Ухвала
від 17.04.2018 по справі 760/9856/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №1- кс/760/5511/18

Справа 760/9856/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 квітня 2018 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Києво - Святошинської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про проведення позапланової виїзної ревізії в рамках досудового розслідування внесеного, до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4201611000000303 від 31.05.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України,-

В С Т А Н О В И В:

до суду надійшло зазначене клопотання, підтримуючи яке слідчий зазначив, що слідчим управлінням ФР Києво - Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області розслідується кримінальне провадження № 4201611000000303 від 31.05.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Слідчий подав до суду заяву в якій просив проводити розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримав з наведених у ньому підстав.

Згідно з нормою ч. 1ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалось.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначав, що на виконання рекомендацій Постанови Кабінету Міністрів України від 9 липня 2014 р. № 293 «Про стимулювання заміщення природного газу у сфері теплопостачання» районним радам та районним державним адміністраціям Київської областібуло прийнято рішення укладання договорів оренди приміщень для переоснащення газових котелень комунальної власності на котельні на альтернативне паливо (тирсу, пелети, тощо).

Так, в період з 2014 року по теперішній час комунальними підприємствами було укладено договори лише з ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933) про оренду останніми даних котелень та їх переобладнання на котельні, які працюють на альтернативному паливі. Однак жодних конкурсів або тендерів на реконструкцію таких котелень не проводились. В подальшому після переобладнання таких котелень, вони залишились у власності ТОВ «Київоблтепло» на підставі договорів оренди.

В подальшому, користувачами таких котелень, які обслуговують приміщення шкіл, лікарень, приміщень управлінь міських рад та інших комунальних підприємств проводились тендери на постачання теплової енергії з власних котелень, які знаходяться у власності на праві оренди та переобладнанні ТОВ «Київоблтепло». Тендери проводились в порушення вимог Закону України №922-19 «Про публічні закупівлі», а саме лише з одним учасником ТОВ «Київоблтепло». Так, на загальнодоступному сайті https://prozorro.gov.ua зазначено, що підставою проведення закупівель з одним учасником стала відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Однак на території України є велика кількість підприємств, які займаються переобладнанням та наданням послуг теплової енергії альтернативним паливом.

Не зважаючи на порушення умов проведення тендерних закупівель службові особи для постачання теплової енергії на комунальні підприємства використовували послуги технічного оперативного обслуговування котельного обладнання, послуги аварійно диспетчерської служби та придбавали дрова та палети за готівкові кошти, а документально відображали свої витрати та податковий кредит з податку на додану вартість від підприємств з ознаками «фіктивності», а саме: ТОВ «Компанія Трейд-Март», ТОВ «ТК Інтертрейд», ТОВ «ТД Ідест», ТОВ «Моноліт- Євробуд», ТОВ «Євроенерготрейд», ТОВ «Мастербізнес».

Таким чином, службові особи ТОВ «Київоблтепло» своїми умисними діями, які полягали у штучному формуванні податкового кредиту з ПДВ та завищенні валових витрат від підприємств з ознаками «фіктивності» ухилились від сплати податків на загальну суму 3 479 980 грн., що в 5000 разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян та являється особливо великим розміром, тобто вчинили кримінальне правопорушення, передбачений ч. 3 ст. 212 КК України.

Відповідно дост. 11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939-ХІІ та п. 9 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 №550, тривалість позапланової ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Враховуючи значний обсяг документів, що потребують перевірки у ході зазначених вище контрольних заходів та керуючись ст. 14 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», для якісного проведення ревізії, слідчий зазначив що необхідно провести позапланові ревізії «Комунальний заклад "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області. (Код ЄДРПОУ 26191575) терміном в15 робочих днів.

Перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах вважаю, що клопотання підлягає до задоволення виходячи з наступного.

Згідно ч.2ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Вимогамист. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»передбачено проведення ревізій органами державного фінансового контролю. Так,позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до п.27Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», за зверненням правоохоронного органу контролюючі органи в межах своєї компетенції проводять планові та позапланові виїзні ревізії за місцезнаходженням об`єкта контролю.

Згідно п. 29Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого абопрокурорапропризначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення.

Отже, з урахуванням вищенаведеного, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено наявність достатніх підстав для проведення ревізії, а відтак клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст.93,110,223,309,395 КПК України,ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст. 27, 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. N 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на 15 робочих днів, для проведення Північним офісом Держаудитслужби в Київській області позапланової виїзної ревізії державних підприємств «Комунальний заклад "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області. (Код ЄДРПОУ 26191575) за адресою: Київська область, , м. Ірпінь, вул. Садова, 38, по наступним питанням:

Чи дотримано процедури при закупівлі товарів, робіт та послуг протягом 2014-2018 років із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Чи дотримано вимоги чинного законодавства під час проведення закупівель, в тому числі державних, за період 2014-2018 років із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Перевірити законність та правомірність укладання договорів та актів приймання-передачі, їх відповідність чинному законодавству із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Здійснити перевірку виконання умов договорів, наявності підстав для перерахування коштів, при здійсненні закупівель, в тому числі державних із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Здійснити перевірку щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом під час проведення вищевказаних закупівель із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Перевірити відображення операцій по даних бухгалтерського обліку згідно укладених договорів та актів приймання-передачі із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Перевірити стан ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності і її достовірність із ТОВ «Київоблтепло» (код за ЄДРПОУ 39253933).

Вивчити інші питання, які виникнуть в ході ревізії.

Проведення ревізії доручити Північному офісу Держаудитслужби в Київській області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення17.04.2018
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу73616719
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/9856/18

Ухвала від 17.04.2018

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Сенін В. Ю.

Ухвала від 16.04.2018

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Сенін В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні