні