Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
21 березня 2018 р. № 820/242/18
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Зінченко А.В.
при секретарі- Алавердян Е.А.
за участю сторін:
представника позивача - Скребец О.М.
представника відповідача - Квартенка О.Р.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Селянського фермерського господарства "ГАННА" (вул. Первомайська, буд. 34, с. Ржавчик, Первомайський район, Харківська область, 64135, код ЄДРПОУ30378375) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ39599198) про скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Селянське фермерське господарство ГАННА , звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просив суд скасувати податкове повідомлення-рішення №0000031419 від 12.01.2018 року, яким донараховано податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 160000,00 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 40000,00 грн.
Позивач вважає, що оскаржуване рішення є не обґрунтованим, протизаконним, а тому підлягає скасуванню.
В судовому засіданні представник позивача позов підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, надав відзив на позов, в якому зазначив, що рішення є законним та правомірним, в задоволенні позовних вимог просив відмовити.
Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши долучені до матеріалів справи документи, суд встановив наступні обставини.
Головним управлінням ДФС у Харківській області проведено документальну позапланову виїзну перевірку СФГ ГАННА (податковий номер 30378375) податкового законодавства щодо господарських взаємовідносин з ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 (податковий номер 40053765) за грудень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки від 22.12.2017 № 25404/20-40-14-1 9-08/30378375.
На підставі висновків акту перевірки ГУ ДФС у Харківській області встановлено порушення СФГ ГАННА вимог:п.44.1 ст.44, п. 185.1 ст.185, п.187.1 ст.187, п. 188.1 ст.188 Податкового кодексу України, що призвело до заниження податкового зобов'язань з податку на додану вартість по декларації спеціального режиму оподаткування (скороченої) у грудні 2015 року на 160000 грн.
Підставою для винесення вказаного податкового повідомлення - рішення послугувало твердження відповідача, про те, що здійсненні операції не є господарською діяльністю, натомість здійснено поставку товару за невідомим напрямком.
Матеріалами справи підтверджено, що між СФГ ГАННА ( Продавець ) в особі голови господарства Чумак Сергія Миколайовича та ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 ( Покупець ), в особі директора Сляднєва Антона Вікторовича укладено договір купівлі-продажу № 271115 від 27 листопада 2015.
Згідно п.1.1. вказаного Договору Постачальник зобов'язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати власність Покупцю, а Покупець зобов'язується в порядку та па умовах, визначених цим Договором, прийняти таку сільськогосподарську продукцію, а саме: кукурудза, за ціною 3200,00 грн. за 1 тону, в кількості 300 тонн, на загальну суму 960000 грн. в т.ч. ПДВ 20 % 160000,00 грн.
Укладений договір завірений печатками сторін та особистими підписами СФГ ГАННА в особі голови С.М. Чумак та ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 в особі директора Сляднєва А.В.
В судовому засіданні знайшло своє підтвердження, що СФГ ГАННА для перевірки були надані усі необхідні первині документи: договори, накладні, податкові накладні (описані в акті перевірки) виписані на адресу ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 протягом листопаду-грудня 2015 років, податкова звітність, а саме: Договір купівлі-продажу товару №271115 від 27.11.2015р. Відповідно до якого СФГ ГАННА є постачальником (продавцем) товару - кукурудзи вражаю 2015 року, ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 є Покупцем. Пункт 1.1 передбачає поставку товару 300 тон кукурудзи на суму 960000грн., ПДВ 160000,00грн. - видаткова накладна №163 від 02.12.2015р. на суму 342816,00грн., ПДВ - 57136,00грн., до неї ТТН №02/12-1 від 02.12.2015р„ ТТН №02/12-2 від 02.12.2015р., ТТН №02/12-3 від 02.12.2015р., ТТН №02/12-4 від 02.12.2015р., довіреність №4 від 27.11.2015р. на отримання товарів, видаткова накладна №164 від 03.12.2015р. на суму 356864,00грн., ПДВ - 59477,33грн.. до неї ТТН №03/12-1 від 03.12.2015р„ ТТН №03/12-2 від 03.12.2015р., ТТН №03/12-3 від 03.12.2015р., ТТН №03/12-4 від 03.12.2015., видаткова накладна №165 від 04.12.2015р. на суму 260320,00грн., ПДВ - 43386,67грн., до неї ТТН №04/12-1 від 04.12.2015р., ТТН №04/12-2 від 04.12.2015р„ ТТН №04/12-3 від 04.12.2015р., виписка банку від 27.11.2015р. про отримання грошових коштів у сумі 960000грн. від ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 , оборотна-сальдова відомість по рахунку №361 за грудень 2017р. про відвантаження товару на суму 960000,00грн. на адресу ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 , податкова накладна №124/2 від 27.11.2015р. на суму 960000,00грн, ПДВ - 160000,000грн., (квитанція реєстрацію ПН в ЄРПН за №9244166077 від 08.12.2015р.)
Крім того, встановлено, що СФГ ГАННА для перевірки були надані документи які підтверджують збір урожаю кукурудзи та роз рахування її собівартості, а саме: оборотна-сальдова відомості по рахунку 27 за вересень 2015 рік на кукурудзу вражаю 2015 року, підтверджує рух зерна по складу, Державне статистичне підтвердження про посівні площі сільськогосподарських культур ФГ Київська Русь під урожай 2015 року, (квитанція про отримання №9002023154 від 01.12.2015р.); державне статистичне підтвердження про реалізацію сільськогосподарської продукції за 2015 рік, (квитанція про отримання №90023854576 від 19.01.2016р. ) Державне статистичне підтвердження про посівні площі сільськогосподарських культур під вражай 2015 року, Виробничій звіт № 12 за грудень 2017 року, реєстр виданих та отриманих податкових накладних за листопад та грудень 2015р. Вказаний реєстр підтверджує відображення ПДВ та включення в реєстр податкових накладних: №124/2 від 27.11.2015р, реєстр виданих та отриманих податкових накладних за грудень 2015р.. декларація з податку на додану вартість за листопад 2015 року, визначена сума податкових зобов'язань 960677грн. (квитанція про отримання №92556227440 від 18.12.2015р. ) Додаток №5 до декларації з ПДВ колонка 2 відображена реалізація товару на адресу ТОВ ЕНЕРГО-ПОСТАЧ 81 на суму 960000грн, ПДВ -160000грн., декларація з податку на додану вартість за грудень 2015 року, (квитанція про отримання №9273492798 від 19.01.2015р.)
При дослідженні вказаних документів, суд встановив, що вказані документи свідчать, про те, що усі первині та податкові бухгалтерські документи підприємства були відображені у податковому/бухгалтерському обліку та знайшли своє відображення в деклараціях з ПДВ за відповідний обліковий період (листопад або грудень 2015 року), що не спростовується висновками акту перевірки.
Тобто, на думку суду, при перевірці, працівниками ГУ ДФС не враховані визначені вище дані податкового та бухгалтерського обліків підприємства СФГ ГАННА , вказані декларації з ПДВ за період листопад-грудень 2015 року, податкові накладні, та інші первинні бухгалтерські документи, які свідчать про те, що в нашому випадку мали місце, як оплата товару (робіт, послуг) так і отримання податкових накладних, тобто в наявності усі первинні документи, які надають право на віднесення сум зазначених у податкових накладних до складу податкового кредиту, також стосовно подальшої реалізації товарів на адресу ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 .
Суд зазначає, що статтею 1 розділу 1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до п.1 ст.9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Крім того, згідно з п.1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14 жовтня 1997 року, товарно-транспортна документація - це комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу. Товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно - матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та заліку виконаної роботи. Під терміном замовник слід розуміти вантажовідправника або вантажоодержувача, який уклав з перевізником договір про перевезення вантажів. При цьому, вантажовідправник - це будь-яка фізична або юридична особа, яка подає перевізнику вантаж для перевезення.
Відповідно до п.п.11.5, 11.7 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджені наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14 жовтня 1997 року, товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом замовник (вантажовідправник) повинен виписувати в кількості не менше чотирьох екземплярів. Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі екземпляри товарно-транспортної накладної підписом і при необхідності печаткою (штампом). Перший екземпляр товарно-транспортної накладної залишається у замовника (вантажовідправника), другий - передається водієм (експедитором) вантажоодержувачу, третій і четвертий екземпляри, засвідчені підписом вантажоодержувача (у разі потреби й печаткою або штампом), передається перевізнику.
Судом також встановлено, що підприємство - покупець товару - ТОВ ЕНЕРГО ПОСТАЧ-81 на час видачі (складання) податкових накладних було зареєстроване як платник податку на додану вартість, про що видані відповідні свідоцтва.
Суд вказує, що усі податкові накладні по взаємним розрахункам з вказаними підприємствами внесені до Єдиного реєстру податкових накладних. При реєстрації вказаних податкових накладних суми ПДВ були нараховані та сплачені до державного бюджету при адмініструванні податку.
Відповідно до вимог п.198 ст.198 ПК України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.
Згідно з вимогами п. 198.3. ст. 198 Податкового Кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України. Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно п. 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У п. 201.1. ст. 201 Податкового Кодексу України, міститься перелік обов'язкових реквізитів, які повинні міститися у податковій накладній, це: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи-продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору; і) код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).
Згідно п.201.8. ст. 201 Податкового Кодексу України, право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.
Відповідно п.198.2. ст. 198 Податкового Кодексу України, датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Також, суд вказує, що згідно п.201.10. ст. 201 Податкового Кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. В нашому випадку мало місце, як оплата товару (робіт, послуг) так і отримання податкових накладних, тобто в наявності усі первинні документи, які надають право на віднесення сум зазначених у податкових накладних до складу податкового кредиту.
Згідно вимог ч. 1 ст. 10 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців , якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.
Юридична правоздатність та дієздатність (юридичної особи) виникає та припиняється з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей щодо виключення даної юридичної особи з реєстру, тобто відповідно п.4 ст.91 ГК України юридична особа мала цивільну правоздатність та дієздатність.
Згідно витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, підприємства ТОВ ЕНЕРГО ПОЄТАЧ-81 , знаходяться в реєстрі як юридичні особи. Стан юридичної особи зареєстровано.
Так, відповідно до вимог п. 187.1. ст.187 ПК України, датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 185.1. ст.185 ПК України, об'єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів на митну територію України; г) вивезення товарів за межі митної території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
Згідно з вимогами п. 188.1. ст.188 ПК України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).
При цьому база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче звичайних цін, а база оподаткування операцій з постачання необоротних активів не може бути нижче балансової (залишкової) вартості за даними бухгалтерського обліку, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), за винятком: - товарів (послуг), ціни на які підлягають державному регулюванню; газу, який постачається для потреб населення.
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов'язань.
До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Також, відповідно до вимог п. 198.5. ст.198 Платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені цим Кодексом для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися.
Таким чином, у даному випадку посилання на порушення вимог п.44.1 ст.44, п. 185.1 ст.185. п. 187.1 ст.187, п. 188.1 ст.188 ПК України, що привело до заниження податкових зобов'язань з податку на додану вартість по декларації спеціального режиму оподаткування (скороченої) у грудні 2015 року на суму 160000грн., які викладені з акті перевірки від 22.12.2017р., є не обґрунтованими та безпідставними.
Судом також встановлено, що вказана сума ПДВ внесена підприємством до декларації з ПДВ перерахована до державного бюджету при реєстрації податкової накладної.
Виходячи з цього, суд приходить до висновку, що відповідачем неправомірно донараховано податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в розмірі 160000,00 грн. та застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 40000,00 грн. згідно з податковим повідомленням - рішенням № 0000031419 від 12.01.2018 року.
Суд зазначає, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Селянського фермерського господарства "ГАННА" (вул. Первомайська, буд. 34, с. Ржавчик, Первомайський район, Харківська область, 64135, код ЄДРПОУ30378375) до Головного управління ДФС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ39599198) про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.
Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області № 0000031419 від 12.01.2018 року.
Стягнути з Головного управління ДФС у Харківській області (код 39599198) на користь Селянського фермерського господарства "ГАННА" (вул. Первомайська, буд. 34, с. Ржавчик, Первомайський район, Харківська область, 64135, код ЄДРПОУ30378375) сплачений судовий збір в сумі 3000 (три тисячі) грн. 00 коп.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Харківського апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Рішення в повному обсязі складено 02 квітня 2018 року.
Суддя Зінченко А.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.03.2018 |
Оприлюднено | 03.04.2018 |
Номер документу | 73100916 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Зінченко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні