Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
20 березня 2018 р. Справа № 802/823/17-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,
секретаря судового засідання: Демченка А.М.,
за участю представників сторін:
позивача: ОСОБА_1,
третьої особи на стороні позивача: ОСОБА_2,
представника третьої особи на стороні позивача: ОСОБА_3
відповідача: ОСОБА_4, ОСОБА_5,
представників третіх осіб на стороні відповідача ОСОБА_6, ОСОБА_7,
ОСОБА_8,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у місті Вінниці в порядку загального позовного провадження матеріали адміністративної справи за позовом:
Національного екологічного центру України
до Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області,
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: ОСОБА_2, ОСОБА_9;
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача ОСОБА_10 сільська рада Тульчинського району Вінницької області, публічне акціонерне товариство "Миронівський хлібопродукт", товариство з обмеженою відповідальністю "Вінницька птахофабрика"
про скасування розпорядження,
В С Т А Н О В И В:
До Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернувся Національний екологічний центр України до Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області; треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_9, ОСОБА_2; треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_10 сільська рада Тульчинського району Вінницької області, публічне акціонерне товариство "Миронівський хлібопродукт", ТОВ "Вінницька птахофабрика" про скасування розпорядження.
Ухвалою від 10.08.2017 Вінницький окружний адміністративний суд вказану позовну заяву залишив без розгляду.
Не погоджуючись з висновками суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу на зазначену ухвалу Вінницького окружного адміністративного суду.
Ухвалою від 18.10.2017 Вінницький апеляційний адміністративний суд апеляційну скаргу апеляційну скаргу ГО "Національний екологічний центр України" задовольнив. Ухвалу Вінницького окружного адміністративного суду від 10.082017 року скасував. Справу направив до Вінницького окружного адміністративного суду для продовження розгляду.
11.12.2017 справу призначено до судового розгляду на 27.12.2017.
Під час судового засідання 27.12.2018 головуючим поставлено на розгляд сторін питання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, у зв'язку із набранням чинності Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" № 2147-VIII від 03.10.2017 року.
У зв'язку з даними обставинами ухвалою суду від 27.12.2017 призначено підготовче судове засідання.
15.02.2018 закінчено підготовче провадження.
01.03.2018 судом витребувано додаткові докази.
Підставою звернення до суду з даним адміністративним позовом стало, як зазначає позивач, недотримання порядку проведення процедури розгляду неврахування позиції громадськості у проекті містобудівної діяльності документації, незалежно від того чи виявлені порушення містобудівної документації, незалежно від того, чи виявлені порушення законодавства, подальші дії суб'єктів владних повноважень не можуть вважатися правомірними, а будь-яке прийняте на підставі цих результатів рішення підлягає скасуванню. З огляду на вказані обставини, позивач просить скасувати розпорядження Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області від 18.11.2016 №363 "Про затвердження детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради".
В судовому засіданні представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги та просив задовольнити їх у повному обсязі.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 підтримали позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував. Відповідно до відзиву Тульчинська районна державна адміністрація Вінницької області вважає їх незаконними та необґрунтованими, оскільки вимоги Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про доступ до публічної інформації" не порушено. Також зазначено, що за результатами громадських слухань проектів містобудівної документації територіальна громада схвалила проект Детального плану території с. Василівка ОСОБА_10 сільської ради Тульчинського району Вінницької області та оцінку впливу на навколишнє середовище розміщення об'єкту ТОВ "Вінницька птахофабрика", про що свідчить протокол громадських слухань.
Представники третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: ОСОБА_10 сільська рада Тульчинського району Вінницької області, публічного акціонерного товариства "Миронівський хлібопродукт", ТОВ "Вінницька птахофабрика" проти задоволення позовних вимог заперечували.
Дослідивши матеріали справи, докази в їх сукупності, судом встановлено наступне.
В січні 2017 року мешканці с. Заозерне Тульчинського району Вінницької області (далі с. Заозерне) звернулись до Національного екологічного центру України та повідомили про те, що, на їх думку, відбулись незаконні громадські слухання проектів містобудівної документації та попередній ОВНС (оцінка впливу на навколишнє середовище) розміщення об'єктів ТОВ «Вінницька птахофабрика» , оскільки вони дізналися про ці слухання лише після їх проведення. Так, вони повідомили, що восени 2016 року випадково дізнались про те, що 29.07.2016 року було проведено громадські слухання щодо будівництва бригади номер 47 вирощування курчат-бройлерів ТОВ "Вінницька птахофабрика" (підрозділ ПАТ "Миронівський хлібопродукт").
Зазначено, що членами громади с. Заозерне було зібрано 346 підписів мешканців, які проти будівництва бригади по вирощуванню курчат-бройлерів № 47.
Розпорядженням Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області від 18.11.2016 №363 "Про затвердження детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради" був затверджений детальний план території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради.
Згідно інформації, яка міститься на офіційному сайті позивача, Національний екологічний центр України (НЕЦУ) - громадська природоохоронна організація національного рівня, яка працюємо на захист природних територій, біорізноманіття, для попередження глобальних змін клімату та негативних наслідків енергетичного сектору. НЕЦУ спонукає чиновників та політиків приймати рішення з урахуванням необхідності збереження довкілля та безпеки населення, готує свої оцінки та дослідження і пропонує альтернативні рішення.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про Громадські об'єднання" громадське об'єднання - це добровільне об'єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об'єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадська організація - це громадське об'єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи. Громадська спілка - це громадське об'єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи. Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.
Відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.
Згідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно п.1 ч.1 ст.19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, спорах з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.
Згідно із ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на те, що спірні правовідносини, які є предметом розгляду у даній справі стосуються питання правомірності прийняття відповідачем розпорядження від 18.11.2016. № 363, яким затверджено детальний план території, вирішення даного публічного-правового спору пов'язується з тим, чи є прийняття цього рішення законним та не порушує прав та охоронюваних законом інтересів громадян.
Відповідно до ст. 13 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення питань: 1) забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян; 2) соціально-економічного розвитку відповідних територій; 3) бюджету, фінансів та обліку; 4)управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики; 5) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв'язку; 6) науки, освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, сім'ї, жінок, молоді та дітей; 7) використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля; 8) зовнішньоекономічної діяльності; 9) оборонної роботи та мобілізаційної підготовки; 10) соціального захисту, зайнятості населення, праці та заробітної плати. Місцеві державні адміністрації вирішують й інші питання, віднесені законами до їх повноважень.
Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
У відповідності до ч. 1 ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" - детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції.
Згідно ч. 2 ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" - детальний план території за межами населених пунктів розробляється відповідно до схеми планування території (частини території) району та/або області з урахуванням державних і регіональних інтересів.
Розроблення детального плану території за межами населених пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі розпорядження відповідної районної державної адміністрації.
Пунктом 4.2 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 року (далі - Порядок) передбачено, що рішення про розроблення детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, або внесення змін до нього приймає відповідна районна державна адміністрація.
Пунктом 4.3 Порядку встановлено, що замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є: при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації; при розробленні детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, - районна державна адміністрація, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
Відповідно ч. 8 ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та п. 4.12 Порядку, детальний план території за межами населеного пункту розглядається і затверджується відповідною райдержадміністрацією протягом 30 днів з дня його подання.
Згідно положень ч. 7 ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування.
Розпорядженням голови райдержадміністрації №175 від 08 червня 2016 року "Про розроблення детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради» було прийнято рішення про розробку проекту детального плану території для будівництва бригади по вирощуванню курчат-бройлерів №47, на території ОСОБА_10 сільської ради Тульчинського району Вінницької області.
Дане розпорядження було опубліковано в районній газеті "Тульчинський край" №25 від 17 червня 2016 року та розміщено на офіційному сайті райдержадміністрації (копії підтверджуючих документів додано до матеріалів справи).
Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації "Детального плану території для будівництва бригади по вирощуванню курчат бройлерів №47 на території ОСОБА_10 сільської ради Тульчинської району Вінницької області" та детальний план території було розміщено на офіційному сайті райдержадміністрації 30.06.2016 року.
Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації "Детального плану території для будівництва бригади по вирощуванню курчат бройлерів №47 на території ОСОБА_10 сільської ради Тульчинської району Вінницької області" також було опубліковано в районній газеті "Тульчинський край" №27 від 01 липня 2016 року.
Представники позивача в ході розгляду справи зауважували, що в газеті "Тульчинський край" від 01.07.2016 №27 було зазначено, що: "зауваження та пропозиції до проекту подаються з 30.06.2016 до 18.00 год. 29.06.2016 за поштовою адресою: с. Заозерне, вул. Соборна, 36а на ім'я…"
Суд звертає увагу, що на офіційному веб-сайті Тульчинської районної державної адміністрації було розміщено розпорядженням голови райдержадміністрації №175 від 08.06.2016 року "Про розроблення детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради»
Відповідно до п. 4 Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування. Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Згідно до п. 5. Порядку, повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: 1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; 2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; 3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; 4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; 5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; 6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; 7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо). Осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, призначає орган місцевого самоврядування. Зазначені особи є відповідальними за автентичність проектів містобудівної документації.
Суд зауважує, що навіть, беручи до уваги, допущену в районній газеті "Тульчинський край" №27 від 01.07.2016 описку в даті подання зауважень та пропозицій - належним чином оформлена інформація була зазначена на офіційному сайті райдержадміністрації.
Крім того, варто зазначити, що у повідомленні про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації "Детального плану території для будівництва бригади по вирощуванню курчат бройлерів №47 на території ОСОБА_10 сільської ради Тульчинської району Вінницької області" було зазначено термін надання пропозицій, проте, жодних пропозицій протягом зазначеного терміну до відповідача не надходило.
На виконання вимог постанови КМУ №555 від 25.05.2011 р. "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації" 29 липня 2016 року в с. Василівка ОСОБА_10 сільської ради було проведено громадські слухання проектів містобудівної документації детального плану території, які проводились за участю посадових осіб сільської ради, уповноважених представників громадськості, депутата районної ради, що підтверджується копією протоколу, доданого до матеріалів справи.
За результатами громадських слухань проектів містобудівної документації територіальна громада схвалила проект Детального плану території с. Василівка ОСОБА_10 сільської ради Тульчинського району Вінницької області та оцінку впливу на навколишнє середовище розміщення об'єкту ТОВ "Вінницька птахофабрика", про що свідчить протокол громадських слухань проектів містобудівної документації - Детальний план території с. Василівка та попередня оцінка впливу на навколишнє середовище розміщення об'єктів ТОВ Вінницька птахофабрика від 29.07.16 року та акт за результатами проведення громадських слухань від 29.07.16р..
В судовому засіданні в якості свідка допитано ОСОБА_11, яка пояснила суду, що займалась реєстрацією жителів с. Василівка, що прийшли на громадські слухання 29.07.2016 року, та підтвердила відсутність порушень під час проведення громадських слухань.
18.11.2016 прийнято розпорядження голови райдержадміністрації №363 "Про затвердження детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради", яке разом з Детальним планом було розміщено на сайті райдержадміністрації (копії підтверджуючих документів додано до матеріалів справи).
Суд також зазначає, що відповідно до статуту Національного екологічного центру України (міститься на офіційному сайті позивача), позивач не наділений повноваженнями на представництво та захист інтересів територіальних громад в судах.
Відсутність у позивача прав чи обов'язків у зв'язку з прийняттям оскаржуваного розпорядження, не породжує для останнього і права на захист, тобто права на звернення із цим адміністративним позовом. Аналогічна правова позиція викладена у постанові ВСУ від 27.10.2015 по справі №800/210/15.
Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
З огляду на вказані обставини, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності прийнятого рішення, суд приходить до переконання про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.
Відповідно статті 139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст.ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
В задоволенні позовних вимог Національного екологічного центру України про скасування розпорядження Тульчинської районної державної адміністрації Вінницької області від 18.11.2016 №363 "Про затвердження детального плану території земельної ділянки розташованої поза межами населеного пункту на території ОСОБА_10 сільської ради" - відмовити
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
позивач - Національний екологічний центр України (код ЄДРПОУ14286945; м. Київ, вул. Саксаганського 52-А);
відповідач - Тульчинська районна державна адміністрація Вінницької області (код ЄДРПОУ 04051129; вул. М.Леонтовича, 1, м. Тульчин, Вінницька область, 23600);
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача:
- ОСОБА_2 (вул. Шкільна,59, с. Заозерне, Тульчинський район, Вінницька область, 23644 )
- ОСОБА_9 (вул. Молодіжна, 38, с. Заозерне, Тульчинський район, Вінницька область)
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача:
- товариство з обмеженою відповідальністю "Вінницька птахофабрика" ( вул. Слобода, 141, м. Ладижин, Вінницька область, 24320)
- ПАТ "Миронівський хлібопродукт" (код ЄДРПОУ 25412361; вул. Елеваторна, 1, ОСОБА_12, 9, м. Ладижин, Вінницька область;
- ОСОБА_10 сільська рада Тульчинського району Вінницької області (код ЄДРПОУ 04331231; вул. Соборна, буд. 36-А, с. Заозерне, Тульчинський район, Вінницька область, 23644 )
Копію рішення у повному обсязі сторони можуть одержати 02.04.18
Суддя підпис ОСОБА_13
Копія вірна Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2018 |
Оприлюднено | 10.04.2018 |
Номер документу | 73161032 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні