У Х В А Л А
про залишення касаційної скарги без руху
26 квітня 2018 року
м. Київ
справа № 815/3872/17
адміністративне провадження № К/9901/48341/18
Верховний Суд в складі судді Касаційного адміністративного суду Анцупової Т. О., перевіривши касаційну скаргу Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду, яка прийнята 09 листопада 2017 року та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2018 року у справі № 815/3872/17 за позовом Громадської організації Добровільне товариство рибалок-аматорів Крижанівка , причал № 218 до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання протиправними та скасування припису та постанови,
у с т а н о в и в:
13 квітня 2018 року Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області звернувся до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду з вказаною касаційною скаргою.
Перевіряючи касаційну скаргу на відповідність вимогам процесуального закону, які діяли на час її подання, суд дійшов висновку про залишення її без руху з наступних підстав.
Відповідно до ч. 4 ст. 330 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.
В порушення вказаних вимог скаржником до касаційної скарги документ про сплату судового збору не додано.
Водночас в касаційній скарзі скаржником заявлено клопотання про відстрочення сплати судового збору, в обґрунтування якого останній посилається на відсутність коштів для його сплати.
Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України (в редакції на час подання касаційної скарги) суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Отже, вирішуючи питання про відстрочення сплати судового збору, суд враховує майновий стан сторони, надаючи оцінку доказам, що підтверджують його рівень.
Клопотання про відстрочення сплати судового збору відповідно до ст. 133 КАС України та ст. 8 Закону України Про судовий збір задоволенню не підлягає, оскільки скаржником не надано жодних доказів незадовільного майнового стану.
Згідно пп. 1 п. 3 ч. 2 статті 4 Закону України Про судовий збір (в редакції, що діяла на момент подання позову) ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Позовна заява подана юридичною особою у 2017 році та містить одну вимогу немайнового характеру.
Згідно ст. 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік станом на 01 січня 2017 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становить 1600 гривень.
Згідно пп. 3 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір (в редакції на момент подання даної касаційної скарги) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду розмір судового збору складає 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
Отже, за подання касаційної скарги скаржник мав би сплатити 3200 грн (200% x 1600).
Судовий збір за подання касаційної скарги до Верховного Суду повинно бути внесено або перераховано на розрахунковий рахунок 31213207700007, отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897, код банку отримувача: 820019, банк отримувача: ГУ ДКСУ у місті Києві, код класифікації доходу бюджету: 22030102. 101; судовий збір за позовом (ПІБ чи назва установи, організації позивача), номер справи (чи номер касаційного провадження), Верховний Суд .
Згідно ч. 2 ст. 332 КАС України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 330 цього Кодексу, застосовуються положення ст. 169 цього Кодексу.
В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху (ч. 2 ст. 169 КАС України).
Оскільки касаційну скаргу подано без додержання вимог, встановлених КАС України, таку касаційну скаргу слід залишити без руху та надати скаржнику десятиденний строк з дня вручення ухвали про залишення касаційної скарги без руху для усунення зазначених вище недоліків.
Керуючись ст. 169, 248, 330, 332 КАС України,
у х в а л и в:
У задоволенні клопотання Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про відстрочення сплати судового збору відмовити.
Касаційну скаргу Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду, яка прийнята 09 листопада 2017 року та постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 28 березня 2018 року у справі № 815/3872/17 залишити без руху.
Установити скаржнику десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення недоліків касаційної скарги.
Роз'яснити, що у разі невиконання вимог цієї ухвали в установлений судом строк касаційна скарга разом із доданими до неї матеріалами буде повернута.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання й оскарженню не підлягає.
Суддя Т. О. Анцупова
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 26.04.2018 |
Оприлюднено | 02.05.2018 |
Номер документу | 73700479 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Анцупова Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні