У Х В А Л А Справа № 200/1326/18
Ім`ям України Провадження № 1-кс/200/4142/18
05 квітня 2018 року м. Дніпро
Слідчий суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
При секретарі ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду у м.Дніпрі клопотання слідчої о кримінальному провадженню № 12018040000000147 про проведення обшуку, -
В С Т А Н О В И В:
05 квітня 2018 року слідча СУ ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором відділу прокуратури Дніпропетровської області ОСОБА_4 , звернулась до суду із клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку в приміщенні будівлі літ. Н-1, Н-2, за адресою: м. Дніпро, Коротка, будинок 41, де фактично здійснює фінансово-господарську діяльність ПП «Горізонт» (ЄДРПОУ 31381457).
Необхідність проведення обшуку обґрунтовує тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018040000000147, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Відповідно до наданого слідчим клопотання, Під час проведення досудового розслідування до СУ ГУНП в Дніпропетровській області надійшли матеріали УЗЕ в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України про можливі порушення вимог чинного законодавства під час використання бюджетних коштів КП Дніпровський метрополітен ДМР (ЄДРПОУ 21927215) та ТОВ Майстер-Буд (ЄДРПОУ 30627944) за об`єктом Роботи з капітального ремонту (відновлення) покрівлі будівель (цеха ПР-3 та головного корпусу служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен») з використанням сучасних технологій. Вартість вказаних робіт складає 4 млн. 946 тис. грн.
В подальшому було встановлено, що 23.09.2017 між комунальним підприємством «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради в особі директора ОСОБА_5 (далі Замовник), який діяв на підставі Статуту та Товариства з обмеженою відповідальністю «Мастер Буд» в особі директора ОСОБА_6 (далі Виконавець) укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту (відновлення) покрівлі будівель (цеха ПР-3 та головного корпусу служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен») з використанням сучасних технологій п. 2.2 сума договору становить 4946236,09 гривень. Пунктом 3.4 договору передбачено, що оплата за виконані роботи проводиться Замовником після передачі Виконавцем рахунку на оплату виконаних робіт, Акту підписаного Сторонами та документу на гарантію якості виконаних Робіт у розмірі 70 % від розрахункової суми відповідного етапу, зазначеної у кошторисі, за вирахуванням 30 % сум попередньої оплати, протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання Акту. Пунктом 3.2 зазначено, що фінансування здійснюється за кошти міського бюджету. Термін виконання робіт відповідно до п. 4.1 договору строк завершення робіт за договором є 31 жовтня 2017 року.
Відповідно до платіжних доручень №78 від 28.12.2017, №56 від 22.12.2017, №55 від 21.12.2017, №29 від 15.09.2017 роботи за вказаним вище договором виконано та оплачено в повному обсязі. Вказані платіжні доручення складені на підставі закритих актів приймання виконаних робіт №1, №2 від 11.12.2017 та актів приймання виконаних робіт №3 від 28.12.2017.
Таким чином, відповідно до первинних документів (актів приймання виконаних робіт) та бухгалтерських документів (платіжні доручення) роботи за договором виконані та оплачені в повному обсязі.
12.01.2018 на підставі ухвали Бабушкіського районного суду з залученням експерта Дніпропетровського науково дослідного інституту судових експертиз проведено огляд робіт з капітального ремонту (відновлення) покрівлі будівель (цеха ПР-3 та головного корпусу служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен») проведено огляд виконаних робіт під час, якого зафіксовано факт не виконання робіт в повному обсязі за вказаним договором.
17.01.2018 на підставі ухвали Бабушкіського районного суду від 11.01.2018 проведено тимчасовий доступ до документів КП «Дніпровський метрополітен ДМР» під час якого, було встановлено, що фактично роботи на вказаному об`єктів проводить приватне підприємство «Горізонт» на підставі укладеного договору субпідряду №03/10 від 03.10.2017. Відповідно до листів приватного підприємства «Горизонт» надісланих в адресу КП «Дніпровський метрополітен ДМР» на покрівельні роботи було залучено робітників : ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 але відповідно Форми №1 ДФ від 09.02.2018 «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого сплаченого на користь фізичних осіб, і сум отриманого з них податку» ПП «Горизонт» за 4 квартал 2017 року зазначені працівники на вказаному підприємстві не працюють та з ними не було укладено цивільно-правових угод. Крім того, фактичне виконання робіт вказаними працівниками підтверджується журналом реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці КП «Дніпровський метрополітен» ДМР та журналу входу виходу на охоронюваний об`єкт: головний корпус служби рухомого складу КП «Дніпровський метрополітен» ДМР. Таким чином, службовими особами ПП «Горізонт» до офіційного документу Форми №1 ДФ від 09.02.2018 «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого сплаченого на користь фізичних осіб, і сум отриманого з них податку» за 4 квартал 2017 року не внесено відомості щодо праці вказаних працівників, що фактичне не дає змоги здійснити розрахунок понесених підприємством загальновиробничих витрат що є одною зі складових вартості робіт по об`єкту: капітальний ремонт (відновлення) покрівлі будівель (цеха ПР-3 та головного корпусу служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен»).
Поряд з цим, аналізом журналу в`їзду та виїзду автотранспорту на охоронюваний об`єкт: головний корпус служби рухомого складу КП «Дніпровський метрополітен» ДМР доставка матеріалів для виконання робіт здійснювалась транспортними засобами: ДАФ держаний номер НОМЕР_1 та НОМЕР_2 27.12.2017 та 28.12.2017. Таким чином, поставка матеріалів здійснювалась після підписання актів приймання виконаних підрядних робіт (актів приймання виконаних робіт №1, №2 від 11.12.2017 та актів приймання виконаних робіт №3 від 28.12.2017).
Окрім не виконання робіт внесених в акти приймання виконаних робіт встановлено, що відповідно до п. 4.5 Виконавець зобов`язується використовуватись при виконані робіт з капітального ремонту покрівлі тільки ті матеріали і вироби, що передбачені дефектним актом (для нижнього шару руберойд Уніфлекс ЕКП 3 мм, для верхнього шару Уніфлекс ЕКП 4 мм сланець сірий або не гірший за аналог), але оглядом від 12.01.2017 встановлено, що фактично на об`єкті використовувались наступні матеріали Бікрост ЕКП 4.0 сланець сірий, Бікрост ХПП 3,0 (виробник ТОВ «Завод Світнодейл»). Так відповідно до прайс листа ТОВ «Завод Світнодейл», Уніфлекс ЕКП 3 мм вартість 1 кв.м 73,61 гривень, для верхнього шару Уніфлекс ЕКП 4 мм сланець сірий вартість 1 кв.м 85.17 гривень, Бікрост ЕКП 4.0 сланець сірий вартість 1 кв.м 37,18 гривень, Бікрост ХПП 3,0 - вартість 1 кв.м 35.6 гривень. Таким чином встановлено, що ТОВ «Мастер Буд» та субпідрядником ПП «Горизонт» використовувались матеріали нижчої якості без погодження з Замовником КП «Дніпропетровський метрополітен» ДМР в зв`язку з чим різниця між фактично використаними матеріалами та передбаченими проектом та договором матеріалами склала 916 283,98 гривень. Відповідно до викладеного нижче розрахунку. Таким чином, до актів приймання виконаних підрядних робіт внесено не тільки роботи, які фактично не виконані а і здійснено заміну матеріалів на більш низької якості та вартість яких менша на суму близько 916 283,98 гривень.
Загальна різниця між фактично використаними матеріалами та передбаченими проектом та договором 916283,98 гривень
З огляду на вищевикладене, є підстави вважати що службовими особами ТОВ «Мастер Буд» та ПП «Горізонт» внесено недостовірні відомості до актів приймання виконаних робіт, накладних, форм 1 ДФ та інших первинних документів внесено недостовірні відомості.
Окрім цього, відповідно до інформації управління захисту економіки в Дніпропетровській області (далі УЗЕ) за аналогічною схемою ПП «Горізонт» були привласнені державні кошти за договорами з КП «Керуюча компанія Перспектива» Слобожанської селищної ради та Управлінням житлового господарством Дніпровської міської ради та на виконання доручення УЗЕ встановлено фактичне місцезнаходження первинних документів ПП «Горізонт» за адресою: м. Дніпро, вул. Коротка 41.
Згідно інформаційної довідки № 115366155 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна за адресою: м. Дніпро вул. Коротка буд. 41, приміщення будівлі літ. Н-1, Н-2 на підставі колективної форми власності належить ТОВ «Котерія» (ЄДРПОУ 31182970) та ТОВ «Виробнича фірма «ВІТ» (ЄДРПОУ 31142592).
Слідча в судове засідання не з`явилась, надала письмову заяву, в якій прохала клопотання розглянути за її відсутності, клопотання підтримує, прохає задовольнити.
Розглянувши клопотання, дослідивши надані до нього додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає частковому задоволенню, оскільки є підстави вважати, що в приміщенні будівлі літ. Н-1, Н-2, за адресою: м. Дніпро, Коротка, будинок 41, де фактично здійснює фінансово-господарську діяльність ПП «Горізонт» (ЄДРПОУ 31381457), зі всіма адміністративними та іншими будівлями, можуть знаходитись докази вчинення кримінального правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 107, 110, 234, 235, 309, 369, 371, 372 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчої задовольнити частково.
Дозволити слідчій СУ ГУ НП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи по кримінальному провадженню, один раз, протягом одного місяця з дня винесення цієї ухвали, проведення обшуку в приміщенні будівлі літ. Н-1, Н-2, за адресою: м. Дніпро, Коротка, будинок 41, де фактично здійснює фінансово-господарську діяльність ПП «Горізонт» (ЄДРПОУ 31381457), з метою виявлення та вилучення:
- договори з додатками, додатковими угодами та доповненнями, акти приймання виконаних робіт, накладні, рахунки, платіжні доручення, податкові накладні, довіреності, акти приймання передачі, товарно-транспортні накладні випасанні для доставки товарів при замовленні закупівлі товарів з доставкою, акти звірки взаєморозрахунків та інші бухгалтерські документи які складались на виконання договорів по взаємовідносинами з ТОВ «Мастер Буд» (ЄДРПОУ 30627944), КП «Керуюча компанія «Перспектива» Слобожанської селищної ради» (21946537), Управлінням житлового господарства Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 3811467) у період з 01.01.2017 по теперішній час;
- договори з додатками, додатковими угодами та доповненнями, акти приймання виконаних робіт, накладні, видаткові накладні, рахунки, платіжні доручення, податкові накладні, довіреності, акти приймання передачі, товарно-транспортні накладні виписанні для доставки товарів при замовленні закупівлі товарів з доставкою, акти звірки взаєморозрахунків та інші бухгалтерські документи які складались та отримувались ПП «Горізонт» з закупівлі товарів робіт та послуг, які використовувались під час виконання робіт за договорами укладеними з ТОВ «Мастер Буд» (ЄДРПОУ 30627944), КП «Керуюча компанія «Перспектива» Слобожанської селищної ради» (21946537), Управлінням житлового господарства Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 3811467), у період з 01.01.2017 по теперішній час;
- договори з додатками, додатковими угодами та доповненнями, накладні, видаткові накладні, рахунки, платіжні доручення, податкові накладні, акти приймання передачі, акти звірки взаєморозрахунків та інші бухгалтерські документи які складались щодо оренди складських приміщень та транспортних засобів, які орендувались у період з 01.01.2017 по теперішній час;
- журнали ордери та виписки по рахункам № НОМЕР_3 ;
- належним чином завірені копії статуту, наказу про призначення (звільнення) та посадові інструкції директора, головного бухгалтера та осіб яким надано право підписувати первинні документи ПП «Горізонт»;
- штатні розклади, штатні розписи, накази про прийняття та звільнення працівників, трудові угоди, табелі обліку робочого часу, журнал руху трудових книжок інші документи, які підтверджують використання найманої праці у період з 01.01.2017 по теперішній час;
- документи та чорнові записи в яких зазначено відомості, щодо використання найманої праці офіційно не працевлаштованих осіб та використання не оприбуткованих будівельних матеріалів.
Строк дії ухвали до 05 травня 2018 року.
З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 73279866 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні