Рішення
від 24.04.2018 по справі 804/6487/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 квітня 2018 року Справа № 804/6487/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЄфанової О.В. за участі секретаря судового засіданняБузякова М.Р. за участі: представника відповідача: ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Державного реєстратора відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровської Є.С., третя особа - ОСОБА_14, Дніпропетровська обласна громадська організація "Управління соціального захисту ветеранів та інвалідів МВС України", Підприємство об'єднання громадян "Добробут" Днівпропетровської обласної громадської організації "Управління соціального захисту ветеранів та інвалідів МВС України" про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

06 жовтня 2017 року ОСОБА_4 звернувся до Дніпропетровського адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного реєстратора відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровської Євгенії Сергіївни, в якому просив визнати протиправною та скасувати реєстраційну дію №12241070010038905 проведену 05.10.2017 р. державним реєстратором відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровською Євгенією Сергіївною, якою позивача було виключено з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як керівника ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ (код ЄДРПОУ 26510810).

В обґрунтування позовних вимог зазначалося, що спірне рішення є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки позивача, як голову ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ не було повідомлено про жодні загальні збори громадської організації, у порядку визначеному статутом, на яких би позивача звільнили з посади керівника та/або призначили нового або виключили останнього з числа членів громадської організації.

13.10.2017 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду було відкрито провадження по справі та призначено її до розгляду у судове засідання на 14.11.2017 року о 11:00год.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.11.2017р. провадження у справі зупинено до 12.12.2017р. та призначено наступний розгляд справи на 12.12.2017р. о 09:00год.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.12.2017р. провадження у справі зупинено до 23.01.2018р. та призначено наступний розгляд справи на 23.01.2018р. о 09:00год.

В подальшому розгляд означеної справи відкладався на 15.02.2018р., на 27.03.2018р., на 24.04.2018р..

Представник позивача у судове засідання, яке призначене на 24.04.2018р. не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, надав клопотання про відкладення розгляду справи, в якому просив перенести судове засідання на іншу дату, оскільки останнього терміново викликали як адвоката на проведення обшуку, а позивач не має можливості бути присутнім.

Разом тим, суд не вбачає підстав для задоволення означеного клопотання, оскільки представником позивача не надано належних доказів на підтвердження обставин викладених у вищевказаному клопотанні.

Відповідач пред'явлений позов не визнав, подав на нього відзив, в якому зазначав, що спірне рішення прийнято у межах повноважень та у спосіб передбаченому нормами чинного законодавства, а отже є правомірним та не підлягає скасуванню.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував щодо задоволення адміністративного позову, наполягав на розгляді справи за відсутності позивача за наявнимим у справі доказами.

Дослідивши матеріали справи та наявні в них докази, проаналізувавши зміст норм матеріального та процесуального права, які регулюють спірні правовідносини, суд приходить до висновку про те, що даний адміністративний позов задоволенню не підлягає, виходячи з наступних підстав.

Судом встановлено, що 03.10.2017р. державним реєстратором Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровською Є.С. на особистому прийомі від представника ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ вод ЄДРПОУ 26510810) за довіреністю ОСОБА_8 було отримано наступний пакет документів:

- заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських Нормувань;

- протокол позачергових зборів № 10 від 03.10.2017 року;

- реєстр осіб, які брали участь у зборах;

- статут Організації в новій редакції, затверджений позачерговими загальними зборами 03.10.2017 року протокол № 10;

- документ про сплату адміністративного збору;

- документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення;

- відомості про керівні органи громадського формування;

- довіреність від 01.09.2017 року.

05.10.2017р. Державним реєстратором відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровською Євгенією Сергіївною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань було проведено реєстраційну дію №12241070010038905, якою, зокрема, ОСОБА_4 як керівника ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ було замінено на іншого керівника вищезгаданої організації, а саме на ОСОБА_9

Позивач, вважаючи вищевказане рішення протиправним, звернувся з означеним позовом до суду.

Вирішуючи означений адміністративний позов, суд зважає на таке.

Правовідносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців, врегульовані Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 №755- IV(далі - Закон №755-ІV).

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 1, ч. 1 ст. 4 цього Закону державна реєстрація юридичних осіб (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Державна реєстрація базується на таких основних принципах: 1) обов'язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; 2) публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для п проведення; 3) врегулювання відносин, пов'язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; 4) державної реєстрації за заявницьким принципом; 5) прийняття документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації за принципом екстериторіальності в межах України; 6) єдності методології державної реєстрації; 7) об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; 8) внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цього Закону; 9) відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.

Статтею 6 Закону №755-ІV передбачено, що державний реєстратор: 1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

До Єдиного державного реєстру в тому числі вносяться такі відомості про юридичну особу як відомості про керівника юридичної особи (п. 13 ч. 2 ст. 9 Закону №755-ІУ), які в подальшому використовуються для ідентифікації юридичної особи.

Розділом IV Закону №755-ІV передбачений порядок проведення державної реєстрації. Так, в силу норм ч.ч. 1, 2 і 4 ст. 14 цього Закону, документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Частиною четвертою статті 17 Закону № 755-ІУ встановлено, що ддя державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному ідгжавному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, -.-даються, зокрема, такі документи:

- заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу правління юридичної особи про зміни, що вносяться до ЄДР, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник -юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв'язку з юридичною особою;

- реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об'єднання, політичні партії;

- документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення відповідно до статуту громадського формування про внесення змін до Єдиного державного реєстру, - у разі державної реєстрації змін до відомостей про громадське формування;

- відомості про керівні органи громадського формування (ім'я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв'язку) - у разі внесення змін до складу керівних органів;

- документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов'язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;

- документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;

- установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого

балансу - у разі внесення змін, пов'язаних із внесенням даних про юридичну особу,

правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;

- примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), справжність підпису на якій нотаріально засвідчена, та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов'язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи;

- заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів, які впливають на систему його оподаткування.

Як вже зазначалося раніше, для вчинення оскаржуваної реєстраційної дії представником ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ подано наступні документи:

- заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських Нормувань;

- протокол позачергових зборів № 10 від 03.10.2017 року;

- реєстр осіб, які брали участь у зборах;

- статут Організації в новій редакції, затверджений позачерговими загальними зборами 03.10.2017 року протокол № 10;

- документ про сплату адміністративного збору;

- документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення;

- відомості про керівні органи громадського формування;

- довіреність від 01.09.2017 року.

Суд зазначає, що подані документи для здійснення оскаржуваної реєстраційної дії повністю відповідають вимогам встановленим Законом № 755-ІУ щодо комплектності та оформлення, та позивачем означений факт не заперечувався.

Щодо доводів позивача у позові про те, що останнього не було повідомлено про загальні збори ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ у порядку визначеному статутом на яких би його було звільнено як керівника та призначеного нового або виключено зі складу членів організації, суд зазначає наступне.

Так, з метою об'єктивного та правильного вирішення означеної справи, судом було витребувано від Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області реєстраційну справу №1_224_0038905 для огляду в судовому засіданні та належним чином завірені копії документів для долучення до матеріалів справи.

Судом встановлено, що в матеріалах реєстраційної справи міститься протокол позачергових зборів членів Організації №10 від 03.10.2017р. на яких було присутні наступні члени Організації: ОСОБА_4, ОСОБА_10 та ОСОБА_11, реєстр осіб, які брали участь у зборах та лист голосування по питанням порядку денного.

Так, зокрема, протоколом №10 від 03.10.2017р. позачергових загальних зборів членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ було прийнято наступні рішення:

- обрано головуючим позачергових загальних зборів членів організації - ОСОБА_4;

- обрано секретарем позачергових загальних зборів членів організації - ОСОБА_11;

- затверджено добровільний вхід до числа членів Громадської організації ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_9 та прийнято останніх до членів Організації;

- затверджено добровільний вихід з числа членів Громадської організації ОСОБА_4, ОСОБА_11, ОСОБА_10 Визначено, що зазначене рішення є підставою для виключення ОСОБА_4, ОСОБА_11, ОСОБА_10 з числа членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ та її керівних органів;

- затверджено новий перелік членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ , у наступному вигляді: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_9;

- обрано членами Ради Громадської організації (затверджено персональний склад) наступних членів у кількості трьох осіб: ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_9;

- призначено Головою Ради Громадської організації ОСОБА_9 Визначено, що ОСОБА_9 є керівником та єдиним підписантом Громадської організації, який діє від імені Громадської організації без довіреності та наділений повноваженнями відповідно до статуту та чинного законодавства України. Погоджено, що ОСОБА_9 є єдиним одноособовим виконавчим органом Громадської організації, відомості про нього, як керівника вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- затверджено статут Громадської організації у новій редакції, яку було надано учасниками та зачитано на загальних зборах;

- уповноважено ОСОБА_8 особою, яка має право представляти Громадську організацію у будь-яких органах та організаціях усіх форм власності, з метою здійснення реєстраційних дій Громадської організації, для чого останній має право подавати, підписувати, отримувати усі необхідні документи.

Суд зазначає, що вищевказаний протокол особисто підписаний позивачем та нотаріально завірений.

Доказів щодо оскарження протоколу №10 від 03.10.2017р. позачергових загальних зборів членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ позивачем не надано, а отже цей протокол є чинним.

З огляду на означене, позивач був обізнаний що рішенням позачергових загальних зборів членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ , яке оформлене протоколом №10 від 03.10.2017р., останнього було виключено із числа членів ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ВЕТЕРАНІВ ТА ІНВАЛІДІВ МВС УКРАЇНИ та її керівних органів та призначено нового керівника - ОСОБА_9

Відповідно до ст.27 Закону № 755-ІУ визначений виключний перелік підстав, відповідно до яких державний реєстратор повинен зупинити розгляд документів поданих для державної реєстрації, а саме:

1) подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі;

2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі;

5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 цього Закону;

6) несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;

7) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

2. Зупинення розгляду документів з підстав, не передбачених цією статтею, не допускається.

Статтею 28 Закону № 755-ІУ встановлено підстави для відмови у державній реєстрації, а саме:

1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи;

4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

6) документи суперечать статуту громадського формування;

7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;

8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;

9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов'язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;

11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:

раніше строку, встановленого цим Законом;

щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду;

щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій;

щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів;

щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;

щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи;

щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування;

щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження;

щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.

2. Підстави для відмови у державній реєстрації фізичної особи - підприємця:

1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;

3) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4) наявні обмеження на зайняття підприємницькою діяльністю, встановлені законом;

5) наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що фізична особа вже зареєстрована як фізична особа - підприємець.

З огляду на означене, та враховуючи обставини справи, суд приходить до висновку що у державного реєстратора відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Боровської Євгенії Сергіївни були відсутні законні підстави для зупинення або відмови у вчинення реєстраційної дії, а вчинена реєстраційна дія №12241070010038905 від 05.10.2017р. прийнята відповідно до вимог встановлених Законом № 755-ІУ.

Згідно з ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.6 ст.157 КАС України у випадку залишення позову без розгляду, закриття провадження у справі або у випадку ухвалення рішення щодо відмови у задоволенні позову заходи забезпечення позову зберігають свою дію до набрання законної сили відповідним судовим рішенням.

Так, ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.10.2017р. судом клопотання ОСОБА_4 про вжиття заходів забезпечення позову задоволено та заборонено суб'єктам державної реєстрації в розумінні Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань проводити у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстраційні дії та вносити записи щодо зміни місцезнаходження юридичної особи; зміни розміру статутного або складеного капіталу юридичної особи; зміни складу засновників, учасників юридичної особи; зміни відомостей про засновників, учасників юридичної особи; зміни відомостей про органи управління юридичної особи, що стосуються: Дніпропетровської обласної громадської організації "Управління соціального захисту ветеранів та інвалідів МВС України" (ідентифікаційний код юридичної особи: 26510810) та Підприємства об'єднання громадян Добробут Дніпропетровської обласної громадської організації "Управління соціального захисту ветеранів та інвалідів МВС України" (ідентифікаційний код юридичної особи: 36354124).

Оскільки судом у задоволені позовних вимог ОСОБА_4 відмовлено у повному обсязі, суд з урахуванням приписів ст.157 КАС України також скасовує заходи забезпечення позову, вжиті відповідно до ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.10.2017р.

Згідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України в разі відмови в задоволенні позову судові витрати не присуджуються на користь сторони за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень.

Керуючись ст. ст.244, 245, 250 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Скасувати заходи забезпечення позову, вжиті відповідно до ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.10.2017р.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 04 травня 2018 року.

Суддя О.В. Єфанова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.04.2018
Оприлюднено11.05.2018
Номер документу73832648
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/6487/17

Постанова від 29.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Ухвала від 10.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 16.08.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 06.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 08.06.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 15.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

Рішення від 24.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Єфанова Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні