Ухвала
від 30.03.2018 по справі 809/53/18
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

30 березня 2018 рокуЛьвів№ 876/2357/18

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду - Мікула О. І., перевіривши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2018 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЕКС-ІФ", третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Перша Лізингова Компанія" до Державної фіскальної служби України про скасування рішення №456831/32360637 від 21 грудня 2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №486 від 20 листопада 2017 року та зобов"язання до вчинення дій щодо реєстрації податкової накладної,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2018 року позов задоволено повністю.

Не погодившись із прийнятим рішенням, Державна фіскальна служба України подала апеляційну скаргу.

Однак подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ч.5 ст.296 КАС України, а саме: апелянтом до поданої апеляційної скарги не долучено документ про сплату судового збору в розмірі, встановленому законом або докази звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» передбачає, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб"єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем, судовий збір становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно зі ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» станом на 1 січня цього року прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 1762,00 грн.

Із матеріалів справи вбачається, що предметом позову є скасування рішення №456831/32360637 від 21 грудня 2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №486 від 20 листопада 2017 року та зобов'язанння до вчинення дій щодо реєстрації податкової накладної, тобто заявлено дві вимоги немайнового характеру.

Таким чином, розмір судового збору, що підлягає сплаті за подання апеляційної скарги складає 5286,00 грн. (3524,00 грн*1,5 = 5286,00 грн.).

Апелянт також подав клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання апеляційної скарги, мотивуючи його відсутністю коштів.

Суд звертає увагу на те, що відсутність бюджетного фінансування не є підставою для звільнення чи відстрочення апелянта від законодавчо встановленого обов'язку зі сплати судового збору. Зазначена позиція також відповідає висновкам Європейського суду з прав людини у рішенні по справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" від 18 жовтня 2005 року (заява № 70297/01).

Крім того, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» , зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Виходячи з наведеного, вважаю, що подане апелянтом клопотання про відстрочення сплати судового збору за подачу апеляційної скарги є безпідставним, тому в задоволенні такого необхідно відмовити.

Враховуючи те, що апелянт не долучив до апеляційної скарги документ про сплату судового збору у відповідності до вимог ст.296 КАС України, апеляційну скаргу необхідно залишити без руху та надати строк для усунення недоліків.

Зазначені недоліки мають бути усунені шляхом надіслання на адресу Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату апелянтом судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги в розмірі 5286 грн. 00 коп. за реквізитами: УДКСУ у Галицькому районі м. Львова, Код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38007573, Банк отримувача - ГУДКСУ у Львівській області, Код банку отримувача (МФО) - 825014, рахунок отримувача - 31219206781004, Код класифікації доходів бюджету - 22030001, Призначення платежу - Судовий збір, за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), Львівський апеляційний адміністративний суд, код ЄДРПОУ - 38007573.

Керуючись ст.ст. 132, 169, 296, 298, 328 КАС України, суддя-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2018 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЕКС-ІФ", третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Перша Лізингова Компанія" до Державної фіскальної служби України про скасування рішення №456831/32360637 від 21 грудня 2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №486 від 20 листопада 2017 року та зобов"язання до вчинення дій щодо реєстрації податкової накладної - залишити без руху.

Зазначені в ухвалі недоліки апеляційної скарги особі, яка її подала, необхідно усунути в 10-денний строк з дня вручення копії цієї ухвали.

Роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі не усунення зазначених недоліків, відповідно до вимог п.1 ч.4 ст.169 КАС України апеляційна скарга буде повернута.

Копію ухвали направити особі, яка подала апеляційну скаргу.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає

СуддяОСОБА_1

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.03.2018
Оприлюднено01.04.2018
Номер документу73076967
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/53/18

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 04.10.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 28.09.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 08.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 27.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 13.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 17.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 30.03.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні