Рішення
від 27.04.2018 по справі 815/687/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/687/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Аракелян М.М.

Розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Рибальска компанія «ПРОТЕУС» (67560, Одеська область, Комінтернівський район, с. Красносілка, вул. Садова, буд. 150А), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Головне управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про анулювання дозволів на експлуатацію морських суднових станцій, -

ВСТАНОВИВ:

19 лютого 2018 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, в якому позивач просить суд анулювати Товариству з обмеженою відповідальністю «Рибальска компанія «ПРОТЕУС» (ЄДРПОУ 35400626) дозволи на експлуатацію морських суднових станцій від 08.09.2014 року №МС-51-0070941, від 16.02.2017 року №МС-51-0243233.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що листом Головного управління ДФС в Одеській області від 05.12.2017 року №147/11/15-32-12-10 Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації було повідомлено про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю Рибальська компанія ПРОТЕУС (ЄДРПОУ 35400626), не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України більше шести місяців. ТОВ РК ПРОТЕУС у своїй діяльності використовує дозволи на експлуатацію морських суднових станцій від 08.09.2014 року №МС-51-0070941, терміном дії до 02.09.2019 року та №МС-51-0243233 від 16.02.2017 року, терміном дії до 10.02.2022 року. Згідно з ст. 57 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» користування радіочастотним ресурсом в Україні здійснюється на платній основі. Рентна плата за користування радіочастотним ресурсом України встановлюється Податковим кодексом України. У вищезазначеному дозволі на експлуатацію РЕЗ визначені його особливі умови, де в примітці вказано, що згідно Закону України «Про радіочастотний ресурс України» користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на платній основі з моменту надання дозволу на експлуатацію. При цьому, платники збору (рентної плати), відповідно до Податкового кодексу України, обчислюють суму збору (рентної плати) виходячи з виду радіозв'язку, розміру встановлених ставок та ширини смуги радіочастот. На момент виникнення заборгованості (до моменту прийняття Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 №71-VIII), загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, сплачували збір за користування радіочастотним ресурсом України. На сьогодні відповідно до пп. 254.1.4 п.254.1 ст.254 Податкового кодексу України загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, є платниками рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України. Згідно абз.1 пп.258.2.4 п.258.2 ст.258 Податкового кодексу України у разі несплати рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України або сплати її в неповному обсязі платниками рентної плати протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників до НКРЗІ для вжиття до них заходів згідно із законодавством. Норма ч.3 ст.58 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» встановлює, що у разі несплати щомісячного збору протягом шести місяців відповідна ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволи на експлуатацію РЕЗ анулюються без компенсації збитків користувачу радіочастотного ресурсу України зі стягненням суми заборгованості в судовому порядку.

Позивач зазначив, що за інформацією Головного управління ДФС в Одеській області відповідач не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України з вересня 08.09.2014 року та станом на 01.12.2017 року заборгованість складає 557438,40 грн. Відповідно до пп.10 п.6 Положення про НКРЗІ, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 №1067, НКРЗІ для забезпечення виконання покладених на неї завдань і функцій має право звертатися до суду з відповідними позовними заявами в разі порушення суб'єктами господарювання, що провадять діяльність на ринку телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв'язку, законів про телекомунікації, інформатизацію, користування радіочастотним ресурсом та поштовий зв'язок, а також з позовами про скасування державної реєстрації у випадках, передбачених законом.

З огляду на зазначене позивач вважає, що за наявності обставин, що свідчать про несплату відповідачем рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України з вересня 2014 року по грудень 2017 року дозволи відповідача на експлуатацію РЕЗ повинні бути анульовані.

Ухвалою суду 26.02.2018 року відкрито провадження у справі №815/350/18 та вирішено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін відповідно до ст. 262 КАС України. Перше судове засідання призначено на 15.03.2018 року о 10:00 год.

14 березня 2018 року від представника позивача до суду надійшло клопотання про розгляд справи за відсутністю представника Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформації.

Судове засідання призначене на 15 березня 2018 року було відкладено на 23.04.2018 року о 10:00 год. у зв'язку з відсутністю відомостей про належне повідомлення відповідача та не своєчасне повідомлення третьої особи про дату, час та місце проведення судового засідання.

У судове засідання призначене на 23.04.2018 року учасники справи не з'явились.

03 квітня 2018 року до суду надійшло поштове повернення з повісткою-повідомленням, яка направлялась на адресу відповідача (зазначену у позовній заяві) з відміткою відділення поштового зв'язку від 29.03.2018 року ТОВ змінило адресу . При цьому, відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань адреса ТОВ Рибальська компанія ПРОТЕУС відповідає адресі, зазначеній в позовній заяві, та інформація щодо її зміни в реєстрі відсутня.

Зважаючи на відсутність у позовній заяві номерів телефонного заявку позивача, адреси електронної пошти у суду була відсутня можливість повідомити відповідача про дату судового засідання не інакше як шляхом направлення відповідної повістки засобами поштового зв'язку.

Отже, судом здійснено всіх заходів передбачених ст. 129 КАС України для належного повідомлення відповідача про дату, час та місце проведення судового засідання, а отримання відповідного поштового направлення відповідачем не відбулось з незалежних від суду обставин.

Таким чином, повістка-повідомлення про судове засідання вважається врученою відповідно до положень ст. 131 КАС України.

23 квітня 2018 року від представника Головного управління ДФС в Одеській області до суду надійшли письмові пояснення (вх.№ЕП/2228/18), відповідно до яких, підтверджуючи посилання позивача на інформацію про несплату рентної плати за використання радіочастотного ресурсу України відповідачем, зазначену у листі ГУ ДФС в Одеській області від 05.12.2017 року №147/11/15-32-12-10, представник третьої особи підтримав позовні вимоги позивача та просив суд задовольнити адміністративний позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, у повному обсязі.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи, не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини та факти, якими обґрунтовуються позовні вимоги, перевіривши їх доказами, суд дійшов наступного.

Судом встановлено, що Товариству з обмеженою відповідальністю Рибальська компанія ПРОТЕУС видано дозволи на експлуатацію морських суднових станцій №МС-51-0070941 від 08.09.2014 року та №МС-51-0243233 від 16.02.2017 року.

05 грудня 2017 року Головним управлінням ДФС в Одеській області з метою здійснення контролю за правильністю обчислення, своєчасністю та повнотою справляння рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України листом №147/11/15-32-12-10 повідомлено позивача (вх.№17486 від 11.12.2017 року), що ТОВ «РК «ПРОТЕУС» не надає та не сплачує рентну плату за користування радіочастотним ресурсом України з моменту видачі дозволів, втрати до бюджету по рентній платі за користування радіочастотним ресурсом України станом на 01.12.2017 року склали 557438,40 грн., у зв'язку з чим ГУ ДФС в Одеській області просило вжити до відповідача заходів, передбачених законодавством для користувачів радіочастотного ресурсу України, які ухиляються від сплати рентної плати до бюджету.

З метою вирішення порушеного контролюючим органом питання в порядку досудового врегулювання спору листом вих. №02-330/144 від 12.01.2018 року Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, звернулась до відповідача з вимогою щодо сплати заборгованості в сумі 557438,40 грн. у строк до 09.02.2018 року, що підтверджується списком згрупованих поштових відправлень рекомендованих листів №680 з відповідною відміткою відділу поштового зв'язку від 12.01.2018 року.

У зв'язку із несплатою ТОВ «РК «ПРОТЕУС» суми заборгованості у встановлений строк, позивач звернувся до суду з даним позовом, посилаючись на положення ч.3 ст.58 ЗУ Про радіочастотний ресурс України .

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правову основу користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України встановлено Законом України Про радіочастотний ресурс України від 01.06.2000 №1770-ІІІ (далі - Закон України №1770-ІІІ).

Відповідно до положень ст. 1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 року №1770-III (далі - Закон № 1770-III) користувач радіочастотного ресурсу - юридична або фізична особа, діяльність якої безпосередньо пов'язана з користуванням радіочастотним ресурсом відповідно до законодавства.

Дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою (далі - дозвіл на експлуатацію) - документ, який засвідчує право власника конкретного радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою на його експлуатацію протягом визначеного терміну в певних умовах.

Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов.

Статтею 9 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» визначено органи державного управління у сфері користування радіочастотним ресурсом України, а саме Кабінет Міністрів України та центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сферах зв'язку, телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України.

Відповідно до ч.2 ст.12 Закону України №1770-ІІІ, органом державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України є Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, яка утворюється відповідно до Закону України "Про телекомунікації".

Відповідно до п. 1 Положення Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації затвердженого Указом Президента України від 13.11.2011 року №1067, встановлено, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним ОСОБА_1 України. НКРЗІ є органом державного регулювання у сфері телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом та надання послуг поштового зв'язку. У визначеній сфері НКРЗІ здійснює повноваження органу ліцензування, дозвільного органу, регуляторного органу та органу державного нагляду (контролю).

Відповідно до п. 6 цього Положення НКРЗІ для забезпечення виконання покладених на неї завдань і функцій має право, зокрема, приймати в межах своїх повноважень рішення, які є обов'язковими для виконання суб'єктами ринку телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом та надання послуг поштового зв'язку.

Пунктами 1, 3 ч. 2 ст. 30 Закону України №1770-ІІІ визначено, що користування радіочастотним ресурсом України здійснюється на підставі: ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України та дозволів на експлуатацію - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг; дозволів на експлуатацію - спеціальними користувачами, технологічними користувачами та радіоаматорами.

Частиною 3 ст. 42 Закону України №1770-ІІІ передбачено, що дозволи на експлуатацію у смугах радіочастот загального користування видає державне госпрозрахункове підприємство "Український державний центр радіочастот" (далі за текстом -УДЦР) на платній основі у порядку, встановленому національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Згідно ч.3 ст.42 Закону України №1770-ІІІ, УДЦР відноситься до сфери управління Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації і здійснює свою діяльність на підставі статуту, який затверджується останнім.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи Товариство з обмеженою відповідальністю «Рибальска компанія «ПРОТЕУС» (код ЄДРПОУ 35400626) є користувачем радіочастотним ресурсом на підставі дозволів на експлуатацію морських суднових станцій від 08.09.2014 року №МС-51-0070941 та від 16.02.2017 року №МС-51-0243233 (термін дії - до 02.09.2019р. та до 10.02.2022р. відповідно).

Відповідно до ст. 57 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" від 01.06.2000 року №1770-III користування радіочастотним ресурсом в Україні здійснюється на платній основі. Збір за користування радіочастотним ресурсом України встановлюється Податковим кодексом України.

Відповідно до п.п.254.1.4 п.254.1 ст.254 ПК України загальні користувачі радіочастотного ресурсу України, визначені законодавством про радіочастотний ресурс, яким надано право користуватися радіочастотним ресурсом України в межах виділеної частини смуг радіочастот загального користування на підставі дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу та випромінювального пристрою, є платниками рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України.

Згідно п.п. 258.2.4. п. 258.2 ст. 258 Податкового кодексу України, у разі несплати рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України або сплати її в неповному обсязі платниками рентної плати протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, для вжиття до них заходів згідно із законодавством.

Інформацію про платників рентної плати, які користуються радіочастотним ресурсом України для розповсюдження телерадіопрограм і протягом шести місяців не сплатили рентну плату або сплатили її не в повному обсязі, контролюючі органи подають до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення для вжиття до них заходів згідно із законодавством.

Відповідно до ч. 3 ст. 58 Закону № 1770-III у разі несплати щомісячного збору протягом шести місяців відповідна ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а також дозволи на експлуатацію анулюються без компенсації збитків користувачу радіочастотного ресурсу України зі стягненням суми заборгованості в судовому порядку.

Відповідно до ч.1 ст. 45 Закону № 1770-III анулювання дозволу на експлуатацію здійснюється УДЦР самостійно або за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації .

Згідно з ч.2 ст. 45 Закону № 1770-III підставами для прийняття національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, рішення про анулювання дозволу на експлуатацію є: 1) анулювання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України; 2) анулювання ліцензії на мовлення або відповідного подання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо багатоканальних телесистем, які передбачають використання радіочастотного ресурсу України; 3) акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсу України законних вимог національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, або приписів та розпоряджень уповноважених національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, посадових осіб; 4) акт про повторну відмову користувача радіочастотного ресурсу в допуску представників національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, для проведення перевірки, а також про вчинення інших перешкод, які не дозволяють здійснювати перевірку в повному обсязі; 5) акт про те, що користувач з власної вини не розпочав експлуатацію радіоелектронного засобу у визначені дозволом терміни; 6) невикористання радіоелектронного засобу більше одного року; 7) виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих користувачем радіочастотного ресурсу України для отримання дозволу на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою.

Відповідно до ч.4 ст. 45 Закону № 1770-III Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, або УДЦР має прийняти рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів від дати прийняття рішення про анулювання ліцензії, складення акта про порушення, надходження заяви, копії свідоцтва про смерть, довідки про скасування державної реєстрації, встановлення інших підстав для анулювання дозволу, передбачених цим Законом. Рішення національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, передається до УДЦР та вручається або надсилається рекомендованим листом користувачу радіочастотного ресурсу України із зазначенням підстав анулювання дозволу не пізніше трьох робочих днів від дати прийняття рішення .

Так, відповідно до пункту 1.1 Порядку надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації 01.02.2012 року №559 (далі - Порядок 559) встановлено, що цей Порядок визначає: процедуру надання висновків щодо електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів (далі - РЕЗ) та випромінювальних пристроїв (далі - ВП); процедуру надання, продовження дії, переоформлення, видачі дублікатів та анулювання дозволів на експлуатацію РЕЗ (ВП); процедуру повідомлення про зміну даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу дозволу на експлуатацію РЕЗ (ВП); правила експлуатації РЕЗ та ВП.

Відповідно до п.1.10 Порядку №559 встановлено, що суднова станція - один чи декілька передавачів або приймачів або комбінація передавачів і приймачів, включаючи допоміжне обладнання, яке встановлене на борту судна.

Згідно з п.3.34 Порядку №559 Анулювання дозволу на експлуатацію здійснюється відповідно до статті 45 Закону . УДЦР сповіщає про анулювання дозволу на експлуатацію із зазначенням підстав для анулювання не пізніше 3 робочих днів від дати прийняття рішення. Рішення про анулювання дозволу на експлуатацію за зверненням користувача набирає чинності з дати його прийняття.

З аналізу вищезазначених норм вбачається, що прийняття рішення про анулювання дозволу на експлуатацію відноситься до повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації та УДЦР у відповідному порядку та за наявністю підстав, перелік яких є вичерпним та міститься у Законі (ст.45 Закону №1770-III).

Суд критично ставиться до посилань позивача на те, що, анулювання дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів у зв'язку з несплатою рентної плати можливо у судовому порядку, відповідно до вимог ч.3 ст. 58 Закону України №1770-ІІІ , оскільки анулювання дозволу на експлуатацію без компенсації збитків користувачу радіочастотного ресурсу України зі стягненням суми заборгованості в судовому порядку, що передбачено нормою ч.3 ст.58 Закону, є санкцією за порушення правил користування радіочастотним ресурсом, застосування якої є виключним повноваженням Національної комісії та УДЦР та має реалізовуватись у спосіб, визначений законом - шляхом прийняття відповідного рішення цими суб'єктами (органами) та на підставах, встановлених цим Законом.

При цьому, ч.3 ст.58 Закону передбачає, що в судовому порядку відбувається тільки стягнення заборгованості з рентної плати за користування РЧР, а не анулювання дозволів на експлуатацію РЕЗ, відтак, адміністративний суд не може втручатись у компетенцію позивача та ухвалювати рішення про анулювання дозволів на експлуатацію, привласнюючи функції цього органу.

Звертаючись до суду з таким позовом, Національна комісія не надає доказів, що позивачем реалізовані повноваження, передбачені ст.45 Закону, та прийняте рішення про анулювання дозволів на експлуатацію, виданих ТОВ РК ПРОТЕУС .

Отже, суд дійшов висновку, що звернення позивача до суду є безпідставним, таким, що не узгоджується з приписами ч.1 ст.45 Закону України №1770-III, згідно якої анулювання дозволу на експлуатацію здійснюється УДЦР самостійно або за рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Суд зазначає, що завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади. Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень, оскільки ключовим його завданням є здійснення правосуддя.

Як слідує зі змісту Рекомендації № R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980 р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Тобто, анулювання дозволів на експлуатацію морських суднових станцій є дискреційним повноваженням суб'єкта владних повноважень, яке законодавчо закріплене та не може перекладатись на суд.

Враховуючи вищезазначене у суду відсутні визначені законом підстави для задоволення позовних вимог.

Статтею 242 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно зі ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч.4 ст.5 КАС України суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Позивач помилково висуває підставою звернення до адміністративного суду з позовом про анулювання дозволів норму ч.3 ст.58 ЗУ Про радіочастотний ресурс України , якою не унормовано, що анулювання дозволу на експлуатацію відбувається за рішенням суду за зверненням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформації.

Враховуючи вищевикладене, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість вимог позивача, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження доводів, викладених у позовній заяві, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 139, 205, 241-243-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд,-

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Рибальска компанія «ПРОТЕУС» (67560, Одеська область, Комінтернівський район, с. Красносілка, вул. Садова, буд. 150А), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Головне управління ДФС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) про анулювання дозволів на експлуатацію морських суднових станцій - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. 293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя М.М. Аракелян

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2018
Оприлюднено02.05.2018
Номер документу73703592
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/687/18

Постанова від 22.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 16.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 18.06.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Рішення від 27.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні