Рішення
від 20.04.2018 по справі 913/76/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

20 квітня 2018 року Справа № 913/76/18

Провадження №18/913/76/18

За позовом заступника керівника Лисичанської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі Лисичанської міської ради Луганської області , м. Лисичанськ Луганської області

до товариства з обмеженою відповідальністю Акцент-М , м. Дніпро

про стягнення 158266,25 грн.

Суддя Корнієнко В.В.

Без виклику представників сторін.

Суть спору: прокурором заявлено вимогу про стягнення з відповідача безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою в сумі 158226,25 грн.

Заявою від 05.03.2018 № 2538вих.18 прокурор збільшив розмір позовних вимог до суми 158266,25 грн.

Відповідач відзив на позовну заяву суду не подав.

На підставі ст. 252 ГПК України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та без повідомлення учасників справи, за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, господарський суд

В С Т А Н О В И В:

Прокурор у позовній заяві вказав наступне:

- відповідач (ТОВ Акцент-М ) є власником нерухомого майна - нежитлової будівлі з підвальним приміщенням, розташованої за адресою: м. Лисичанськ Луганської області, кв. Центральний (колишній Ленінського комсомолу), 5-а;

- нерухоме майно перейшло у власність відповідача у травні 2014 р. (відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно) від колишнього власника - ФОП ОСОБА_1, яка за договором оренди земельної ділянки від 02.03.2012, укладеним з Лисичанською міською радою (позивачем) та зареєстрованим 27.06.2012 за № 441 180004000152, орендувала земельну ділянку (у позивача) загальною площею 0,1416 га для реконструкції нежитлової будівлі під торговельний комплекс, кадастровий номер 4411800000:55:002:0137, яка знаходиться за адресою: кв. Ленінського комсомолу (нова назва - кв. Центральний), 5-а, м. Лисичанськ Луганської області;

- договір оренди земельної ділянки укладено з ФОП ОСОБА_1 на 3 роки (п. 8 договору); строк договору сплив 27.06.2015 та не продовжувався;

- у зв'язку з тим, що ТОВ Акцент-М набуло право власності на будівлю, розміщену на вказаній земельній ділянці, що перебувала у користуванні, то до нього відповідно до положень ст. 120 ЗК України перейшло право користування земельною ділянкою, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача за договором оренди;

- у той же час, стаття 125 ЗК України передбачає, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав;

- відповідно до ст. 126 ЗК України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ;

- виникнення права власності на об'єкт нерухомості не є підставою для автоматичного виникнення права оренди земельної ділянки, оскільки останнє виникає лише з моменту його державної реєстрації;

- новий власник нерухомого майна (відповідач) не звільняється від необхідності оформлення права оренди земельної ділянки, на якій таке майно розташоване;

- за інформацією Лисичанської міської ради від 28.11.2017 № 1600/01-02 відповідач не звертався до позивача з проханням оформити право користування земельною ділянкою, розташованою за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ, Луганська область;

- Лисичанською міською радою неодноразово повідомлялось ТОВ Акцент-М про необхідність оформлення права оренди землі (листи позивача від 18.03.2016 № 354/01-02, від 19.05.2016 № 1728/01-21, від 30.09.2016 № 1 135/01-02, від 04.04.2017 № 470/01-02);

- до теперішнього часу відповідач заходів щодо оформлення права користування вказаною земельною ділянкою не вжив;

- за інформацією Державної податкової інспекції у м. Лисичанську від 06.09.2016 № 7671/12-09Л 2-02 станом на 27.06.2015 у ФОП ОСОБА_1 (попередній власник нерухомості та орендар земельної ділянки, розташованої за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ) податковий борг по орендній платі відсутній;

- відповідно до інформації Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області від 21.12.2017 №4042/9/12-32-08-01-04, впродовж 2017 року від Лисичанської міської ради інформація щодо укладених договорів оренди землі з ТОВ Акцент-М не надходила.

На теперішній час в Державному земельному кадастрі відсутня інформація щодо наявності у ТОВ Акцент-М права власності та/або користування земельною ділянкою, яка розташована за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ. На теперішній час ТОВ Акцент-М не є платником плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки);

- за інформацією Лисичанської міської ради від 28.11.2017 № 1600/01-02 ТОВ Акцент-М від оформлення права оренди землі ухиляється;

- таким чином, після набуття права власності на вказану нежитлову будівлю, відповідач використовує земельну ділянку, на якій розміщена ця будівля, без оформлення права користування земельною ділянкою та його державної реєстрації, при цьому не сплачуючи орендну плату за землю, що призводить до неповного надходження плати за землю до місцевого бюджету м. Лисичанська, чим порушено вимоги вищенаведених положень Цивільного та Земельного кодексу України;

- з метою захисту прав Лисичанської міської ради як власника земельної ділянки, яка розташована за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ, Управлінням власності Лисичанської міської ради 31.03.2017 за № 444/01-02 спрямовано на адресу ТОВ Акцент-М запрошення на засідання комісії по визначенню та відшкодуванню збитків, заподіяних безпідставним використанням земельної ділянки, що підтверджується копією реєстру поштових відправлень; на вказане засідання представник ТОВ Акцент-М не з'явився;

- за результатами роботи комісії, 12.04.2017 складено акт № 27/17, яким визначено збитки у вигляді не отриманих доходів, нанесених територіальній громаді м. Лисичанська в результаті безпідставного використання земельної ділянки, яка розташована за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ, ТОВ Акцент-М за період з 01.10.2015 по 01.04.2017 у сумі 48922,39 грн. Вказаний акт затверджено рішенням виконавчого комітету Лисичанської міської ради від 18.04.2017 № 177;

- сума збитків розрахована з урахуванням площі земельної ділянки, її нормативно-грошової оцінки та суми орендної плати, яка мала б сплачуватись у разі оформлення договору оренди.

- з метою досудового врегулювання спору, копію акту листом від 24.04.2017 № 567/01-02 направлено на адресу ТОВ Акцент-М для добровільної сплати встановлених збитків, що підтверджується копією фіскального чеку;

- акт від 12.04.2017 № 27/17 та рішення від 18.04.2017 № 177, яким він затверджений, Відповідачем не оскаржувались. У добровільному порядку Відповідачем вказані збитки не відшкодовано;

- у той же час, для належної правової кваліфікації спірних правових відносин та предмета позову враховано висновки, викладені Судовою палатою у господарських спорах Верховного суду України у постанові від 12.04.2017 у справі № 922/5468/14;

- з огляду на це, на підставі ст. 1212 ЦК України Лисичанською міською радою за період з 28.06.2015 по 01.01.2018 нараховано до стягнення з ТОВ Акцент-М безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою, яка розташована за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ, на суму 238604,18 гри, що підтверджується листом від 25.01.2018 № 122/01-02 та доданими до нього розрахунками;

- розмір несплаченої орендної плати розраховано виходячи з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка розраховується органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів, відсотку нормативної грошової оцінки який встановлюється органом місцевого самоврядування в залежності від цільового використання земельної ділянки, та площі земельної ділянки, з урахуванням рішення Лисичанської міської ради від 25.12.2014 № 77/1236 Про внесення змін в Порядок розрахунку орендної плати за землю на території міста Лисичанськ ;

- відповідно до інформації Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, (електронний ресурс - http://www.dabi.gov.ua/) торгівельний комплекс, розташований за адресою: кв. Ленінського комсомолу (нова назва - Центральний), 5-а, м. Лисичанськ, введено в експлуатацію у грудні 2012 року на підставі декларації про готовність об'єкта до експлуатації ЛГ № 014312511334, що підтверджується листом Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області від 05.05.2018 ' № 1012-49к-вих 18;

- у зв'язку з чим у розрахунках використано нормативну грошову оцінку земельної ділянки під експлуатацію будівлі під торгівельний комплекс за 2015-2016 роки, а саме:

у 2015 році - 703,27 грн/м кв (на підставі договору оренди землі від 02.03.2012, з урахуванням коефіцієнтів індексації за 2011-2014 роки відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру України від 12.01.2017 № 22-28-0/22-443/2-17);

у 2016 році - 1273,03 грн/м кв (відповідно до інформації Управління Держземагенства у м. Лисичанську від 25.05.2016 № 31-28-0,3-816/2-16 та інформації Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 12.01.2017 № 22-28-0.22-443/2-17);

- відповідно до ОСОБА_1 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 23.01.2018 № 97-12-0.29-21/164-18 у 2017 році нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка розташована за адресою: кв. Центральний, 5-а, м. Лисичанськ, складає 1528294,60 грн, тобто 1079,30 грн/м кв. Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 2,0 у зв'язку з тим, що у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки;

- водночас, згідно зі ст. 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02.09.2014 (в редакції на момент набрання чинності) під час проведення антитерористичної операції суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, звільняються від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності;

- територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014;

- на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України № 1275-р від 02.12.2015 м. Лисичанськ включено до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція;

- відповідно до Закону України № 1365-УШ від 17.05.2016, який набрав чинності 08.06.2016, текст статті 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції викладено в новій редакції: Звільнити суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону , із посиланням на розпорядження КМУ №1085-р від 07.11.2014 Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення ;

- згідно із зазначеним розпорядженням, м. Лисичанськ не включено до відповідного переліку;

- з огляду на вищевикладене, відповідач повинен бути звільненим від плати за користування земельними ділянками у період з 28.06.2015 до 07.06.2016;

- відповідно до розрахунку розміру безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою площею 0,1416 га ТОВ Акцент-М , наданого листом Лисичанської міської ради від 25.01.2018 № 122/01-02, сума орендної плати за період проведення антитерористичної операції з 28.06.2015 по 07.06.2016 складає 80337,93 грн;

- таким чином, станом на 01.01.2018 розмір безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою із вирахуванням вказаної суми за період проведення антитерористичної операції складає: 238604,18 - 80337,93 = 158266,25 грн.

- тому, відповідач зобов'язаний повернути майно, яке безпідставно зберігав у себе - кошти у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою, у повному обсязі.

На підставі вказаних доводів та ст. 1212 ЦК України, з урахуванням заяви про збільшення розміру позовних вимог від 05.03.2018 № 2538вих.18, прокурором заявлено вимогу про стягнення з відповідача безпідставно збережених коштів у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою в сумі 158266,25 грн.

Позивач та відповідач заперечень проти позову або доказів, які б спростовували доводи прокурора, суду не подали.

Відповідно до ч. 3 ст. 30 ГПК України спори, що виникають з приводу нерухомого майна, розглядаються господарським судом за місцезнаходженням майна або основної його частини.

Оскільки спір виник з приводу нерухомого майна відповідача, розташованого за адресою: м. Лисичанськ Луганської області, кв. Центральний (колишній Ленінського комсомолу), 5-а, спір підвідомчий господарському суду Луганської області.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню за таких підстав:

Письмовими доказами, а саме, належним чином завіреними копіями наступних документів:

- договору оренди землі від 27.06.2012 № 441180004000152;

- відомостями з державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Інформаційна довідка) від 01.02.2018;

- інформацією ДПІ у м. Лисичанську від 06.09.2016 № 7671/12-09-12-02;

- інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку від 19.01.2018;

- листом ГУ Держгеокадастру у Луганській області від 10.01.2018 № 0-12-0.29-16/104-18,

підтверджуються обставини, наведені прокурором у позовній заяві, а саме, що:

- відповідач є власником нерухомого майна - нежитлової будівлі з підвальним приміщенням, розташованої за адресою: м. Лисичанськ Луганської області, кв. Центральний (колишній Ленінського комсомолу), 5-а (відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно);

- нерухоме майно перейшло у власність відповідача у травні 2014 р. (відомості з державного реєстру речових прав на нерухоме майно) від колишнього власника - ФОП ОСОБА_1, яка за договором оренди земельної ділянки від 02.03.2012, укладеним з Лисичанською міською радою (Орендодавець) та зареєстрованим 27.06.2012 за № 441 180004000152, орендувала земельну ділянку загальною площею 0,1416 га для реконструкції нежитлової будівлі під торговельний комплекс, кадастровий номер 4411800000:55:002:0137, яка знаходиться за адресою: кв. Ленінського комсомолу (нова назва - кв. Центральний), 5-а, м. Лисичанськ Луганської області;

- договір оренди земельної ділянки був укладений з ФОП ОСОБА_1 на 3 роки (п. 8 договору); строк договору сплив 27.06.2015 та не продовжувався;

- станом на 27.06.2015 у ФОП ОСОБА_1 податковий борг по орендній платі відсутній (інформація Державної податкової інспекції у м. Лисичанську від 06.09.2016 № 7671/12-09Л 2-02).

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 377 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) до особи, яка придбала житловий будинок, будівлю або споруду, переходить право власності на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення, у розмірах, встановлених договором. Якщо житловий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, наданій у користування, то у разі їх відчуження до набувача переходить право користування тією частиною земельної ділянки, на якій вони розміщені, та частиною ділянки, яка необхідна для їх обслуговування.

Згідно з ч.ч. 1 та 2 ст. 120 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) у разі набуття права власності па жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

У зв'язку з тим, що відповідач набув право власності на будівлю, розміщену на вказаній земельній ділянці, що перебувала у користуванні, то до нього відповідно до положень ст. 120 ЗК України перейшло право користування земельною ділянкою, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача за договором оренди.

У той же час, стаття 125 ЗК України передбачає, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав;

Відповідно до ст. 126 ЗК України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень ;

Враховуючи викладене, виникнення права власності на об'єкт нерухомості не є підставою для автоматичного виникнення права оренди земельної ділянки, оскільки останнє виникає лише з моменту його державної реєстрації.

Таким чином, новий власник нерухомого майна не звільняється від необхідності оформлення права оренди земельної ділянки, на якій таке майно розташоване.

Аналіз наведених норм матеріального права дає підстави для висновку, що з моменту виникнення права власності на нерухоме майно у власника виникає обов'язок оформити та зареєструвати речове право на відповідну земельну ділянку, розташовану під цією будівлею.

У справі, що розглядається, відповідач, набувши право власності на об'єкт нерухомості, розташований на спірній земельній ділянці, належним чином не оформив правовідносини щодо користування земельною ділянкою.

Відповідно до статті 206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Статтею 14 Податкового кодексу України (далі - ПК) визначено, що плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Правовою підставою своїх вимог прокурор визначив положення ст. 1212 ЦК України, а обґрунтовуючи свої вимоги про стягнення 158266,25 грн, зауважив, що ця сума є сумою несплаченої відповідачем орендної плати як обов'язкового платежу за використання земельної ділянки, яка перебуває у комунальній власності, без належного оформлення права власності/користування та державної реєстрації цих прав за період із 09.06.2016 по 01.01.2018.

Стаття 1212 ЦК досить широко визначає підстави виникнення зобов'язань у зв'язку з набуттям, збереженням майна без достатньої правової підстави.

Втім, предметом регулювання інституту безпідставного отримання чи збереження майна є відносини, що виникають у зв'язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права.

За змістом пункту 4 частини третьої статті 1212 ЦК положення глави 83 ЦК застосовується також до вимог про відшкодування шкоди особою, яка незаконно набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи.

Відповідно до загальних положень законодавства про відшкодування завданої шкоди таке відшкодування є мірою відповідальності. Разом з тим обов'язок набувача повернути безпідставно набуте (збережене) майно потерпілому не належить до заходів відповідальності, оскільки боржник при цьому не несе жодних майнових втрат - він зобов'язується повернути тільки майно, яке безпідставно утримував (зберігав). На відміну від зобов'язань, які виникають із завдання шкоди, для відшкодування шкоди за пунктом 4 частини третьої статті 1212 ЦК вина не має значення, оскільки важливий сам факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої.

Матеріалами справи підтверджується, що відповідач правомірно володіючи нежитловою будівлею, розташованою за адресою: м. Лисичанськ Луганської області, кв. Центральний (колишній Ленінського комсомолу), 5-а, користується земельною ділянкою на якій вона розташована. При цьому відповідач належним чином не оформив права власності або права на постійне землекористування зазначеною ділянкою, а тому не є суб'єктом плати за землю у формі земельного податку. Отже, єдиною можливою формою здійснення плати за землю для нього як землекористувача є орендна плата (статті 14.1.72, 14.1.73 ПК).

Таким чином, із часу виникнення права власності на нерухоме майно у відповідача виник й обов'язок укласти та зареєструвати відповідний договір щодо користування спірною земельною ділянкою. Цього обов'язку відповідач не виконав, а тому без законних підстав зберігав у себе майно - кошти за оренду землі.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 12.04.2017 у справі № 922/5468/14.

Відповідно до ч. 4 ст. 236 Господарського процесуального кодексу України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Заявлена до стягнення сума розрахована з урахуванням площі земельної ділянки, її нормативно-грошової оцінки та суми орендної плати, яка мала б сплачуватись у разі оформлення договору оренди, а також з урахуванням положень ст. 6 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції згідно якої, під час проведення антитерористичної операції суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, звільняються від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності (в редакції, яка діяла до 08.06.2016).

Згідно обґрунтованому розрахунку позивача сума безпідставно збережених відповідачем коштів, у вигляді несплаченої орендної плати за користування земельною ділянкою, складає 158266,25 грн. і підлягає стягненню з відповідача.

Відповідно до ст. ст. 123, 129 ГПК України витрати прокуратури на судовий збір в сумі 2373,99 грн. підлягають відшкодуванню з відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 86, 123, 129, 232, 233, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Акцент-М , м. Дніпро, вул. Олександра Поля (Кірова), 36, ідентифікаційний код 38088469, на користь Лисичанської міської ради Луганської області , м. Лисичанськ Луганської області, вул. ім. М. Грушевського, 7, ідентифікаційний код 26522196, грошові кошти в сумі 158266,25 грн. , та перерахувати їх на р/р 31410544700051, одержувач УДКСУ у м. Лисичанську Луганської області, банк: ГУДКСУ в Луганській області, код ЄДРПОУ 37800278, МФО 804013, код платежу 24060300 інші надходження до місцевого бюджету м. Лисичанська; наказ видати.

3. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Акцент-М , м. Дніпро, вул. Олександра Поля (Кірова), 36, ідентифікаційний код 38088469, на користь прокуратури Луганської області , м. Сєвєродонецьк Луганської області, вул. Б.Ліщини, 27, ідентифікаційний код 02909921, витрати на судовий збір в сумі 2373,99 грн. , та перерахувати їх на р/р 35211068000839, банк ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код класифікації доходів бюджету 2800; наказ видати.

Датою ухвалення рішення є дата складання повного судового рішення - 20 квітня 2018 р. Рішення може бути оскаржене протягом 20 днів із вказаної дати шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Суддя В.В. Корнієнко

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення20.04.2018
Оприлюднено22.04.2018
Номер документу73520268
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/76/18

Ухвала від 07.09.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 17.04.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 23.03.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Рішення від 20.04.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

Ухвала від 19.02.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Корнієнко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні