ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Київ 17 квітня 2018 року 08:40 № 826/17381/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у склад судді Пащенка К.С, за участю секретаря судового засідання Легейди Я.А, розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні Фінансові Інструменти» про представники сторін:стягнення штрафних санкцій, позивача: не з'явився,відповідача: не з'явився, ВСТАНОВИВ: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі – НКЦПФР) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні Фінансові Інструменти» (далі – відповідач, ТОВ «Сучасні Фінансові Інструменти»), в якому просило стягнути з відповідача штраф у розмірі 2000,00 грн. до державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106. В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідач не сплатив штраф у розмірі 2000 грн., накладений постановою від 31.08.2017 № 372-ЦА-УА-ЮО. Представником позивача було надано клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Не зважаючи на належне повідомлення про час та місце розгляду справи відповідач явку свого представника у судове засідання 10.04.2018 не забезпечив, з урахування чого, адміністративна справа відповідно до ч. 3 ст. 194 та ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) розглядається у порядку письмового провадження. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне. Як видно з матеріалів справи, 31.08.2017 позивачем, на підставі акту від 09.08.2017 № 412-ЦА-УП-ЮО, яким встановлено порушення відповідачем вимог п. 1 роз. IIІ Положення про порядок складання та подання адміністративних даних щодо діяльності торговців цінними паперами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 25.09.2012 № 1283 та зареєстрованого в Міністерства юстиції України 16.10.2012 за № 1737/22049, в частині неподання до комісії адміністративних даних торговця цінними паперами за грудень 2016 року та січень, лютий, березень та квітень 2017 року, прийнято постанову № 372-ЦА-УП-ЮО про накладення на відповідача санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у розмірі 2000,00 грн. З матеріалів справи також видно, що вказана постанова направлена відповідачу, проте сума штрафних санкцій останнім не сплачена, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду з даним позовом. Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері. Згідно з ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку, зокрема, має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та особами, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, і саморегулівними організаціями, та її відповідністю встановленим вимогам, а також має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Відповідно до ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Згідно з п. 7 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Як встановлено судом, сума штрафу, визначена спірною постановою про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, відповідачем не сплачена. Разом з тим, відповідно до ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Згідно з п. 3 роз. XVIII Положення про порядок складання та розкриття інформації компаніями з управління активами та особами, що здійснюють управління активами недержавних пенсійних фондів, та подання відповідних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Комісії від 02.10.2012 № 1343 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.10.2012 за № 1764/22076, юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Таким чином, враховуючи викладене, а також зважаючи на те, що, по-перше, штраф у встановлений чинним законодавством строк відповідачем не сплачено, по-друге, доказів оскарження постанови від 31.08.2017 № 372-ЦА-УП-ЮО, відповідачем суду не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню. Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав. Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку підлягає задоволенню повністю. На підставі викладеного, керуючись статтями 6, 72– 77, 241– 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, – ВИРІШИВ: 1. Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (01010, м. Київ, вул. Московська, буд. 8, корп. 30, код ЄДРПОУ: 37956207) задовольнити повністю. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні Фінансові Інструменти» (04080, м. Київ, вул. Терьохіна, 8-а, код ЄДРПОУ 35059833) штраф у розмірі 2000,00 грн. (дві тисячі гривень 00 копійок) до Державного бюджету України, який слід перераховувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106. Рішення відповідно до ст. 255 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма часниками справи, якщо таку скаргу не було подано, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного провадження. Суддя К.С. Пащенко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.04.2018 |
Оприлюднено | 23.04.2018 |
Номер документу | 73450675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Пащенко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні