Рішення
від 10.04.2018 по справі 808/1298/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2018 року (16 год.10 хв.)Справа № 808/1298/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Калашник Ю.В.,

при секретарі судового засідання Стратулат С.В.,

за участю представників:

позивача - Шостака Д.Ю., Савлука О.О.;

відповідача - Мормуля П.В.;

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина (72401, Запорізька область, Приазовський район, смт. Приазовське, вул. Пушкіна, буд. 20, кв. 9, код ЄДРПОУ 41613284) до Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області (72445, Запорізька область, Приазовський район, с. Олександрівка, вул. Насонова, буд. 4, код ЄДРПОУ 34068234) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

08.04.2018 об 11 год. 09 хв. Приазовська районна організація політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина (далі - позивач) звернулася до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області (далі - відповідач), в якому просить:

визнати протиправною та скасувати постанову Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області № 28 від 05 квітня 2018 року Про відмову у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4 від Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина ;

зобов'язати Олександрівську сільську виборчу комісію Приазовського району Запорізької області зареєструвати кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5, з виборів депутатів Олександрівської сільської ради Приазовського району Запорізької області ОСОБА_4 на місцевих виборах, що відбудуться 29 квітня 2018 року, висунутого Приазовською районною організацією політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина .

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідачем 05.04.2018 прийнято постанову, якою відмовлено ОСОБА_4 у реєстрації як кандидата у депутати в одномандатному виробному окрузі №5. Таку постанову вважає протиправною, та вказує, що підставою для відмови у реєстрації кандидата, як вказано у постанові, є внесення кандидатом недостовірної інформації, зокрема, у заяві про реєстрацію кандидата та у рішенні Приазовської районної організаціії політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина зазначено, що ОСОБА_4 пенсіонер, а в автобіографії - менеджер по торгівлі ФОП Потрогош . Посилається на приписи ст. 42 Закону України Про місцеві вибори , відповідно до яких помилки та неточності в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата у депутати. Із зазначених підстав просить позов задовольнити.

08.04.2018 суддею Запорізького окружного адміністративного суду Калашник Ю.В. відкрито провадження у справі та призначено судове засідання на 10.04.2018 о 15:00.

У судовому засіданні представники позивача позов підтримали повністю та просили його задовольнити.

Відповідач позов не визнав, у судовому засіданні вказав, що ОСОБА_4 відмовлено у реєстрації у кандидати у депутати, оскільки рішення про висування кандидати ОСОБА_4 містить недостовірні відомості, а саме: в автобіографії зазначено менеджер по торгівлі ФОП Потрогош , а в заяві та рішенні Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина - пенсіонер. Також у судовому засіданні зазначив, що у суду відсутні повноваження для зобов'язання відповідача зареєструвати кандидата у депутати, оскільки це витання виключної компетенції Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області. Просив відмовити у задовленні позову.

Відповідно до приписів ст. 271 КАС України, у судовому засіданні 10.04.2018 проголошено повне судове рішення.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення учасників справи, суд встановив наступне.

Постановою Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області від 05.04.2018 №28 відмовлено у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4. У вказаній постанові зазначено про порушення ч.6 ст.39 Закону України Про місцеві вибори , оскільки рішення про висування кандидати ОСОБА_4 містить недостовірні відомості, а саме: в автобіографії зазначено менеджер по торгівлі ФОП Потрогош , а в заяві та рішенні Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина - пенсіонер.

Вважаючи таку постанову протиправною, позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначено Законом України від 14 липня 2015 року № 595-VIII Про місцеві вибори .

Відповідно до ст. 1 Закону України Про місцеві вибори , організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост регулюються Конституцією України, цим та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.

Статтею 14 Закону України Про місцеві вибори визначено види місцевих виборів та порядок їх призначення. Так, відповідно до ч. 1 цієї статті, місцеві вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними, додатковими або першими. Згідно із ч. 7 вказаної статті Закону, перші вибори депутатів, сільських, селищних, міських голів призначаються Центральною виборчою комісією у порядку, визначеному законом.

Судом вставнолено, що позивачем 16.03.2018 прийняте рішення взяти участь у місцевих виборах, що відбудуться 29 квітня 2018 року.

Частиною 2 статті 2 Закону України Про місцеві вибори визначено, що вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад об'єднаної сільської, селищної територіальної громади .

Згідно з ч. 3 ст. 4 Закону України Про місцеві вибори , усі кандидати у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зареєстровані у встановленому цим Законом порядку, мають рівні права і можливості брати участь у виборчому процесі відповідних місцевих виборів.

Статтею 11 Закону України Про місцеві вибори визначено, що виборчий процес здійснюється на засадах: 1) дотримання принципів виборчого права, зазначених у статтях 3-8 цього Закону; 2) законності та заборони незаконного втручання будь-кого в цей процес; 3) політичного плюралізму та багатопартійності; 4) публічності і відкритості; 5) свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації незалежно від форми власності, крім засобів масової інформації, засновниками (власниками) яких є партії, місцеві організації партій, кандидати; 6) неупередженості органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, судів, підприємств, установ і організацій, їх керівників, інших посадових і службових осіб до місцевих організацій партій, кандидатів.

Пунктом 3 частини 4 статті 25 Закону України Про місцеві вибори визначено, що сільська, селищна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення.

Частиною 2 статті 35 Закону України Про місцеві вибори , зокрема, визначено, що право висування кандидатів у депутати сільських, селищних рад реалізується виборцями в одномандатних виборчих округах через місцеві організації партій або шляхом самовисування у порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до пунктів 4, 5 частини 3 статті 11 Закону України Про місцеві вибори , виборчий процес включає, зокрема, такі етапи: висування та реєстрація кандидатів; проведення передвиборної агітації.

Умови реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі визначені у статті 39 Закону України Про місцеві вибори .

Відповідно до ч.1 ст. 39 цього Закону, відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидата в депутати, висунутого місцевою організацією партії в одномандатному виборчому окрузі, за умови подання до комісії таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;

3) копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;

4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня;

5) заяви особи про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії у відповідному одномандатному виборчому окрузі та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах;

6) автобіографії кандидата в депутати, що обов'язково повинна містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

7) декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кожного кандидата в депутати відповідно до статті 45 цього Закону;

8) чотирьох фотографій кандидата у депутати розміром 4 x 6 сантиметрів.

До зазначених у цій частині документів додається ксерокопія першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопія тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кандидата у депутати, висунутого відповідною місцевою організацією партії.

Відповідно до ч. 1 ст. 42 Закону України Про місцеві вибори , кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 39 цього Закону.

Згідно з ч. 3 ст. 42 Закону України Про місцеві вибори особі, яка подала до відповідної територіальної виборчої комісії зазначені у частинах першій, третій статті 39 цього Закону документи, видається довідка із зазначенням дати і часу прийняття документів та переліку прийнятих документів.

Судом встановлено, що така довідка була надана позивачу членом комісії 02.04.2018, відповідно до якої для реєстрації кандидатів у депутати Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Приазовського району Запорізької області прийняті такі документи: заява про реєстрацію кандидата в депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня; копія рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії; рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидата у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня; заява особи про згоду балотуватися кандидатом у депутати Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Приазовського району Запорізької області та про згоду на оприлюднення біографічних відомостей; автобіографії кандидата в депутати, Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Приазовського району Запорізької області; декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2017 рік; чотири фотографії кандидата у депутати розміром 4 x 6 сантиметрів; копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторін, де зазначаються відомості про місце проживання.

У судовому засіданні досліджені копії документі, зокрема, автобіографія ОСОБА_4, заява та рішення Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина від 28.03.2018, пенсійне посвідчення ОСОБА_4 НОМЕР_1 від 02.10.2008.

Зі змісту вказаних документів вбачається, що в автобіографії ОСОБА_4 зазначено менеджер по торгівлі ФОП Потрогош , а в заяві та рішенні Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина - пенсіонер.

Частиною 4 статті 42 Закону України Про місцеві вибори визначено, територіальна виборча комісія не пізніш як на третій день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі та доданих до неї необхідних документів, але не пізніш як за 23 дні до дня голосування приймає рішення про реєстрацію кандидата або про відмову в його реєстрації. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття надсилається (видається) представнику місцевої організації партії, від якої висунуті кандидати в депутати, відповідному кандидату в депутати або його довіреній особі.

Постановою Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області від 05.04.2018 №28 відмовлено у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4. У вказаній постанові зазначено про порушення ч.6 ст.39 Закону України Про місцеві вибори , оскільки рішення про висування кандидати ОСОБА_4 містить недостовірні відомості, а саме: в автобіографії зазначено менеджер по торгівлі ФОП Потрогош , а в заяві та рішенні Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина - пенсіонер.

Згідно із ч. 1 ст. 46 Закону України Про місцеві вибори , територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним;

2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;

3) припинення громадянства України особи;

4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону;

6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

Відповідно до ч.2 ст.46 цього Закону, рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови.

Відповідно до ч. 6 ст. 42 Закону України Про місцеві вибори ,помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Так, судом встановлено, що підставою відмови в реєстрації позивачу кандидатом в депутати було те, рішення про висування кандидати ОСОБА_4 містить недостовірні відомості, а саме в автобіографії зазначено менеджер по торгівлі ФОП Потрогош , а в заяві та рішенні Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина - пенсіонер.

Аналізуючи вищевикладене, суд вважає, що позивачем до Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області було подано всі необхідні документи, визначені статтею 39 Закону України Про місцеві вибори , а зазначені в постанові відповідача від 05.04.2018 № 28 Про відмову у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4 підстави є формальними і не можуть бути законними підставами, які передбачені приписами статті 46 Закону України Про місцеві вибори , для відмови в реєстрації ОСОБА_4 як кандидата у депутати Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Приазовського району Запорізької області.

Також суд звертає увагу на те, що у спірній постанові від 05.04.2018 № 28, взагалі відсутня підстава для відмови у реєстрації ОСОБА_4 кандидатом у депутати у розумінні вимог статті 46 Закону України Про місцеві вибори .

Суд звертає увагу на правову позицію Європейського суду з прав людини, викладеній у рішенні Краснов та Скуратов проти Росії від 19.07.2007, де визначається поняття надмірного формалізму .

Отже, суд вважає , що у відповідача були відсутні підстави для відмови в реєстрації ОСОБА_4 кандидатом у депутати Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади Приазовського району Запорізької області, а тому постанова від 05.04.2018 № 28 підлягає скасуванню.

За приписами частини 3 статті 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов'язати суб'єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України Про місцеві вибори , рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови. Так, судом надана оцінка щодо підстави для відмови у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4.

З огляду на вказане, ураховуючи відсутність інших підтав для відмови у реєстрації кандидата у депутати, ніж вказані в оскаржуваній постанові, з метою відновлення порушених прав, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача зареєструвати кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5, з виборів депутатів Олександрівської сільської ради Приазовського району Запорізької області ОСОБА_4 на місцевих виборах.

Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч цим вимогам КАС України відповідачем як суб'єктом владних повноважень не доведено правомірності своїх рішень.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку про те, що під час складення спірної постанови відповідач діяв не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що визначені Конституцією та Законами України; необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо та не пропорційно.

Підсумовуючи вищезазначене, суд дійшов висновку, що адміністративний позов належить задовольнити.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат суд виходить із наступного.

Частиною дев'ятою статті 273 КАС України передбачено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Разом із тим, відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з даним позовом судовий збір сплачено не було.

За визначенням статті 1 Закону України Про судовий збір судовий збір - це збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду. Судовий збір включається до складу судових витрат. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України Про судовий збір , судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з пп. 1 п. 3 ч.2 ст.4 Закону України Про судовий збір , за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру юридичною особою ставка судового збору складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Відповідно до ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік", розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб на день подачі позову становить 1762 гривень. Таким чином, станом на дату звернення до суду із даним позовом, ставка судового збору за подання немайнового позову юридичною особою складає 1762 грн.

Разом із тим, частиною 3 ст. 6 Закону України Про судовий збір передбачено, що у разі коли у позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Позовна заява містить дві позовні вимоги немайнового характеру, а відтак сума, яку повинен був сплатити позивач при зверненні до суду із цим позовом складає 3524,00 грн. (1762грн. х 2),

Тому суд дійшов висновку, що стягненню з відповідача на користь Державного бюджету України підлягає судовий збір у розмірі 3524,00грн.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 2, 9, 77, 90, 242-246, 287 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина (72401, Запорізька область, Приазовський район, смт. Приазовське, вул. Пушкіна, буд. 20, кв. 9, код ЄДРПОУ 41613284) до Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області (72445, Запорізька область, Приазовський район, с. Олександрівка, вул. Насонова, буд. 4, код ЄДРПОУ 34068234) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області № 28 від 05 квітня 2018 року Про відмову у реєстрації кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5 Олександрівської сільської ради об'єднаної територіальної громади ОСОБА_4 від Приазовської районної організації політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина .

Зобов'язати Олександрівську сільську виборчу комісію Приазовського району Запорізької області зареєструвати кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 5, з виборів депутатів Олександрівської сільської ради Приазовського району Запорізької області ОСОБА_4 на місцевих виборах, що відбудуться 29 квітня 2018 року, висунутого Приазовською районною організацією політичної партії України Всеукраїнське об'єднання Батьківщина .

Стягнути з Олександрівської сільської виборчої комісії Приазовського району Запорізької області (72445, Запорізька область, Приазовський район, с. Олександрівка, вул. Насонова, буд. 4, код ЄДРПОУ 34068234) на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 3524,00грн.

Судові рішення за наслідками розгляду судами першої інстанції справ, визначених статтями 273-277 Кодексу адміністративного судочинства України, набирають законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі їх апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Судове рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду в дводенний строк з дня його проголошення.

Суддя Ю.В. Калашник

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.04.2018
Оприлюднено12.04.2018
Номер документу73252324
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/1298/18

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Коршун А.О.

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Постанова від 13.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 13.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 08.04.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Рішення від 10.04.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні