Ухвала
від 14.03.2018 по справі 820/84/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про відмову у задоволені клопотання про призначення судової - економічної експертизи

14 березня 2018 р. справа № 820/84/18 Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Горшкової О.О.,

при секретарі судового засідання - Лук'янчук О.І.,

за участю: позивача - Овсянніков О.К., представника відповідача - Кудін В.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про призначення судової - економічної експертизи по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БІ ПРОФІТ" (проспект Гагаріна, буд. 201,м. Харків,61080, код ЄДРПОУ38160120) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ39599198) про скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Бі Профіт", з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд скасувати податкове повідомлення - рішення форми "Р1" № 0001071412 від 27.12.2017 року, прийняте Головним управлінням ДФС у Харківській області.

У судовому засіданні судом поставлено на обговорення клопотання представника позивача про призначення судово-економічної експертизи, на розв'язання якої поставити наступні питання:

- чи підтверджуються документально обсяги господарських операцій та проведення розрахунків ТОВ БІ ПРОФІТ з ТОВ ТК БІВІ-АНТ за грудень 2014 року - березень 2015 року?

- чи підтверджується документально зазначені в акті перевірки ГУ ДФС у Харківській області від 11.12.2017 р. № 24146/20-40-14-12-11/38160120 з питань дотримання вимог податкового законодавства при взаємовідносинах з ТОВ ТК БІВІ- АНТ за грудень 2014 року - березень 2015 року висновки щодо:

- порушення п.185.1 ст. 185, п.187.1 ст. 187, п. 201.1, п. 201.7 ст. 201 Податкового кодексу України в результаті чого підприємством завищені податкові зобов'язання в сумі 257281,00грн., в тому числі за: листопад 2014 року - 1749,00 грн., грудень 2014 року - 83953,00 грн., січень 2015 року - 78677,00 грн., лютий 2015 року - 63582,00 грн., березень 2015 року - 29320,00 грн;

- порушення п. 198.3 ст. 198, п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України в результаті чого підприємством завищено податковий кредит на загальну суму 245167,00 . в тому числі за: грудень 2014 року - 8480,00 . січень 2015 року - 149357,00 грн.,

лютий 2015 року - 25900,00 грн., березень 2015 року - 61430,00 грн.

Представник позивача обґрунтовуючи своє клопотання зазначив, що позиції позивача та відповідача стосовно одних та тих же фактів - правильності обчислення, нарахування та сплати ПДВ по взаємовідносинам позивача з контрагентом різняться.

Представник відповідача заперечував проти задоволення вищезазначеного клопотання, з огляду на відсутність потреби у спеціальних знаннях.

Дослідивши обґрунтованість заявленого представника позивача, суд приходить до висновку про наступне.

Згідно ст. 102 КАС України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності. Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом. Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз'яснення яких, на їх думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов'язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Правові, організаційні і фінансові основи судово-експертної діяльності з метою забезпечення правосуддя України незалежною, кваліфікованою і об'єктивною експертизою, орієнтованою на максимальне використання досягнень науки і техніки визначає Закон України "Про судову експертизу" від 25.02.1994 року № 4038.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про судову експертизу", судова експертиза - це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об'єктів, явищ і процесів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні органів дізнання, попереднього слідства чи суду.

Як вбачається зі змісту позовної заяви, предметом заявленого позову є оскарження податкового повідомлення - рішення форми "Р1" № 0001071412 від 27.12.2017 року, прийнятого Головним управлінням ДФС у Харківській області.

Тобто позивач фактично оскаржує правомірність висновків податкового органу про нарахування суми грошового зобов'язання за порушення вимог податкового законодавства саме ТОВ "Бі Профіт".

В свою чергу, зазначені представником позивача обставини, для з'ясування яких заявлено клопотання про призначення судової - економічної експертизи, знаходяться за межами позовних вимог та не стосуються предмету позову, оскільки вони направлені фактично та, зокрема, на перевірку дотримання податкової дисципліни ТОВ "ТК "Біві-Ант", тобто особи, яка не є стороною процесу по даній справі.

Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку, що заявлене клопотання є необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню, оскільки для всебічного, повного та об'єктивного розгляду справи, відсутня потреба в спеціальних знаннях, а питання, які позивач просить розглянути в межах заявленої експертизи, входять до предмету розгляду у рамках даної справи.

Належних та допустимих доказів для встановлення усіх обставин, що мають значення для справи, необхідних спеціальних знань у сфері іншій, ніж право, без яких неможливо встановити відповідні обставини, позивачем до суду не надано.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 103, 106, 236, 250, 256 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Клопотання позивача про призначення судової - економічної експертизи - залишити без задоволення.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження..

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст ухвали виготовлено 19 березня 2018 року.

Суддя Горшкова О.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2018
Оприлюднено21.03.2018
Номер документу72827932
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/84/18

Ухвала від 12.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 26.07.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Постанова від 26.07.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 12.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні