Рішення
від 22.03.2018 по справі 802/39/18-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

22 березня 2018 р. Справа № 802/39/18

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Чернюк А.Ю.,

за участю:

секретаря судового засідання: Павліченко А.В.

представника позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2

представника відповідача: ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" до Міністерства інфраструктури України (відповідач 1), Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України (відповідач 2), Регіонального сервісного центру у Вінницькій області Міністерства внутрішніх справ України (відповідач 3), Регіонального сервісного центру у Рівненській області Міністерства внутрішніх справ України (відповідач 4) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Вімпекс (далі - ТОВ Вімпекс , позивач) із адміністративним позовом до Міністерства інфраструктури України (далі - відповідач 1), Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України (далі - відповідач 2), Регіонального сервісного центру у Вінницькій області Міністерства внутрішніх справ України (далі - відповідач 3), Регіонального сервісного центру в Рівненській області Міністерства внутрішніх справ України (далі - відповідач 4) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем було здійснено обов'язковий технічний контроль (далі - ОТК) колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) марок ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1, ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2, УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3, ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4 та УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5. За результатами проведеного ОТК техніком-лаборантом ТОВ Вімпекс видано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-03735-17 від 04.08.2017, № 00169-03736-17 від 04.08.2017, №00169-04117-17 від 19.09.2017, №00169-04121-17 від 19.09.2017 та №00169-04096-17 від 18.09.2017 відповідно. За результатами здійсненого моніторингу інформації про результати ОТК вищевказаних КТЗ відповідачами 3 та 4 прийнято висновки, відповідно до яких було встановлено порушення вимог законодавства у сфері здійснення ОТК та вказані протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів були визнанні недійсними. В подальшому відповідачем 2 було направлено інформацію відповідачу 1 про видачу ТОВ Вімпекс 10 і більше протоколів, складених з порушенням Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 або Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 710 від 26.11.2012, що в свою чергу зумовило відповідача 1 вчинити дії щодо відкликання повідомлення суб'єкта здійснення обов'язкового технічного контролю ТОВ Вімпекс .

Виявлені порушення, на переконання позивача, не мають ознак порушень вимог Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 та/або Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 710 від 26.11.2012, а є суто технічними, тому позивач з метою захисту своїх прав та інтересів, звернувся до суду із даним адміністративним позовом.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 19.01.2018 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання.

09.02.2018 Регіональним сервісним центром в Рівненській області Міністерства внутрішніх справ України надіслано на адресу суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог, що заявлені відносно них, оскільки порушення, які були встановлені при перевірці протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3, ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4 та УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5 дійсно мали місце, що стало підставою для визнання їх недійсними.

12.02.2018 Міністерством інфраструктури України надіслано на адресу суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволені позову повністю.

12.02.2018 Регіональним сервісним центром у Вінницькій області Міністерства внутрішніх справ України надіслано на адресу суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволені позовних вимог, що заявлені відносно них, оскільки порушення, які були встановленні при перевірці протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1, ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2, дійсно мали місце, що стало підставою для визнання їх недійсними.

12.02.2018 Головним сервісним центром Міністерства внутрішніх справ України надіслано на адресу суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог, оскільки на момент направлення до Міністерства інфраструктури України листа-повідомлення про виключення позивача з реєстру суб'єктів здійснення ОТК було визнано недійсними 10 протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які були видані ТОВ Вімпекс .

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 12.02.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

У судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали та просили суд позов задовольнити повністю, з підстав викладених у позовній заяві.

Представники відповідачів 1, 2 та 3 у судовому засіданні заперечували щодо позовних вимог та просили суд відмовити в їх задоволенні.

Відповідач 4 у судове засідання уповноваженого представника не направив, хоча про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином та завчасно, що підтверджується матеріалами справи.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про часткове задоволення адміністративного позову з наступних підстав.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Вімпекс є суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю колісних транспортних засобів та проводить ОТК КТЗ згідно Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 (далі - Порядок) та Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 710 від 26.11.2012 (далі - Вимоги).

04.08.2017 позивачем було проведено ОТК КТЗ марок ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1 та ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2. За результатами проведеного ОТК техніком-лаборантом ТОВ Вімпекс видано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-03735-17 від 04.08.2017 та № 00169-03736-17 від 04.08.2017.

На підставі проведеного моніторингу Регіональним сервісним центром у Вінницькій області МВС України протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-03735-17 та №00169-03736-17 від 04.08.2017 визнано недійсними, вказане підтверджується листами-повідомленням № 31/2-2585 та № 31/2-2588 від 15.08.2017. Відповідно до висновків від 15.08.2017 відповідача 3 підставою для визнання протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів недійсними стало те, що VIN-код транспортного засобу ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1 - Х1М3205ЕР60008284, який зазначено у протоколі перевірки технічного стану, не відповідає VIN-коду транспортного засобу -X1M3205ER60008284, який вказано у Єдиному державному реєстрі МВС, та VIN-код транспортного засобу ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2 - Х1М3205ЕР60007774 не відповідає VIN-коду транспортного засобу - X1M3205ER60007774, який вказано у Єдиному державному реєстрі МВС, чим порушено п. 12 Порядку.

18.09.2017 позивачем було проведено ОТК КТЗ марки УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5. За результатами проведеного ОТК техніком-лаборантом ТОВ Вімпекс видано протокол перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-04096-17 від 18.09.2017.

На підставі проведеного моніторингу Регіональним сервісним центром в Рівненській області МВС України, протокол перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-04096-17 від 18.09.2017 визнано недійсним, вказане підтверджується листом-повідомленням №31/17-3674 від 25.09.2017. Відповідно до висновку від 25.09.2017 відповідача 4 підставою визнання протоколу перевірки технічного стану транспортних засобів недійсним стало не вірне зазначення категорії транспортного засобу, а саме вказано категорію N1, замість категорії, М1 яка міститься у Єдиній базі РСЦ у Рівненській області, чим порушено п. 12 Порядку.

Крім того, 19.09.2017 позивачем було проведено ОТК КТЗ марок УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3 та ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4. За результатами проведеного ОТК техніком-лаборантом ТОВ Вімпекс видано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-04117-17 від 19.09.2017 та №00169-04121-17 від 19.09.2017.

На підставі проведеного моніторингу Регіональним сервісним центром в Рівненській області МВС України протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-04117-17 від 19.09.2017 та №00169-04121-17 від 19.09.2017 визнано недійсними, вказане підтверджується листами-повідомленням № 31/17-3685 та № 31/17-3683 від 25.09.2017. Відповідно до висновків від 25.09.2017 відповідача 4 підставою визнання протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів недійсними стало не вірне зазначення категорії транспортного засобу, а саме вказано категорію N1, замість категорії М1, яка міститься у Єдиній базі РСЦ у Рівненській області, чим порушено п. 12 Порядку.

В подальшому Головним сервісним центром Міністерства внутрішніх справ України направлено на адресу Міністерства інфраструктури України листа №31/12420 від 19.10.2017 щодо видачі ТОВ Вімпекс 10 і більше протоколів, складених з порушенням Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 137 від 30.01.2012 та/або Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України № 710 від 26.11.2012.

В свою чергу, Міністерством інфраструктури України на підставі інформації Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, яка викладена в листі №31/12420 від 19.10.2017, листом від 02.11.2017 №11274/18/10-17 відкликано повідомлення суб'єкта здійснення ОТК ТОВ Вімпекс за №00169.

Не погоджуючись із вказаними рішеннями та діями відповідачів, позивач з метою захисту своїх прав та інтересів звернувся до суду із даним адміністративним позовом.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд враховує наступне.

Згідно вимог статті 52 Закону України Про дорожній рух контроль у сфері безпеки дорожнього руху здійснюється Кабінетом Міністрів України, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, Національною поліцією, іншими спеціально уповноваженими на те державними органами (державний контроль), а також міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади (відомчий контроль).

Відповідно до п. 1 Порядку порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:

1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;

2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.

Згідно з п. 4 Порядку замовник має право вільного вибору виконавця проведення обов'язкового технічного контролю транспортного засобу. Обмеження щодо вибору виконавця, зокрема залежно від місця реєстрації транспортного засобу, не допускається.

Пунктом 18 Порядку передбачено, що перевірка конструкцій і технічного стану транспортних засобів проводиться згідно з Вимогами до перевірки. У разі позитивного результату після проведення обов'язкового технічного контролю транспортного засобу замовникові видається протокол перевірки технічного стану. У разі негативного результату або невідповідності даних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу даним ідентифікації транспортного засобу складається акт невідповідності технічного стану транспортного засобу за формою згідно з додатком 4.

Як уже зазначалось вище, позивачем було здійснено обов'язковий технічний контроль колісних транспортних засобів марок ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1, ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2, УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3, ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4 та УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5. За результатами проведеного ОТК техніком-лаборантом ТОВ Вімпекс видано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-03735-17 від 04.08.2017, № 00169-03736-17 від 04.08.2017, №00169-04117-17 від 19.09.2017, №00169-04121-17 від 19.09.2017 та №00169-04096-17 від 18.09.2017 відповідно.

Разом з тим, згідно з абз. 2 п. 3 Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 512 від 31.05.2012 (далі - Порядок формування ЗБ) головний сервісний центр МВС забезпечує проведення моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що є основною формою контролю за діяльністю суб'єктів здійснення обов'язкового технічного контролю. Зазначена інформація передається суб'єктами здійснення обов'язкового технічного контролю до загальнодержавної бази даних.

Таким чином, Головний сервісний центр МВС України та його регіональні підрозділи здійснюють моніторинг діяльності суб'єктів здійснення ОТК КТЗ щодо дотримання ними норм Порядку та/або Вимог при проведенні ОТК та видачі протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів.

В свою чергу, регіональні сервісні центри, за результатами такої перевірки, вправі визнавати протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу недійсними.

Зокрема, відповідно до абз. 4 п. 3 Порядку формування ЗБ протокол перевірки технічного стану транспортного засобу визнається територіальним органом з надання сервісних послуг МВС недійсним у разі:

- видачі суб'єктом здійснення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу з порушенням Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Офіційний вісник України, 2012 p., № 16, ст. 581), або Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затверджених наказом Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 р. № 710;

- отримання від органів державного нагляду (контролю) інформації про перебування транспортного засобу в непридатному для експлуатації стані (пошкоджений внаслідок дорожньо-транспортної пригоди або розукомплектований, внаслідок чого є непридатним до експлуатації).

У листах-повідомленнях про виявлені порушення позивача повідомлено, що ним порушено п. 12 Порядку. Зокрема, Регіональним сервісним центром у Вінницькій області МВС України визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-03735-17 та №00169-03736-17 від 04.08.2017, оскільки VIN-код транспортного засобу ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1 - Х1М3205ЕР60008284, який зазначено у протоколі перевірки технічного стану, не відповідає VIN-коду транспортного засобу -X1M3205ER60008284, який вказано у Єдиному державному реєстрі МВС, та VIN-код транспортного засобу ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2 - Х1М3205ЕР60007774 не відповідає VIN-коду транспортного засобу - X1M3205ER60007774, який вказано у Єдиному державному реєстрі МВС. Крім того, Регіональним сервісним центром в Рівненській області МВС України визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів №00169-04096-17 від 18.09.2017, №00169-04117-17 від 19.09.2017 та №00169-04121-17 від 19.09.2017, оскільки не вірно зазначено категорію транспортних засобів, а саме вказано категорію N1, замість категорії М1, яка міститься у Єдиній базі РСЦ у Рівненській області.

Згідно з п. 12 Порядку обов'язковий технічний контроль транспортного засобу проводиться після здійснення його зовнішнього огляду з метою ідентифікації транспортного засобу, звірки ідентифікаційних номерів та номерних знаків транспортного засобу з даними реєстраційних документів, встановлення комплектності. У разі невідповідності ідентифікаційних номерів та (або) номерних знаків даним реєстраційних документів транспортного засобу обов'язковий технічний контроль не проводиться.

Судом встановлено, що порушенням було не вірне зазначення однієї літери у VIN-кодах транспортних засобів марок ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1, ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2, а саме замість англійської літери R було вказано англійську літеру Р.

Суд погоджується із доводами представника позивача, що дане порушення є технічною опискою, оскільки, загалом VIN-коди транспортних засобів вказано вірно, крім однієї літери.

Разом з тим, як вбачається із зворотнього боку протоколів № 00169-03736-17 від 04.08.2017 та № 00169-03735-17 від 04.08.2017, на них містяться фотографії транспортних засобів щодо яких проводився обов'язковий технічний контроль, ОТК був здійснений після проведення їх зовнішнього огляду, а тому висновок відповідача 3 про неналежний огляд транспортних засобів ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1, ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2 є необґрунтованим.

Представником позивача також вказано, що за наслідками розгляду листів-повідомлень № 31/2-2585, №31/2-2588 від 15.08.2017 Регіонального сервісного центру у Вінницькій області МВС України працівниками ТОВ Вімпекс було повторно проведено ОТК КТЗ ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_1 та ПАЗ-32053-07, д.н.з. НОМЕР_2, за результатами якого допущені описки були виправлені, що підтверджується протоколом №00169-03897-17 від 22.08.2017 та протоколом №00169-03898-17 від 22.08.2017.

Також, судом встановлено, що іншим порушенням позивача було не вірне зазначення категорії транспортних засобів, а саме вказано категорію N1, замість категорії М1, яка міститься у Єдиній базі РСЦ у Рівненській області.

Постановою Кабінету Міністрів України № 1166 від 22.12.2010 (із змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України № 161 від 22.03.2017) затверджено Єдині вимоги до конструкції та технічного стану колісних транспортних засобів, що експлуатуються.

Відповідно до додатку до Постанови КМУ № 1166 від 22.12.2010 до колісних засобів категорії М1 належать самохідні колісні засоби, що мають не менше як чотири колеса та призначені для перевезення пасажирів (легкові автомобілі, автобуси), зокрема: М1 - колісний засіб, що призначений для перевезення пасажирів, у якому кількість місць для сидіння, крім місця водія, не перевищує восьми. В свою чергу, до колісних засобів категорії N1 належать колісні засоби, що мають не менш як чотири колеса і призначені для перевезення вантажів: N1 - колісний засіб максимальною масою не більш як 3,5 тонни.

З технічних паспортів транспортних засобів УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3, ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4 та УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5 вбачається, що вони належить до вантажопасажирського-В. Таким чином, на переконання суду, при огляді даних транспортних засобів у працівника ТОВ Вімпекс були усі підстави віднести їх до категорії N1.

Варто також відзначити, що ТОВ Вімпекс не має доступу до єдиної бази даних регіональних сервісних центрів, оскільки це виключна можливість регіональних сервісних центрів (абз. 1, 2 п. 2 Порядок формування ЗБ), тому можливості перевірити категорії конкретного транспортного засобу у позивача не було.

Отже, відповідач 4 дійшов необґрунтованого висновку щодо визнання недійсними протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів УАЗ 3309, д.н.з. НОМЕР_3, ГАЗ 2705 д.н.з. НОМЕР_4 та УАЗ 31512 д.н.з. НОМЕР_5.

Крім того, постановою Вінницького міського суду Вінницької області від 11.10.2017 у справі № 27/19752/17 та постановою Вінницького міського суду Вінницької області від 17.11.2017 у справі № 127/22314/17 не встановлено порушення Порядку та/або Вимог посадовою особою ТОВ Вімпекс при здійсненні ОТК вище перелічених ТКЗ.

Враховуючи наведене вище, суд дійшов висновку про визнання протиправними та скасування висновків від 15.08.2017 року про результати моніторингу інформації результатів проведення обов'язкового контролю транспортного засобу та визнання протоколів недійсними Регіонального сервісного центру у Вінницькій області МВС України, якими визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-03735-17 (серія АК № 014148) від 04.08.2017 та № 00169-03736-17 (серія АК №014149) від 04.08.2017 та від 25.09.2017 про результати моніторингу інформації результатів проведення обов'язкового контролю транспортного засобу та визнання протоколів недійсними Регіонального сервісного центру у Рівненській області МВС України якими визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-04117-17 (серія АК № 141871) від 19.09.2017, № 00169-04121-17 (серія АК № 141875) від 19.09.2017, № 00169-04096-17 (серія АК № 016310) від 18.09.2017.

Щодо позовних вимог в частині визнання дій Головним сервісним центром МВС України щодо подання інформації Міністерству інфраструктури України про видачу ТОВ Вімпекс 10 і більше протоколів, складених з порушенням Порядку або Вимог та визнання дій Міністерства інфраструктури України щодо відкликання повідомлення суб'єкта здійснення обов'язкового технічного контролю ТОВ Вімпекс за №00169, то суд зазначає наступне.

Як уже зазначалось вище, абз. 2 п. 3 Порядку формування ЗБ передбачено, що головний сервісний центр МВС забезпечує проведення моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що є основною формою контролю за діяльністю суб'єктів здійснення обов'язкового технічного контролю. Зазначена інформація передається суб'єктами здійснення обов'язкового технічного контролю до загальнодержавної бази даних.

Разом з тим, відповідно до абз. 4 п. 6 Порядку Мінінфраструктури приймає рішення про відкликання повідомлення виконавця, в т.ч. на підставі інформації від Головного сервісного центру МВС про видачу 10 і більше протоколів, складених з порушенням цього Порядку або Вимог до перевірки.

Листом №31/12420 від 19.10.2017 Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України повідомив Міністерство інфраструктури України щодо видачі ТОВ Вімпекс 10 і більше протоколів, складених з порушенням Порядку або Вимог.

В свою чергу, Міністерством інфраструктури України на підставі інформації Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України, яка викладена в листі №31/12420 від 19.10.2017, листом від 02.11.2017 №11274/18/10-17 відкликано повідомлення суб'єкта здійснення ОТК ТОВ Вімпекс за №00169.

Відтак, враховуючи, що станом на день направлення до Міністерства інфраструктури України листа №31/12420 від 19.10.2017 позивачем було видано 10 протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, які визнанні недійсними, вказане представником позивача не заперечувалось, суд вважає, що Головним сервісним центром МВС України правомірно було направлено зазначений лист та Міністерством інфраструктури України відкликано повідомлення суб'єкта здійснення ОТК ТОВ Вімпекс за №00169, тому позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Водночас, враховуючи, що судом визнано протиправними та скасовано 5 висновків на підставі яких визнано недійсними 5 протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів із 10, які зазначені в листі від 02.11.2017 №11274/18/10-17, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в частині зобов'язання Міністерства інфраструктури України поновити повідомлення суб'єкта здійснення обов'язкового технічного контролю ТОВ "Вімпекс" (номер у реєстрі 00169).

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності рішень і дій та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини частково підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити частково.

Питання розподілу судових витрат підлягає вирішенню у відповідності до положень ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати висновки від 15.08.2017 року про результати моніторингу інформації результатів проведення обов'язкового контролю транспортного засобу та визнання протоколів недійсними Регіонального сервісного центру у Вінницькій області МВС України якими визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-03735-17 (серія АК № 014148) від 04.08.2017 року та № 00169-03736-17 (серія АК №014149) від 04.08.2017 року.

Визнати протиправними та скасувати висновки від 25.09.2017 року про результати моніторингу інформації результатів проведення обов'язкового контролю транспортного засобу та визнання протоколів недійсними Регіонального сервісного центру у Рівненській області МВС України якими визнано недійсними протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів № 00169-04117-17 (серія АК № 141871) від 19.09.2017 року , № 00169-04121-17 (серія АК № 141875) від 19.09.2017 року, № 00169-04096-17 (серія АК № 016310) від 18.09.2017 року.

Зобов'язати Міністерство інфраструктури України, після набрання рішенням суду законної сили, поновити повідомлення суб'єкта здійснення обов'язкового технічного контролю ТОВ "Вімпекс" (номер у реєстрі 00169).

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" (код ЄДРПОУ 31189405) 3524 (три тисячі п'ятсот двадцять чотири) грн., 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Регіонального сервісного центру у Вінницькій області Міністерства внутрішніх справ України (код ЄДРПОУ 40112249).

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" (код ЄДРПОУ 31189405) 5286 (п'ять тисяч двісті вісімдесят шість) грн., 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Регіонального сервісного центру у Рівненській області Міністерства внутрішніх справ України (код ЄДРПОУ 40112275).

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" (код ЄДРПОУ 31189405) 1762 (одна тисяча сімсот шістдесят дві) грн., 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства інфраструктури України (код ЄДРПОУ 37472062).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" (21029, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 95; код ЄДРПОУ 31189405); Міністерство інфраструктури України (01135, м. Київ, просп. Перемоги, 14; код ЄДРПОУ 37472062); Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України (04071, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62; код ЄДРПОУ 40109173); Регіональний сервісний центр у Вінницькій області Міністерства внутрішніх справ України (21010, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24; код ЄДРПОУ 40112249); Регіональний сервісний центр у Рівненській області Міністерства внутрішніх справ України (33003, Рівненська область, м. Рівне, вул. Вербова, 39; код ЄДРПОУ 40112275).

Суддя Чернюк Алла Юріївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2018
Оприлюднено04.04.2018
Номер документу73128339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/39/18-а

Постанова від 12.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Ухвала від 10.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Ухвала від 10.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

Ухвала від 17.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бевзенко В.М.

Постанова від 04.07.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 04.06.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 23.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 05.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 05.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 05.05.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні