Справа № 815/2076/17
УХВАЛА
11 квітня 2018 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши в письмовому провадженні заяву Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області (65023, м. Одеса, вул. Садова, 1-А, код ЄДРПОУ 37607526) про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення, -
ВСТАНОВИВ:
05 квітня 2018 року Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області звернулось до суду із заявою в порядку ст.378 КАС України, відповідно до якої просить встановити спосіб і порядок виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 09 червня 2017 року по справі №815/2076/17 шляхом стягнення судових витрат у сумі 1600 грн. з Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області в особі Державної архітектурно-будівельної інспекції України за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "НОВИЙ РАЙОН 1".
В обгрунтування вказаної заяви заявник зазначив, що на адресу ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області надійшла заява ТОВ "НОВИЙ РАЙОН 1" стосовно виконання виконавчого листа Одеського окружного адміністративного суду від 05.02.2018 року №815/2076/17 щодо стягнення судових витрат у сумі 1600 грн. з Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ТОВ "НОВИЙ РАЙОН 1" . Заявник вказав, що Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83) в мережі установ та організацій, що отримують фінансування з державного та місцевих бюджетів в 2018 році не значиться, а рахунки цієї установи в ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області або в будь-якому іншому територіальному органі Казначейства відсутні. Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області не обслуговується в територіальних органах Казначейства як розпорядник (одержувач) бюджетних коштів.
Відповідно до ч.2 ст.378 КАС України, заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Повідомлені у встановленому законом порядку про дату, час та місце розгляду заяви заявник та сторони по справі до судового засідання не з'явились.
Частиною 9 статті 205 КАС України передбачено, що, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про можливість розгляду заяви про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення за відсутності осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду заяви, у порядку письмового провадження.
Розглянувши заяву ГУ Державної казначейської служби України в Одеській області, суд дійшов висновку, що заява підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
05.04.2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВИЙ РАЙОН 1" звернулось до суду з адміністративним позовом до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання протиправною та скасування постанови №54 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21 лютого 2017 року.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 09.06.2017 року вказаний позов задоволено повністю. Визнано протиправною та скасовано постанову Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області № 54 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 21.02.2017 року. Стягнуто судові витрати у сумі 1600 грн. (одна тисяча шістсот гривень) з Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "НОВИЙ РАЙОН 1" (код ЄДРПОУ 39838172).
Вказана постанова набрала законної сили 18.07.2017 року.
05 лютого 2018 року за заявою позивача видано виконавчий лист у справі №815/2076/17 щодо стягнення судових витрат.
У виконавчому листі зазначено боржником Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області (код ЄДРПОУ 37471912), який знаходиться за адресою: вул. Канатна, 83, м. Одеса.
Разом з тим, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за вказаним у виконавчому документі кодом ЄДРПОУ 37471912 така установа, як Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83) не значиться.
Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеного на веб-сайті Міністерства юстиції України за кодом ЄДРПОУ 37471912, вказаним у виконавчому документі, значиться Державна архітектурно-будівельна інспекція України.
Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, визначено Порядком виконання рішень про стягнення коштів, державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №845 від 03.08.2011 року (далі - Порядок №845).
Згідно п.2 Порядку №845, безспірне списання - це операції з коштами державного та місцевих бюджетів, що здійснюються з метою виконання Казначейством та його територіальними органами рішень про стягнення коштів без згоди (подання) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, боржників, органів місцевого самоврядування та/або державних органів на підставі виконавчих документів. Боржники - це визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкриті в органах Казначейства. Виконавчі документи - це оформлені у встановленому порядку виконавчі листи судів та накази господарських судів, видані на виконання рішень про стягнення коштів, а також інші документи, визначені Законом України Про виконавче провадження .
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України Про виконавче провадження , у виконавчому документі зазначається, зокрема, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань боржника.
Згідно п.2 Постанови Кабінету Міністрів України №294 від 09.07.2014 року Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України , на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України покладено обов'язок забезпечити здійснення її територіальними органами, що ліквідуються, функцій та повноважень, покладених на ці органи, до утворення її територіальних органів як структурних підрозділів апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та Севастополі.
Відповідно до Положення про Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, затвердженого Наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції №994 від 08.09.2015 року, Департамент ДАБІ в Одеській області утворено як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України з метою реалізації державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду в Одеській області
Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету міністрів України №150 від 23.04.2014 року Питання функціонування територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції , Кабінет Міністрів України погодився з пропозицією Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо утворення її територіальних органів, як структурних підрозділів апарату Інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, м.м. Києві та Севастополі.
На виконання пункту 2 зазначеної постанови утворено Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області як територіальний структурний підрозділ Державної архітектурно - будівельної інспекції України.
Крім того, відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України №230 від 01.10.2014 року Щодо діяльності деяких підрозділів Державної архітектурно-будівельної інспекції , Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області забезпечує здійснення функцій та повноважень територіального органу, утвореного як структурний підрозділ апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Отже, відповідач по справі №815/2076/17 Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області не має власних рахунків в органах Казначейства, а всі рахунки відкриті в центральному органі - Державній архітектурно-будівельній інспекції України.
Відповідно до ч.3 ст.378 КАС України, підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
Отже, обставини, зазначені в заяві ГУ ДКСУ в Одеській області, унеможливлюють виконання постанови суду в частині стягнення судових витрат, та є підставою для зміни чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що заява про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 248, 256, 293, 378 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву Головного управління Державної казначейської служби України в Одеській області (65023, м. Одеса, вул. Садова, 1-А, код ЄДРПОУ 37607526) про зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення - задовольнити.
Встановити спосіб і порядок виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 09 червня 2017 року по справі №815/2076/17 в частині стягнення судових витрат шляхом стягнення судових витрат у сумі 1600 грн. (одна тисяча шістсот гривень) з Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області в особі Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 37471912) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "НОВИЙ РАЙОН 1" (65012, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 2 А, офіс 304, код ЄДРПОУ 39838172).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом 15 днів з дня складення ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя В.В. Андрухів
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2018 |
Оприлюднено | 16.04.2018 |
Номер документу | 73281392 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Андрухів В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні