Рішення
від 24.04.2018 по справі 826/16986/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 24 квітня 2018 року                                        № 826/16986/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Васильченко І.П. розглянув в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовомНаціональної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг доТовариства з обмеженою відповідальністю «Кредо-Центр» провадження у справі відкрито відповідно до ухвали Окружного адміністративного суду м.Києва від 16.02.2018 року, про стягнення штрафу в розмірі 17 000,00 грн., ВСТАНОВИВ: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кредо-Центр», в якому просить стягнути з нього штраф у сумі 17 000,00 грн. Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг за результатами перевірки ТОВ «Кредо-Центр» складено акт про правопорушення, вчинені ТОВ «Кредо-Центр» на ринку фінансових послуг від 09.06.2017 р. № 1150/16-3/13. 12.06.2017 р. (вих. № 4481/16-8) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, на адресу відповідача було направлено акт про правопорушення та запрошення прийняти участь уповноваженого представника товариства на розгляді справи на Комісії, який призначено на  27.06.2017 р. о 11 год. 00 хв. Порушення полягали у тому, що товариством не надано звітні дані за І квартал 2017 року, що свідчить про порушення вимог чинного законодавства у сфері надання фінансових послуг, а саме: пп. «а» п. 2.2, пп. «б» п. 2.4 р. 2 та п. 5.2 р. 5 Порядку надання звітності фінансовими компаніями, довірчими товариствами, а також юридичними особами-суб'єктами господарювання, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, але мають визначену законами та нормативно-правовими актами  Держфінпослуг або Нацкомфінпослуг можливість надавати послуги з фінансового лізингу, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 27.01.2004 № 27, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 01.09.2005 за № 972/11252 в частині неподання звітних даних до Нацкомфінпослуг. На підставі акта перевірки Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг прийнято постанову від 27.06.2017 р. № 738/1150/16-3/13-П про накладення на ТОВ «Кредо-Центр» за правопорушення вчинені на ринку фінансових послуг штрафу в сумі 17  000,00 гривень та зобов'язано письмово повідомити Нацкомфінпослуг про виконання або про відмову від добровільного виконання постанови Нацкомфінпослуг у термін включно до 27.07.2017 р. з одночасним наданням у разі сплати штрафу документів, що підтверджують його сплату (оригінал квитанції або іншого платіжного документа). Отже, враховуючи викладене, керуючись пунктом 10 частини першої статті 28, статтею 39, пунктом 3 частини першої статті 40, пунктом 3 частини першої статті 41, частини першої статті 42 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», пунктом 1.5 розділу І, пунктом 2.4 розділу II, абзацом першим пункту 3.2 розділу III, абзацом другим пункту 4.21 розділу IV Положення, до товариства було застосовано штрафну санкцію у розмірі 17000,00 грн. 29.06.2017 р. (вих. № 4947/16-8) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на адресу відповідача було направлено постанову про застосування штрафної санкції за правопорушення, вчинені на ринках фінансових послуг від 27.06.2017 р. № 738/1150/16-3/13-П, що підтверджується списком згрупованих поштових відправлень листів рекомендованих. Оскільки докази на підтвердження виконання вказаної постанови в добровільному порядку відсутні, сума штрафу відповідачем не сплачена, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг просить стягнути зазначену суму у судовому порядку. Відповідач відзиву на позов у встановлений судом строк  не надав. Досліджуючи надані сторонами докази, аналізуючи наведені міркування та заперечення, оцінюючи їх в сукупності, суд бере до уваги наступне. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» 12 липня 2001 року N 2664-III (надалі – Закон N 2664-III)  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у межах своєї компетенції, у разі порушення законодавства про фінансові послуги, нормативно-правових актів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує заходи впливу та накладає адміністративні стягнення. Частиною 1 ст. 36 названого Закону передбачено, що у разі порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, застосовує заходи впливу відповідно до закону. Згідно п. 3 ч. 1 ст. 40 Закону N 2664-III Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, може накладати штрафи в розмірах, передбачених статтями  41  і  43  цього  Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 41 Закону N 2664-III штрафи, накладені національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, стягуються у судовому порядку. Відповідно до частини 1 статті 77  КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Доказів, які спростовували б доводи позивача, відповідач суду не надав. Враховуючи те, що відповідачем у встановлений судом строк та станом на день розгляду справи не надано заперечень проти позову та документів, які б підтверджували виконання постанови Нацкомфінпослуг від 27.06.2017 р. № 738/1150/16-3/13-П, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а надані позивачем докази є достатніми для прийняття рішення по справі в порядку скороченого провадження про задоволення адміністративного позову. Відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України у разі задоволення позову позивачем в якому є суб'єкт владних повноважень судові витрати з відповідача не стягуються. Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 77, 139, 250, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ВИРІШИВ: 1.          Позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг задовольнити. 2.           Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Кредо-Центр» (02660, м.Київ, вул. Марини Раскової, 23, офіс 903, код ЄДРПОУ 38213245) до Державного бюджету України (на рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника на балансовий рахунок 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», код бюджетної класифікації за доходами 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106) штраф у сумі 17000,00  (сімнадцять тисяч) гривень 00 копійок. Рішення відповідно до ч. 1 ст. 371 Кодексу адміністративного судочинства України підлягає негайному виконанню. Рішення суду відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Рішення суду може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя                                                                                                І.П. Васильченко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.04.2018
Оприлюднено27.04.2018
Номер документу73602718
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16986/17

Ухвала від 17.04.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Рішення від 24.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

Ухвала від 16.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Васильченко І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні