Ухвала
від 16.03.2018 по справі 826/14866/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА

16 березня 2018 року м. Київ № 826/14866/17

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Чудак О.М., за участю секретаря судового засідання Ясинської К.В., представника позивача Шапки А.В., представника відповідача Косинської О.М., розглянувши у підготовчому засіданні клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі за позовом Приватного підприємства "Світлана" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною та скасування постанови,

встановив:

У листопаді 2017 року Приватне підприємство "Світлана" звернулось до суду з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 02.11.2017 №142/17/10/26-1/0211/02/5.

Ухвалою Окружного адміністративного суду від 20 листопада 2017 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено попереднє судове засідання.

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03.10.2017 №2147-VIII, яким внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом його викладення в новій редакції.

Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України в новій редакції передбачено, що справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Враховуючи викладене, розгляд даної справи після 15 грудня 2017 року здійснюється за правилами загального позовного провадження.

У засіданні 16 березня 2018 року представником відповідача заявлено клопотання про зупинення провадження у справі до набрання законної сили судовим рішення у справі №826/10995/17.

Представник позивача проти зупинення провадження у справі не заперечувала.

Розглянувши заявлене клопотання, заслухавши думку представників сторін, суд при його вирішенні виходив з наступного.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі об'єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об'єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

Так, предметом спору у справі №826/14886/17 є оскарження постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, прийнятою у зв'язку з невиконанням позивачем вимог припису від 28.07.2017. Водночас правомірність вказаного припису є предметом розгляду у справі №826/10995/17.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання про зупинення провадження у справі.

Керуючись статтями 236, 248 Кодексу адміністративного судочинства України,

ухвалив:

Клопотання представника відповідача задовольнити.

Зупинити провадження у справі №826/14866/17 за позовом Приватного підприємства "Світлана" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправною та скасування постанови до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №826/10995/17.

Відповідно до частини першої статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя О.М. Чудак

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.03.2018
Оприлюднено27.03.2018
Номер документу72951061
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14866/17

Рішення від 16.10.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 30.08.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 01.05.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Діска А.Б.

Ухвала від 16.03.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 15.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні