Ухвала
від 03.04.2018 по справі 12/5009/1801/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 25/70/13-16/62/16

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

03.04.2018 Справа № 12/5009/1801/11

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Кричмаржевського Д.В., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 12/5009/1801/11,

Кредитори: 1.Приватне акціонерне товариство "Український графіт", 69600, м.Запоріжжя, Північне шосе, 20; код ЄДРПОУ 00196204

2. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області, 69000, м.Запоріжжя, вул.Сєдова, буд.12, код ЄДРПОУ 41320207

3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Південспецбуд", 69002, м.Запоріжжя, пер. Вологодський, 30; код ЄДРПОУ 34975625

4. Центральне об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя, 69057, м.Запоріжжя, вул. Гагаріна, 2-Б; код ЄДРПОУ 41248629

5. Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Вуглекомпозит", 69009, м.Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, 64/43; код ЄДРПОУ 36911804

6. Публічне акціонерне товариство "Запоріжжяобленерго", 69035, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, 14; код ЄДРПОУ 00130926

7. Відкрите акціонерне товариство "Мотор Січ", 6906, м. Запоріжжя, пр.Моторобудівників, 15; код ЄДРПОУ 14307794

8. Приватне підприємство "Промто Плюс", 69057, м. Запоріжжя, пр.Соборний, 158-Б; код ЄДРПОУ 23284454

9. ОСОБА_1, АДРЕСА_1;

10. ОСОБА_2, АДРЕСА_2

11. ОСОБА_3, АДРЕСА_3;

12. ОСОБА_4, АДРЕСА_4

13. ОСОБА_5, АДРЕСА_5

14. Запорізька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Запорізькій області, 69001, м.Запоріжжя, вул. Перемоги, 14; код ЄДРПОУ 39488184

Банкрут - Відкрите акціонерне товариство "Вуглецевий композит", 69600, м.Запоріжжя, Північне шосе, 31-А, МСП-982; код за ЄДРПОУ 24516317

Банк, здійснюючий розрахунково-касове обслуговування боржника - Запорізька філія ПУМБ, м. Запоріжжя

Ліквідатор - арбітражний керуючий Іщенко Д.В.

За участю прокуратури Запорізької області та ГТУЮ у Запорізькій області

про банкрутство

За участю представників сторін та учасників судового процесу:

від кредитора - 1 - Кофанова Н.В. (дов.№ 39/16 від 01.01.2018)

від кредитора - 6 - Марковський І.О. (дов. № 6 від 01.01.2018)

від кредиторів 2 - 5, 7 - 14 - не з'явилися

від банкрута - ліквідатор арбітражний керуючий Іщенко Д.В. (постанова господарського суду Запорізької області від 27.02.2013 у справі № 12/5009/1801/11), Колеснік О.Г. ( дов. № б/н від 03.01.2018)

від РВ ФДМУ по Запорізькій області - Лісіна Г.М. (дов. № 22/349 від 19.06.2017), Літвінова В.Ю. (дов. № 22/636 від 03.11.2017)

від прокуратури Запорізької області - Селезньова Т.В. (службове посвідчення № 030389 від 17.11.2014)

від ГТУЮ у Запорізькій області - Клименко О.М. (дов. № 09-94/33 від 06.09.2017)

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Запорізької області від 27.02.2013 у справі № 12/5009/1801/11 ВАТ Вуглецевий композит визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Іщенка Д.В.

Наразі ліквідаційна процедура триває.

Розгляд справи на стадії ліквідаційної процедури неодноразово відкладався, востаннє - ухвалою від 25.01.2018 - до 03.04.2018 .

05.03.2018 до господарського суду надійшло клопотання (вих.№3 від 01.03.2018) ліквідатора ВАТ Вуглецевий композит - арбітражного керуючого Іщенка Д.В. про зобов'язання Регіональне відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області прийняти з балансу ВАТ Вуглецевий композит об'єкти державного майна та видати довідку про відсутність на балансі ВАТ Вуглецевий композит державного майна.

Вказане клопотання ухвалою суду від 07.03.2018 було прийнято та призначено до розгляду в судовому засіданні на ті самі день та час, на які відкладено розгляд звіту по справі.

02.04.2018 судом отримано клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Іщенка Дмитра Васильовича про затвердження звітів про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень з 23.01.2018 по 29.03.2018 та відповідні звіти.

На засідання 03.04.2018 ліквідатором надано поточний звіт про проведену роботу, а також додаткові документи по ліквідаційній процедурі, зокрема реєстр вимог кредиторів з відомостями щодо погашення вимог, копії документів на підтвердження погашення, копії документів щодо продажу майна банкрута: договору купівлі-продажу цілісного майнового комплексу підприємства-банкрута від 03.01.2018 з ПрАТ Укрграфіт , акту передання права власності на куплене майно від 03.01.2018, акту приймання-передавання майна від 05.01.2018.

Крім того, ліквідатором надано заяву вих.№ 8 від 30.03.2018, якою уточнені поставлені до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області вимоги поданого клопотання вих.№3 від 01.03.2018.

Згідно з заявою ліквідатор просить зобов'язати Регіональне відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області прийняти наступні об'єкти державної власності: захисну споруду цивільного захисту (цивільної оборони) - сховище, обліковий № 28098, інв..№ 10111502/1 загальною площею 414,9 кв.м, розташоване за адресою: м.Запоріжжя, вул.Північне шосе, 31а та дизель-генератор ДГМА-25/3 (інв..№ 1120503).

Уточнення судом прийнято.

На обґрунтування клопотання ліквідатором пояснено, що 29.12.2017 відбувся аукціон з продажу майна банкрута, з зв'язку з чим листом вих.№ 01-34/04 від 10.01.2018, після того повторно листом вих.№ 01-34/20 від 05.02.2018, а потім знову листом вих.№ 01-34/25 від 20.02.2018 він звернувся до РВ ФДМУ по Запорізькій області з проханням вирішити питання щодо зняття з балансу банкрута об'єктів права державної власності (бомбосховище та дизель-генератор), але всупереч ч.9 ст.42 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та незважаючи на відсутність обов'язку ліквідатора утримувати державне майно, що не належить банкруту та не включене до ліквідаційної маси, РВ ФДМУ по Запорізькій області управлінське рішення щодо державного майна, яке перебуває на балансі банкрута, до цього часу не прийняте. Ліквідатор зауважив, що також неодноразово звертався до РВ ФДМУ по Запорізькій області за вирішенням питання з передачі державного майна, починаючи з 2013 року - після визнання ВАТ Вуглецевий композит банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, всі спроби виявилися марними, але ж на сьогодні є очевидним, що за умов фактичного завершення ліквідаційної процедури майно не може залишатися на балансі банкрута.

30.03.2018 від кредитора-4 - Центрального об'єднаного УПФУ м.Запоріжжя надійшли письмові пояснення (вих.№ 3440/11 від 29.03.2018) щодо позиції по суті заяви ліквідатора Іщенка Д.В. вих.№ 3 від 01.03.2018, згідно з якими цей кредитор вважає заяву ліквідатора обґрунтованою та просить її задовольнити, зазначаючи про законодавчо встановлений обов'язок РВ ФДМУ по Запорізькій області, як власника державного майна та суб'єкта управління цим майном, вирішити питання про подальше використання майна, чого РВ ФДМУ по Запорізькій області до цього часу не виконано.

02.04.2018 письмові пояснення (вих.№ 16/1291 від 02.04.2018) щодо позиції по суті заяви ліквідатора Іщенка Д.В. вих.№ 3 від 01.03.2018 отримано від ініціюючого кредитора - ПрАТ Укрграфіт . До того, 19.03.2018 від ПрАТ Укрграфіт , як від голови комітету кредиторів, отримано аналогічні за суттю письмові пояснення (вих.№ 16/969 від 14.03.2018) щодо позиції комітету кредиторів по суті заяви ліквідатора Іщенка Д.В. вих.№ 3 від 01.03.2018. В поясненнях зазначається про неправомірність бездіяльності РВ ФДМУ по Запорізької області в частині невирішення питання стосовно державного майна у відповідності до вимог законодавства про банкрутство. Ініціювання РВ ФДМУ по Запорізької області укладення договору безоплатного зберігання державного майна як на виконання рішення Запорізької міської ради від 25.05.2016 № 42, яке має з цього питання лише рекомендаційний характер, ініціюючий кредитор, комітет кредиторів вважають помилковим. Крім того, зазначають, що взаємовідносини власника державного майна та його потенційного нового балансоутримувача в жодній мірі не стосуються банкрута та, відповідно, справи про банкрутство.

В день судового засідання листа (вих.№ 13-18/2407 від 02.04.2017) з позицією стосовно клопотання ліквідатора отримано від ГТУЮ у Запорізькій області. Управління вважає, що не приймаючи рішення щодо державного майна та не приймаючи це майно РВ ФДМУ по Запорізькій області порушує ч.9 ст.42 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та перешкоджає завершенню ліквідаційної процедури.

РВ ФДМУ по Запорізькій області на судове засідання надані письмові заперечення (вих.№ 10-22-01676 від 03.04.2018) на клопотання ліквідатора. Регіональне відділення зазначає про безпідставність тверджень ліквідатора про неприйняття відділенням управлінського рішення щодо державного майна, яке залишилося на балансі ВАТ Вуглецевий композит при приватизації, оскільки таке рішення, яке полягає у визначенні способу управління шляхом передачі майна господарському товариству на умовах безоплатного зберігання було прийнято, що підтверджується протоколом засідання постійно діючої комісії регіонального відділення з визначення способу управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації але перебуває на їх балансі від 15.03.2013. Також зазначає про безпідставність тверджень ліквідатора про нереагування РВ ФДМУ по Запорізькій області на звернення ліквідатора, про які ведеться мова у клопотанні, надавши лист-відповідь вих.№ 13-11-01075 від 23.02.2018 на звернення ліквідатора вих.№ 01-34/20 від 05.02.2018 та вих.№ 01-34/25. Вказує на безпідставність ведення мови про протиправність у діях чи бездіяльності РВ ФДМУ по Запорізькій області, оскільки регіональним відділенням в межах визначених повноважень вжиті та продовжують вживатися всі можливі заходи з метою реалізації рішення Запорізької міської радії від 25.05.2016 № 42 щодо подальшого використання захисної споруди цивільного захисту (обліковий № 28098) з дизель-генератором ДГМА-25/3 відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 № 138 Деякі питання використання захисних споруд цивільного захисту , а саме - передачі об'єкта цивільного захисту з балансу ВАТ Вуглецевий композит на зберігання ПрАТ Український графіт , який став власником цілісного майнового комплексу ВАТ Вуглецевий композит за результатами аукціону.

Ліквідатор в засіданні клопотання з врахуванням його уточнення підтримав.

Присутні в засіданні представники підтримали відповідні письмові позиції по суті клопотання ліквідатора.

Прокурор в засіданні, підтримавши доводи заперечень РВ ФДМУ по Запорізькій області, висловилася про необґрунтованість клопотання, відсутність підстав для його задоволення.

Судом у судовому засіданні були повно та всебічно з'ясовані обставини щодо руху справи та вжиття заходів у ліквідаційній процедурі, надано оцінку клопотанню ліквідатора (з врахуванням прийнятого уточнення до нього) про зобов'язання Регіональне відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області прийняти об'єкти державної власності, клопотанню та звітам ліквідатора щодо нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період з 23.01.2018 по 29.03.2018, поясненням та аргументам присутніх в засіданні, безпосередньо досліджені надані докази.

Судове засідання зафіксовано аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу Оберіг .

За підсумками засідання судом в нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено ухвалу, вступну та резолютивну частину якої оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Учасників повідомлено про термін виготовлення повного тексту ухвали - протягом п'яти днів після оголошення скороченого тексту.

За результатами розгляду клопотання ліквідатора, яким він просить зобов'язати Регіональне відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області (далі - РВ ФДМУ) прийняти наступні об'єкти державної власності: захисну споруду цивільного захисту (цивільної оборони) - сховище, обліковий № 28098, інв.№ 10111502/1 загальною площею 414,9 кв.м, розташоване за адресою: м.Запоріжжя, вул.Північне шосе, 31а та дизель-генератор ДГМА-25/3 (інв..№ 1120503), суд встановив наступне та дійшов таких висновків.

В процесі приватизації ВАТ "Вуглецевий композит" до його статутного капіталу не увійшло та залишилось на балансі державне майно, а саме: бомбосховище вбудоване (інв. №1011502/1, обліковий № 28098) з дизель-генератором ДГМА-25/3 (інв. № 1120503).

Згідно з ч.1 ст.42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ (далі - Закон "Про відновлення платоспроможності...") усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, крім грошових коштів, що знаходяться на банківському рахунку умовного зберігання (ескроу) банкрута, об'єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об'єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, у комунальну власність відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

Частиною 9 тієї ж статті Закону "Про відновлення платоспроможності..." встановлено, що державне майно, яке не увійшло до статутного капіталу господарського товариства у процесі приватизації (корпоратизації) та перебуває на балансі банкрута, не включається до складу ліквідаційної маси. Суб'єкт управління таким майном з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у встановлений частиною першою статті 37 цього Закону строк (дванадцять місяців) приймає рішення про подальше використання цього майна.

Згідно зі ст.7 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" до повноважень Фонду державного майна України, як органу управління державним майном, належить, між іншим, здійснення визначених законом повноважень під час провадження справ про банкрутство державних підприємств, що перебувають у його управлінні, та господарських організацій з корпоративними правами держави; прийняття за пропозицією уповноважених органів управління рішень про подальше використання державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських організацій, але перебуває на їх балансі; погодження (прийняття) рішень про передачу об'єктів державної власності в комунальну власність, до сфери управління інших уповноважених органів управління.

У відповідності до п.1.4 Положення про управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, затвердженого наказом Фонду державного майна України та Міністерства економіки України від 19.05.1999 № 908/68 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.06.1999 за № 414/3707 із подальшими змінами, одним із способів управління державним майном , яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі, є передача майна господарським товариствам, у тому числі у разі ліквідації балансоутримувача, на умовах відповідного договору безоплатного зберігання відповідно до вимог законодавства.

Наданими РВ ФДМУ доказами підтверджується прийняття ним в межах наданих повноважень рішення про подальше використання державного майна, щодо якого заявлено клопотання ліквідатора.

Так, згідно з протоколом засідання постійно діючої комісії регіонального відділення з визначення способу управління державним майном, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств у процесі приватизації, але перебуває на їх балансі від 15.03.2013 щодо об'єктів цивільної оборони, в тому числі сховища та дизель-генератора, які залишилися на балансі ВАТ "Вуглецевий композит", прийнято рішення: Передати майно господарським товариствам на умовах безоплатного зберігання .

У відповідності до п.26 ч.2 ст.19 Кодексу цивільного захисту населення до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту належить прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності у разі банкрутства (ліквідації) суб'єкта господарювання, на балансі якого вона перебуває.

25.05.2016 Запорізькою міською радою прийнято рішення № 42 "Про внесення пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди цивільного захисту № 28098 (сховище інв.№ 1011502/1) та дизель-генератора ДГМА-25/3 (інв.№ 1120503), що розташовані по вул.Північне шосе, 31а, м.Запоріжжя, які є об'єктами права державної власності та перебувають в господарському віданні Відкритого акціонерного товариства "Вуглецевий композит", яким запропоновано РВ ФДМУ після проведення торгів з реалізації активів банкрута - ВАТ "Вуглецевий композит" та визначення переможця аукціону здійснити заходи щодо укладання договору безоплатного зберігання захисної споруди (сховище інв.№ 1011502/1) та дизель-генератора ДГМА-25/3 (інв.№ 1120503), що розташовані по вул.Північне шосе, 31а в м.Запоріжжі, та підписання актів приймання-передачі з майбутнім власником цілісного майнового комплексу ВАТ "Вуглецевий композит", без зміни його цільового призначення.

29.12.2017 відбувся аукціон з реалізації майна ВАТ "Вуглецевий композит" у вигляді цілісного майнового комплексу, за результатами переможцем визначено ПрАТ "Укрграфіт", з яким ВАТ "Вуглецевий композит" в особі ліквідатора укладено договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу підприємства-банкрута від 03.01.2018, підписані акт передання права власності на куплене майно від 03.01.2018 та акт приймання-передавання майна від 05.01.2018.

Як на впровадження рішення Запорізької міської ради від 25.05.2016 РВ ФДМУ листом від 16.01.2018 вих.№ 11-11-00311 направило на адресу ПрАТ "Укрграфіт" для підписання два примірники договору про безоплатне зберігання захисної споруди цивільного захисту (сховище інв.№ 1011502/1, обліковий № 28098) з дизель-генератором ДГМА-25/3 (інв.№ 1120503).

В зв'язку з непідписанням РВ ФДМУ листом вих..№ 11-11-01213 від 03.03.2018 запропонувало ПрАТ "Укрграфіт" надати свої пропозиції з метою підписання договору.

Листом вих.№ 11-11-01578 від 26.03.2018 РВ ФДМУ ще раз запропонувало ПрАТ "Укрграфіт" підписати договір.

Крім того, з метою сприяння у забезпеченні виконання рішення Запорізької міської ради від 25.05.2016 № 42 чи прийняття нового рішення РВ ФДМУ надіслано листа вих.№ 05-11-01215 від 03.03.2018 міському голові м. Запоріжжя.

Відтак, ведення ліквідатором мови про неприйняття РВ ФДМУ управлінських рішень щодо державного майна та бездіяльність у вирішенні питання щодо подальшого використання майна не знаходить свого підтвердження.

Поряд з викладеним наголошується на наступному.

Ч.2 ст.21 Закону "Про відновлення платоспроможності..." встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює, зокрема, такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; формує ліквідаційну масу; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.

Таким чином, на ліквідатора Законом "Про відновлення платоспроможності..." покладено відповідні обов'язки та повноваження стосовно майна, яке належить банкруту та підлягає включенню до ліквідаційної маси, але не покладено будь-яких повноважень щодо державного майна, яке не увійшло до статутного капіталу товариства у процесі приватизації, перебуває на балансі банкрута та не підлягає включенню до ліквідаційної маси.

Виконання повноважень з управління, розпорядження, визначення подальшого використання таким державним майном залишається на органах управління державним майном.

Взаємовідносини органу управління державним майном та новим власником (покупцем) майна банкрута, на балансі якого залишилося державне майно під час приватизації, питання щодо подальшого використання державного майна мають вирішуватись в окремому порядку, оскільки правовідносини стосовно такого майна знаходяться в іншому правовому полі, ніж правовідносини у справі про банкрутство.

Також слід зазначити, що Закон "Про відновлення платоспроможності..." не передбачає право суду відмовляти у затвердженні ліквідаційного балансу у справі про банкрутство з підстав, коли у банкрута залишилося на обліку майно інших осіб, в тому числі державне. Завданням ліквідатора є виявлення всіх активів, належних саме боржнику та їх реалізація.

Частиною 7 ст.45 Закону "Про відновлення платоспроможності..." встановлено, що у разі якщо господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута, майно, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, передається власникові або уповноваженому ним органу, а майно державних підприємств - органу приватизації для прийняття рішень щодо подальшого розпорядження таким майном. У разі відмови власника або уповноваженого ним органу, а також органу приватизації прийняти таке майно або у випадку неможливості встановити місцезнаходження власника або уповноваженого ним органу, майно, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, передається безоплатно міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, закладам охорони здоров'я, освіти, соціального забезпечення, закладам, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям, будинкам дитини при установах виконання покарань, установам виконання покарань, слідчим ізоляторам, військовим формуванням чи знищується (утилізується).

За таких обставин, в задоволенні клопотання ліквідатора відмовляється.

Надані позиції ініціюючого кредитора, комітету кредиторів, Центрального об'єднаного УПФУ м.Запоріжжя, ГТУЮ у Запорізькій області з підтриманням клопотання не можуть бути прийняті до уваги в зв'язку з викладеним вище. Натомість, суд погоджується з позиціями прокурора та РВ ФДМУ.

За результатами розгляду наданих звітів ліквідатора про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень з 23.01.2018 по 29.03.2018, суд дійшов висновку про їх обґрунтованість.

Частиною 1 ст.115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ (далі - Закон Про відновлення платоспроможності... ) встановлено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Згідно з ч.3 ст.115 Закону Про відновлення платоспроможності... основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Частиною 7 ст.115 передбачено, що звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду, розглядається судом та затверджується ухвалою.

Встановлено, що комітетом кредиторів на засіданні 28.03.2013 (протокол засідання комітету кредиторів № 3 від 28.03.2013) було розглянуто питання про затвердження розміру грошової винагороди та витрат ліквідатора у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, а також питання щодо визначення джерел сплати грошової винагороди та відшкодування витрат. Прийнято рішення визначити ліквідатору грошову винагороду, виходячи з подвійного розміру заробітної плати керівника боржника - 4349,58 грн., за умови неповного робочого дня за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття ліквідаційної процедури - 1673,86 грн., що, як зазначено в протоколі, становить суму 3347,82 грн., за кожний місяць виконання повноважень. Сплату грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого вирішено здійснювати за рахунок коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Визначення розміру винагороди та джерела виплат узгоджується з положеннями ст.115 Закону Про відновлення платоспроможності... .

Зазначається, що при розгляді попередніх звітів судом було виявлено арифметичну помилку. Виходячи з розміру заробітної плати керівника за умови неповного робочого дня - 1673,86 грн. подвійний розмір заробітної плати складає суму 3347,72 грн., але не суму 3347,82 грн.

Ліквідатором боржника арбітражним керуючим Іщенком Д.В. на затвердження суду надано:

- звіт про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень ліквідатора ВАТ Вуглецевий композит з 23.01.2018 по 27.02.2018, згідно з яким розмір винагороди склав 3347,72 грн., розмір витрат - 6091,38 грн.

- звіт про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень ліквідатора ВАТ Вуглецевий композит з 28.02.2018 по 29.03.2018, згідно з яким розмір винагороди склав 6695,44 грн., розмір витрат - 19578,71 грн.

Зазначені звіти погоджено комітетом кредиторів, про що свідчать представлені протоколи засідань комітету кредиторів № 52 від 27.02.2018 та № 53 від 29.03.2018.

Судом визнано, що розрахунки грошової винагороди узгоджуються з відповідним рішенням комітету кредиторів, виявлену судом арифметичну помилку усунуто.

На підтвердження звітів про витрати ліквідатором представлені їх детальні розрахунки з відокремленням конкретних заходів та розмірів витрат, документи на підтвердження фактичного вжиття заходів та сплати відповідних грошових сум, копії яких долучені до матеріалів справи, оригінали досліджено в судовому засіданні.

Присутні в засіданні представники кредиторів, представники РВ ФДМУ по Запорізькій області, ГТУЮ у Запорізькій області, прокурор заперечень проти затвердження звітів ліквідатора про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат не висунули.

Розгляд справи слід відкласти, оскільки тривають завершувальні заходи у ліквідаційній процедурі.

На підставі викладеного, керуючись п.1-1 розд.Х, ст. ст. 2, 9, 40, 42, 96, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ, ст.ст. ст.ст.2, 12, 20, 232-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Іщенка Дмитра Васильовича про зобов'язання регіональне відділення Фонду державного майна України по Запорізькій області прийняти об'єкти державної власності: захисну споруду цивільного захисту (цивільної оборони) - сховище, обліковий № 28098, інв.№ 10111502/1 загальною площею 414,9 кв.м, розташоване за адресою: м.Запоріжжя, вул.Північне шосе, 31а та дизель-генератор ДГМА-25/3 (інв.№ 1120503) відмовити.

Клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Іщенка Дмитра Васильовича про затвердження звітів про нарахування грошової винагороди та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі за період виконання повноважень з 23.01.2018 по 29.03.2018 задовольнити.

Затвердити звіт арбітражного керуючого Іщенка Дмитра Васильовича про нарахування грошової винагороди в розмірі 3347,72 грн. та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі в розмірі 6091,38 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Вуглецевий композит" з 23.01.2018 по 27.02.2018.

Затвердити звіт арбітражного керуючого Іщенка Дмитра Васильовича про нарахування грошової винагороди в розмірі 6695,44 грн. та відшкодування витрат у ліквідаційній процедурі в розмірі 19578,71 грн. за період виконання повноважень ліквідатора ВАТ "Вуглецевий композит" з 28.02.2018 по 29.03.2018.

Виплату грошової винагороди та відшкодування витрат здійснювати за рахунок коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Розгляд звіту ліквідатора по справі відкласти до 29.05.2018 об 11.00.

Засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Запорізької області за адресою: 69001 , м. Запоріжжя, вул.Гетьманська, 4. Електронна адреса господарського суду Запорізької області: inbox@zp.arbitr.gov.ua , номер телефону інформаційного центру суду: (061) 224-08-88.

Зобов'язати :

ліквідатора - в разі складання надати звіт ліквідатора по справі, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів; інформацію про вжиті подальші заходи по завершенню ліквідаційної процедури з документальним підтвердженням, щодо вирішення питання стосовно державного майна, яке перебуває на балансі банкрута;

РВ ФДМУ по Запорізькій області - надати інформацію про вирішення питання стосовно державного майна, яке перебуває на балансі банкрута;

кредиторів - надати довідки про заборгованість, про погашення вимог під час здійснення ліквідаційної процедури.

Явку представників кредиторів, боржника, РВ ФДМУ по Запорізькій області, ліквідатора, ГТУЮ у Запорізькій області, прокурора визнати обов'язковою.

Копії ухвали надіслати боржнику, кредиторам, прокурору, РВ ФДМУ по Запорізькій області, ліквідатору, ГТУЮ у Запорізькій області.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ч.1 ст.235 ГПК України.

Ухвала господарського суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом десяти днів з дня складання повного тексту за правилами, визначеними ст. ст. 254-259 ГПК України, шляхом подання наразі апеляційної скарги через господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали буде складено протягом п'яти днів.

Повний текст ухвали, відповідно до ст.233 ГПК України, складено 06.04.2018.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

Дата ухвалення рішення03.04.2018
Оприлюднено11.04.2018
Номер документу73244479
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —12/5009/1801/11

Ухвала від 15.06.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 29.05.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 27.04.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 30.03.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Жуков С.В.

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 07.03.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 25.01.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 12.12.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Постанова від 20.11.2017

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Сгара Е.В.

Ухвала від 23.11.2017

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні