Ухвала
від 17.04.2018 по справі 809/1857/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

17 квітня 2018 рокуЛьвів№ 876/2753/18

Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Качмар В. Я., перевіривши апеляційну скаргу Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області в особі ліквідаційної комісії на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 березня 2018 року у справі № 809/1857/17 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ліківдаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області та Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій,

ВСТАНОВИВ:

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 березня 2018 року задоволено частково адміністративний позов ОСОБА_1 до ліківдаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області та Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій.

Не погодившись із прийнятим рішенням, Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області в особі ліквідаційної комісії (далі - Управління ДПтС ) подало апеляційну скаргу.

Однак вказана апеляційна скарга не відповідає вимогам, встановленим статтею 296 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки до неї не додано документа про сплату судового збору..

Ставки судового збору за подання апеляційної скарги на судове рішення визначені Законом України Про судовий збір .

Частиною 1 статті 4 Закону України Про судовий збір передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік прожитковий мінімум на одну працездатну особу станом на 01 січня 2017 року становить 1600 грн.

Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Адміністративний позов в даній справі містить дві вимоги немайнового характеру.

Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України Про судовий збір (в редакції, чинній на момент подання позовної заяви) за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відтак, розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні позовної заяви становить 1280 грн (1600 грн х 0,4 = 640 грн х 2).

Враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а саме 1920 грн (1280 грн х 1,5).

Вказаний недолік апеляційної скарги повинен бути усунений шляхом надіслання до Львівського апеляційного адміністративного суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 1920 грн за наступними реквізитами Отримувач коштів - УДКСУ у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ - 38007573; банк отримувача - ГУДКСУ у Львівській області; МФО - 825014; рахунок отримувача - 31219206781004; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - 101; судовий збір, код суду 34668371 .

Проте, скаржником заявлено клопотання про звільнення його від сплати судового збору за подання апеляційної скарги, з тих підстав, що Управління ДПтС перебуває на завершальній стадії ліквідації, банківські рахунки цього органу закриті, а на діяльність ліквідацйної комісії Управління ДПтС не виділено жодних бюджетних коштів..

Розглянувши клопотання, вважаю, що воно задоволенню не підлягає з огляду на таке.

Відповідно до частини 1 статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору встановлено Законом України "Про судовий збір" (в редакції, чинній на час подання апеляційної скарги та постановлення цієї ухвали).

Відповідно до статті 8 вказаного Закону, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов :

1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або

2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена;

3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.

Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Однак, зважаючи на те, що Управлінням ДПтС жодних документів, що підтверджують важкий майновий стан сторони, а саме виписок по банківських рахунках чи кошторису на 2017-2018 роки з відображенням відповідних рахунків щодо бюджетних надходжень та видатків такого органу не надало, то відсутні правові підстави для звільнення апелянта від сплати судового збору при поданні апеляційної скарги.

При цьому, апелянт може скористатися правом відстрочення або розстрочення сплати судового збору у разі подання ним до суду відповідного клопотання та зазначених вище документів, що підтверджують його важкий майновий стан.

За таких обставин, відповідно до статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаних недоліків, шляхом подання платіжного доручення щодо сплати несплаченої суми судового збору, або клопотання про відстрочення або розстрочення сплати судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі із доказами, що підтверджують важкий майновий стан скаржника.

Також слід роз'яснити особі, яка подала апеляційну скаргу, що у разі неусунення недоліку апеляційної скарги у встановлений строк, відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України така буде їй повернута.

Керуючись статтями 133, 169, 296, 298 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області в особі ліквідаційної комісії про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги відмовити.

Апеляційну скаргу Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області в особі ліквідаційної комісії на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12 березня 2018 року у справі № 809/1857/17 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до ліківдаційної комісії Управління державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області та Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов"язання до вчинення дій - залишити без руху.

Встановити Управлінню державної пенітенціарної служби України в Івано-Франківській області в особі ліквідаційної комісії десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліку апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.

СуддяВ. Я. Качмар

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.04.2018
Оприлюднено19.04.2018
Номер документу73420053
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1857/17

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 19.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 15.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 10.05.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 17.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 12.04.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні