Ухвала
від 26.04.2018 по справі 910/19938/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

м. Київ

26.04.2018Справа № 910/19938/17

Господарський суд міста Києва у складі судді Ярмак О.М., при секретарі судового засідання Коноплянко Л.В., розглянувши матеріали господарської справи

За позовом Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (75700, Херсонська область, м.Скадовськ, вул.Мангубінська, 2)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Ліга" (03115, м.Київ, вул.Львівська, 22а, кв.3)

про стягнення 25938,79 грн.

за участю представників сторін:

від позивача: не з'явився

від відповідача: Хахула М.О. за дов.

ВСТАНОВИВ:

Пред'явлені вимоги про стягнення з відповідача 23210, 27 грн. - суми попередньої оплати, сплаченої відповідачу по договору на виконання робіт № 112-В-АМПУ-16 від 09.12.2016., 2719,52 грн. - пені, позовні вимоги мотивовані невиконанням в установлений строк робіт по договору на виконання робіт № 112-В-АМПУ-16 від 09.12.2016.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.11.2017 порушено провадження у справі №910/19938/17 та призначено її до розгляду на 19.12.2017.

14.12.2017 відповідач подав відзив на позовну заяву.

14.12.2017 до суду надійшло клопотання відповідача про призначення у справі будівельно-технічної експертизи, запропоновано перелік питань судовому експерту.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.12.2017 у зв'язку з набранням чинності нової редакції Господарського процесуального кодексу України, судом вирішено розгляд справи №910/19938/17 здійснювати у порядку спрощеного позовного провадження, судове засідання призначено на 18.01.2018.

09.01.2018 до суду від позивача надійшла відповідь на відзив.

Ухвалою суду від 18.01.2018 призначено розгляд справи № 910/19938/17 за правилами загального позовного провадження, замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням, судове засідання призначено на 13.02.2018.

07.02.2018 через канцелярію суду відповідач подав пояснення по справі.

Ухвалою суду від 13.02.2018 відкладено підготовче засідання на 06.03.2018.

26.02.2018 позивач подав пояснення щодо проведення експертизи, в якому обгрунтував доцільність її проведення.

Ухвалою суду від 06.03.2018 продовжено строк підготовчого провадження у справі, оголошено перерву до 05.04.2018.

У засіданні суду 05.04.2018 було оголошено переву до 26.04.2018.

23.01.2018 до суду від позивача надійщло клопотання про розгляд справи та клопотання про призначення експертизи у справі без участі його представника.

Розглянувши клопотання відповідача про призначення будівельно-технічної експертизи в порядку ст. 99 ГПК України, що було подане 14.12.2017, судом встановлено наступне.

Мотивуючи клопотання про призначення експертизи відповідач посилається на звіт виконання передпроектних робіт з реконструкції/технічного переоснащення систем зовнішнього освітлення, а також висновки експертиз, які підтверджують обґрунтованість та законність зазначеного звіту, вказуючи на те, що ним виконано роботи у строк та в обсязі, який встановлений Договором.

Відповідно до ч. 1 ст. 99 Господарського процесуального кодексу України, суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності, або за клопотанням учасника справи, мотивованим неможливістю надати експертний висновок у строки, встановлені для подання доказів, з причин, визнаних судом поважними, зокрема через неможливість отримання необхідних для проведення експертизи матеріалів.

Судова експертиза призначається лише у разі дійсної потреби у спеціальних знаннях для встановлення фактичних даних, що входять до предмета доказування, тобто у разі, коли висновок експерта не можуть замінити інші засоби доказування.Якщо наявні у справі докази є взаємно суперечливими, їх оцінку в разі необхідності може бути здійснено господарським судом з призначенням відповідної судової експертизи.

Так, доводи сторін щодо виконання відповідачем робіт у обсягах та строк відповідно до умов договору є взаємно суперечливими та з урахуванням того, що для з'ясування відповідності обсягів та вартості фактично виконаних робіт умовам Договору існує дійсна необхідність в застосуванні спеціальних знань, суд приходить до висновку, що необхідність призначення будівельно-технічної експертизи у даній справі є обґрунтованою, а тому суд задовольняє вищезазначене клопотання відповідача про призначення будівельно-технічної експертизи у даній справі.

Враховуючи наявні матеріали, обставини справи та пояснення сторін щодо необхідності призначення у справі відповідної судової експертизи, суд прийшов до висновку про задоволення клопотання відповідача.

Згідно ч. 3. ст. 99 Господарського процесуального кодексу України, при призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).

Відповідно до статті 7 Закону України "Про судову експертизу" судово-експертну діяльність здійснюють державні спеціалізовані установи, а також у випадках і на умовах, визначених цим Законом, судові експерти, які не є працівниками зазначених установ. До державних спеціалізованих установ належать, зокрема, науково-дослідні установи судових експертиз Міністерства юстиції України.

З метою повного та всебічного розгляду справи, суд, призначає у даній справі судову будівельно-технічну експертизу, проведення якої доручає Київському науково-дослідному інституту судових експертиз.

Приписами ч. ч. 4., 5. ст. 99 Господарського процесуального кодексу України визначено, що питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом. Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз'яснення яких, на їхню думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов'язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Витрати, пов'язані з проведенням судової експертизи, під час судового розгляду має нести заінтересована сторона. А отже, витрати по оплаті експертизи покладаються на Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Ліга" як ініціатора проведення експертизи.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 228 Господарського процесуального кодексу України господарський суд за заявою учасника справи, а також з власної ініціативи може зупинити провадження у справі, зокрема у випадку призначення господарським судом судової експертизи.

З урахуванням вищевикладеного, оскільки судом призначено у справі №910/19938/17 судову будівельно-технічну експертизу, провадження у даній справі підлягає зупиненню.

Враховуючи викладене та ст. ст. 99, 100, 228, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Ліга" про призначення судової будівельно-технічної експертизи задовольнити.

2. Призначити у справі № 910/219938/17 судову будівельно-технічну експертизу.

3. Проведення експертизи доручити Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (03680 м. Київ, вул. Смоленська, 6).

4. На вирішення судової будівельно-технічної експертизи поставити наступні питання:

- Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт згідно з договору № 112-В-АМПУ-16 на виконання робіт від 09.12.2017, який укладений між Державним підприємством Адміністрацією морських портів України та Товариством з обмеженою відповідальністю Інтер-Ліга з виконання передпроектних робіт з реконструкції/технічного переоснащення систем зовнішнього освітлення Скадовська філія Державного підприємства Адміністрацією морських портів України обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною до договору № 112-В-АМПУ-16 на виконання робіт від 09.12.2017, який укладений між Державним підприємством Адміністрацією морських портів України та Товариством з обмеженою відповідальністю Інтер-Ліга ?

5. Зобов'язати сторін надати до Господарського суду міста Києва або безпосередньо до Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України всі первинні документи, які містять відомості та вихідні дані необхідні для вирішення поставлених питань. Зобов'язати сторін на вимогу експерта надати останньому додаткову документацію, яка буде необхідна експерту для проведення експертизи.

6. Відповідно до ст. 14 Закону України "Про судову експертизу" попередити експерта про кримінальну відповідальність у відповідності до ст. ст. 384 та 385 Кримінального кодексу України.

7. Витрати на проведення експертизи покласти на Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Ліга" (03115, м. Київ, вул. Львівська, 22 а, кв. 3; код ЄДРПОУ 31753495).

8. Зобов'язати експерта після проведення дослідження та підготовки письмового висновку направити належним чином засвідчені копії висновку сторонам у справі.

9. Ухвалу направити сторонам та Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (03680, м. Київ, вул. Смоленська, 6).

10. Провадження у справі № 910/19938/17 зупинити до проведення Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз судової будівельно-технічної експертизи та отримання висновку експерта.

11. Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у визначеному розділом IV ГПК України порядку.

Суддя О.М.Ярмак

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.04.2018
Оприлюднено03.05.2018
Номер документу73729408
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/19938/17

Ухвала від 18.01.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Рішення від 06.11.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 02.10.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 18.09.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 29.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 27.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 17.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 26.04.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 06.03.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

Ухвала від 13.02.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ярмак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні