Рішення
від 20.03.2018 по справі 808/1537/17
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 березня 2018 року Справа № 808/1537/17 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Садового І.В.,

за участю секретаря судового засідання - Сірик К.Л.,

представника позивача: ОСОБА_1

представника відповідачів: ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи

за позовною заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління (69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд.67а, код ЄДРПОУ 38563726)

до: Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 14, код ЄДРПОУ 39488184), Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 39396146)

про: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016, №0002851406 від 15.03.2017

ВСТАНОВИВ:

30.05.2017 Товариство з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління (далі - позивач, ТОВ ЗБМУ ) звернулося до Запорізького окружного адміністративного суду з позовом до Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач-1, Запорізька ОДПІ), Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач-2) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відповідача-1 №0002478251400 від 28.12.2016, №0002468251400 від 28.12.2016 та податкового повідомлення-рішення відповідача-2 №0002851406 від 15.03.2017.

Ухвалою суду від 31.05.2017 відкрито провадження в адміністративній справі №808/1537/17, закінчено підготовче провадження та призначений судовий розгляд справи на 15.06.2017.

Ухвалою суду від 15.06.2017 провадження у справі зупинене до набрання законної сили рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 13.03.2017 у справі №808/3915/16.

26.12.2017 провадження у справі поновлено.

Ухвалою суду від 26.12.2017 в процесі підготовчого провадження за правилами загального позовного провадження призначено підготовче засідання по справі на 16.01.2018.

Ухвалою суду від 16.01.2018 у підготовчому засіданні по справі оголошувалась перерва до 19.02.2018.

Ухвалою суду від 19.02.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 22.02.2018.

22.02.2018 розгляд справи відкладався до 14.03.2018.

14.03.2018 у розгляді справи оголошувалась перерва до 20.03.2018.

У судовому засіданні 20.03.2018, на підставі ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом проголошено вступну та резолютивну частину постанови.

Відповідно до ст. 229 КАС України, у судовому засіданні здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: звукозаписуючого пристрою «Камертон» .

Представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, викладених в позовній заяві та письмових поясненнях по справі. З висновками контролюючого органу, викладеними в акті перевірки від 08.12.2016, не погоджується через відсутність законних підстав для проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ ЗБМУ з питань дотримання вимог своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість. Вказує, що постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 13.03.2017 по справі №808/3915/16 задоволено позов ТОВ ЗБМУ про визнання протиправною документальної позапланової виїзної перевірки підприємства на підставі наказу №994 від 25.11.2016 та оформлення її результатів актом від 08.12.2016 №131/08-29-14-00/38563726. Враховуючи, що дії контролюючого органу з проведення перевірки позивача визнані незаконними (протиправними), зазначає про відсутність і правових наслідків такої перевірки і, як наслідок, податкові повідомлення-рішення, винесені за результатами цієї перевірки підлягають визнанню протиправними та скасуванню. На підставі викладеного просить суд позовні вимоги задовольнити у повному обсязі, визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 28.12.2016 №0002478251400, №0002468251400 та від 15.03.2017 №0002851406.

Представник відповідачів заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, викладених у запереченнях на позовну заяву. Зокрема зазначив, що перевіркою дотримання вимог своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток та податку на додану вартість за період з 01.01.2016 по 30.06.2016 при здійсненні позивачем фінансово-господарських операцій з контрагентами встановлено порушення норм Податкового кодексу України в частині заниження податку на прибуток, що підлягає сплаті на загальну суму 3117126 грн., а також податку на додану вартість, що підлягає сплаті на загальну суму 3463473 грн. За результатами перевірки встановлено не підтвердження факту надання підприємствами-контрагентами послуг на адресу ТОВ ЗБМУ , в первинних документах зазначені господарські операції, які фактично не відбулись і, як наслідок, неправомірне формування регістрів бухгалтерського обліку та податкової звітності на підставі таких первинних документів. Судове рішення по справі №808/3915/16, яке набрало законної сили, є обов'язковим для учасників справи, а не для суду. При вирішенні справи № 808/1537/17 судом необхідно повно і всебічно з'ясувати обставини в адміністративній справі, які підтверджені тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасникам справи. Враховуючи викладене, просить у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, якими обґрунтовуються позовні вимоги, судом встановлено наступне.

Як свідчать матеріали справи, в період з 28.11.2016 по 01.12.2016 Запорізькою ОДПІ на підставі пп. 20.1.4 п.20.1 ст.20, пп. 78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України та відповідно до наказу Запорізької ОДПІ від 25.11.2015 №994, проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ ЗБМУ з питань дотримання вимог своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на прибуток за період з 01.01.2016 по 30.06.2016 та податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарських операцій та їх відображення в обліку по взаємовідносинам з ТОВ Будпром-Інвест (код ЄДРПОУ 40398780) за період травень- червень 2016 р., ТОВ Мастекбуд ( код ЄДРПОУ 40052934) за період січень 2016 р., березень 2016 р., ТОВ Сонкей (код ЄДРПОУ 39282681) за період квітень 2016 р., ТОВ Променергоспецмонтаж (код ЄДРПОУ 36358862) за період березень 2016 р.

За результатами проведеної перевірки складено акт №131/08-29-14-00/38563726 від 08.12.2016 (а.с.67-94).

Перевіркою встановленні порушення:

-п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на прибуток, що підлягає сплаті на загальну суму 3 117 126 грн., у т.ч. по періодах: 1 квартал 2016 р. у сумі 449 756 грн.; півріччя 2016 р. у сумі 3 117 126 грн.;

-п.п.14.1.36, п.п.14.1.181, п.п. 14.1.231 п.14.1 ст.14, п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті на загальну суму 3 463 473 грн., в т.ч. по періодам: січень 2016 р. - 194 825 грн.; березень 2016 р. - 304 904 грн.; квітень 2016 р. - 1 357 474 грн; травень 2016 р. - 477 625 грн.; червень 2016р. - 1 128 645 грн.

Позивач оскаржив висновки акту перевірки від 08.12.2016 (заперечення від 16.12.2016 №90/2816/06) до Запорізької ОДПІ із зазначенням про намір взяти участь у їх розгляді (а.с.95-100).

Листом від 19.12.2016 №11445/10/08-29-14-00 контролюючий орган повідомив позивачу про розгляд заперечень 22.12.2016 з запрошенням посадових осіб прийняти участь у їх розгляді.

З урахуванням отримання вказаного листа позивачем з запізненням, заперечення були розглянуті без участі представника ТОВ ЗБМУ .

Відповіддю Запорізької ОДПІ на заперечення до акту перевірки від 23.12.2016 №11811/10/08-29-14-00, висновки викладені в акті документальної позапланової перевірки №131/08-29-14-00/38563726 від 08.12.2016 визнані правомірними та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства (а.с.120-122).

На підставі акту перевірки відповідачем прийнято податкові повідомлення-рішення:

- №0002478251400 від 28.12.2016 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 4329341 грн. 25 коп., в тому числі за податковим зобов'язаннями на суму 3463473 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 865868 грн. 25 коп.

- №0002468251400 від 28.12.2016 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств на загальну суму 3896407 грн. 50 коп., у тому числі за податковим зобов'язаннями на суму 3117126 грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 779281 грн. 50 коп.

ТОВ ЗБМУ оскаржило прийняті податкові повідомлення-рішення в адміністративному порядку, проте рішенням Державної фіскальної служби України про результати розгляду первинної скарги № 90/291/06 від 11.01.2017 податкові повідомлення-рішення №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016 залишені без змін, збільшено на 865868,25 грн. розмір штрафних (фінансових) санкцій з податку на додану вартість (а.с.124-130).

15.03.2017 Головним управлінням ДФС у Запорізькій області винесене податкове повідомлення - рішення №0002851406 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 865868 грн. 25 коп. (а.с.131).

ТОВ ЗБМУ повторно оскаржило прийняті податкові повідомлення-рішення в адміністративному порядку (скарга №90/329/06 від 15.03.2017), проте рішенням Державної фіскальної служби України про результати розгляду скарги № 10231/6199-99-11-01-02-25 від 15.05.2017 податкові повідомлення-рішення №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016 та рішення про результати розгляду первинної скарги, залишені без змін, а скаргу - без задоволення (а.с.133-151).

Не погодившись із висновками контролюючого органу, ТОВ «ЗБМУ» звернулось з даним позовом до суду.

Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані позивачем та відповідачем докази, суд приходить до наступних висновків.

Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України, основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі.

Згідно з ч. 1 ст. 5 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Як вбачається із матеріалів справи, не погодившись з діями відповідача щодо проведення перевірки ТОВ ЗБМУ на підставі наказу №994 від 25.11.2016 та оформлення результатів цієї перевірки актом від 08.12.2016 №131/08-29-14-00/38563726, позивач звернувся до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду по справі №808/3915/16 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління задоволено. Визнано протиправними дії Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області в частині проведення документальної позапланової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Запорізьке будівельно-монтажне управління» на підставі наказу №994 від 25.11.2016 та оформлення її результатів актом від 08.12.2016 № 131/08-229-14-00/38563726 (а.с.231-237).

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 11.12.2017 по справі №808/3915/16, у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 13.03.2017 у справі №808/3915/16 - відмовлено (а.с.230).

Ухвалою Верховного суду України від 20.02.2018 по справі №808/3915/16 касаційну скаргу Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області на ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 11.12.2017 по справі №808/3915/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Запорізьке будівельно-монтажне управління» до Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання дій протиправними повернуто особі, яка її подала (а.с.271-272).

Рішення по справі №808/3915/16 набрало законної сили.

Згідно ч.1 ст.370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов'язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.

Відповідно до ч.4 ст. 78 КАС Україні обставини, встановлені рішенням суду, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, в якій беруть участь ті самі особи, або особа, стосовно якої встановлено ці обставини.

Таким чином, обставини, встановлені у постанові Запорізького окружного адміністративного суду від 13.03.2017 по справі №808/3915/16, а саме щодо протиправності дій Запорізької ОДПІ з проведення перевірки ТОВ ЗБМУ на підставі наказу №994 від 25.11.2016 та з оформлення результатів цієї перевірки актом від 08.12.2016 №131/08-29-14-00/38563726, не потребують доказуванню у справі №808/1537/17.

Положеннями Податкового кодексу України передбачено, що проведення перевірки як контрольного заходу передбачає такі етапи її проведення: встановлення підстав для проведення перевірки; прийняття контролюючим органом рішення про проведення перевірки, яке оформлюється наказом керівника цього органу доходів і зборів; допуск до перевірки; вивчення наданих платником податків документів та інших матеріалів; оформлення результатів перевірки.

Реалізація зазначених етапів означає наявність податкової перевірки як юридичного факту, на підставі якого керівник податкового органу може зробити висновок про наявність податкового правопорушення та винести податкове повідомлення-рішення.

Таким чином, здійснення перевірки є необхідною передумовою для винесення податкових повідомлень-рішень у разі встановлення контролюючим органом порушень податкового та іншого законодавства, дотримання якого контролюється контролюючими органами. За обставин встановлення відсутності проведеної перевірки як юридичного факту, відсутні й підстави для винесення податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до правового висновку Верховного Суду України, висловленого в його по- постановах від 27.01.2015 у справі №21-425а14 та від 16.02.2016 у справі №826/12651/14, лише дотримання встановлених нормами Податкового кодексу України, з дотриманням балансу публічних і приватних інтересів, умов та порядку проведення документальної позапланової перевірки може бути підставою для висновку про законність такого контрольного заходу. При цьому, право платника оскаржувати рішення контролюючого органу про про ведення перевірки стосовно нього не залежить від її виду (виїзної або невиїзної).

В свою чергу, порушення органом Державної фіскальної служби порядку призначення та або проведення перевірки призводить до визнання перевірки незаконною та відсутності правових наслідків такої, а саме - компетенції в контролюючого органу на прийняття податкових повідомлень-рішень.

За правилами Податкового кодексу України така компетенція не виникає в силу лише факту вчинення суб'єктом господарювання правопорушення, оскільки для винесення податкових повідомлень-рішень органу Державної фіскальної служби необхідно дотриматись певних умов - спочатку провести перевірку.

Таким чином, у випадку незаконності перевірки, прийняті за її результатами податкові повідомлення-рішення автоматично підлягають визнанню протиправними та скасуванню.

З наведених підстав суд не приймає заперечення податкового органу.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Враховуючи, що дії Запорізької ОДПІ з проведення перевірки ТОВ ЗБМУ на пі дставі наказу №994 від 25.11.2016 та оформлення її результатів актом від 08.12.2016 визнані судом протиправними, суд приходить до висновку про відсутність правових наслідків такої перевірки, відтак, податкові повідомлення-рішення №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016, №0002851406 від 15.03.2017 підлягають скасуванню.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних в матеріалах справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 136374,26 грн., що підтверджується платіжним дорученням №513 від 26.05.2017 (а.с.3).

Враховуючи задоволення позовних вимог до кількох відповідачів, підлягає відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1 судовий збір у розмірі 123386 грн. 23 коп., за рахунок бюджетних відшкодувань відповідача-2 - 12988 грн. 03 коп., пропорційно до розміру задоволених позовних вимог до кожного.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 14, 90, 139, 143, 241-246, 250 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління (69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд.67а, код. ЄДРПОУ 38563726) до Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд.14, код ЄДРПОУ 39488184), Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 39396146) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016, №0002851406 від 15.03.2017, - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області №0002478251400 від 28.12.2016 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на загальну суму 4329341 (чотири мільйони триста двадцять дев'ять тисяч триста сорок одна) грн. 25 коп., в тому числі за податковим зобов'язаннями на суму 3463473 (три мільйони чотириста шістдесят три тисячі чотириста сімдесят три) грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 865868 (вісімсот шістдесят п'ять тисяч вісімсот шістдесят вісім) грн. 25 коп.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області №0002468251400 від 28.12.2016 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств на загальну суму 3896407 (три мільйони вісімсот дев'яносто шість тисяч чотириста сім) грн. 50 коп., у тому числі за податковим зобов'язаннями на суму 3117126 (три мільйони сто сімнадцять тисяч сто двадцять шість) грн. 00 коп., за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 779281 (сімсот сімдесят дев'ять тисяч двісті вісімдесят одна) грн. 50 коп.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №0002851406 від 15.03.2017 про збільшення суми грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 865868 (вісімсот шістдесят п'ять тисяч вісімсот шістдесят вісім) грн. 25 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд.14, код ЄДРПОУ 39488184) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління (69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд.67а, код. ЄДРПОУ 38563726) судовий збір у розмірі 123386 (сто двадцять три тисячі триста вісімдесят шість) грн. 23 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ 39396146) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Запорізьке будівельно-монтажне управління (69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд.67а, код. ЄДРПОУ 38563726) судовий збір у розмірі 12988 (дванадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят вісім) грн. 03 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 29.03.2018.

Суддя І.В.Садовий

Дата ухвалення рішення20.03.2018
Оприлюднено30.03.2018
Номер документу73034541
СудочинствоАдміністративне
Суть: визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №0002478251400, №0002468251400 від 28.12.2016, №0002851406 від 15.03.2017

Судовий реєстр по справі —808/1537/17

Ухвала від 26.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 24.01.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 30.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 24.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 13.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дадим Ю.М.

Постанова від 13.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дадим Ю.М.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дадим Ю.М.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дадим Ю.М.

Рішення від 20.03.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Рішення від 20.03.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні