Рішення
від 29.12.2017 по справі 804/5843/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2017 року справа № 804/5843/17 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Чорна В.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Бондарево до державного реєстратора Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю Агроволодар про визнання неправомірними дій, скасування рішень та зобов'язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и в:

12 вересня 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю Бондарево (далі - ТОВ Бондарево ) звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із зазначеним позовом, в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 19.12.2017 р., просить визнати дії державного реєстратора ОСОБА_1 неправомірними та скасувати рішення про державну реєстрацію договору оренди №1-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992941, індексний номер 31953654); визнати дії державного реєстратора ОСОБА_1 неправомірними та скасувати рішення про державну реєстрацію договору оренди №2-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992476, індексний номер 31953066); зобов'язати державного реєстратора ОСОБА_1 внести відповідні зміни до записів Державного реєстру прав.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 08.04.2017 року ТОВ Бондарево отримало інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №84606233 та №84606459, з яких дізналося, що державний реєстратор Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області ОСОБА_1 13.10.2016 року здійснив державну реєстрацію договорів оренди №1-13 від 13.10.2016 та №2-13 від 13.10.2016 на земельні ділянки з кадастровими номерами 1222381100:05:001:0011, 1222381100:05:001:1001, що розташовані на території Бузівської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області, новим орендарем яких виступило ТОВ Агроволодар . Натомість, позивач стверджує, що станом на 13.10.2016 року зазначені земельні ділянки вже перебували в оренді ТОВ Бондарево на підставі договорів оренди від 03.06.2008 р. та 22.08.2007 р., які були укладені позивачем терміном на десять років, та були зареєстровані 17.03.2010 р. та 17.03.2009 р., відповідно, за реєстраційними номерами 041012300281, 040912300517. Станом на 13.10.2016 року зазначені договори не припинили своєї дії та були чинними, а зазначені земельні ділянки перебувають в правомірному користуванні ТОВ Бондарево , що підтверджується актами прийому-передачі від 03.06.2008 р. та 22.08.2007 р. У зв'язку з чим, позивач вважає, що до закінчення дії договорів оренди, тобто до 17.03.2020 року та 17.03.2019 року, відповідно, орендовані земельні ділянки юридично перебувають в користуванні ТОВ Бондарево , тому державний реєстратор Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області ОСОБА_1 порушив законні права та інтереси ТОВ Бондарево як законного орендаря зазначених земельних ділянок, здійснивши протиправну повторну реєстрацію за ТОВ Агроволодар договорів оренди №1-13 від 13.10.2016 та №2- 13 від 13.10.2016 відносно орендованої позивачем земельної ділянки. Посилаючись на викладені обставини, позивач просить суд визнати неправомірними та скасувати рішення відповідача про державну реєстрацію зазначених договорів оренди, та зобов'язати відповідача внести відповідні зміни до записів Державного реєстру прав ( а.с. 4-8, 36-39).

Відповідачем подані заперечення проти адміністративного позову, в яких зазначено, що уповноваженою особою ТОВ Агроволодар подано заяви №19031469 від 13.10.2016 та №19034530 від 13.10.2016 про державну реєстрацію речових прав, до яких були надані оригінали витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-1203905402016 від 04.10.2016 р. та НВ-1203905382016 від 04.10.2016 р., відповідно. Відповідно до поданих уповноваженою особою ТОВ Агроволодар витягів з Державного земельного кадастру, відомості про реєстрацію права оренди на зазначені вище земельні ділянки станом на момент подання заяви були відсутні. При цьому, відповідач вказує, що згідно п.12 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою КМУ №1051 від 17.10.2012 р., відомості Державного земельного кадастру є офіційними і вважаються об'єктивними та достовірними, якщо інше не доведено судом. 3 огляду на вищевикладені обставини, державний реєстратор вважає, що діяв виключно у межах та у спосіб, визначений Законом України №1952-IV від 01.07.2004 р. Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та постановою Кабінету Міністрів України №1127 від 25.12.2015 р. про затвердження Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. У зв'язку з чим, просить відмовити у задоволенні позовних вимог (а.с. 63-66).

Представником третьої особи за довіреністю ОСОБА_2 подано відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що між ТОВ Агроволодар та ОСОБА_3 був укладений договір оренди землі № 2-13 від 13.10.2016 р. Також, між ТОВ Агроволодар та ОСОБА_4 був укладений договір оренди землі № 1-13 від 13.10.2016 р. Як зазначає представник третьої особи, відсутність зареєстрованого права оренди третіх осіб на орендовані ТОВ Агроволодар земельні ділянки підтверджується Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 04.10.2016 р. № НВ-1203905402016 та Витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 04.10.2016 р. № НВ-1203905382016. Враховуючи відсутність в Державному земельному кадастрі інформації про реєстрацію прав третіх осіб на право оренди на земельні ділянки, які належать ОСОБА_3 та ОСОБА_4, представник третьої особи вважає позовні вимоги ТОВ Бондарево необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню (а.с. 108).

В судовому засіданні 19.12.2017 року представник позивача ОСОБА_5 просив суд задовольнити позовні вимоги, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві та заяві про уточнення позовних вимог.

Відповідач та представник третьої особи за довіреністю ОСОБА_2 в судовому засіданні заперечили проти задоволення позовних вимог, посилаюсь на обставини, зазначені у запереченнях та відзиві на адміністративний позов.

Суд зазначає, що станом на 19 грудня 2017 року, тобто, на момент судового розгляду справи, Законом України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до п. 10 ч. 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції від 15.12.2017 року), справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності Кодексу в редакції від 15.12.2017 року, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності нової редакції Кодексу.

Відтак, ухвалою суду від 19.12.2017 р. подальший розгляд справи вирішено здійснювати в спрощеному письмовому провадженні без виклику сторін.

Дослідивши в порядку письмового провадження матеріали справи, судом встановлено, що між ТОВ Бондарево та ОСОБА_3 був укладений договір оренди землі від 22.08.2007 р., предметом якого виступила земельна ділянка кадастровим номером 1222381100:05:001:1001, загальною площею 3,65 га, що знаходиться на території Бузівської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області (а.с. 18-21).

Зазначений договір оренди земельної ділянки зареєстровано Магдалинівським відділом Дніпропетровської філії державного підприємства Центр державного земельного кадастру 17.03.2009 року за № 040912300517.

Крім того, між ТОВ Бондарево та ОСОБА_4 був укладений договір оренди землі від 03.06.2008 р., предметом якого виступила земельна ділянка кадастровим номером 1222381100:05:001:0011, загальною площею 3,66 га, що знаходиться на території Бузівської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області (а.с. 12-15).

Зазначений договір оренди земельної ділянки зареєстровано Магдалинівським відділом Дніпропетровської філії державного підприємства Центр державного земельного кадастру 17.03.2010 року за № 041012300281.

Згідно п.2.3 зазначених договорів оренди, термін їх дії складає 10 років, починаючи з дати державної реєстрації в Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі Магдалинівським відділом Дніпропетровської філії державного підприємства Центр державного земельного кадастру .

Судом не встановлено обставин, які б свідчили про те, що зазначені договори оренди земельних ділянок припинені або визнані недійсними за рішенням суду.

Водночас, державний реєстратор Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області ОСОБА_1 13.10.2016 року (тобто, до закінчення терміну дії попередньо укладених договорів оренди з ТОВ Бондарево ) здійснив державну реєстрацію договорів оренди №1-13 від 13.10.2016 та №2-13 від 13.10.2016 на вищезазначені земельні ділянки з кадастровими номерами 1222381100:05:001:0011 та 1222381100:05:001:1001, що розташовані на території Бузівської сільської ради Магдалинівського району Дніпропетровської області, укладені ОСОБА_3 та ОСОБА_4 з ТОВ Агроволодар .

Вважаючи, що дії відповідача призвели до порушення його прав та законних інтересів, ТОВ Бондарево звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з даним позовом.

Встановивши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши наявні у справі докази та проаналізувавши норми чинного законодавства, суд приходить до висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову, з огляду на таке.

Відповідно до ч. 4 статті 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем.

Згідно із статтею 125 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (в редакції, чинній на час прийняття оскаржуваних рішень), державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - це єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав.

Стаття 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень визначає першою засадою державної реєстрації прав - гарантування державою об'єктивності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження.

Відповідно до ч. 3 статті 3 вищезазначеного Закону, речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 01 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов:

1) реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення;

2) на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов'язкової реєстрації.

Частиною 3 статті 10 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень визначено, що державний реєстратор:

- встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 01 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником.

Згідно із статтею 18 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) формування та реєстрація заяви в базі даних заяв;

2) прийняття документів, що подаються разом із заявою про державну реєстрацію прав, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав;

3) встановлення черговості розгляду заяв про державну реєстрацію прав, що надійшли на розгляд;

4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень;

5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації;

6) відкриття (закриття) розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до Державного реєстру прав відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав;

7) формування інформації з Державного реєстру прав для подальшого використання заявником;

8) видача документів за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

Відповідно до ч. 1 статті 24 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо:

1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;

8) після завершення строку, встановленого частиною 3 статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;

10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

Державна реєстраційна служба України у своєму листі № 2951/05-15-13 від 06.08.2013 р. надала роз'яснення Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними набувачами , зокрема, зазначила, що з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Проте, державний реєстратор Петропавлівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області ОСОБА_1 при проведенні державної реєстрації речового права за договорами оренди землі, укладеними з Товариством з обмеженою відповідальністю Агроволодар , належним чином не перевірив, чи має місце вже зареєстроване право оренди на спірні земельні ділянки, внаслідок чого неправомірно здійснив повторну реєстрацію договорів оренди одних і тих самих земельних ділянок, тоді як реєстрація договорів оренди землі за новим орендарем можлива лише після закінчення строку дії або дострокового розірвання договорів оренди землі з попереднім орендарем та відповідної реєстрації цих фактів.

Відповідно до статті 18 Закону України Про оренду землі (в редакції, чинній на момент укладення договорів оренди землі із ТОВ Бондарево ), договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.

Згідно із статтею 202 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент укладення договорів оренди землі із ТОВ Бондарево ), державний реєстр земель складається з двох частин:

а) книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок;

б) Поземельної книги, яка містить відомості про земельну ділянку.

Пунктом 1.2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 02.07.2003 р. № 174, чинного на момент укладення договорів оренди землі із Товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ Бондарево , Книга записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі - це документ суворого обліку, який є складовою частиною державного реєстру земель та містить відомості про зареєстровані державні акти на право власності на земельну ділянку, на право постійного користування земельною ділянкою та договори оренди (суборенди) землі із зазначенням кадастрових номерів земельних ділянок.

Тобто, відповідно до положень Тимчасового порядку, державна реєстрація договорів оренди земельної ділянки вважається здійсненою з моменту внесення даних до книги записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі.

Договори оренди земельної ділянки, укладені ТОВ Бондарево з ОСОБА_3 та ОСОБА_4, зареєстровані Магдалинівським відділом Дніпропетровської філії державного підприємства Центр державного земельного кадастру за № 040912300517 від 17.03.2009 року та за № 041012300281 від 17.03.2010 року, відповідно, що підтверджено наявністю на договорах оренди земельних ділянок, укладених між власниками земельних ділянок (ОСОБА_3 та ОСОБА_4) та ТОВ Бондарево , відміток про їх державну реєстрацію.

За викладених обставин, суд приходить до висновку про те, що державна реєстрація цих договорів є здійсненою.

Враховуючи викладене, в силу положень абз. 3 ч. 3 статті 10 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , відповідач повинен був запитати у органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства, чинного до 01.01.2013 року, проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо) щодо фактів реєстрації договорів оренди землі на відповідні земельні ділянки для встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також встановити відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженням.

Невиконання державним реєстратором Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1 такого обов'язку обумовило повторну реєстрацію права оренди одних і тих самих земельних ділянок, внаслідок чого істотно порушено законні права та інтереси позивача як правомірного орендаря земельних ділянок.

Доводи відповідача про відсутність у наданих представником ТОВ Агроволодар витягах з Державного земельного кадастру відомостей про реєстрацію права оренди на зазначені вище земельні ділянки станом на момент подання заяви не є обґрунтованими, оскільки, як вже зазначалося вище, державний реєстратор повинен був пересвідчитися щодо наявності або відсутності зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду України від 29.09.2015 р. у справі № 21-760а15 та від 15.11.2016 р. у справі № 21-3030а16, згідно яких державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації, а реєстрація нових договорів оренди є неможливою до закінчення строку дії попередніх договорів та відповідної реєстрації цього факту.

При цьому, суд не вдається до встановлення належного користувача спірних земельних ділянок, оскільки це є спором про право, а надає оцінку лише діям та рішенням державного реєстратора, вчиненим під час реєстрації договору оренди №1-13 від 13.10.2016 р. та договору оренди № 2-13 від 13.10.2016 р.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про наявність підстав для визнання протиправними дій рішення державного реєстратора Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1 під час державної реєстрації договору оренди №1-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992941, індексний номер 31953654) та договору оренди № 2-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992476, індексний номер 31953066), а також про скасування зазначених рішень.

Разом з цим, підстави для задоволення позовних вимог в частині зобов'язання відповідача внести відповідні зміни до записів Державного реєстру прав відсутні, оскільки скасування судом рішень відповідача про державну реєстрацію вищезазначених договорів оренди автоматично тягне за собою необхідність їх виключення з реєстру.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, з відповідача підлягає стягненню судовий збір, сплачений позивачем за подання до суду адміністративного позову згідно квитанції № 0.0. 846385307.1 від 12.09.2017 р. в сумі 3 200 грн. (т.1 а.с. 3).

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 242-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Бондарево - задовольнити частково.

Визнати неправомірними дії державного реєстратора Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1 щодо здійснення державної реєстрації договору оренди № 1-13 від 13.10.2016 р. та договору оренди № 2-13 від 13.10.2016 р.

Скасувати рішення державного реєстратора Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1 про державну реєстрацію договору оренди № 1-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992941, індексний номер 31953654).

Скасувати рішення державного реєстратора ОСОБА_1 про державну реєстрацію договору оренди № 2-13 від 13.10.2016 р. (номер запису про інше речове право 16992476, індексний номер 31953066).

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути з державного реєстратора Петропавлівської районної державної адміністрації у Дніпропетровській області ОСОБА_1 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Бондарево судові (судовий збір) в сумі 3 200 грн. (три тисячі двісті гривень).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя ОСОБА_6

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2017
Оприлюднено30.03.2018
Номер документу73033547
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/5843/17

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

Постанова від 25.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 29.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

Ухвала від 31.10.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

Ухвала від 14.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Чорна Валерія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні