ДОДАТКОВА
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 квітня 2018 р.м.ОдесаСправа № 815/5481/17
Категорія: 8.3 Головуючий в 1 інстанції: Бутенко А. В.
Одеський апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:
доповідача, судді - Димерлія О.О.
суддів - Бітова А.І., Єщенка О.В.
розглянувши у порядку письмового провадження питання про прийняття додаткової постанови у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЕРЦ" до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
У серпні 2017 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕРЦ" звернулось до суду з вказаним адміністративним позовом, в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0033981407 від 03.10.2017 року про збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 1 000 001 грн., з яких основного зобов'язання 666 567 грн. та за штрафними санкціями - 333 334 грн.
За наслідками розгляду зазначеної справи Одеським окружним адміністративним судом 22 грудня 2017 року прийнято постанову про задоволення позовних вимог.
Не погоджуючись зі вказаним судовим рішенням, Головним управлінням ДФС в Одеській області подано до суду апеляційну скаргу, яку постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2018 року залишено без задоволення, рішення суду першої інстанції залишено без змін.
Разом з тим, у вказаній постанові суду апеляційної інстанції не вирішено питання про розподіл судових витрат.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, апеляційний суд приходить до переконання про необхідність прийняття додаткового судового рішення.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 252 Кодексу адміністративного судочинства України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою учасника справи чи з власної ініціативи ухвалити додаткове рішення, якщо судом не вирішено питання про судові витрати.
Як свідчать матеріали справи, ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 22 січня 2018 року було задоволено клопотання Головного управління ДФС в Одеській області про відстрочення сплати судового збору та вирішено відстрочити заявнику сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України Про судовий збір .
Відповідно до частин 1 та 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання до адміністративного суду позовної заяви майнового характеру, яка подана суб'єктом владних повноважень або юридичною особою, ставка судового збору складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами, ставка судового збору складає 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
При цьому згідно ч. 3 ст. 6 названого Закону за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Враховуючи те, що позивачем заявлено позовні вимоги майнового характеру щодо скасування податкових повідомлень-рішень на суму 1000001 грн. за подачу апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції, відповідач в данному випадку повинен був сплатити судовий збір у розмірі 16500 грн. 02 коп.
Отже, з метою вирішення питання щодо розподілу судових витрат, суд апеляційної інстанції вважає за необхідне ухвалити у справі додаткову постанову, якою стягнути з за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646) на користь Державного бюджету України, стягувач - Державна судова адміністрація України (рахунок №31215256700001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, МФО: 820019, код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір у сумі 16 500 (шістнадцять тисяч п'ятсот) грн. 02 коп.
Керуючись ст.ст. 139, 143, 252, 321, 322, 325, 329 КАС України апеляційний суд,
П О С Т А Н О В И В :
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС в Одеській області (код ЄДРПОУ 39398646) на користь Державного бюджету України, стягувач - Державна судова адміністрація України (рахунок №31215256700001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача: ГУДКСУ у м. Києві, МФО: 820019, код класифікації доходів бюджету 22030106) судовий збір у сумі 16 500 (шістнадцять тисяч п'ятсот) грн. 02 коп.
Постанова суду набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів.
Суддя-доповідач: О.О.Димерлій
Суддя: А.І. Бітов
Суддя: О.В.Єщенко
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2018 |
Оприлюднено | 18.04.2018 |
Номер документу | 73420437 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Димерлій О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні