УХВАЛА
26 березня 2018 року
м. Київ
Справа № 903/839/17
Суддя Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду Мачульський Г.М.
розглянувши матеріали касаційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД"
на постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 05.02.2018
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Теркомуналсервіс"
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Приватне підприємство "Руфусів"
про стягнення 301 480,50 грн.,
ВСТАНОВИВ:
12.02.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" звернулось із касаційною скаргою через Рівненський апеляційний господарський суд до Верховного Суду разом з клопотанням про зупинення виконання постанови суду апеляційної інстанції від 05.02.2018.
Перевіривши матеріали касаційної скарги вбачається, що вона не відповідає вимогам статті 290 Господарського процесуального кодексу України.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 290 Господарського процесуального кодексу України, у касаційній скарзі повинно бути зазначено перелік доданих до скарги документів.
Статтею 291 Господарського процесуального кодексу України визначено, що особа, яка подає касаційну скаргу, надсилає іншим учасникам справи копію цієї скарги і доданих до неї документів, які у них відсутні, листом з описом вкладення.
Актом Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 16.03.2018 №95 (акт складений начальником відділу Кузуб О.В. та провідними спеціалістами Чередниченко Н.С. та Івановою В.В.) встановлено, що при розкриванні поштового відправлення, яке надійшло від Рівненського апеляційного господарського суду супровідним листом від 23.02.2018 №01-18.1/903/17/953/18, виявилось, що у додатку касаційної скарги вказано про долучення доказів відправлення касаційної скарги сторонам, а в наявності ксерокопії поштових квитанцій та описів вкладення до цінних листів від 12.02.2018, адресованих сторонам у справі.
Відповідно до пунктів 2, 4 статті 91 Господарського процесуального кодексу України, письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством.
Отже, до касаційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" на підтвердження надсилання доказів направлення касаційної скарги сторонам та третій особі у справі надано ксерокопії поштових квитанцій та описів вкладення до цінних листів від 12.02.2018 (без засвідчення копії документів), що не відповідає наведеним вимогам процесуального закону.
За змістом положень статей 290, 291 Господарського процесуального кодексу України документом є його оригінал, а не будь-яка копія.
Виходячи з положень частин 2, 5 статті 292 та статті 174 Господарського процесуального кодексу України (у редакції чинній з 15.12.2017) у разі якщо касаційна скарга оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 290 цього Кодексу, така скарга залишається без руху, про що суддею-доповідачем постановляється відповідна ухвала із зазначенням строку на усунення скаржником недоліків касаційної скарги, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху.
З огляду на викладене, оскільки додатки зазначені у касаційній скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" не відповідають зазначеним вимогам законодавства, то така касаційна скарга вважається поданою без додержання відповідних вимог процесуального законодавства, і підлягає залишенню без руху на підставі частини другої статті 292 Господарського процесуального кодексу України.
Усунувши недоліки, заявнику касаційної скарги необхідно подати суду належні докази надіслання копій касаційної скарги іншим учасникам справи.
Таким чином виходячи із положень статей 292, 174 Господарського процесуального кодексу України (у редакції чинній з 15.12.2017) заявнику належить усунути зазначені вище недоліки касаційної скарги протягом строку, який не перевищує десяти днів з дня вручення цієї ухвали суду касаційної інстанції, та надати Касаційному господарському суду у складі Верховного Суду (01016, м. Київ, вул. О. Копиленка, 6) докази про дату вручення йому цієї ухвали суду.
Відповідно до частини четвертої статті 174 та частини другої статті 292 Господарського процесуального кодексу України, якщо скаржник не усунув недоліки касаційної скарги у встановлений строк, така касаційна скарга вважається неподаною і повертається особі, що звернулася із касаційною скаргою.
Керуючись статтями 174, 234, 290, 292 Господарського процесуального кодексу України,
УХВАЛИВ:
1.Касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" залишити без руху до 23.04.2018.
2.Встановити Товариству з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" строк усунення недоліків протягом десяти днів з дня вручення даної ухвали суду касаційної інстанції від 26.03.2018.
3.Товариству з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" надати Касаційному господарському суду у складі Верховного Суду (01016, м. Київ, вул. О. Копиленка, 6) докази про дату вручення Товариству з обмеженою відповідальністю "Преміум-Сервіс ЛТД" даної ухвали суду касаційної інстанції від 26.03.2018.
4.У разі усунення недоліків документи направити на адресу Касаційного господарського суду: 01016, м. Київ, вул. О. Копиленка, 6.
5. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя Г.М. Мачульський
Суд | Касаційний господарський суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2018 |
Оприлюднено | 27.03.2018 |
Номер документу | 72972311 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Касаційний господарський суд Верховного Суду
Мачульський Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні