Справа № 457/1170/17
провадження №1-кс/457/27/18
УХВАЛА
19 лютого 2018 року м. Трускавець
Слідчий суддя Трускавецького міського суду Львівської області ОСОБА_1 з участю секретаря ОСОБА_2 , заступника керівника Дрогобицької місцевої прокуратури ОСОБА_3
розглянувши клопотання заступника керівника Дрогобицької місцевої прокуратури ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки у кримінальному провадженні № 12016140140000658 та яке надійшло до суду 15.02.2018 року.
Перевіривши надані матеріали, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, щодо кримінального провадження, в межах якого було подано дане клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши доводи заступника керівника Дрогобицької місцевої прокуратури ОСОБА_3 ,
в с т а н о в и в:
В провадженні Трускавецького ВП ГУ НП України у Львівській області знаходяться матеріали кримінального провадження №12016140140000658 від 29.09.2016, що розпочато за фактом розкрадання службовими особами МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) коштів державного підприємства ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » УМГ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що вподальшому були перераховані на підприємства з фіктивними ознаками, а саме ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 191 КК України. 16.08.2017 відповідно до ст. 37 КПК України прокурором у вищезазначеному кримінальному провадженні призначено заступника керівника Дрогобицької місцевої прокуратури Львівської області - ОСОБА_3 .
В ході досудового розслідування встановлено, що у лютому-березні 2016 МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснює придбання послуг на загальну суму 6213456 грн. від суб`єктів господарювання ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), з метою прикриття незаконної діяльності, яка полягає у наданні послуг суб`єктам господарювання реального сектору економіки по незаконному переведенню безготівкових коштів в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування та незаконне формування податкового кредиту з податку на додану вартість та валютних витрат з податку на прибуток.
Також встановлено, що МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період з 01.01.2015 по 31.03.2016 відобразило придбання робіт (послуг) по відновленню технічного стану та переконсервації заглушок швидкознімних від підприємств з ознаками фіктивності (ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТзОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »), чим безпідставно збільшило собівартість даних заглушок, які були придбані у виробника ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та в подальшому реалізовані на ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » філія УМГ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Відповідно до акту перевірки ГУ ДФС у Львівській області №2208/13-01-14-06/30085020 від 07.12.2017 встановлено, що службові особи МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » впродовж 2016 не сплатили до державного бюджету податки на загальну суму 1967595 гривень, а саме, податок на прибуток на загальну суму 932019 гривень та податок на додану вартість на загальну суму 1035576 гривень
Разом з цим, до матеріалів кримінального провадження долучено податкову звітність МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за 2015-2017 роки тадодатки №5 до податкової декларації з податку на додану вартість відповідно до яких встановлено, що МКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »впродовж 2015-2017 років при фінансово-господарській співпраці із ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) систематично формувало податковий кредит з податку на додану вартість, загальна сума якого становить 3590807 грн.
У зв`язку із вищенаведеним, органу досудового розслідування необхідно перевірити факт причетності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » до ухилення від сплати податків та отримання доказів щодо незаконного формування податкового кредиту з ПДВ та валютних витрат з податку на прибуток.
Так, з метою встановлення фактичних сум податків та зборів, несплачених ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » до державного бюджету, при їх нарахуванні та сплаті необхідно провести позапланову документальну перевірку ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », оскільки вона матиме суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Заслухавши прокурора, дослідивши матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, копії матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слід задовольнити з огляду на наступне.
Статтею 75 Податкового кодексу України, разом з іншим встановлено, що контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.
Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об`єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Однією із підстав для проведення позапланової виїзної документальної перевірки згідно зст. 78 ПК Україниє судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.
Виходячи з обставин справи, як вони встановлені на досудовому слідстві, необхідність в проведенні позапланової виїзної перевірки на думку слідчого судді є очевидною.
Крім того, вдповідно до ч. 7ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
Згідно ч. 8 ст. 11 Закону, орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обгрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Згідно ч. 11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Задовольняючи клопотання про проведення позапланової виїзної перевірки виходжу з того, що для проведення повного, всебічного та об`єктивного досудового розслідування, а також враховуючи характер вчиненого кримінального правопорушення необхідні спеціальні знання в галузі бухгалтерського обліку та аудиту.
Результати виїзної позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » самі по собі та в сукупності з іншими доказами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у вказаному кримінальному провадженні, а тому необхідно надати дозвіл на проведення даної позапланової виїзної перевірки.
На підставі вищевикладеного, слідчийсуддя -
у х в а л и в:
Клопотання заступника керівника Дрогобицької місцевої прокуратури ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки у кримінальному провадженні № 12016140140000658 задовольнити.
Надати дозвіл на проведення документальної позапланової перевірки ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що за адресою: АДРЕСА_1 , з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2015 по 31.12.2017 років.
У ході податкової перевірки за необхідності провести зустрічні перевірки з контрагентами ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Зобов`язати ревізорів долучити до матеріалів проведеної перевірки завірені копії підтверджуючих документів.
Для ознайомлення ревізорам надати окремі матеріали кримінального провадження №12016140140000658 від 29.09.2016.
Проведення перевірки доручити працівникам ГУ ДФС у Львівській області.
Зобов`язати працівників ІНФОРМАЦІЯ_7 скерувати акт перевірки з додатками в Дрогобицьку місцеву прокуратуру Львівської області.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Суддя: ОСОБА_1
Суд | Трускавецький міський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 19.02.2018 |
Оприлюднено | 28.02.2023 |
Номер документу | 73076675 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Трускавецький міський суд Львівської області
Марчук В. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні