Ухвала
від 16.06.2009 по справі 2а-3993/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ

16 червня 2009 року Львівсь кий окружний адміністративн ий суд, суддя Гавдик З .В. розглянувши в судовому зас іданні адміністративну спра ву № 2а-3993/09/1370 за адм іністративним

позовом Товариства з обмеженою від повідальністю "Бориславське автотранспортне підприємст во", представник - Веселов ський В.О., директор - Куз ик С.І. до Львівської обласної держа вної адміністрації, предста вник - Собко В.Б. про визнання нечинним рішення від 03.06.2009 року та зобов'язання в чинити дії

ВСТАНОВИВ:

Позивач ТОВ "Бориславськ е автотранспортне підприємс тво" звернулось до Львівсько го окружного адміністративн ого суду з адміністративним позовом до Львівської обласн ої державної адміністрації п ро визнання нечинним рішення від 03.06.2009 року та зобов'язання в чинити дії.

Крім цього, позивач у подані й позовній заяві просить з ме тою забезпечення позову вжит и заходи забезпечення позову - зупинити дію рішення конкур сного комітету Львівської о бласної державної адміністр ації від 3 червня 2009 року прийня того за результатами конкурс у на визначення перевізників на автобусних маршрутах заг ального користування в част ині визначення переможця на автобусному маршруті № 150 Бор ислав АС - ОСОБА_4

Клопотання про забезпечен ня адміністративного позову , позивач обґрунтовує наступ ним: позивач в даний час є пере візником по вказаному маршру ту, що підтверджується тимча совими дозволами, виданими в ідповідачем позивачу, які ді йсні до проведення конкурсу, ліцензійними картками, які д іють до 2013 року. З пояснення пре дставника позивача, перевезе ння здійснюються 16-ма автобус ами та повністю забезпечують обслуговування пасажиропот оку. Позивач здійснює переве зення по вказаному маршруту на протязі 4 років.

З рішенням конкурсного ком ітету Львівської обласної де ржавної адміністрації від 03.06 . 2009 року прийнятого за результ атами конкурсу на визначення перевізників на автобусних маршрутах загального корист ування в частині визначення переможця на автобусному ма ршруті № 150 Борислав АС - ОС ОБА_4, не згідний, оскільки на думку позивача таке рішення прийнято з порушенням вимог порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на а втобусному маршруті загальн ого користування, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 03.12.2008 року за N 1081.

Представники позивача, вка зане клопотання підтримали т а просили - вжити заходів до забезпечення позову шляхом - зупинити дію рішення конкур сного комітету Львівської об ласної державної адміністра ції від 03.06.2009 року прийнятого за результатами конкурсу на ви значення перевізників на авт обусних маршрутах загальног о користування в частині виз начення переможця на автобус ному маршруті № 150 Борислав АС - ОСОБА_4

Представник відповідача, з аперечив проти задоволення к лопотання про вжиття заходів забезпечення позову притому вказав, що є переможець конку рсу, на підтвердження цього н адав суду паспорт приміськог о маршруту загального корист ування № 150, без дати погодженн я та затвердження, заяву на уч асть у конкурсі на перевезен ня пасажирів на автобусному маршруті загального користу вання ПП «Галич - Авто», договір № 148/09 про організацію п еревезень пасажирів на автоб усному маршруті загального к ористування з ПП «Галич - Ав то» від 04.06.2009 року, розклад рух у транспортних засобів на пр иміському маршруті № 150, без да ти підписання, затвердження та погодження.

При постановлені ухвали су д виходить з наступного:

Забезпечення адміністрати вного позову - це вжиття суд ом, у провадженні якого знахо диться справа, до вирішення а дміністративної справи визн ачених законом заходів щодо створення можливості реальн ого виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде п рийнято на користь позивача.

Підставою для вжиття заход ів забезпечення позову можут ь стати такі обставини:

1) існування очевидної небез пеки заподіяння шкоди правам , свободам та інтересам позив ача до ухвалення рішення в ад міністративній справі;

2) неможливість захисту прав , свобод та інтересів позивач а після набрання законної си ли рішенням в адміністративн ій справі без вжиття таких за ходів;

3) необхідність докладання з начних зусиль та витрат для в ідновлення прав позивача у м айбутньому;

Представники позивача вка зують про існування очевидно ї небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтереса м позивача до ухвалення ріше ння в адміністративній справ і, з підстав того що позивач ін шої господарської діяльност і не здійснює, спірне рішення конкурсного комітету призве дене до звільнення працівник ів позивача та припинення ді яльності, для відновлення за хисту цих прав, свобод та інте ресів необхідно буде докласт и значних зусиль та витрат, ос кільки позивач на час розгля ду справи зобов' язаний здій снювати нарахування та випла ту заробітної плати, податкі в, зборів та обов' язкових пл атежів. Крім цього позивач вк азує, що спірним рішенням кон курсного комітету визначено на маршруті № 150, 10 автобусів, що може викликати чисельні ска рги та соціальне незадоволен ня пасажирів Представник в ідповідача спростовує вказа не, лише наявністю нового пер евізника (переможця конкурсу ), та поданими ним в судовому з асіданні документами, однак суд такі доводи оцінює крити чно з підстав, що паспорт прим іського маршруту загального користування № 150, без дати пог одження та затвердження, роз клад руху транспортних засоб ів на приміському маршруті № 150, без дати підписання, затвер дження та погодження, а на зап итання суду чи є інші докази п ро введення в дію рішення кон курсу, представник зазначив, що таким є укладений з перемо жцем конкурсу договір № 148/09 про організацію перевезень паса жирів на автобусному маршрут і загального користування з ПП «Галич - Авто» від 04.06.2009 ро ку, з чим суд не погоджується о скільки згідно п. 51 Порядку пр оведення конкурсу з перевезе ння пасажирів на автобусному маршруті загального користу вання (в редакції що діяла на м омент прийняття спірного ріш ення), рішення конкурсного ко мітету щодо визначення перем ожця конкурсу вводяться в ді ю наказом (постановою або інш им розпорядчим документом) о рганізатора протягом не біль ш як 30 робочих днів з дня прове дення конкурсу, якщо результ ати конкурсу не оскаржувалис ь. Доказом про оскарження ріш ення є дана адміністративна справа, а про необхідність ро зпорядчого документу про вве дення дію рішення конкурсног о комітету відповідач запере чив.

За таких обставин суд вбача є підстави для задоволення з аяви позивача про вжиття зах одів забезпечення адміністр ативного позову, оскільки су д дійшов висновку про під ста вність посилання представни ків позивача на існування оч евидної небезпеки заподіянн я шкоди правам, свободам та ін тересам позивача до ухваленн я рішення в адміністративній справі, захист цих прав, свобо д та інтересів стане неможли вим без вжиття таких заходів , та для їх відновлення необхі дно буде докласти значних зу силь та витрат.

Керуючись ст. ст. 117, 118, 158, 159, 160, 165 КА С України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Вжити заходи забезпечен ня адміністративного позову по справі № 2а- 3993/09/1370 за позовом

Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Бориславськ е автотранспортне підприємс тво" до Львівської обласної держа вної адміністрації про визнання нечинним рішення від 03.06.2009 року та зобов'язання в чинити дії

2. Зупинити дію рішення ко нкурсного комітету Львівськ ої обласної державної адміні страції від 03.06.2009 року прийнято го за результатами конкурсу на визначення перевізників н а автобусних маршрутах загал ьного користування в частині визначення переможця на авт обусному маршруті № 150 Борисла в АС - ОСОБА_4

3. Ухвала підлягає негайному виконанню.

4. Ухвала набирає законної с или після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого с т. 186 КАС України, якщо таку заяв у не було подано.

Якщо було подано заяву про а пеляційне оскарження, але ап еляційна скарга не була пода на у строк, встановлений ст. 186 К АС України, ухвала набирає за конної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що ухвала суду не н абрала законної сили.

5. Ухвала може бути оскаржен а особою, яка подала позовну з аяву в порядку і строки встан овлені ст. 186 КАС України:

Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанц ії спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскар ження і вимоги до суду апеляц ійної інстанції викладаютьс я в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскар ження ухвали суду першої інс танції подається протягом п' яти днів з дня проголошення у хвали. Якщо ухвалу було поста новлено без виклику особи, як а її оскаржує, то строк поданн я заяви про апеляційне оскар ження обчислюється з дня отр имання нею копії ухвали. Апел яційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження.

Суддя Гавдик З.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2009
Оприлюднено23.06.2010
Номер документу7293145
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3993/09/1370

Постанова від 15.12.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зеновій Володимирович

Ухвала від 22.09.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зеновій Володимирович

Ухвала від 16.06.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гавдик Зеновій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні