Ухвала
від 29.03.2018 по справі 810/1441/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

29 березня 2018 року м. Київ № 810/1441/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Деремезна-Агро» до Обухівської районної державної адміністрації, третя особа: Центр надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації, про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії,-

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ «Деремезна-Агро» з позовом до Обухівської РДА, в якому просить визнати протиправною бездіяльність Центру надання адміністративних послуг Обухівської РДА щодо тимчасової заборони не вчиняти будь-які дії та зобов'язати Центр надання адміністративних послуг Обухівської РДА провести тимчасову заборону на проведення будь-яких реєстраційних дій, щодо земельних ділянок, які знаходяться у територіальних межах села Деремезна Обухівського району Київської області, та які перебувають у користування позивача на підставі договорів оренди земельних ділянок, а саме:

- договір № 49 від 01 квітня 2014 року з ОСОБА_1, земельної ділянки площею 2,2405 га, яка розташована на території Деремезненської сільської ради, кадастровий номер 3223183000:03:002:0011 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,

- договір № 26 від 01 квітня 2014 року з ОСОБА_2, земельної ділянки площею 2,00 га, яка розташована на території Деремезненської сільської ради, кадастровий номер 3223183000:03:002:0013 для ведення особистого селянського господарства,

- договір № 17 від 01 квітня 2014 року з ОСОБА_3, земельної ділянки площею 2,0656 га, яка розташована на території Деремезненської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 3223183000:02:005:0027 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,

- договір № 92 від 01 квітня 2014 року з ОСОБА_4 та журбою ОСОБА_5, земельної ділянки площею 2,0384 га , яка розташована на території Деремезненської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 3223183000:02:003:0005 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,

- договір № 104 від 16 вересня 2014 року з ОСОБА_6, земельної ділянки площею 2,0722 га, яка розташована на території Деремезненської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 5223183000:02:005:0011 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

- договір № 60 від 01 січня 2015 року з ОСОБА_7, земельної ділянки площею 4,1293 га, яка розташована на території Деремезненської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 3223183000:02:004:0030 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,

- договір № 16 від 01 січня 2015 року з ОСОБА_8, земельної ділянки площею 2,0599 га , яка розташована на території Семенівської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 3223183000:02:005:0018 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,

- договір № 42 від 01 січня 2015 року з ОСОБА_9, земельної ділянки площею 6,0397 га , яка розташована на території Маловільшанської сільської ради, Обухівського району, Київської області кадастровий номер 3223183000:02:001:0014 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Відповідно до частини першої статті 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Дослідивши позовну заяву, суд дійшов висновку, що вона підлягає залишенню без руху у зв'язку з наступним.

Відповідно до пункту четвертого частини п'ятої статті 160 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Проте, позовна заява не відповідає вказаним вимогам, оскільки позивачем не зазначено, яку саме бездіяльність Центру надання адміністративних послуг Обухівської РДА він просить суд визнати протиправною.

Крім того, відповідачем у справі визначено Обухівську районну державну адміністрацію, проте, позовні вимоги заявлено до Центру надання адміністративних послуг.

При цьому, будь-яких пояснень щодо необхідності пред'явлення позовних вимог саме до Центру надання адміністративних послуг позивачем не надано.

Відповідно до пункту одинадцятого частини п'ятої статті 160 КАС України у позовній заяві зазначається власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Проте, позивачем не виконано вказаних вимог закону.

Згідно із частиною третьою статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Частиною першою статті 4 Закону України №3674-VI від 08.07.2011 Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із пунктом третім частини другої статті 4 цього Закону за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем встановлюється ставка судового збору - 1 розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.

Відповідно до статті 7 Закону України Про Державний бюджет на 2018 рік у 2018 році розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу із 01.01.2018 становить 1 762,00 грн.

У свою чергу, абзацом другим частини третьої статті 6 Закону України Про судовий збір передбачено, що у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про те, що перевіряючи правильність сплати позивачем судового збору та визначаючи кількість вимог немайнового характеру, звернених до суду, необхідно враховувати, що вимога про визнання протиправними акта, дії чи бездіяльності як передумови для застосування інших способів захисту порушеного права (скасувати або визнати нечинним рішення чи окремі його положення, зобов'язати прийняти рішення, вчинити дії чи утриматися від їх вчинення тощо) як наслідків протиправності акта, дій чи бездіяльності є однією вимогою.

При цьому, такі вимоги мають бути пов'язані одна з одною.

З урахуванням змісту позовних вимог, об'єктом сплати судового збору у даній справі є вісім вимог немайнового характеру.

Таким чином, сума судового збору за звернення до суду з даним адміністративним позовом повинна становити 14 096,00 грн. (8 х 1 762,00 грн.).

З матеріалів позовної заяви слідує, що позивачем при зверненні до суду з даним адміністративним позовом було сплачено судовий збір у сумі 1 762,00 грн., що підтверджується оригіналом платіжного доручення від 26.03.2018 № 1202.

Отже, позивачем не було в повному обсязі сплачено судовий збір. Так, сума несплаченого позивачем судового збору становить 12 334,00 грн.

Також, згідно із частиною першою статті 161 КАС України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

Проте, позивачем не виконано вказано вимогу закону, оскільки не додано до позовної заяви її копії, а також копій доданих до позовної заяви документів, відповідно до кількості учасників справи.

Згідно із частинами першою, другою статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи викладене, позовна заява підлягає залишенню без руху з наданням позивачу десятиденного строку для усунення її недоліків з дня отримання копії даної ухвали.

Недоліки позовної заяви можуть бути усунені шляхом надання позивачем суду власного письмового підтвердження про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав, копії позовної заяви, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, уточнення змісту позовних вимог та відповідача, доказів сплати судового збору у розмірі згідно із вимогами Закону України Про судовий збір .

Керуючись статтями 161, 169, 171 КАС України, суд -

у х в а л и в:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «Деремезна-Агро» до Обухівської районної державної адміністрації, третя особа: Центр надання адміністративних послуг Обухівської районної державної адміністрації, про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.

Встановити позивачу десятиденний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії даної ухвали.

Роз'яснити позивачеві, що якщо недоліки позовної заяви, яку залишено без руху, не будуть усунуті у встановлений судом строк, позовна заява буде повернута відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

Копію ухвали надіслати позивачеві.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду .

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73234729
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1441/18

Ухвала від 27.04.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 29.03.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні