номер провадження справи 16/25/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
10.04.2018 Справа № 908/1681/17
Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Кричмаржевського Д.В., розглянувши в судовому засіданні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вих.б/н від 19.02.2018) про не затвердження ліквідаційного балансу банкрута та не прийняття рішення про закриття провадження у справі до проведення податковим органом перевірки банкрута, та матеріали справи №908/1681/17,
за заявою боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТСПЕЦАКТИВ" (код ЄДРПОУ 39869127; 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, буд.11)
про банкрутство
ліквідатор голова ліквідаційної комісії Єрмаков Сергій Володимирович
Представники учасників:
від ГУ ДФС у Запорізькій області - Пархоменко А.А., довіреність №274/8-01-10-06 від 22.02.2018;
від боржника - Волкова Т.О., довіреність б/н від 18.08.2017
В С Т А Н О В И В:
Постановою господарського суду Запорізької області від 11.09.2017 у справі № 908/1681/17 згідно зі ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ТОВ "ОПТСПЕЦАКТИВ" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено голову ліквідаційної комісії Єрмакова Сергія Володимировича (ідент.№ НОМЕР_1, поштова адреса: АДРЕСА_1
На офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 11.09.2017 за №45843 оприлюднено повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
На цей час ліквідаційна процедура триває.
Зауважується, що 15.12.2017 набрала чинності нова редакція Господарського процесуального кодексу України (в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII).
Крім того, Законом України від 03.10.2017 № 2147-VIII внесені певні зміни до тексту Закону "Про відновлення платоспроможності...".
Ухвалою суду від 21.02.2018 були визнані грошові вимоги Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - заявник) в сумі 127 024,71 грн. штрафних санкцій шостої черги задоволення вимог кредиторів та в сумі 3200,00 грн. сплаченого судового збору першої черги задоволення вимог кредиторів, також призначено до розгляду клопотання заявника (вих.б/н від 19.02.2018) про не затвердження ліквідаційного балансу банкрута та не прийняття рішення про закриття провадження у справі до проведення податковим органом перевірки банкрута в судовому засіданні на 02.03.2018 о 10.00.
Судове засідання з розгляду клопотання заявника відкладалось ухвалою суду від 02.03.2018 до 28.03.2018, ухвалою суду від 28.03.2018 - до 10.04.2018.
Ліквідатором на розгляд суду надано звіт по справі від 07.03.2018, реєстр вимог кредиторів, ліквідаційний баланс банкрута, документи щодо здійснення ліквідаційної процедури.
Для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, ухвалою суду від 28.03.2018 на 10.04.2018 о 12.00. призначено судове засідання.
Судове засідання 10.04.2018 у відповідності до п. п. 17.7 п. 17 перехідних положень ГПК України, зафіксовано аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу "Оберіг".
В судовому засіданні представник заявника підтримала вимоги клопотання (вих.б/н від 19.02.2018) про не затвердження ліквідаційного балансу банкрута та не прийняття рішення про закриття провадження у справі до проведення податковим органом перевірки банкрута, зазначила, що наразі перевірка не проведена. Просить не затверджувати ліквідаційний баланс та не ліквідовувати банкрута до проведення податковим органом перевірки підприємства-банкрута.
Додатково, в судовому засіданні представник заявника надала суду відповідь на відзив (вих.№573/8-01-10-06 від 05.04.2018), в якому зазначається, зокрема, наступне. Відповідно до ч. 1.2 ст.48 Закону "Про відновлення платоспроможності..." ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. До винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання. Також заявник зазначає, що виходячи з положень ч.3 ст.51 Закону "Про відновлення платоспроможності...", яким встановлено місячний термін для надання кредиторами своїх заяв з вимогами до боржника, в ліквідаційній процедурі боржника орган ДФС не позбавлений і має право здійснити податкову перевірку і в разі встановлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів), заявити свої претензії до такого боржника шляхом подачі заяви з кредиторськими вимогами. Також ГУ ДФС у Запорізькій області, у разі незгоди з відмовою ліквідатора боржника надати документи для перевірки, не позбавлене права оскаржити відповідні дії в установленому законом порядку. Тому факт проведення ліквідації підприємства - платника податків, викликає необхідність обов'язкового проведення позапланової перевірки органами державної податкової служби повноти нарахування та сплати підприємством податків. Оскільки кредитор в силу ст.ст. 25, 52 Закону "Про відновлення платоспроможності..." зобов'язаний в місячний термін з дня отримання повідомлення про визнання боржника банкрутом заявити грошові вимоги до банкрута, то державна податкова інспекція повинна в цей термін здійснити позапланова перевірку банкрута. Також заявником повідомлено про те, що ним був наданий запит на оперативне управління щодо встановлення місця знаходження підприємства № 521 від 29.03.2017, відповідь від оперативного управління №334/08-29-21-03 від 16.05.2017 - за адресою підприємство відсутнє.
Представник боржника заперечила проти задоволення клопотання заявника на підставі доводів, викладених у відзиві (вих.№05 від 27.03.2018), який був наданий у попередньому судовому засіданні (28.03.2018).
Також, представник боржника в засіданні звіт ліквідатора підтримала, надала суду пояснення, згідно яких здійснені у ліквідаційній процедурі необхідні заходи є вичерпаними, ліквідаційна процедура завершена і за її результатами наявні підстави для ліквідації банкрута та закриття провадження у справі.
Судом під час розгляду справи були повно та всебічно з'ясовані обставини, що стали підставою для застосування до боржника ліквідаційної процедури, передбаченої Законом України "Про відновлення платоспроможності…", безпосередньо досліджені докази у справі, звіт ліквідатора з додатками, ліквідаційний баланс, матеріали справи про банкрутство, пояснення ліквідатора, викладені у звіті. Також надано оцінку клопотанню ГУ ДФС у Запорізькій області. Враховано пояснення присутніх представників учасників.
За підсумками судового засідання судом у нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено ухвалу, вступну та резолютивну частини якої оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Повідомлено про термін виготовлення повного тексту ухвали - протягом трьох днів.
У відповідності до ч.3 ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності…" кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.
03.10.2017 до суду надійшла заява вих.№70/10/01-10-06 від 20.09.2017 Головного управління ДФС у Запорізькій області з грошовими вимогами до боржника в розмірі 127 024,71 грн. податкової заборгованості та 3200,00 грн. судового збору.
Ухвалою суду від 21.02.2018 були визнані грошові вимоги ГУ ДФС у Запорізькій області в загальній сумі 130 224,71 грн., з яких: 3200,00 грн. - першої черги задоволення вимог кредиторів, 127 024,71 грн. штрафних санкцій - шостої черги задоволення вимог кредиторів.
До реєстру вимог кредиторів банкрута ліквідатором включено наступних кредиторів з такою черговістю задоволення вимог:
1. ГУ ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) з вимогами до боржника в сумі 130 224,71 грн., з яких: 3200,00 грн. - першої черги задоволення вимог кредиторів, 127 024,71 грн. - шостої черги задоволення вимог кредиторів;
2. ТОВ „Дарт Проект" (04119, м.Київ, вул.Зоологічна, буд.4-А, оф.139; код ЄДРПОУ 40107312) з вимогами до боржника в розмірі 150 320,00 грн. шостої черги задоволення вимог кредиторів.
ТОВ „Дарт Проект" не заявляло вимоги до суду та ліквідатору у судовій процедурі банкрутства, але заборгованість рахується за обліком боржника, була визнана у позасудовій процедурі ліквідації і включення вимог цієї особи до реєстру відповідає приведеним вище положенням ч.3 ст.95 Закону "Про відновлення платоспроможності…".
Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі до проведення податкової перевірки суд вважає необґрунтованим з огляду на таке.
В обґрунтування клопотання заявник посилається на те, що 06.11.2017 на адресу ліквідатора направлено лист з проханням надати первинні бухгалтерські документи для проведення перевірки відповідно до вимог Податкового кодексу України. Ненадання ліквідатором документів фінансово-господарської діяльності є перешкодою для реалізації контролюючим органом функцій здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів та платежів шляхом проведення перевірки і цей факт унеможливлює остаточні висновки контролюючого органу щодо припинення або неприпинення підприємством господарської діяльності. Забезпечення проведення позапланової перевірки достовірного і повного визначення сум податків, що підлягали сплаті банкрутом до державного бюджету за період його діяльності та, відповідно, стягнення в разі необхідності донарахованих сум податків і зборів в межах справи про банкрутство на користь державного бюджету є економічними інтересами держави, які полягають у отриманні державним бюджетом належних сум платежів і відповідно виконання дохідної частини державного бюджету. Посилаючись на такі обставини, ГУ ДФС у Запорізькій області просить до проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області не затверджувати ліквідаційний баланс банкрута та не приймати рішення про припинення провадження у справі.
Слід зазначити, що у відповідності до п.68.1 ст.68 Податкового кодексу України орган державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у день державної реєстрації такої особи, державної реєстрації припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, внесення будь-яких інших записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повинен передати відповідному контролюючому органу відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про вчинення реєстраційних дій, передбачених законом.
Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів Державної реєстраційної служби України та Центрального контролюючого органу.
Як вбачається з матеріалів справи, рішення про ліквідацію боржника було прийнято 06.06.2017, і потім - 08.06.2017 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відомості про прийняття учасником ТОВ "ОПТСПЕЦАКТИВ" рішення про припинення товариства, відомості про голову ліквідаційної комісії та про визначений строк для заявлення вимог кредиторів.
Крім того, головою ліквідаційної комісії на адресу структурного підрозділу контролюючого органу за обліком - ДПІ у Вознесенівському районі м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області 06.07.2017 було направлено повідомлення (вих.№ 1 від 05.07.2017) про припинення товариства із заявою про припинення платника податків форми №8-ОПП (вих.№1 від 05.07.2017).
Ухвали господарського суду Запорізької області про прийняття заяви ТОВ "ОПТСПЕЦАКТИВ" до розгляду, порушення провадження у справі були направлені на адресу Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, постанова суду про визнання боржника банкрутом - безпосередньо на адресу ГУ ДФС у Запорізькій області.
Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку.
Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.
Суд вважає, що, враховуючи положення ст.ст. 78, 82 Податкового кодексу України, у податкового органу було достатньо часу для призначення та проведення перевірки боржника, оскільки про початок процедури ліквідації товариства податкова була обізнана з липня 2017, тобто, ще на стадії позасудової процедури ліквідації.
Крім того, 03.10.2017 до суду надійшла заява (вих.№ 70/10/01-10-06 від 20.09.2017) Головного управління ДФС у Запорізькій області з грошовими вимогами до боржника в розмірі 127024,71 грн. податкової заборгованості та з вимогами в сумі 3200,00 грн. судового збору, яка ухвалою суду від 04.10.2017 були прийнята до розгляду в судовому засіданні, що було призначено на 11.10.2017.
Однак, засідання у призначений день не відбулось в зв'язку з апеляційним оскарженням постанови від 11.09.2017 у справі та надсиланням внаслідок цього матеріалів справи до Донецького апеляційного господарського суду.
Після повернення матеріалів справи № 908/1681/17 до господарського суду Запорізької області, ухвалою від 25.01.2018 було призначено на 21.02.2018 судове засідання з розгляду заяви ГУ ДФС у Запорізькій області.
Ухвалою суду від 21.02.2018 були визнані грошові вимоги ГУ ДФС у Запорізькій області в сумі 3200,00 грн. судового збору першої черги задоволення та в сумі 127 024,71 грн. штрафних санкцій шостої черги задоволення вимог кредиторів.
Проте, до матеріалів заяви про визнання грошових вимог (вих.№ 70/10/01-10-06 від 20.09.2017), ГУ ДФС у Запорізькій області не надало жодного документу щодо намірів провести податкову перевірку боржника та щодо вжиття будь-яких заходів щодо проведення такої перевірки.
Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків (його представнику) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.
Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.
До свого клопотання (вих.б/н від 19.02.2018) заявник (ГУ ДФС у Запорізькій області) надає копію листа (вих.№17411/10/08-01-14-03-10 від 03.11.2017) про надання документів фінансово-господарської діяльності, з копіями доказів направлення та неотримання ліквідатором.
Однак, в судових засіданнях у справі, в яких приймали участь представник заявника та боржника (21.02.2018, 02.03.2018, 28.03.2018), заявник не скористався можливістю безпосередньо надати (вручити) уповноваженому представнику боржника копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки, та копію листа (вих.№17411/10/08-01-14-03-10 від 03.11.2017) про надання документів фінансово-господарської діяльності.
Суду також не надано доказів відмови боржника та/або його посадових осіб у допуску посадових осіб заявника до проведення перевірки (акт про не допуск).
Вказане вище свідчить про те, що фактично заявник мав можливість звернутися до ліквідатора (голови ліквідаційної комісії) з приводу надання документів фінансово-господарської діяльності підприємства - боржника для проведення перевірки боржника як на стадії досудової процедури ліквідації, так і після початку судового розгляду, але вказаною можливістю не скористався.
При цьому також зазначається, що проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України "Про відновлення платоспроможності..", якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України "Про відновлення платоспроможності…", ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.
Обставини, пов'язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб'єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.
В задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо незатвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі відмовляється.
Згідно із звітом ліквідатора від 07.03.2018 ліквідаційна процедура є завершеною, кредиторські вимоги не погашені в зв'язку з недостатністю активів банкрута за результатами ліквідаційного балансу, яким підтверджується неплатоспроможність банкрута. Ліквідатор просить затвердити звіт та ліквідаційний баланс банкрута та ліквідувати останнього.
Розглянувши наданий звіт ліквідатора та матеріали справи, суд вважає, що підстави для відкладення судового розгляду відсутні, ліквідатором вжито всіх встановлених Законом "Про відновлення платоспроможності..." заходів по здійсненню та завершенню ліквідаційної процедури.
Згідно з матеріалами справи та документами, що підтверджують проведену ліквідаційну процедуру, зокрема матеріалами інвентаризації майна банкрута, інформаційними довідками реєстраційних органів, в тому числі інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, довідками Держпраці, Державної служби зайнятості, регіонального сервісного центру в Запорізькій та Донецькій областях МВСУ, Держгеокадастру, Держпродспоживслужби, органів ДВС, ДФС, Держархбудінспекції, Укртрансбезпеки, НКЦПФР, відомостями з офіційної бази даних Укрпатенту в мережі Інтернет та інш., майно, немайнові права за боржником не зареєстровані, виконавчі документи на виконанні в органах ДВС не перебувають, розрахункові рахунки закриті.
До фондів соціального страхування боржник заборгованості не має, про що свідчать довідки фондів.
Виявлені грошові кошти в касі боржника в розмірі 600,00 грн. використані на певні витрати у ліквідаційній процедурі (отримання інформації з державних реєстрів).
Проведеною ліквідатором роботою встановлено, що майно банкрута, за рахунок якого можливо було б погасити кредиторську заборгованість, відсутнє і це підтверджено матеріалами ліквідаційної процедури.
Кредиторські вимоги залишилися непогашеними в зв'язку з відсутністю майна боржника, за рахунок якого було б можливе задоволення вимог.
Суд вважає, що виконана ліквідатором робота та заходи, які вживались для виявлення та розшуку майна боржника, дали можливість належним чином сформувати актив та пасив боржника, встановити недостатність ліквідаційної маси для погашення вимог кредиторів.
Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності…" та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, вислухавши представника боржника, суд дійшов висновку про наявність підстав для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Згідно з ч 4 ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності…" вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких викладених вище обставин, враховуючи що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення статутної діяльності ТОВ "ОПТСПЕЦАКТИВ", слід ліквідувати, провадження у справі закрити.
Відповідно до ч.5 ст.45 Закону України "Про відновлення платоспроможності… " вимоги не задоволені за недостатністю майна вважаються погашеними.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 46, 48, п.6 ч.1, ч.4 ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ, ст.ст.3, 12, 20, 233-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд
УХВАЛИВ:
В задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вих.б/н від 19.02.2018) щодо незатвердження до проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області ліквідаційного балансу банкрута та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі відмовити.
Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТСПЕЦАКТИВ" (код ЄДРПОУ 39869127; 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, буд.11) затвердити.
Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТСПЕЦАКТИВ" (код ЄДРПОУ 39869127; 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, буд.11) ліквідувати.
Провадження у справі закрити.
Вимоги не задоволені за недостатністю майна вважати погашеними.
Ліквідатору передати до архіву фінансово-господарські документи банкрута.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Копії ухвали надіслати кредиторам, банкруту, ліквідатору, відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Запорізькій області, Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, Головному управлінню статистики у Запорізькій області.
Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ст. 235 ГПК України.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 254-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.
Повний текст ухвали буде складено протягом трьох днів.
Суддя Р.А.Ніколаєнко
Повний текст ухвали, відповідно до ст.233 ГПК України, складено 12.04.2018
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2018 |
Оприлюднено | 17.04.2018 |
Номер документу | 73308912 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Ніколаєнко Р.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні