Рішення
від 05.04.2018 по справі 812/547/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

6.2.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

05 квітня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/547/18

Луганський окружний адміністративний суду у складі

головуючого судді - Петросян К.Є.,

за участю секретаря судового засідання - Грищенко М.І.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - не прибув,

представників третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - не прибули,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження справу за адміністративним позовом Старобільської місцевої прокуратури до Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальний заклад «Лизінська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Білокуракинська селищна рада Луганської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

02 березня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов керівника Старобільської місцевої прокуратури до Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, відповідно до якого позивач просить суд:

1) визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу « Лизінська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області;

2) зобов'язати відповідача вжити заходів щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу « Лизінська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 05.03.2018 відкрито провадження у справі № 812/547/18 та призначено справу до слухання у підготовчому засіданні.

Залучено до участі у справі Комунальний заклад «Лизінська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» (92250, Луганська область, Білокуракинський район, сел. Лизине, вул.Пушкіна, будинок 34Б) як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача.

Залучено до участі у справі Білокуракинську селищну раду Луганської області (92200, Луганська область, Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Шевченка, будинок 4) як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 27.03.2018 закрито підготовче провадження у справі № 812/547/18 та призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 05 квітня 2018 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Старобільською місцевою прокуратурою Луганської області на підставі Закону України «Про прокуратуру» вивчено інформацію Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області від 25.01.2018 № 76, відділу ОСОБА_2 управління Держеокадастру у Луганській області від 15.02.2018 № 10-12-0.222-1045/2-18 та з'ясовано, що на земельну ділянку під Комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області» відсутні правовстановлюючі документи, що є порушенням вимог чинного земельного законодавства.

На думку позивача, бездіяльність відповідача та відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, формує ризики для нормального функціонування навчального закладу та учбово-навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Підставами звернення прокурора до суду з позовом зазначено, порушення вимог земельного законодавства, що створює передумови для зловживання щодо розпорядження земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушень прав дітей, що у свою чергу є не виконанням гарантій держави у сфері освіти. Також, зазначає, що прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган уповноважений на здійснення функцій щодо зобов'язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою Комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів» відсутній.

Представник позивача у судовому засіданні підтримала позовні вимоги та просила суд їх задовольнити, надала пояснення аналогічні викладеному у позові.

Представники відповідача та третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, належним чином повідомленні про дату, час та місце розгляду справи, у судове засідання не прибули.

22.03.2018 від представника відповідача через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) надійшла заява, відповідно до якої відповідач визнав позовні вимоги повністю та просив розглянути справу за відсутності представника (а.с.65).

Відповідно до частини першої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час та місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.90 КАС України, суд дійшов наступного.

Відповідно до частини першої статті 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку (частина перша статті 92 Земельного кодексу України).

Згідно з пунктом «а» частини другої статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Частиною другою статті 18 Закону України від 23.05.1991 № 1060-XII «Про освіту» , який діяв до 28.09.2017 (далі - Закон № 1060) передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.

Відповідно до частини першої статті 63 Закону № 1060 матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

Згідно з частинами першою, третьою статті 22 Закону від 05.09.2017 № 2145-VIII «Про освіту» , який діє з 28.09.2017 (далі - Закон № 2145) юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом її діяльності є освітня діяльність. Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до частини першої статті 80 Закону № 2145 до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об'єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об'єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Судом встановлено, що відповідач - відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області (ідентифікаційний код 41445553) є юридичною особою (а.с.75,76).

Відповідно до пункту 2, 15 Положення про відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, затвердженого розпорядженням Білокуракинського селищного голови від 04.07.2017 №103, відділ підпорядковується виконавчому комітету селищної ради та селищному голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень - підконтрольний керівнику галузевого структурного підрозділу Департаменту освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Міністерству освіти і науки України (а.с.15-20).

Згідно з вищезазначеним Положенням відділ відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює керівництво і контролює діяльність закладів освіти Білокуракинської селищної ради, координує роботу установ та організацій, які підпорядковуються Білокуракинській селищній раді з питань навчання й виховання дітей дошкільного та шкільного віку.

Відповідно до п.п.5,6 Положення про відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, затвердженого розпорядженням Білокуракинського селищного голови від 04.07.2017 №103 основними завданнями відділу є, зокрема: контроль за дотриманням актів законодавства з питань освіти, виконанням навчальними закладами державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу загальної середньої освіти, керівництво і контроль діяльності закладів освіти Білокуракинської селищної ради та координація діяльності навчальних закладів, що належать до сфери управління Білокуракинської селищної ради, організація роботи з їх кадрового, матеріально - технічного і науково - методичного забезпечення.

Згідно з рішенням Білокуракинської селищної ради від 23.08.2017 № 31/3 Про передачу закладів освіти та майна Білокуракинської селищної територіальної громади в оперативне управління та на баланс відділу освіти Білокуракинської селищної ради та акту приймання - передачі від 01.08.2017 відділу освіти Білокуракинської селещної ради передано Комунальний заклад «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області» (а.с.21-32).

Комунальний заклад «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області» (ідентифікаційний код 26341201) є юридичною особою та має Статут (а.с.77-79).

Відповідно до пунктів 1.1., 1.7., 5.2., 5.3., 5.4., 5.6. Статуту Комунального закладу «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області» вказаний заклад створений на підставі рішення Білокуракинської селищної ради від 23.08.2017 № 31/6 шляхом перейменування Лизінської ЗОШ І-ІІ ступенів Білокуракинської районної ради Луганської області в Лизінську ЗОШ І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради. Матеріально - технічна база навчального закладу включає будівлі, споруди, землю, комунакації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі школи. Власником комунального закладу «Лізинська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Луганської області» є територіальні громади Білокуракинського району в особі Білокуракинської селищної ради Луганської області. Орган управління закладу - відділ освіти Білокуракинської селищної ради. Майно школи належить відділу освіти Білокуракинської селищної ради на правах власності, повного господарського відання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і статуту школи та укладених ним угод. Школа відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природніми ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони. Для забезпечення навчально - виховного процесу із дотриманням діючих нормативів база Закладу включає навчальні кабінети, майстерні, а також спортивну залу, бібліотеку, комп'ютерний кабінет, їдальню, допоміжні приміщення (а.с.37-49).

Місцезнаходження навчального закладу: 92250, Луганська область, Білокуракинський район, село Лизине, вулиця Пушкіна, будинок 34Б (пункт 1.4. Статуту) (а.с.35).

Згідно з частиною другою статті 63 Закону № 1060 земельні ділянки державних навчальних закладів, установ та організацій системи освіти передаються їм у постійне користування відповідно до Земельного кодексу України.

Відповідно до частини другої статті 80 Закону № 2145 порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно з частиною першою статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності (пункт ґ частини другої статті 92 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина друга статті 116 Земельного кодексу України).

Частиною першою статті 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини першої статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з частиною першою статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною ОСОБА_3 Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до частини другої цієї ж статті особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). ОСОБА_3 Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною першою статті 50 Закону України від 22.05.2003 № 858-IV «Про землеустрій» встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Відповідно до частини третьої вказаної статті проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

Згідно з частинами третьою та шостою статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні, а у разі надання такого дозволу - у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та за необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (стаття 126 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України від 01.07.2004 № 1952-VI «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі - Закон № 1952) державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Згідно з частиною другою статті 3 Закону № 1952 права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Старобільською місцевою прокуратурою перевірено стан належного оформлення земельної ділянки під комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» , направлено відповідні запити до відділу освіти Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області, ОСОБА_2 управління Держгеокадастру у Луганській області (а.с.14,33,34).

ОСОБА_2 управління Держгеокадастру у Луганській області від 15.02.2018 № 10-12-0.222-1045/2-18 підтверджується, що за комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» враховуються землі площею - 1,1 га, державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, яка відносить до категорії земель - землі житлової та громадської забудови, не видавався (33,34).

Згідно з листом відділу освіти Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області від 25.01.2018 № 76 правовстановлюючі документи на земельну ділянку в тому числі комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області » не оформлені (а.с.14).

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 прийнято розпорядження № 802-р «Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов'язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади» , яким зобов'язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов'язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Таким чином, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельну ділянку під комунальним закладом «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» прямо передбачена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 802-р.

Відповідачем не надано доказів вжиття ним заходів, спрямованих на належне оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, а тому позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області слід задовольнити.

Також, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог щодо зобов'язання відповідача вжити заходів щодо оформлення та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області » в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області, оскільки права на нерухоме майно та їх обтяження підлягають обов'язковій державній реєстрації відповідно до Закону № 1952 і відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під навчально-виховним комплексом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування школи та учбового процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

Крім того, відповідач визнав позовні вимоги в повному обсязі.

В силу статі 189 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві. У разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог. Суд не приймає відмови від позову, визнання позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Підстав для неприйняття визнання адміністративного позову судом не встановлено.

Питання по судовому збору не вирішується оскільки, відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 2, 9, 139, 241-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Старобільської місцевої прокуратури до Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Комунальний заклад «Лизінська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Білокуракинська селищна рада Луганської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Відділу освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області щодо неоформлення права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області.

Зобов'язати відділ освіти Білокуракинської селищної ради Луганської області вжити заходи щодо оформлення та державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою під будівлями та спорудами Комунального закладу «Лизінська загальноосвітня школа I-II ступенів Білокуракинської селищної ради Білокуракинського району Луганської області» в межах населеного пункту села Лизине Білокуракинського району Луганської області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення суду складено та підписано 05 квітня 2018 року.

Суддя ОСОБА_4

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.04.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73190780
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/547/18

Рішення від 05.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

Ухвала від 05.03.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

К.Є. Петросян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні