Справа № 815/5153/17
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 квітня 2018 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Бжассо Н.В.,
за участі секретаря судового засідання Іщенко С.О.,
за участі представника позивача Григор'єв В.В. (згідно ордеру та угоди),
за участю представника відповідача Какубері Д.С. (згідно довіреності),
розглянувши в відкритому судовому засіданні в м. Одеса за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Вектор-12 до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання незаконними та скасування Постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.09.2017 року
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства Вектор-12 до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, за результатом розгляду якого позивач просить суд: визнати незаконним та скасувати постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 157/1015-05/1-8737, № 156/1015-05/1-8737, № 155/1015-05/1-8737 від 25.09.2017 року, судові витрати покласти на відповідача.
В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначив, що 05.09.2017 року ПП Вектор-12 отримав від Департаменту ДАБІ в Одеській області лист від 29.08.2017 року № 1015-05/1-7784, згідно з яким позивача було повідомлено про те, що Департаментом ДАБІ в Одеській області в межах повноважень проведено планову перевірку щодо дотримання вимог містобудівного законодавства на об'єкті за адресою: будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області. Разом із листом були надіслані, у якості додатків, матеріали перевірки, а також запропоновано прибути до Департаменту 11.09.2017 року о 14 год. 00 хвл. для розгляду справи по суті.
В якості додатків до листа було надіслано: акт перевірки № 116 без дати укладання, протоколи про порушення у сфері містобудівної діяльності від 30.08.2017 року відносно позивача та припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 30.08.2017 року.
11.09.2017 року розгляд матеріалів перевірки було відкладено на 25.09.2017 року.
Постановою № 157/1015-05/1-8737 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.09.2017 року на позивача було накладено штраф у розмірі 75780,00 грн.
Постановою № 156/1015-05/1-8737 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.09.2017 року на позивача було накладено штраф у розмірі 30312,00 грн.
Постановою № 155/1015-05/1-8737 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.09.2017 року на позивача було накладено штраф у розмірі 75780,00 грн.
На думку представника позивача, вказані постанови про накладення штрафу є незаконними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки об'єктом перевірки було дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на об'єкті: Будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області, замовником будівництва є Великомихайлівська селищна рада. Позивач не укладав договір № 28 від 26.12.2016 року з Великомихайлівською селищною радою, як це зазначено в акті перевірки № 116, щодо будівництва резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області, а тому порушити вимоги містобудівного законодавства при будівництві вищевказаного об'єкту не міг. Вказані обставини, також, підтверджуються інформацією, отриманою з офіційного сайту ДАБІ України.
25.10.2017 року від представника відповідача надійшли письмові заперечення на адміністративний позов, з огляду на які Департамент ДАБІ в Одеській області заперечує проти позову у повному обсязі, вважає його необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню. Так, представник відповідача зазначає, що під час здійснення перевірки було встановлено, що генеральним підрядником ПП Вектор-12 будівельні роботи з будівництва резервуарів виконано з відхиленням від розробленої та затвердженої проектної документації, чим порушено вимоги ст. 27 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність , неналежним чином велася виконавча документація під час будівництва резервуарів, чим порушено п. 4.8 ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва . Під час перевірки посадовим особам Департаменту ДАБІ в Одеській області інструктаж щодо дотримання техніки безпеки під час перебування на будівельному майданчику проведено не було, журнал інструктажів не пред'явлено, тобто ПП Вектор-12 недотримано безпеку людей під час виконання будівельних робіт, чим порушено п. 8.2 ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва . Представник відповідача зазначає, що доводи позивача з приводу того, що ПП Вектор-12 не укладало договір № 28 від 26.12.2016 року не відповідають дійсності.
На підставі направлення від 28.07.2017 року № 116 посадовими особами Департаменту ДАБІ в Одеській області проведено планову перевірку на об'єкті: будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Великомихайлівський р-н., смт. Велика Михайлівка щодо дотримання суб'єктом містобудування: замовник - Великомихайлівська селищна рада, вул. Карбишева, 10, смт. Велика Михайлівка, Великомихайлівський район, Одеська область, проектувальник - ТОВ БУДСФЕРА-2013 , вул. Базарна, 44, м. Одеса, підрядник - ПП Вектор-12 , вул. Лермонтова, 14, смт. Велика Михайлівка, Великомихайлівський р-н., Одеська обл. вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил на підставі наказу (розпорядження) Державної архітектурної інспекції України № 1012 від 26.12.2016 року Про затвердження плану перевірок об'єктів будівництва на І квартал 2017 року та на 2017 рік .
За результатами проведеної перевірки відповідачем складено акт № 116.
30.08.2017 року відповідачем, на підставі висновків акту перевірки, складено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, з огляду на які: позивачем не належним чином велася виконавча документація під час будівництва резервуарів, чим порушено п. 4.8 ДБН А.3.1-5:2016, недотримано безпеку людей під час виконання будівельних робіт, чим порушено п. 8.2 ДБН А.3.1-5:2016, будівельні роботи з будівництва резервуарів виконано з відхиленням від розробленої та затвердженої проектної документації, чим порушено ст.. 27 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності , ст.. 9 ЗУ Про архітектурну діяльність .
30.08.2017 року відповідачем складено припис, з огляду на який Департамент ДАБІ України вимагає зупинити проведення ПП Вектор-12 код ЄДРПОУ: 40689153 будівельних робіт з будівництва резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області з 31.08.2017 року.
25.09.2017 року Департаментом ДАБІ в Одеській області прийнято постанови № 157/1015-05/1-8737, № 156/1015-05/1-8737, № 155/1015-05/1-8737, згідно з якими ПП Вектор-12 код ЄДРПОУ: 40689153 притягнуто до відповідальності за вказані вище правопорушення у сфері містобудівної діяльності та накладено штрафи.
Згідно з ч. ч. 1,2,3,4 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється на об'єктах будівництва у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.
Плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником такого органу.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає відповідно до закону справи про адміністративні правопорушення та справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право:1) безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню; 2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; 3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: а) усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; б) зупинення підготовчих та будівельних робіт; 4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомки, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; 5) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством; 6) залучати до проведення перевірок представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих науково-дослідних та науково-технічних організацій; 7) одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. Забороняється витребовувати у суб'єктів містобудування інформацію та документи податкової, фінансової звітності, щодо оплати праці, руху коштів та інші, не пов'язані із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю; 8) вимагати у випадках, визначених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; 9) забороняти за вмотивованим письмовим рішенням експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не прийнятих в експлуатацію; 10) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням фото-, аудіо- та відеотехніки; 11) здійснювати контроль за дотриманням порядку обстеження та паспортизації об'єктів, а також за реалізацією заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації.
На одному об'єкті будівництва, який є предметом державного архітектурно-будівельного контролю, приписи про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, про зупинення підготовчих та будівельних робіт, а також складання протоколів про вчинення правопорушень та накладення штрафів можуть стосуватися кількох суб'єктів містобудування.
Відповідно до п.п. 9, 11, 12 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 553, державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.
У разі виявлення факту самочинного будівництва об'єкта, щодо якого неможливо встановити суб'єкта містобудування, який будує чи збудував такий об'єкт, перевірка проводиться із залученням представників органів місцевого самоврядування та органів Національної поліції. Документи, оформлені за результатами такої перевірки, надсилаються до відповідного органу внутрішніх справ для встановлення особи суб'єкта містобудування.
Посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час проведення перевірки мають право: 1) безперешкодного доступу до місць будівництва об'єктів та до об'єктів, що підлягають обов'язковому обстеженню; 2) складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону; 3) у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов'язкові для виконання приписи щодо: усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; зупинення підготовчих та будівельних робіт. Підготовчі та будівельні роботи, які не відповідають вимогам законодавства, будівельним нормам, стандартам і правилам, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорту забудови земельної ділянки, виконуються без набуття права на їх виконання, підлягають зупиненню до усунення порушень законодавства у сфері містобудівної діяльності; 4) проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам будівельних норм, стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у передбачених законодавством випадках паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації; 5) проводити перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об'єктів, вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством; 7) залучати до проведення перевірок представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих науково-дослідних та науково-технічних організацій; 8) одержувати в установленому законодавством порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю. Забороняється витребовувати у суб'єктів містобудування інформацію та документи податкової, фінансової звітності, щодо оплати праці, руху коштів та інші, не пов'язані із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю; 9) вимагати у випадках, визначених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій; 10) забороняти за вмотивованим письмовим рішенням експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, не прийнятих в експлуатацію; 11) здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням фото, аудіо- та відеотехніки.
Посадовим особам органу державного архітектурно-будівельного контролю забороняється вимагати інформацію та документи, не пов'язані із здійсненням державного архітектурно-будівельного контролю.
Посадові особи органу державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язані: у повному обсязі, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний архітектурно-будівельний контроль у межах повноважень, передбачених законодавством; дотримуватися ділової етики у взаємовідносинах із суб'єктами господарювання та фізичними особами; ознайомлювати суб'єкта містобудування чи уповноважену ним особу з результатами державного архітектурно-будівельного контролю у строки, передбачені законодавством; за письмовим зверненням суб'єкта містобудування надавати консультативну допомогу у здійсненні державного архітектурно-будівельного контролю; надсилати повідомлення про проведення планової перевірки суб'єкту містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручати особисто під розписку керівнику суб'єкта містобудування чи його уповноваженій особі із зазначенням дати початку та дати закінчення перевірки не пізніше ніж за десять днів до її початку. У разі відмови суб'єкта містобудування, щодо якого здійснюється державний архітектурно-будівельний контроль, у допуску посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю до проведення перевірки, відмови суб'єкта містобудування в наданні документів, необхідних для здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю, відсутності суб'єкта містобудування, якому у визначений цим Порядком строк було надіслано повідомлення про проведення перевірки, або його уповноваженої особи (за довіреністю) на об'єкті під час перевірки складається відповідний акт.
Судом встановлено, що 30.09.2016 року між Великомихайлівською селищною радою (замовник) та ПП Вектор 12 (підрядник) укладено договір № 19, з огляду на який замовник доручає, а підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт з Будівництва резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області (коригування) . Суд зазначає, що незважаючи на те, що у якості підрядника зазначено ПП Вектор-12 у розділі ХХІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін зазначено код ЄДРПОУ ПП Вектор 12 .
Директором ПП Вектор 12 С.Л. Москалцем підписано додаток до договору підряду № 19 від 30.09.2016 року, а також календарний графік виконання робіт на 2016 рік.
Судом встановлено, що ДАБІ України 29.11.2016 року надано дозвіл № ІУ 114163361606 замовнику: Венликомихайлівській селищній раді Великомихайлівського району Одеської області, генеральному підряднику: Приватному підприємству Вектор 12 Будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області .
Крім того, суд зазначає, що протокол погодження змін до проектно-кошторисної документації із вартісними показниками та технічними рішеннями станом на 04.12.2015 року по об'єкту Будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області та калькуляція на виготовлення 1 Тн конструкцій підписані та скріплені печаткою підрядника ПП Вектор 12 .
26.12.2016 року між Великомихайлівською селищною радою (замовник) та ПП Вектор-12 (підрядник) укладено договір № 28, з огляду на який замовник доручає, а підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору виконання робіт з Будівництва резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області (коригування) .
Суд зазначає, що незважаючи на те, що у якості підрядника зазначено ПП Вектор-12 у розділі ХХІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін зазначено код ЄДРПОУ ПП Вектор 12 , а саме: 37838689.
Судом встановлено, що акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт, довідка про вартість виконаних будівельних робіт, підсумкова відомість ресурсів до договору № 28 від 26.12.2016 року підписані директором ПП Вектор-12 та скріплені печаткою позивача.
Також, суд встановив, що відповідно до рішення № 60 від 11.10.2017 року Департаментом ДАБІ в Одеській області анульовано дозвіл № ІУ 114163361606 від 29.11.2016 року.
Суд зазначає, що кожна юридична особа може бути ідентифікована за ідентифікаційним кодом юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України. В акті перевірки мітиться посилання, що підрядником будівництва є ПП Вектор-12 (відповідно до договору № 28 від 26.12.2016 року) код за ЄДРПОУ 40689153. При цьому, як зазначено вище судом, в розділі ХХІ вказаного договору в реквізитах підрядника зазначено код ЄДРПОУ 37838689, тобто код ЄДРПОУ ПП Вектор 12 .
Враховуючи встановлені судом обставини, а саме: факт надання дозволу № ІУ 114163361606 від 29.11.2016 року, в якому у якості підрядника визначено ПП Вектор 12 , укладення договорів підряду з ПП Вектор 12 , суд робить висновок, що відповідач протиправно притягнув до відповідальності ПП Вектор-12 , оскільки зазначене підприємство не виступало підрядником на об'єкті: Будівництво резервуарів чистої води в смт. Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області.
Згідно з ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Суд зазначає, що відповідач під час судового розгляду справи не спростовував доводи позивача, які викладені в адміністративному позові, а лише зазначив, що оскільки документи, які надані до суду були відсутні під час перевірки, відповідач вважає, що їх не існує.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судом встановлено, що за звернення до суду із зазначеним адміністративним позовом позивач сплатив судовий збір у розмірі 2728,08 грн. Таким чином, сума судового збору, яка має бути стягнута на користь позивача складає 2728,08 грн.
Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 139, 243, 245, 246, 250, 262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Задовольнити позов Приватного підприємства Вектор-12 до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання незаконними та скасування Постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 25.09.2017 року.
Визнати протиправними та скасувати Постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності прийняті Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області щодо Приватного підприємства Вектор-12 25.09.2017 року №157/1015-05/1-8737, №156/1015-05/1-8737, № 155/1015-05/1-8737.
Стягнути з Державної архітектурно-будівельної інспекції України (код ЄДРПОУ: 37471912) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного підприємства Вектор-12 (код ЄДРПОУ:40689153) судовий збір у розмірі 2728 (дві тисячі сімсот двадцять вісім) гривень 08 копійок.
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи відповідно до п.15.5 ч.1 розділу VІІ Перехідні положення КАС України через Одеський окружний адміністративний суд до Одеського апеляційного адміністративного суду.
Позивач - Приватне підприємство Вектор-12 адреса: 67100, Одеська область, Великомихайлівський район, смт Велика Михайлівка, вул. Лермонотова, 14, код ЄДРПОУ: 40689153.
Відповідач - Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, адреса: 65107, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83.
Повний текст рішення складений та підписаний судом 27.04.2018 року.
Суддя Н.В. Бжассо
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2018 |
Оприлюднено | 02.05.2018 |
Номер документу | 73689736 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бжассо Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні