Справа № 237/867/18
Провадження № 1-кс/237/67/18
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
13.03.18 року м. Курахове
Слідчий суддя Мар`їнського районного суду Донецької області ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2
за участю сторони кримінального провадження: прокурора Мар`їнського відділу Волноваської місцевої прокуратури ОСОБА_3 ,
розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Мар`їнського ВП Волноваського ВП ГУ Національної поліції в Донецькій області ОСОБА_4 , яке погоджено з прокурором Мар`їнського відділу Волноваської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017050690000077 від 04.12.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України
Клопотання надійшло 06.03.2018 року.
Слідчий суддя, перевіривши надані матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання, та, дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку прокурора,
ВСТАНОВИВ:
До Мар`їнського районного суду Донецької області із зазначеним клопотанням звернувся старший слідчий СВ Мар`їнського ВП Волноваського ВП ГУ Національної поліції в Донецькій області ОСОБА_4 за погодженням з прокурором Мар`їнського відділу Волноваської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , в якому просить надати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомлення з ними та подальшим їх вилученням.
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по цих матеріалах, заслухавши думку прокурора ОСОБА_3 , яка підтримала клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню.
Відповідно до витягу з кримінального провадження №42017050690000077 від 04.12.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань про те, що рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 №48 від 06.10.2017 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання, що надаються КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », затверджено з 06 жовтня 2017 року розрахунок тарифу на послуги водопостачання КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Відповідно до п.2 ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.
Крім того, ст.13 Закону України «Про питну воду та питне водопостачання», до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення належать, серед інших, повноваження із встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання та водовідведення (крім тарифів на ці послуги, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг).
Процес формування (розрахунку) тарифів на житлово-комунальні послуги регламентовано діючою нормативно-правовою базою. Кабінетом Міністрів України затверджено єдині для всіх суб`єктів господарювання, що функціонують на ринку житлово-комунальних послуг, порядки формування тарифів: Порядок формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №869 від 01.06.2011 року з подальшими змінами та доповненнями (далі Порядок).
Згідно п.9 Порядку, для встановлення тарифів ліцензіат надає уповноваженому органу у друкованому і електронному вигляді заяву та розрахунки тарифів на плановий період за встановленими такими органами формами з відповідними розрахунками, підтвердженими матеріалами та документами, що використовувалися під час їх проведення.
04 жовтня 2017 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » звернулося до ІНФОРМАЦІЯ_2 з листом за вих. №16 про розгляд розрахунків витрат на виробництво житлово-комунальних послуг з водопостачання та затвердження тарифу на питне та технічне водопостачання для населення та підприємств, що знаходяться на території сільської ради.
До вказаного листа надано відповідні документи, в тому числі «Розрахунок проекту тарифу на водо забезпечення по комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на 2017 рік».
Згідно зазначеного розрахунку, витрати разом становлять 648202 грн., в тому числі: фонд оплати праці 153600 грн., нарахування на фонд оплати праці 33792 грн.
Крім того, згідно наданого розрахунку фонду оплати праці робітників з обслуговування ліній водопроводу та службовців по комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на 2017 рік, у комунальному підприємстві передбачено 4 посади, в тому числі:слюсар АВР з місячною заробітною платою 3200 грн. в чисельності 1,5 з місячним фондом оплати праці 4800 грн, річним фондом оплати праці 57600 грн., тракторист з місячною заробітною платою 3200 грн. чисельністю 0,5 з місячним фондом оплати праці 1600 грн.,річним фондом оплати праці 57600 грн, директор з місячною заробітною платою 3200 грн. чисельністю 1 з місячним фондом оплати праці 3200 грн., річним фондом оплати праці 38400 грн., головний бухгалтер з місячною заробітною платою 3200 грн. чисельністю 1 з місячним фондом оплати праці 3200 грн., річним фондом оплати праці 38400 грн.
Разом з тим, вивченням податкової звітності КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за 2016 рік встановлено, що згідно з податковими розрахунками сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за 2016 рік сума нарахованого доходу склала 20236,08 грн., сума утриманого податку 2665 грн.
Таким чином, як протягом 2016 року, так і станом на теперішній час робітники на посадах слюсаря АВР та тракториста у КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відсутні, фактично працюють тільки директор та головний бухгалтер, тобто річний фонд оплати заробітної плати завищено на 76800 грн., нарахування на заробітну плату на 16896 грн.
Слідчий обґрунтовую своє клопотання тим, що під досудового розслідування виникла необхідність у отриманні оригіналів звіту 1-ДФ КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), МФО НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , за 2016 та 2017 роки, які підтверджують суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за 2016 та 2017 рр.
Вказані документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .
На підставі ч.2 ст.163 КПК України у зв`язку з тим, що існує реальна загроза зміни чи знищення інформації, яка становить інтерес для досудового розслідування, слідчий просить розглянути клопотання без участі особи у володінні якої знаходяться речові докази, тобто у відсутності представника ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Відповідно до ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінальногопровадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, якімістятьохоронювану законом таємницю.
Приймаючи до уваги те, що для повного, об`єктивного та всебічного досудового розслідування даного кримінального провадження мають значення документи, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 .
А також враховуючи те, що відомості, які містяться у вказаних документах можуть бути використані як доказова база у даному кримінальному провадженні, враховуючи неможливість іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, вважаю за необхідненадатидозвіл на тимчасовий доступ до зазначених документів, а також надати можливість їх вилучення.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст.159-166 КПК України,
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого СВ Мар`їнського ВП Волноваського ВП ГУ Національної поліції в Донецькій області ОСОБА_4 , яке погоджено з прокурором Мар`їнського відділу Волноваської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42017050690000077 від 04.12.2017, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.366 КК України - задовольнити.
Надати дозвіл стороні обвинувачення (старшому слідчому СВ Мар`їнського ВП Волноваського ВП ГУНП в Донецькій області майору поліції ОСОБА_4 або за її дорученням оперативним співробіникам) на тимчасовий доступ до оригіналів документів з подальшою можливістю їх вилучення, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-звіту 1-ДФ КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), МФО НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , за 2016 рік;
-звіту 1-ДФ КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), МФО НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 , за 2017 рік.
Строк дії ухвали встановити до 13 квітня 2018 року включно.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата документу 13.03.18 року
Суд | Мар`їнський районний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 72710114 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Мар`їнський районний суд Донецької області
Медведський М. Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні