Постанова
від 19.06.2007 по справі 18/34
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18/34

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Кіровоградської області

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

          "19" червня 2007 р.       Справа №  18/34

Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Тимошевської В.В., при секретарі судового засідання Горловій М.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні о 15:00 год. справу №18/34

за позовом: Прокурора Кіровського району м. Кіровограда в інтересах держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку,  м. Кіровоград  

до відповідача:   Відкритого акціонерного товариства "Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство", с. Нова Прага Олександрійського району Кіровоградської області

про стягнення 1020 грн.  

За участю представників сторін:

від прокуратури -  Олаг О.С., посвідчення №352, старший прокурор відділу представництва;

від позивача - Шевченко Т.В., довіреність б/н від 04.06.2007 р.

від відповідача - не з'явились.

Прокурором Кіровського району м. Кіровограда в інтересах держави в особі Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку подано позовну заяву №2208-07 від 26.04.2007 року про стягнення  відкритого акціонерного товариства "Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство" 1020,00 грн. штрафних санкцій за порушення законодавства про цінні папери.

Позивач  та прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримали у повному обсязі.

Відповідач позов не заперечив, витребувані господарським судом документи не подав, у судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду, що підтверджується  повідомленнями органу поштового зв'язку про  вручення судових повісток №1576868 від 07.05.2007 р. (а.с.24) та №1670783 від 25.05.2007 р. (а.с. 39).

Розглянувши матеріали справи, оцінивши наявні в них докази та заслухавши представників прокуратури і позивача, господарський суд

                                               

                                                  ВСТАНОВИВ:

Законом України "Про державне регулювання ринку  цінних паперів в Україні" на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку  та її територіальні органи покладено функцію здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних, а також запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Останні діють на основі затвердженого Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку  Положення.

Згідно пунктів 1, 4, 16 Положення про Кіровоградське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 14.10.2005р. №585 та наданого позивачем (а.с.26-29), Кіровоградське територіальне управління входить до системи Державної комісії з  цінних паперів та фондового ринку, покликано забезпечувати реалізацію єдиної державної політики в регіоні щодо розвитку і функціонування ринку цінних паперів та їх похідних у відповідності з наданими повноваженнями, визначеними цим Положенням, та користується статусом юридичної особи.

Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (статті 8, 9) встановлено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку в особі своїх уповноважених осіб має право надсилати емітентам, особам які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів, відповідно до чинного законодавства, а також накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання дозволів на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Статтею 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” передбачено відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів, зокрема, за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання розпоряджень, рішень про усунення порушень щодо цінних паперів.

Штрафи, які передбачені статтею 11 вказаного Закону, накладаються головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії чи головою відповідного територіального органу після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.   

Відповідно до статті 12 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” про вчинення правопорушення, уповноваженою особою Державної  комісії з цінних паперів та фондового ринку, яка його виявила, складається акт, який разом з поясненнями  керівника,  іншої відповідальної посадової особи та документами, що стосуються справи, протягом трьох днів направляється посадовій особі, яка має право накладати штраф. Рішення про накладення штрафу приймається протягом 10 робочих днів після  отримання відповідних документів, та оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено штраф.

Як вбачається із матеріалів даної справи, уповноваженою особою Кіровоградського територіального управління Комісії на підставі аналізу документів щодо виконання розпоряджень вказаної Комісії про усунення порушень законодавства про цінні папери у відношенні ВАТ "Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство" встановлено факти невиконання відповідачем наступних розпоряджень:

від  03.03.2006 р. №32-КІ, а саме: товариством не затверджені загальними зборами акціонерів умови договору на ведення реєстру власників іменних цінних паперів, що не відповідає вимогам п.2 ст. 9 Закону України "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні";

від 13.06.2006 р. №64-КІ, а саме: емітентом цінних паперів не приведено  сертифікати цінних паперів у відповідність до "Положення про вимоги до сертифікатів цінних паперів, випущених у документарній формі" затвердженого рішенням Комісії від 03.08.1999 року № 157 та змін і доповнень, затверджених рішенням Комісії від 23.10.2001 року № 308.

Про виявленні правопорушення уповноваженою особою  Кіровоградського територіального управління комісії складено акти від 19.12.2006 р. №252-КІ  та  від  18.01.2007 р. №03-КІ (а.с. 12, 17), які направлено на адресу відповідача спільно з постановами начальника  Комісії про визначення дат  розгляду зазначених справ (а.с.9, 10, 13. 14).  

За наслідками розгляду справ про правопорушення начальником Кіровоградського територіального управління Комісії до ВАТ "Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство" застосовано санкції у вигляді накладення штрафів, про що оформлено постанови:

від 26.12.2006 р. №252-КІ в розмірі 510 грн., яку надіслано відповідачу  26.12.2006 р. за №1727-05-е (а.с. 8-9) ;

від 25.01.2007 р. №03-КІ  в розмірі 510 грн., яку надіслано відповідачу  25.01.2007 р. за  №110-05-е (а.с. 14-15).

Загальний розмір застосованих до відповідача  санкцій становить 1 020 грн.

Згідно частини 2 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні"  та пункту 15.1. Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених наказом Комісії від 09.01.1997р. №2 (у редакції рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.02.2001р. N27), рішення  (постанова) Комісії про накладення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів може бути оскаржено  особою, щодо якої його винесено, до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або до суду.

Однак, доказів оскарження постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 252-КІ від 26.12.2006 р. та № 03-КІ   від 25.01.2007 р. відповідачем до суду не надано. Інформація щодо оскарження вказаних постанов відсутня  і в Кіровоградському управлінні Комісії (а.с. 25).

Згідно частини  3 статті 11 Закону України  "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та пункту 19.4. вище вказаних Правил у разі несплати штрафу правопорушником у встановлений термін, штраф стягується у судовому порядку.

Враховуючи відсутність в матеріалах справи  доказів сплати штрафних санкцій в сумі 1020 грн. позовні вимоги заявлені обґрунтовано і підлягають задоволенню повністю.

Керуючись  ст. 71, ч. 4 ст. 94,  ст.  ст. 160, 162, 163, 167, 186, ч.ч. 1-4 ст. 254, ст. 258, пунктом 6 "Прикінцевих та перехідних положень" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд

                                          П О С Т А Н О В И В :

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Стягнути із відкритого акціонерного товариства "Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство" (27300, вул. Титаренка, 20, смт. Нова Прага, Олександрійський район, Кіровоградська область, п/р 2600730011033 в Олександрійській філії Укрсоцбанку, МФО 323657, ідентифікаційний код 00905072)  в доход Державного бюджету (балансовий рахунок 31111106700014, одержувач - УДК в Олександрійському районі, код одержувача 24146085, код бюджетної класифікації 23030300, банк одержувача ГУДК у Кіровоградській області, МФО  823016)  штрафні санкції у розмірі 1020 грн.

Після набрання постановою законної сили за заявою стягувача  видати виконавчий лист.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили  після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова  суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив судове рішення.  Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до адміністративного суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

 

Суддя

 

СудГосподарський суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення19.06.2007
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу734322
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/34

Рішення від 06.08.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Рішення від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Ухвала від 25.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 08.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 22.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні