УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,
E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
"15" березня 2018 р. м. Житомир Справа № 906/100/18
Господарський суд Житомирської області у складі судді Лозинської І.В.,
розглядаючи справу
за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "Пан "Комбайн" (м. Київ)
про стягнення 123308,00 грн.
За участю представників сторін:
- від позивача: ОСОБА_1 - представник за дов. від 01.03.2018
- від відповідача: не прибув
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пан "Комбайн" звернулось до господарського суду Житомирської області з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Кленова Агро" 123308,00 грн. заборгованості у зв'язку з невиконанням договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01 від 25.07.2016 в частині своєчасної оплати наданих послуг по збиранню врожаю сільськогосподарських культур.
Ухвалою від 16.02.2018 господарський суд відкрив провадження у справі, постановив справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження, з повідомленням (викликом) сторін, призначив засідання суду для розгляду справи по суті на 15.03.2018 об 11:00, зобов'язав учасників справи надати необхідні документи.
Представник позивача в засіданні суду позовні вимоги підтримала в повному обсязі; однак оригіналів документів, на яких грунтуються позовні вимоги, для огляду в засіданні суду не надала.
Відповідач в засідання суду повноважного представника не направив, вимоги ухвали господарського суду від 16.02.2018 не виконав, хоча про день, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення від 26.02.2018.
Позивачем до позовної заяви надано копії таких документів (а. с. 9 - 12):
- договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01 від 25.07.2016, укладеного між ТОВ "Пан "Комбайн" (позивач/виконавець) і ТОВ "Кленова Агро" (відповідач/замовник), за п.1.1 якого виконавець зобов'язався в порядку та на умовах договору на території сільгоспугідь угідь замовника надати останньому послуги по збиранню врожаю сільськогосподарських культур, а замовник - прийняти та оплатити надані послуги;
- акту здачі - приймання робіт (надання послуг) №1 від 03.08.2016 на загальну суму 273308,00 грн.
Вказані договір та акт зі сторони відповідача підписані генеральним директором ОСОБА_2
Разом з тим, з детальної інформації про юридичну особу - відповідача, отриману із офіційного сайту Міністерства юстиції України за електронним запитом суду станом на 15.03.2018 вбачається, що ОСОБА_2 є керівником відповідача з 19.04.2017.
Крім того, необхідно витребувати від сторін додаткові документи в підтвердження виконання вимог договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01 від 25.07.2016.
Частиною 1 статті 252 ГПК України унормовано, що розгляд справи у порядку спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи в порядку загального позовного провадження, з особливостями, визначеними главою 10 Цього Кодексу, що передбачає право суду на витребування у сторін нових (додаткових) доказів.
За ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обгрунтовують вимоги і заперечення учасників справи та інших обставин, які мають значення для вирішення спору.
Враховуючи викладене, суд прийшов до висновку про необхідність витребування від сторін додаткових документів згідно з резолютивною частиною цієї ухвали ; тому розгляд справи підлягає відкладенню.
Керуючись ст. ст. 73, 78, 166, 234, 235, 247 - 252 ГПК України, господарський суд,-
УХВАЛИВ:
1. Розгляд справи відкласти.
2. Призначити наступне засідання суду на "30" березня 2018 р. о 12:00 в приміщенні господарського суду, каб. №107.
3. Позивачу надати господарському суду в судове засідання:
- оригінали документів, на яких грунтуються позовні вимоги (для огляду);
- вказати кількість комбайнів із зазначенням їх ідентифікуючих ознак, відповідно до п. 2.1 договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01 від 25.07.2016; докази перебування їх у власності позивача або оренди:
- за наявності, заявки відповідача на надання послуг, передбачених п. 2.2 договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01.
4. Відповідачу надати господарському суду в судове засідання, або надіслати до дати судового засідання такі документи:
- письмовий відзив на позовну заяву;
- докази надіслання позивачу заявок на надання послуг, передбачених п. 2.2 договору про надання послуг № ЖТ-25-07/16-01;
- належні докази перебування ОСОБА_2 на посаді генерального директора ТОВ "Кленова агро" в період з 25.07.2016 по 03.08.2016;
- належним чином засвідчену копію статуту ТОВ "Кленова агро".
5. Викликати в засідання суду повноважних представників сторін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не може бути оскаржена окремо від рішення суду.
Ухвала підписана 15.03.2018.
Суддя ОСОБА_3
Друк:
1 - в справу
2 - позивачу
3 - відповідачу (реком. з повід.)
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2018 |
Оприлюднено | 15.03.2018 |
Номер документу | 72729627 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Лозинська І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні