Рішення
від 28.02.2018 по справі 904/10684/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28.02.2018м. ДніпроСправа № 904/10684/17

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Мельниченко І.Ф. за участю секретаря судового засідання Левицької К.Ю.

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Сітісервіс-КР", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

до товариства з обмеженою відповідальністю "Тондо-Інвест", м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

про стягнення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги у розмірі 15 781,35 грн.

Представники:

від позивача ОСОБА_1 дов. б/н від 11.01.18 р. представник

від відповідача ОСОБА_2 дов. № 12/06/2017 від 12.06.17 р. представник

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сітісервіс-КР" звернулось до господарського суду Дніпропетровської області із позовом про стягнення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги в сумі 15 781, 35 грн.

Відповідач заперечує проти задоволення вимог позивача посилаючись на те, що договір про надання послуг з управління, укладений 27.12.2013 року між Управлінням Благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Криворізької міської ради та ТОВ Сітісервіс-КР , на який останній посилається, не доводить, що саме позивачу передано повноваження по управлінню будинком № 6, та що таке управління розпочалося з 01.01.2015 року.

Крім того, відповідач зазначає про те, що останній не є споживачем комунальних послуг, бо особисто ними не користується, так як дане приміщення здає в оренду, а отже, на його думку, за відсутності укладеного договору, відсутні і підстави для виникнення взаємних прав та обов'язків.

До того ж, доказів, які б підтверджували надання послуг перелічених позивачем, до матеріалів справи не залучено, а тому, з врахуванням викладеного, заявлені вимоги є безпідставними та необґрунтованими.

Позивачем залучена до матеріалів справи відповідь на відзив, де останній із викладеними запереченнями не погоджується зазначаючи про те, що процедура проведення конкурсу регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 631 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг" та Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 60 від 25.04.2005 року "Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді", відповідно до яких позивача визначено виконавцем житлово-комунальних послуг, у зв'язку з чим і було укладено договір від 27.12.13 р. про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків та споруд по житловим будинкам Дзержинського району та залучає до матеріалів справи акт-приймання передачі об'єкту в управління, який є додатком до вказаного вище договору.

Крім того, позивач зазначає, що згідно договору, останній розпочинає управління та надання послуг з 01.04.2014 р., однак, у зв'язку з неодержанням вчасно всієї необхідної документації, позивач розпочав надавати послуги з 01.01.2015 року.

Твердження відповідача про те, що останній не є споживачем послуг, бо здає дане приміщення в орендне користування, при цьому посилаючись на укладені договори оренди, позивач також вважає безпідставним, з огляду на те, що вказані договори не містять даних про те, що одним із обов'язків Орендарів є сплата за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

Крім того, послуги надавались всьому житловому будинку, а не одноособово конкретному споживачу, адже всі співвласники житлових і нежитлових приміщень несуть солідарну участь в оплаті за дані послуги залежно від своєї частки у майні будинку.

До того ж, обов'язок споживача сплачувати вартість одержаних послуг випливає із прямої вказівки Закону та Рішення органу місцевого самоврядування, а також із правовідносин, в силу яких особа не відмовляється від прийняття житлово-комунальних послуг, споживає їх щомісячно, а отже, породжує таким чином фактичні відносини, які зобов'язують відповідача до певної поведінки, тому відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг сама по собі не може бути підставою для звільнення споживача від оплати у повному обсязі.

З метою підтвердження надання послуг, несплата яких є предметом даного спору, позивач залучає до матеріалів справи копії первинної документації (наряди - завдання та акти виконаних робіт підрядними організаціями) та звертає увагу суду на те, що доказів, які б підтверджували ненадання послуг відповідачу у спірний період, останнім надано не було.

27.02.18 р. від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив, де останній підтримує свою позицію, викладену у відзиві на позов та наполягає на тому, що долучені позивачем до матеріалів справи докази, є неналежними доказами в розумінні господарського процесуального кодексу України.

Крім того, у додаткових письмових поясненнях, залучених 28.02.18 р., відповідач посилається на ненадання підприємству останнього відповідних первинних документів за послуги попередніх періодів, що позбавило його як платника податків можливості включити такі послуги до валових витрат та скористатись податковим кредитом у разі їх складання.

Відповідач також зазначає про те, що акти виконаних робіт були надіслані позивачем на його адресу у липні 2017 року, однак складені останнім із грубим порушенням Закону України "Про бухгалтерський облік" з огляду на те, що складені через два роки після того як послуги були начебто надані, які відповідач все ж вважає такими, що взагалі не надавались.

У судовому засіданні оголошені вступна та резолютивна частини рішення (ст.240 Господарського процесуального кодексу України.).

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

27.12.2013 Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради (Замовник) уклало з товариством з обмеженою відповідальністю "Сітісервіс КР" (Управитель) договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Дзержинському районі.

Предметом вказаного вище договору є передача Замовником Управителю (позивачу у даній справі) функцій управління та надання послуг утримання будинку, споруди або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях (далі - об'єкт), для забезпечення його сталого функціонування відповідно до цільового призначення, збереження його споживчих властивостей та організації забезпечення потреби власників, співвласників, наймачів, орендарів окремих житлових і нежитлових приміщень (далі - мешканці об'єкту) у своєчасному отриманні житлово-комунальних послуг відповідної якості (далі - послуги), а Замовник надає право Управителю відраховувати належну йому плату від загальної суми оплати за житлово-комунальні послуги, а також відшкодовувати здійснені ним необхідні витрати, пов'язані з управлінням об'єктом, у разі коли Управитель отримав на такі витрати письмову згоду Замовника.

Згідно п.2.1 договору, Замовник зобов'язаний передати протягом місяця після укладення даного договору об'єкт в управління та необхідну достовірну документацію в повному обсязі з оформленням акту прийняття-передачі об'єкту в управління згідно з додатком.

Відповідно до п.4.1 договору, останній набуває чинності з моменту підписання та діє протягом одного року. Функції з управління та надання послуг з утримання будинку, споруди або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях розпочинають здійснювати з 01.04.2014 року.

Даний договір може бути пролонговано на той самий термін. Якщо одна із сторін має намір розірвати договір, вона повинна попередити про свій намір не менш як за місяць до його розірвання.

Позивач розпочав виконувати функції з управління та надання послуг з утримання будинку, споруди або групи будинків і споруд та об'єктів благоустрою, що розташовані на прибудинкових територіях Дзержинського району, в т.ч. і по вул. Хабаровській, 6 з 01.01.2015 року.

Згідно відомостей з Державного Реєстру речових прав на нерухоме майно, копія якого залучена до матеріалів справи, ТОВ "Тондо Інвест" (відповідач) є власником нежитлового приміщення № 62 площею 245,9 кв.м., яке розміщене у будинку № 6 по вул. Хабаровській у м. Кривий ріг.

Звертаючись із даним позовом, позивач посилається на те, що ним у період з 01.01.2015 року по 01.12.2017 року, було надано послуги з утримання будинку і прибудинкової території ТОВ "Тондо Інвест" на суму 15 781,35 грн., однак останнім оплату наданих послуг у вказаний період здійснено не було, що і стало причиною виникнення спору у даній справі.

Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки визначає Закон України "Про житлово-комунальні послуги".

Суб'єктами цього Закону є органи виконавчої влади, місцевого cамоврядування, виробники, виконавці та споживачі житлово-комунальних послуг, а також власники приміщень або будинків та балансоутримувачі, які залежно від цивільно-правових угод можуть бути споживачем, виконавцем або виробником послуг (ст. 1, ч. 2 ст. 3, ст. 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги").

У статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено, що житлово-комунальні послуги є результатом господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Згідно пункту 2 статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" органи місцевого самоврядування встановлюють ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги.

У Постанові Кабінету Міністрів України № 869 від 01.06.2011 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" зазначено, що тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку інших послуг. Калькуляційною одиницею є 1 кв. метр загальної площі будинку, що перебуває у власності або наймі фізичної чи юридичної особи.

Рішенням Виконавчого комітету Криворізької міської ради від 27.12.2011 за № 435 "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у місті ОСОБА_3", визначено перелік робіт на виконання послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території, періодичність та строки їх виконання, механізм проведення перерахунків.

Крім того, вказаним вище рішенням встановлено, що тарифи на послуги для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) визначаються окремо по кожному будинку на рівні, встановленому для населення міста.

Рішенням виконавчого комітету Криворізької міської ради № 176 від 12.04.2017 року, яке набрало чинності з 01.05.2015 року, встановлено розмір тарифу на послугу з утримання будинків споруд та прибудинкової території, що надаються населенню м. Кривого Рогу ТОВ "Сітісервіс КР" окремо за кожним будинком згідно додатків.

Згідно з частиною 1 статті 13 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на: 1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо); 2) послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо); 3) послуги з управління будинком, спорудою або групою будинків (балансоутримання, укладання договорів на виконання послуг, контроль виконання умов договору тощо); 4) послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд (заміна та підсилення елементів конструкцій та мереж, їх реконструкція, відновлення несучої спроможності несучих елементів конструкцій тощо).

Так, згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.

Як вбачається із матеріалів справи, позивач надав відповідачу у спірний період житлово-комунальні послуги на загальну суму 15 781,35 грн., перелік яких визначено у вказаному вище рішенні виконавчого комітету Криворізької міської ради № 176 від 12.04.2017 року в підтвердження чого до матеріалів справи залучені копії актів надання послуг, актів виконаних робіт підрядними організаціями, нарядів-завдань (а.с. т.1 94-250, т. 2 а.с. 1-132).

Нарахування вказаної вище суми вартості послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території здійснено позивачем виходячи з площі належного відповідачу приміщення та тарифу, встановленого рішеннями Криворізької міської ради № 419 від 14.12.2011 "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій для населення Дзержинського району м. Кривого Рогу" та № 435 від 27.12.2011 "Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі".

Для оплати наданих житлово-комунальних послуг у період з 01.01.2015 року по 01.12.2017 року, позивачем сформованіі наступні рахунки: № № 1074, 1079, 1080, 1087, 1093, 1087, 1067, 1090, 1089, копії яких залучені до матеріалів справи (а.с. 38-47 т.1).

Вищевказані рахунки містять кількість, ціну та вартість наданих послуг з утримання будинку та прибудинокової території, а зміст послуг, які надавалися у звітному періоді розшифровані в інформаційних довідках по нарахуванням за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для нежитлового приміщення за адресою: вул. Хабаровська,6.

Рахунки та акти здачі-приймання робіт за спірний період надіслані на адресу відповідача у липні 2017 року.

Відповідно до статті 11 Цивільного Кодексу України, цивільні права та обов'язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені актами цивільного законодавства, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.

За приписом статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язання виникають із підстав встановлених статтею 11 цього кодексу.

Частиною першою статті 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини першої статті 20 цього Закону споживач має право, зокрема, одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг.

При цьому, положеннями пункту 5 частини 3 статті 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" визначено обов'язок споживача оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.

За викладених обставин, споживачі зобов'язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними, в той час як факт відсутності договору про надання житлово-комунальних послуг, сам по собі, не може бути підставою для звільнення споживача від оплати послуг у повному обсязі.

Згідно частини 2 статті 530 Цивільного кодексу України, якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений або визначений моментом пред'явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги, якщо обов'язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватися належним чином, відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту, або інших вимог, що звичайно ставляться.

Доказів виконання зобов'язання щодо оплати наданих житлово-комунальних послуг в сумі 15 781,35 грн., відповідач на момент розгляду спору не надав.

З огляду на вище викладене, вимоги позивача щодо примусового стягнення заборгованості на зазначену вище суму, слід визнати обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Заперечення відповідача з посиланням на те, що в матеріалах справи відсутні докази, які б свідчили про те, що саме позивачу передано управління будинком № 6 по вул. Хабаровській до уваги не приймаються з огляду на наступне.

Процедура проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг у житлових будинках державної та комунальної власності регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 631 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з надання житлово-комунальних послуг" - далі Порядок.

Згідно вказаного вище Порядку, організатором конкурсу є власник чи балансоутримувач житлових будинків або уповноважена ним особа, а учасником конкурсу - суб'єкт господарювання, що подав конкурсну пропозицію.

Для проведення конкурсу його організатор готує конкурсну документацію, яка повинна містити інформацію, зокрема і про місцезнаходження житлових будинків (п.4. Порядку).

У п.30 Порядку встановлено, що Переможцем конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної якості і конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

З переможцем конкурсу укладається протягом п'яти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення договір на надання послуг (п.35 Порядку).

Як вже було зазначено вище та вбачається із матеріалів справи, Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради, як Замовник уклало з товариством з обмеженою відповідальністю "Сітісервіс КР" як Управителем договір про надання послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків і споруд у Дзержинському районі, до якого у тому числі відноситься і будинок № 6 по вул. Хабаровській.

Таким чином, зазначені вище обставини підтверджують, що саме позивачу було надано управління вказаним вище будинком.

Не можуть бути прийняті до уваги і заперечення відповідача відносно того, що останній не є споживачем наданих послуг, оскільки приміщення власником якого він є, здане в орендне користування, бо залучені до матеріалів справи копії договорів оренди, на які посилається відповідач не містять даних про те, що сплата послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій належить до обов'язків Орендарів, а отже, відповідач, як власник приміщення мав їх сплачувати.

Відповідно до ч.2 статті 382 Цивільного кодексу України, усі власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку є співвласниками на праві спільної сумісної власності спільного майна багатоквартирного будинку.

Спільним майном багатоквартирного будинку є приміщення загального користування (у тому числі допоміжні), несучі, огороджувальні та несуче-огороджувальні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання всередині або за межами будинку, яке обслуговує більше одного житлового або нежитлового приміщення, а також будівлі і споруди, які призначені для задоволення потреб усіх співвласників багатоквартирного будинку та розташовані на прибудинковій території, а також права на земельну ділянку, на якій розташований багатоквартирний будинок та його прибудинкова територія, у разі державної реєстрації таких прав.

Відповідно до Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", співвласник багатоквартирного будинку - власник квартири або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку. Співвласники зобов'язані своєчасно оплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги.

Твердження відповідача про те, що між сторонами взагалі відсутні правовідносини, з огляду на те, що відсутній договір є безпідставними, бо споживачі зобов'язані оплатити житлово-комунальні послуги, якщо вони фактично користувалися ними, в той час як факт відсутності договору про надання житлово-комунальних послуг, сам по собі, не може бути підставою для звільнення споживача від оплати послуг у повному обсязі.

Безпідставними є і доводи відповідача щодо не доведення позивачем належними доказами надання відповідачу житлово-комунальних послуг з огляду на наступне.

Відповідно до п. 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2013р. № 970 Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій , обсяг фактично наданих послуг та виконаних робіт, пов'язаних з їх наданням, підтверджується відповідною первинною документацією, що зберігається у виконавця, зокрема табелем обліку робочого часу, розрахунковими листками нарахування заробітної плати робітникам, нарядами-завданнями, актами списання матеріалів, матеріальними звітами майстрів, актами виконаних робіт постачальних та підрядних організацій, документами, що підтверджують технічні показники будинку, тощо.

Як вже було зазначено вище, на підтвердження надання житлово-комунальних послуг за адресою: вул. Хабаровська, 6 м. Кривий Ріг за період з 01.01.2015 по 01.12.2017 позивачем залучені до матеріалів справи рахунки на оплату наданих послуг, інформаційні довідки по нарахуванням за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для нежитлового приміщення за адресою: вул. Хабаровська, 6, копії первинної документації (наряди-завдання та акти виконаних робіт), актів здачі-прийомки виконаних робіт, актів надання послуг підрядними організаціями.

Слід, також зазначити, що чинним законодавством у сфері надання житлово- комунальних послуг не встановлено обов'язку виконавця складення, погодження та підписання актів виконаних робіт зі споживачами.

Так, у відповідності до п. 1.2.2 Наказу Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005р. Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій , до складу документації, яка ведеться виконавцями послуг, входять: кошториси, описи робіт на поточний і капітальний ремонт; акти технічних оглядів; журнали заявок жителів; протоколи вимірювань вентиляції.

Таким чином, посилання відповідача на ненадання останньому актів виконаних робіт є також необгрунтованими.

В той же час, доказів, які-б свідчили про звернення відповідача, або інших власників нерухомості, до позивача з приводу не надання житлово-комунальних послуг з обслуговування будинку чи надання їх у неповному обсязі та неналежної якості матеріали справи не містять.

Відповідно до частини 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

При цьому, в силу ч.1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Керуючись статтями 526 Цивільного кодексу України, статтями 129, 236-238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Тондо-Інвест" (50007, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр. Дзержинського, 38, оф.25, код ЄДРПОУ 37064688) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Сітісервіс-КР" ( 50008, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Генерала Радієвського,34А. офіс 3, код ЄДРПОУ 38788964) 15 781 (п'ятнадцять тисяч сімсот вісімдесят одна гривня) 35 коп. основного боргу, 1600 (одна тисяча шістсот гривень) 00 коп. судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до ст.241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 05.03.18.

Суддя ОСОБА_4

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення28.02.2018
Оприлюднено13.03.2018
Номер документу72615581
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/10684/17

Судовий наказ від 25.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

Постанова від 22.05.2018

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Орєшкіна Еліна Валеріївна

Ухвала від 30.03.2018

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Орєшкіна Еліна Валеріївна

Рішення від 28.02.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

Ухвала від 19.02.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

Ухвала від 23.01.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

Ухвала від 02.01.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мельниченко Ірина Федорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні