Ухвала
від 16.04.2018 по справі 826/8430/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/8430/16

У Х В А Л А

16 квітня 2018 року м. Київ

Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Бужак Н.П., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 жовтня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Автопорт Київ" до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії,-

У С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автопорт Київ" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними дій відповідача щодо списання грошових коштів Товариства з обмеженою відповідальністю "Автопорт Київ" (код ЄДРПОУ 34716718), сплачених за податковим повідомленням-рішенням від 24.06.2015 року № 0002872202 у розмірі 61 644,00 грн. на електронний рахунок адміністрування ПДВ та зобов'язання відповідача внести до зворотного боку картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Автопорт Київ" (код ЄДРПОУ 34716718) по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів відомості про виключення операції від 04.07.2015 року про збільшення боргу за податковим повідомленням-рішенням від 24.06.2015 року № 0002872202 у розмірі 61 644,00 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 жовтня 2018 року адміністративний позов задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Крім того, апелянтом подано клопотанням про відстрочення сплати судового збору.

Перевіривши апеляційну скаргу, суддя вважає, що вона підлягає залишенню без руху з наступних підстав.

Частиною 1 ст. 300 КАС України передбачено, що за відсутності підстав для залишення апеляційної скарги без руху, повернення апеляційної скарги чи відмови у відкритті апеляційного провадження суд апеляційної інстанції постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження у справі.

Відповідно до ч.2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Пунктом 1 частини 5 статті 296 КАС України передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Як вбачається з матеріалів справи, Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві до апеляційної скарги не долучено документ про сплату судового збору, натомість заявлено клопотання про відстрочення сплати судового збору у зв'язку із обмеженим фінансуванням.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 16 квітня 2018 року відмовлено Державній податковій інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Таким чином, апелянт відповідно до вимог п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України повинен додати до апеляційної скарги документ про сплату судового збору.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", чинного на момент подання позовної заяви, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з п. 3.1 ч. 2 ст. 4 зазначеного Закону за подання до суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою, розмір ставки судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.

За подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем ставка судового збору становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону України "Про судовий збір", чинного на момент подання позовної заяви, за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Пунктом 3.2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", в редакції чинній на момент подання апеляційної скарги, встановлено, що за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Згідно Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік", розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2016 року встановлено у розмірі 1378 грн.

Як вбчається із адміністративного позову він містить одначасно одну вимоги майнового та одну вимогу немайнового характеру.

Отже, розмір судового збору за подання апеляційної скарги відповідно становить 4 134 грн. (61 644*1,5%/100%=924,66; 1378*150%/100%=2067; 2067+2067=4 134).

Оскільки Державною податковою інспекцією у Подільському районі Головного управління ДФС у м. Києві не було сплачено судовий збір, то апелянт має сплатити судовий збір у сумі 4 134 грн.

Судовий збір необхідно сплатити на рахунок Київського апеляційного адміністративного суду (код ЄДРПОУ 34729486) за наступними платіжними реквізитами: отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897, банк отримувача - ГУДКCУ у м. Києві, код банку отримувача (МФО) 820019, рахунок отримувача 31211206781007, код класифікації доходів бюджету 22030101.

Вищевказані обставини перешкоджають прийняттю апеляційної скарги до провадження суду апеляційної інстанції, тому апеляційна скарга підлягає залишенню без руху, а апелянту необхідно надати строк для усунення зазначених недоліків.

У відповідності до ч. 2 ст. 298 КАС України, до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу, згідно з якими апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення копії даної ухвали.

У зв'язку з викладеним, вважаю необхідним апеляційну скаргу залишити без руху та запропонувати апелянту усунути вказані недоліки апеляційної скарги шляхом подання документа про сплату судового збору в розмірі 4 134 грн.

Керуючись ст.ст. 132, 169, 298 КАС України, суддя,-

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 жовтня 2018 року залишити без руху.

Встановити Державній податковій інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у місті Києві строк для усунення недоліків в термін протягом десяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.

У разі невиконання ухвали у зазначений вище строк апеляційна скарга буде повернута особі, що її подала.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.

Суддя: Бужак Н.П.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2018
Оприлюднено18.04.2018
Номер документу73375915
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/8430/16

Ухвала від 07.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 14.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Постанова від 30.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шрамко Ю.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні