КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 810/4287/17
У Х В А Л А
21 березня 2018 року м. Київ
Колегія суддів у складі судді-доповідача: Петрика І.Й., суддів: Кузьмишиної О.М. та Собківа Я.М., розглянувши клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Київського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2018 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство Саланг-Агро до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и л а:
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2018 року адміністративний позов задоволено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу.
До апеляційної скарги долучено клопотання про відстрочення сплати судового збору, мотивоване відсутністю бюджетного фінансування судових витрат.
Розглянувши заявлене клопотання, суд приходить до висновку про відсутність підстав для його задоволення з огляду на таке.
В силу положень ч.1 ст.133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою, відстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Перелік безумовних підстав для звільнення від сплати судового збору встановлено частиною статті 8 Закону України "Про судовий збір", всупереч яким апелянт не підпадає під категорію осіб, яким може бути відстрочено сплату судового збору.
Наявності інших підстав для відстрочення сплати судового збору апелянтом не доведено.
Згідно із статтею 129 Конституції України однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, у тому числі й органів державної влади.
У зв'язку з цим обставини, пов'язані із фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету, відсутність у них коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися достатньою підставою для відстрочення сплати судового збору.
Крім того, особа, яка утримується за рахунок Державного бюджету України, у разі потреби має право здійснити перерозподіл бюджетних асигнувань з метою забезпечення можливості сплати судового збору.
Оскільки звільнення від сплати судового збору є правом суду, яким суд користується за наявності виключних обставин, яких у даному випадку скаржником не доведено, колегія суддів не вбачає підстав для задоволення клопотання про звільнення від сплати судового збору, передбачених статтею 8 Закону України "Про судовий збір".
З урахуванням викладеного та керуючись статтями. 34, 132, 133, 243 КАС, колегія суддів -
у х в а л и л а:
Відмовити у задоволенні клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про відстрочення сплати судового збору.
Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.
Суддя-доповідач Петрик І.Й.
Судді Собків Я.М.
Кузьмишина О.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.03.2018 |
Оприлюднено | 28.03.2018 |
Номер документу | 72978994 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Петрик І.Й.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні