Ухвала
від 16.04.2018 по справі 826/27143/15
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

У Х В А Л А про залишення касаційної скарги без руху 16 квітня 2018 року м. Київ справа № 826/27143/15 адміністративне провадження № К/9901/47133/18 Верховний Суд в складі судді Касаційного адміністративного суду Анцупової Т. О., перевіривши касаційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2018 року у справі №   826/27143/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «АГРОСВІТ» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, третя особа – Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗБІ» про визнання протиправною та скасування постанови, у с т а н о в и в: 04 квітня 2018 року Державна архітектурно-будівельна інспекція України звернулася до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду з вказаною касаційною скаргою. Перевіряючи касаційну скаргу на відповідність вимогам процесуального закону, які діяли на час її подання, суд дійшов висновку про залишення її без руху з наступних підстав. Відповідно до ч.    4 ст.    330 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору. В порушення вказаних вимог скаржником до касаційної скарги документ про сплату судового збору не додано. Водночас в касаційній скарзі скаржником заявлено клопотання про відстрочення сплати судового збору, в обґрунтування якого останній посилається на відсутність коштів для його сплати. Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України (в редакції на час подання касаційної скарги) суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Отже, вирішуючи питання про відстрочення сплати судового збору, суд враховує та оцінює майновий стан сторони на підставі наданих доказів. Клопотання про відстрочення сплати судового збору відповідно до ст. 133 КАС України та ст. 8 Закону України «Про судовий збір» задоволенню не підлягає, оскільки скаржником не надано жодних доказів незадовільного майнового стану. Згідно пп. 1 п. 3 ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (в редакції, що діяла на момент подання позову) ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, складає 1 розмір мінімальної заробітної плати. Позовна заява подана юридичною особою у 2015 році та містить дві вимоги немайнового характеру. Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет на 2015 рік» з 01 січня 2015 року мінімальну заробітну плату установлено в розмірі 1218 грн. Відповідно до пп. 3 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» (в редакції на момент подання касаційної скарги) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду розмір судового збору складає 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Згідно ч. 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» (в редакції, що діяла на момент подання касаційної скарги) у разі, коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру. Отже, за подання касаційної скарги скаржник мав би сплатити 4872 грн. (200% x (1218 х 2). Судовий збір за подання касаційної скарги до Верховного Суду повинно бути внесено або перераховано на розрахунковий рахунок 31213207700007, отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897, код банку отримувача: 820019, банк отримувача: ГУ ДКСУ у місті Києві, код класифікації доходу бюджету: 22030102. « 101; судовий збір за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), номер справи (чи номер касаційного провадження), Верховний Суд». Згідно ч. 2 ст. 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 330 цього Кодексу, застосовуються положення ст. 169 цього Кодексу. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху (ч. 2 ст. 169 КАС України). Оскільки касаційну скаргу подано без додержання вимог, встановлених КАС України, таку касаційну скаргу слід залишити без руху та надати скаржнику десятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху для усунення зазначених вище недоліків. У зв'язку з цим, клопотання про поновлення строку на касаційне оскарження не розглядається. Керуючись ст. 169, 248, 330, 332 КАС України, п о с т а н о в и в: У задоволенні клопотання Державної архітектурно-будівельної інспекції України про відстрочення сплати судового збору відмовити. Касаційну скаргу Державної архітектурно-будівельної інспекції України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 20 січня 2017 року та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 22 лютого 2018 року у справі №   826/27143/15 залишити без руху. Установити скаржнику десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків касаційної скарги. Роз'яснити, що у разі невиконання вимог цієї ухвали в установлений судом строк касаційна скарга разом із доданими до неї матеріалами буде повернута. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                                   Т.    О. Анцупова  

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення16.04.2018
Оприлюднено18.04.2018
Номер документу73423564
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/27143/15

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Ухвала від 04.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Анцупова Т.О.

Постанова від 22.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Костюк Л.О.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Ухвала від 13.04.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Безименна Н.В.

Постанова від 20.01.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні