Постанова
від 13.04.2018 по справі 804/2588/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

13 квітня 2018 рокусправа № 804/2588/18 головуючий суддя І інстанції - Кононенко О.В., судді - Боженко Н.В., Тулянцева І.В.

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючий суддя: Іванова С.М.

судді: Панченко О.М. Чередниченка В.Є.

за участю секретаря судового засідання: Яковенко О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпрі апеляційну скаргу Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.04.2018 року у справі № 804/2588/18 за адміністративним позовом Новомосковської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Свобода", Перещепинської міської партійної організації Всеукраїнського об'єднання "Свобода" до Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області про визнання протиправною та скасування постанови та зобов'язання зареєструвати кандидатів у депутати, -

ВСТАНОВИВ:

07 квітня 2018 року Новомосковська районна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода" (далі - позивач-1), Перещепинська міська партійна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода" (далі - позивач-1) звернулися з позовом до Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області, в якому просили:

- визнати протиправною та скасувати постанову № 17 від 05.04.2018 року Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода ;

- зобов'язати Перещепинську міську виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області зареєструвати кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від Перещепинської міської партійної організації Всеукраїнського об'єднання Свобода Новомосковського району Дніпропетровської області.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.04.2018 року адміністративний позов Новомосковської районної організації Всеукраїнського об'єднання Свобода (вул. Берегового, б. 4, кв. 5, смт. Губиниха, Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51250, код ЄДРПОУ 37179853), Перещепинської міської партійної організації Всеукраїнське об'єднання Свобода (вул. Шевченка, б. 16, м. Перещепине, Новомосковський район, Дніпропетровська область, 51220) до Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області (вул. Шевченка, б. 49, м. Перещепине, Новомосковський район, Дніпропетровський район, 51220, код ЄРПОУ 33919601) про визнання протиправною та скасування постанови від 05.04.2018 року № 17 Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода та зобов'язання зареєструвати кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода задоволено частково.

Визнано протиправною та скасовано постанову Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області від 05.04.2018 року № 17 Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода .

Зобов'язано Перещепинську міську виборчу комісію Новомосковського району Дніпропетровської області повторно розглянути документи щодо реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода , а саме ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 на перших виборах депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, призначених на 29.04.2018 року з урахуванням правової оцінки, наданої судом.

В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Вирішено питання про судові витрати.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Перещепинська міська виборча комісія Новомосковського району Дніпропетровської області звернулася з апеляційною скаргою, в якій просила скасувати вищезазначену постанову як таку, що прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі.

Апеляційна скарга мотивована тим, що приписи ч. 1 ст. 38 Закону України Про місцеві вибори містять чіткий перелік документів, які мають бути подані кандидатами у депутати, із зазначенням відповідних відомостей у останніх. Разом з тим, позивачем не заперечується відсутність обов'язкової інформації у автобіографіях ОСОБА_3, ОСОБА_5, ОСОБА_4, ОСОБА_2, ОСОБА_6, при цьому не зазначення у поданих автобіографіях відповідних відомостей не може розцінюватись як помилка чи неточність, оскільки зазначення останніх є обов'язковим відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 38 Закону України Про місцеві вибори . Зауважено, що проставлення номеру територіального виборчого округу, за яким закріплюється кандидат, також має бути обов'язково проставлений, адже у разі його відсутності комісія позбавлена можливості закріпити кандидатів за певними виборчими округами.

Позивач - Новомосковська районна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода", надав відзив на апеляційну скаргу, в якому просив останню залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без мін, як законне та обґрунтоване. Зазначено, що наявність помилок та неточностей в документах не може бути підставою для відмови у реєстрації. Крім того, оскаржуване рішення не містить підстав для відмови в реєстрації, визначених ст. 46 Закону України Про місцеві вибори .

Представник відповідача в судовому засіданні просив задовольнити вимоги апеляційної скарги на підставах, що в ній зазначені, та скасувати рішення суду першої інстанції і прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Представник позивача - Новомосковської районної організації Всеукраїнського об'єднання "Свобода", в судовому засіданні заперечував проти задоволення апеляційної скарги, зазначав, що рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, а тому підлягає залишенню без змін.

Інші учасники судового процесу в судове засідання не з'явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, що у відповідності до ч. 3 ст. 268 КАС України не перешкоджає розгляду справи за відсутності останніх.

Заслухавши учасників судового процесу, перевіривши матеріали справи, оцінивши доводи апеляційної скарги та правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права в межах доводів останньої, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як встановлено судом першої інстанції, постановою Центральної виборчої комісії від 16.02.2018 року № 22 на 29.04.2018 року призначені перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад об'єднаних територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

04.04.2018 року о 09 год. 55 хв. ОСОБА_1 було подано до Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області документи для реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 та ОСОБА_6, а саме: заяву про реєстрацію кандидата з підписом керівника і печаткою, паспорт, код (ксерокопія) - 6 шт., виборчий список, автобіографію - 6 шт., декларацію про майно і доходи - 6 шт., фотографії 4х6 (4 шт.) , заяву про згоду на оприлюднення біографічних відомостей - 6 шт., копію рішення вищого керівного органу про участь у відповідних місцевих виборах, рішення зборів Новомосковської районної організації партії про висування кандидата, засвідчене керівником відповідної організації та печаткою та узгоджене центральним керівним органом, документ про внесення грошової застави.

На підтвердження отримання Перещепинською міською виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області документів надано довідку, яка засвідчена підписом голови міської виборчої комісії ОСОБА_7

За результатами розгляду поданих Перещепинською міською організацією ВО Свобода документів Перещепинською міською виборчою комісією Новомосковського району Дніпропетровської області 05.04.2018 року о 18 год. 05 хв. прийнято постанову № 17 Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода .

Підставою для прийняття зазначеної постанови стало те, що при перевірці поданих документів виявлені такі недоліки:

- в рішенні не розставлені кандидати по округам;

- в заяві ОСОБА_3 вказана не вірна адреса, в біографії не вказана партійність і громадянство;

- в заяві вказана не повна адреса, в автобіографії ОСОБА_5 не вказано: повної адреси, місця народження, освіта, партійність, відомості про громадянство, контактний телефон;

- в заяві ОСОБА_4 вказана не повна адреса, АДРЕСА_1, склад сім'ї;

- в автобіографії ОСОБА_2 не зазначені всі дані, немає освіти, громадської роботи, не вказано громадянство;

- в заяві ОСОБА_6 вказана не повна адреса, АДРЕСА_1, склад сім'ї, партійність місце проживання, контактний телефон. Визнання протиправною та скасування вказаної постанови та зобов'язання відповідача зареєструвати кандидатів у депутати і було предметом судового розгляду.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржувана постанова не містить жодних посилань на приписи ч. 1 ст. 46 Закону України Про місцеві вибори та підстави, визначені вказаною статтею, в той час, як ч. 2 ст. 46 зазначеного Закону встановлює вичерпний перелік підстав для відмови в реєстрації кандидатів. При цьому недоліки поданих для реєстрації кандидатів документів можуть бути виправлені, що безпосередньо передбачено ч. 12 ст. 41 Закону України Про місцеві вибори . В той же час, належним способом захисту порушеного права буде саме зобов'язання відповідача повторно розглянути відповідні документи для реєстрації кандидатів у депутати.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.04.2018 року у справі № 804/2588/18 в частині відмови в задоволенні позовних вимог сторонами не оскаржувалось, а тому у відповідності до ч. 1 ст. 308 КАС України колегією суддів апеляційного суду не переглядається.

Колегія суддів апеляційного суду погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог з огляду на наступне.

Згідно частин 1 та 2 статті 35 Закону України Про місцеві вибори , висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости розпочинається за 34 дні до дня голосування.

Право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, в тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради реалізується виборцями у відповідних багатомандатних виборчих округах через місцеві організації партій у порядку, передбаченому цим Законом.

Положеннями частини 1 статті 38 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що відповідна територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі по виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, у тому числі міст Києва та Севастополя, районної у місті ради, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, за умови отримання таких документів:

1) заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником місцевої організації партії та засвідченої печаткою місцевої організації партії або організації відповідної політичної партії вищого рівня;

3) копії рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, засвідченої підписом керівника та печаткою партії;

4) рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, яке повинне бути підписане керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується підписом керівника та печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);

5) виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії за формою, затвердженою Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, підписаного керівником місцевої організації партії, засвідченого печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;

6) заяв осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від цієї місцевої організації партії, про згоду балотуватися кандидатом у депутати від цієї місцевої організації партії і бути кандидатом у депутати по відповідному територіальному виборчому округу (крім першого кандидата у такому списку, який згоди бути кандидатом у депутати по територіальному виборчому округу не надає) та згоду на оприлюднення біографічних відомостей у зв'язку з участю у місцевих виборах;

7) автобіографій осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, що обов'язково повинні містити: прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), партійність, склад сім'ї, місце проживання, контактний телефон, наявність чи відсутність представницького мандата та судимості за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

8) декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати від відповідної місцевої організації партії, відповідно до статті 45 цього Закону;

9) по чотири фотографії осіб, включених до виборчого списку кандидатів у депутати місцевої організації партії, розміром 4 x 6 сантиметрів;

10) документа про внесення грошової застави відповідно до статті 44 цього Закону.

До зазначених у цій частині документів додаються ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" (ксерокопії тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України) кожної особи, включеної до виборчого списку кандидатів у депутати відповідної місцевої організації партії.

Згідно частини 2 статті 38 Закону України Про місцеві вибори , у рішенні зборів (конференції) місцевої організації партії, передбаченому пунктом 4 частини першої цієї статті, зазначаються: відомості про осіб, висунутих кандидатами у депутати (прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), число, місяць і рік народження, громадянство, освіта, партійність, посада, місце роботи (заняття), місце проживання), номер територіального виборчого округу, за яким закріплюється кандидат (у разі такого закріплення), дата його прийняття.

Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України Про місцеві вибори , кандидати у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, включені до виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації партії, реєструються відповідною територіальною виборчою комісією в разі дотримання умов, передбачених статтею 38 цього Закону.

Частиною 4 статті 41 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що представник місцевої організації партії, уповноважений на підставі довіреності від місцевої організації партії, подає для реєстрації кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі документи, передбачені частиною першою статті 38 цього Закону. При цьому відповідно до приписів ч. 12 ст. 41 Закону України Про місцеві вибори помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію кандидатів документах, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата в депутати.

Частиною 1 та 2 статті 46 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости в разі:

1) порушення встановленого цим Законом порядку висування кандидата, в тому числі перевищення встановленої частинами третьою - сьомою статті 36 цього Закону кількості кандидатів у депутати, які можуть бути висунуті у відповідному виборчому окрузі або закріплені за ним;

2) відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом;

3) припинення громадянства України особи;

4) визнання судом особи недієздатною, набрання щодо неї законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, злочину проти виборчих прав громадян чи корупційного злочину;

5) виявлення територіальною виборчою комісією обставин, за яких особу не може бути обрано депутатом або сільським, селищним, міським головою, старостою відповідно до статті 9 цього Закону;

6) висування кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости від місцевої організації партії, щодо якої центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, прийнято у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку рішення про невідповідність її або партії в цілому діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

Рішення про відмову в реєстрації кандидата повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення видається особі, яка відповідно до частини четвертої статті 41, частини другої статті 42, частини другої статті 43 цього Закону подавала документи для реєстрації кандидата (кандидатів) в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, або кандидату особисто у строки, визначені частиною дев'ятою статті 41, частиною четвертою статті 42, частиною четвертою статті 43 цього Закону.

З аналізу вищенаведених правових норм слідує, що чинним законодавством визначено вичерпний перелік підстав, за наявності яких територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зокрема у разі відсутності передбачених цим Законом документів для реєстрації особи кандидатом.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, згідно оскаржуваної постанови від 05.04.2018 року № 17 кандидатам у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО Свобода ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5 та ОСОБА_6 відмовлено в реєстрації з таких підстав:

- в рішенні не розставлені кандидати по округам;

- в заяві ОСОБА_8 вказана не вірна адреса, в біографії не вказана партійність і громадянство;

- в заяві вказана не повна адреса, в автобіографії ОСОБА_5 не вказано: повної адреси, місце народження, освіта, партійність, відомості про громадянство, контактний телефон;

- в заяві ОСОБА_4 вказана не повна адреса, АДРЕСА_1, склад сім'ї;

- в автобіографії ОСОБА_2 не зазначені всі дані, немає освіти, громадської роботи, не вказано громадянство;

- в заяві ОСОБА_6 вказана не повна адреса, АДРЕСА_1, склад сім'ї, партійність місце проживання, контактний телефон.

З огляду на викладені обставини, колегія суддів апеляційного суду приходить до висновку, що фактично позивачем було подано усі документи за переліком, визначеним ст. 38 Закону України Про місцеві вибори , в той же час, окремі з них, а саме автобіографії не містили усіх даних або містили неточні дані, а також в рішенні зборів (конференції) місцевої організації партії, передбаченому пунктом 4 частини першої статті 38 вказаного Закону відсутній номер округу.

Колегія суддів апеляційного суду зазначає, що недоліки чи неповнота викладених відомостей у документах не можуть бути підставою для висновку щодо відсутності цих документів взагалі.

Зважаючи на наведене, колегія суддів апеляційної інстанції погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що помилковість даних щодо адреси, освіти, партійність, громадянства, громадської роботи, телефонів, тощо або неповнота викладення таких даних у поданих кандидатами автобіографіях та рішенні зборів не є підставою для відмови у реєстрації кандидата в депутати, а виявлення неточностей в поданих документах може бути лише підставою для внесення до них відповідних виправлень в порядку статті 42 Закону України "Про місцеві вибори".

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що надаючи правову оцінку прийнятому рішенню відповідача, остання не входить в обговорення механізму усунення допущених помилок і неточностей, тому як дане питання не є предметом судового спору.

Крім того, колегія суддів зазначає, що Європейський суд з прав людини у виборчих справах щодо інших країн, зокрема, у рішенні Краснов та Скуратов проти Російської Федерації від 19.07.2007 року, визначає поняття надмірного формалізму , коли в документі відсутня якась назва або реквізит, це вважається органами влади не помилкою (неточністю), а відсутністю самого документу. Таким чином, Європейський суд з прав людини вважає хибною практикою факт позбавлення органами виконавчої влади заявника можливості приймати участь в виборах у зв'язку з можливим неподанням заявником точної інформації про свою зайнятість, через що в подібних правових ситуаціях суд вважає відсутнім розумне співвідношення пропорційності між застосованим заходом і законною метою.

Також, зі змісту остаточного звіту за після виборний період 29 жовтня - 6 листопада 2012 року, складеного Місією спостереження за виборами в Україні Бюро демократичних інституцій та прав людини ОБСЄ та опублікованого у Віснику Центральної виборчої комісії за 2013 рік № 1 вбачається висновок про те, що можна було б запровадити ефективні механізми повідомлення, щоб потенційні кандидати отримували інформацію від органів управління виборчим процесом про виявлені пропуски та помилки у їхніх поданнях, що дасть їм змогу виправити відповідні помилки.

Слід зауважити, що у постанові від 05.04.2018 року № 17 Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області "Про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Перещепинської міської ради об'єднаної територіальної громади від Перещепинської міської організації ВО "Свобода" взагалі відсутні посилання на будь-який пункт частини 1 статті 46 Закону України "Про місцеві вибори" та підстави визначенні цією статтею, що вірно було встановлено судом першої інстанції.

Натомість, частиною 2 статті 46 Закону України "Про місцеві вибори" визначено, що перелік підстав для відмови в реєстрації кандидатів є вичерпним.

Крім того, судом апеляційної інстанції встановлено, що при поданні апеляційної скарги відповідачем не сплачено судовий збір.

Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем до адміністративного суду позову немайнового характеру ставка судового збору складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до п. 2 ч. 3 ст. 4 Закону, за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду судовий збір справляється в розмірі 150 відсотків ставки, що підлягав сплаті при поданні позовної заяви.

Згідно з абзацом 4 статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік", з 1 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1762 гривень.

Таким чином, враховуючи дату подання адміністративного позову та дату подання апеляційної скарги, розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції становить 2643,00 грн. (1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1762,00 грн.)*150%).

Згідно з частиною 9 статті 273 КАС України, у разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Оскільки у задоволенні апеляційної скарги відповідача відмовлено, колегія суддів приходить до висновку про необхідність стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області на користь Державного бюджету України судового збору в розмірі 2643,00 грн.

Таким чином, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції і не дають підстав для висновку про помилкове застосування судом першої інстанції норм матеріального або процесуального права, яке призвело б до неправильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Зважаючи на відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про залишення оскаржуваного рішення суду першої інстанції без змін.

Керуючись ст. 273, п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.04.2018 року у справі № 804/2588/18 - залишити без змін.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Перещепинської міської виборчої комісії Новомосковського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 33919601) на користь Державного бюджету України судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 2643 грн. (дві тисячі шістсот сорок три гривні).

Постанова Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття, є остаточною та оскарженню в касаційному порядку не підлягає у відповідності до приписів ч. 3 ст. 272 КАС України .

Головуючий суддя: С.М. Іванов

Суддя: О.М. Панченко

Суддя: В.Є. Чередниченко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.04.2018
Оприлюднено17.04.2018
Номер документу73345913
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2588/18

Постанова від 13.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 09.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

Ухвала від 07.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кононенко Олександр Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні